Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 10 января 2013 г.

Проект рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік



ПРОЕКТ
 
Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
08  лютого  2013 року                                                                                      


Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2012 рік 

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому у  2012 році, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          У 2012 році до виконкому надійшло 736  письмових і усних звернень. У порівнянні з  2011 роком  кількість збільшилась на 127 звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 03.01.2012 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За  2012 рік на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 105  звернень, що на 20 звернень  більше, ніж у  2011 році.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, у  2011 році зареєстровано 49 колективних звернень, а в  2012 році – 66 звернень (+ 17). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          Мають місце повторні звернення громадян. За 2011 рік надійшло 13 таких звернень, за 2012 рік – 22 звернення. Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (Херсонська міська рада, прокуратура тощо).
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 736 питань. У порівнянні з  2011 роком спостерігається збільшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (+ 44 звернення); комунального господарства  та благоустрою (+ 59 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (+ 18 звернень);  з питань виховання та навчання дітей (+ 13 звернень).

Зменшення звернень з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення (- 14 звернень).                                                                 
                                                
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради
В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно

          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку
        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 10.08.2012 р. № 118 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні  2013 року рішення «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка.



Голова районної у  місті  ради
                                                                                                                       Л.Я.Третяк

Керуючий справами виконкому                                                                В.О.Рижкова


Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до виконкому за 2012 рік

     У виконавчому комітеті Комсомольської районної у місті ради робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
     За 2012 рік до виконкому надійшло 736 письмових і усних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року кількість збільшилась на 127 звернень.
     До виконкому надходять звернення громадян з інших органів виконавчої влади:
                                                                          2012 рік                    2011 рік
Херсонська обласна                                                                                
державна адміністрація                                        9                                3                                                                

Херсонський міськвиконком                              129                             82                                

Прокуратура                                                          24                              7                                  

Запити від депутатів усіх рівнів                          3                                4          
                       
Безпосередньо від громадян                              595                            513
                             
      Згідно розпорядження голови виконкому від 03.01.2012 року                        №1-р затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За                2012 рік на прийомі у голови виконкому зареєстровано 105  звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року кількість  збільшилась на 20 звернень.
     До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість збільшилась. Так за 2011 рік зареєстровано 49 колективних звернень, за 2012 – 66 звернень (+17). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.
     Мають місце повторні звернення громадян. За 2011 рік надійшло 13 таких звернень, за 2012 рік – 22 звернення. Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (міськвиконком, прокуратура та інш.). Наприклад: - мешканці району "Забалка" звертались з однією заявою до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконавчого комітету міської ради, прокуратури Комсомольського району міста Херсона, прокуратури Херсонської області з питання цілодобового доступу мешканців прилеглих вулиць для відпочинку на територію дендропарку, розташованого в Херсонському аграрному державному університеті;
 - гр. Фірульова Т.І. зверталась до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконавчого комітету міської ради, Херсонської обласної державної адміністрації з питання поновлення виплати допомоги як одинокій матері на старшу дитину, якій на даний час є 18 років. Заявниці неодноразово надавались роз`яснення, про необхідність надання довідки про вступ дитини до вищого навчального закладу. З березня поточного року виплату вказаної допомоги поновлено;
 - гр. Євтушенко Ф.С. – звертався до виконкому районної у місті ради та Херсонського виконкому міської ради з питання закриття кафе "Афіна" по пр. Будівельників, 14. Виконкомом обмежено режим роботи даного кафе з 9.00 до 23.00 год.    
 - гр. Червяков П.Н., який мешкає за адресою: 6-а Західна, 10, – звертався до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконкому міської ради, Прокуратури зі скаргою на сусіда, який на своєму подвір’ї утримує та забиває свиней. У червні 2012 року інспекторами Управління ветеринарної медицини у м. Херсоні було проведено перевірку даного факту. В результаті гр. Курмана Л.В. (сусіда) було притягнуто до адміністративної відповідальності та вручено йому розпорядження про усунення виявлених порушень. Стійкого та неприємного запаху, великої кількості мух та пацюків на вказаному подвір’ї не виявлено.
 - гр. Яновська З.С. – неодноразово зверталась до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконкому міської ради, Херсонської облдержадміністрації зі скаргою на гучну музику у нічний час кафе "GOA" у Гідропарку. На засіданні виконкому  у жовтні було розглянуто питання та прийняте рішення про скорочення режиму роботи кафе до 22.00 год.
    Звернення від найменш захищеної категорії громадян (пенсіонери, інваліди війни, учасники війни, одинокі матері, багатодітні родини тощо) складають  53,4 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з 2011 роком кількість збільшилась на 20,4 відсотка.
     У своїх зверненнях дописувачі порушили 736 питань. У порівнянні з          2011 роком кількість збільшилась на 127 звернень:
- питання житлового індивідуального будівництва – 354 звернення, це складає 48,1 відсотка від загальної кількості, збільшення на 44 звернення. Сектором капітального та індивідуального будівництва було видано рішень щодо оформлення права власності на 40 житлових будинків; оформлено документів на будівлі та споруди господарського призначення 127 власникам; оформлено документів на перепланування приміщень у житлових будинках, що належать на правах власності, 37 громадянам; поновлено документи 107 власникам; видано довідок про відсутність самовільного будівництва 56 власникам.
- питання комунального господарства та благоустрою – 204 звернення, що складає 27,7 відсотків, збільшення на 59 звернень. За 2012 рік прибрано 73 стихійних звалища сміття на території приватного сектору району (вул. вул. Сорокіна, М.Фортус, Полтавська, Макарова, Д.Ул’янова та інш.), вивезено   1131 м3 сміття на міське звалище, знесено 42 сухих, аварійних дерева.
- питання виховання та навчання дітей – 43 звернення, складає 5,8 відсотка, збільшення на 13 звернень. З нагоди відзначення Міжнародного дня захисту дітей, виконкомом за рахунок спонсорської допомоги 06.06.2012 року була організована екскурсія для дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування (50 чоловік) до історико-розважальної бази "Зелені Хутори Таврії". Діти були ознайомлені з традиційними ремеслами та побутом українського народу, а на завершення свята, пригостились обідом, солодощами та на згадку одержали подарунки.
До Новорічних та Різдвяних свят у районі було проведено низку заходів:
·        проведено поздоровлення депутатами районної у місті ради вдома з Днем Святого Миколая дітей-інвалідів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
·        25.12.2012 проведено новорічне свято для  40 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з врученням Дідом Морозом та Снігуронькою подарунків та розіграшами у кафе "Метелиця";
·        17 дітей вказаної категорії відвідали театральну виставу 06.01.2013;
·        планується відвідати театр 08.01.2013 року 10 дітей (усі ці діти вже мають білети);
·        25 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, 25.12.2012 відвідали піцерію, де було влаштоване Новорічне свято.
- питання соціального захисту та пенсійного забезпечення населення складає 40 звернень, що становить 5,6 відсотка, зменшення на 14 звернень. До святкування Дня перемоги територіальним центром по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян було надано учасникам ВВВ, інвалідам ВВВ, учасникам бойових дій продуктові набори 60 чол. за рахунок спонсорської допомоги на загальну суму 2076 грн. Організовано та  проведено за участю хору ветеранів та дитячих колективів святковий концерт.
- питання забезпечення законності та правопорядку – 28 звернень, що складає 3,8 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року, збільшення на 18 звернень.
     Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті Херсоні ради розглядає всі звернення  громадян,  вчасно надає відповіді заявникам.
     У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
- щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
- щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
- один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
     Фахівцями загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.


Завідувач
загального відділу                                                                  О.П.Макарова
 




Комментариев нет:

Отправить комментарий