Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
08 червня 2012 року №
Про Положення про пайову
участь (внесок) замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної
інфраструктури сектору індивідуальної забудови Комсомольського району м. Херсона
З метою подальшого
розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сектору
індивідуальної забудови Комсомольського району м.Херсона у відповідності до Закону
України «Про регулювання містобудівної
діяльності», керуючись рішеннями Херсонської
міської ради від 28.12.2010 №23 «Про визначення
обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів» та від 26.08.2011 № 321 «Про внесення змін до рішення міської
ради від 28.12.2010 № 23
«Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та
їх виконавчих органів», статтею 59 Закону України "Про місцеве
самоврядування в Україні" виконавчий комітет Комсомольської районної
у м. Херсоні ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Положення
про пайову участь (внесок) замовників у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сектору індивідуальної
забудови Комсомольського району м. Херсона, викласти його у редакції згідно з
додатком.
2. Відділу організаційно-контрольної
роботи (Чайка Л.В.) у десятиденний
термін висвітлити зміст даного рішення на офіційному веб-сайті районної у місті
ради та в друкованих засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням
рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Назаренка Л.П.
у місті ради Л.Я. Третяк
Керуючий
справами виконкому В.О. Рижкова
Затверджено
рішення виконавчого комітету районної у місті ради
«___»__________2012 №___
Положення про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Комсомольського району м. Херсона
1. Загальні положення
1.1. Порядок розроблено на підставі Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, «Про регулювання містобудівної діяльності», рішення Херсонської міської ради від 28.12.2010 №23 «Про обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів» зі змінами внесеними рішенням міської ради від 26.08.2011 № 321 Про внесення змін до рішення міської ради від 28.12.2010 № 23 «Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів» у розділі «Повноваження у галузі будівництва» :
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву;
інженерно-транспортна інфраструктура - комплекс інженерних, транспортних споруд і комунікацій;
лінії регулювання забудови - визначені в містобудівній документації межі розташування будинків і споруд відносно червоних ліній, меж окремих земельних ділянок, природних меж та інших територій; містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією;
проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва; територія - частина земної поверхні з повітряним простором та розташованими під нею надрами у визначених межах (кордонах), що має певне географічне положення, природні та створені в результаті діяльності людей умови і ресурси;
об’єкт містобудування на рівні району у місті - комплекс об'єктів будівництва, об'єднаних спільною планувальною структурою, об'ємно-просторовим рішенням, інженерно-транспортною інфраструктурою в межах населеного пункту, житлового району, мікрорайону (кварталу);
об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
суб'єкт містобудування на рівні району у місті - фізичні та юридичні особи.
пайова участь замовника на створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури – перерахування замовником до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію до бюджету району у місті коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
1.3. Залучення до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м. Херсона є обов’язковим для замовників (фізичних осіб) при будівництві індивідуальних (садибних) житлових будинків, загальною площею понад 300 квадратних метрів на земельних ділянках в секторі індивідуальної забудови Комсомольського району.
1.4. Пайова участь замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта в експлуатацію до бюджету Комсомольської районної у м. Херсоні ради коштів для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району у місті.
2. Порядок залучення замовників до пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Комсомольського району
2.1. Замовник, який має намір здійснити будівництво об’єкта містобудування на території Комсомольського району, звертається до виконавчого комітету Комсомольської районної у м. Херсоні ради до прийняття об'єкта в експлуатацію для укладання Договору про пайову участь забудовника об’єкту містобудування у розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району у місті.2.2. Істотними умовами договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району у місті є:
- розмір пайової участі;
- строк (графік) сплати пайової участі;
- відповідальність сторін.
Невід’ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури району. 2.3 Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками.
2.4. Граничний розмір пайової участі на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Комсомольського району не може перевищувати 4 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для житлових будинків.
2.5. До пайової участі у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сектору індивідуальної забудови району не залучаються замовники у разі здійснення будівництва:
об'єктів будь-якого призначення на замовлення органів державної влади або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів; - будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
- будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
- індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
- об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
- об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
- об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
- об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу)
2.5. Величина пайової участі замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури визначається від загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування, визначеної згідно із державними будівельними нормами, за формулою:
ПУ = К х (В буд. заг. )
де:
ПУ - розмір пайової участі у грошовому виразі (тис. грн.);
К – коефіцієнт (не більше 0,1 або 0,04), в залежності від призначення об’єкта містобудування, згідно із п. 2.3;
В буд. заг. – загальна кошторисна вартість будівництва об’єкта містобудування.
2.6. Відносини із замовниками щодо виконання вимог про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Комсомольського району регулюються договором про пайову участь, що укладається між замовником та виконавчим комітетом Комсомольської районної у м. Херсоні ради.
2.7. Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району укладається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника, але до прийняття об’єкта будівництва до експлуатації.
2.8. У разі відсутності у замовника на час складання договору про пайову участь проектно-кошторисної документації, у вищевказаному договорі зазначається тільки відсоток від загальної вартості будівництва об’єкта містобудування. 2.9. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури району сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.
2.10 Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури району, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Комсомольського району м.Херсона.
2.11. У разі зміни власника недобудованого об’єкту містобудування, в секторі індивідуальної забудови права та обов’язки замовника (спадкодавця) за договором про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури переходять до правонаступника.
3. Прикінцеві положення
3.1. Спори між сторонами договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, вирішуються у судовому порядку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий