Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 12 января 2012 г.

Проект рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік



ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
10 лютого 2012 року                                                                            №


Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2011 рік 

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому у  2011 році, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          У 2011 році до виконкому надійшло 609  письмових і усних звернень. У порівнянні з  2010 роком  кількість зменшилась на 259 звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 06.01.2011 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За  2011 рік на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 85  звернень, що на 25 звернень  менше,  ніж у          2010 році.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у  2010 році зареєстровано 64 колективних звернення, а в  2011 році – 49 звернень, зменшення  на 15  звернень. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 609 питань. У порівнянні з  2010 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (-180 звернень); комунального господарства  та благоустрою (- 15 звернень); з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення (- 67 звернень); питання забезпечення законності та правопорядку (-11 звернень). Збільшення кількості звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 3 звернення).

          
                                                                     2
         
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті ради розглядає всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради
В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за   2011 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконкому спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                       Термін – постійно                                                                    

      3

    4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку
     4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                              Термін – до 5 числа
                                                                                              місяця наступного за
                                                                                              звітним кварталом

      5. Рішення виконкому від 08.07.2011 р. № 111 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2011 року» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні 2012 року рішення «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року».
                                                                                               Відповідальний –
                                                                                                завідувач загального
                                                                                                відділу

          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка.

 


Голова районної у  місті  ради                                                 Л.Я.Третяк
 
Керуючий справами виконкому                                              В.О.Рижкова



Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до виконкому  Комсомольської районної
у місті Херсоні ради за 2011 рік

     У виконавчому комітеті Комсомольської районної у місті ради робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
     За 2011 рік до виконкому надійшло 609 письмових і усних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2010 року кількість зменшилася  на 259 звернень.
     До виконкому надходять звернення громадян з інших органів виконавчої влади:
                                                                          2011 рік                  2010 рік
Херсонська обласна                                                                              
державна адміністрація                               3                           6                                                            

Херсонський міськвиконком                              82                             136                                

Прокуратура                                                          7                               5                                 

Запити від депутатів усіх рівнів                          4                               4          
                       
Безпосередньо від громадян                              507                            737

Від інших органів, установ,
організацій                                                              6                               5
                             
      Згідно розпорядження голови виконкому від 06.01.11 року                        № 1-р затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За                2011 рік на прийомі у голови виконкому зареєстровано 85 звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2010 року кількість зменшилася на 25 звернень.
     До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість зменшилась. Так 2010 рік зареєстровано 64 колективних звернення, за 2011 – 49 звернень (-15). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.
     Мають місце повторні звернення громадян. По відношенню до загальної кількості звернень – зменшення на 0,2 відсотка. За 12 місяців 2011 року такі звернення складають 2,1 відсотка від загальної кількості, за 12 місяців         2010 року – 2,3 відсотка від загальної кількості. Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (міськвиконком, прокуратура та інш.).              
    Звернення від найменш захищеної категорії громадян (пенсіонери, інваліди війни, учасники війни, одинокі матері, багатодітні родини тощо) складають  33,0 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з 2010 роком кількість зменшилася  на 9,6 відсотка.
     У своїх зверненнях дописувачі порушили 609 питань. У порівнянні з          2010 роком кількість зменшилася на 284 звернення:
- питання житлового індивідуального будівництва – 310 звернень, це складає 50,9 відсотка від загальної кількості, зменшення на 180 звернень;
- питання комунального господарства та благоустрою – 145 звернень, що складає 23 відсотка, зменшення на 15 звернень;
- питання виховання та навчання дітей – 30 звернень, складає 4,9 відсотка, збільшення на 3 звернення;
- питання соціального захисту та пенсійного забезпечення населення складає 54  звернення, що становить 8,8 відсотка, зменшення на 67 звернень;
- питання забезпечення законності та правопорядку – 10 звернень, що складає 1,6 відсотка, у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року зменшення на 11 звернень.
     Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті Херсоні ради розглядає всі звернення  громадян,  вчасно надає відповіді заявникам.
     У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
- щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
- щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
- один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
     Фахівцями загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.


 
Завідувач
загального відділу                                                               О.П.Макарова


Комментариев нет:

Отправить комментарий