Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 13 июля 2012 г.

проект решения-Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2012 року в управлінні праці та соціального захисту населення


ПРОЕКТ
                                          

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
10 серпня 2012                                                                № ________

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за І півріччя 2012 року в
управлінні праці та соціального
захисту населення


Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до управління праці та соціального захисту населення (надалі – управління) у І півріччі 2012 року виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота ведеться відповідно вимог Закону України „Про звернення громадян”, в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 „Про затвердження класифікатора звернень громадян”
У І півріччі 2012 року до управління надійшло 156 письмових і усних звернень, у порівнянні з І півріччям 2011 року (181) кількість  зменшилась на 25 звернень.
Крім того, щодня на особистому прийомі начальником управління, завідувачів відділами та секторами вирішуються термінові питання, що відносяться до компетенції управління та делегованих повноважень.
У своїх зверненнях дописувачі порушували питання, пов”язані з правильністю призначення допомог, призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, надання матеріальної допомоги.
Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, управління розглядає всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
В управлінні впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян
- щомісячно проводиться статистичний  аналіз звернень. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- щоквартально готується звіт про роботу із зверненнями громадян для надання Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.
Враховуючи наведене, виконком районної у місті ради
ВИРІШИВ
1.                            Інформацію „Про підсумки роботи із зверненнями громадян за
І півріччя 2012 року” взяти до відома (додається).
2.                            Визначити, що протягом звітного періоду діяльність
управління праці та соціального захисту населення спрямовувалась на безумовне виконання Закону України „Про звернення громадян”, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати роботу задовільною.
3.                            Управлінню праці та соціального захисту населення надалі
неухильно дотримуватися порядку розгляду за зверненнями громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.
4.                            Спеціалісту 1 категорії із загальних питань управління
посилити контроль за термінами розгляду звернень виконанням вимог Закону України „Про звернення громадян”.
         5. розглянути питання „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за  2012 рік в управлінні праці та соціального захисту населення на засіданні виконкому районної у місті ради в лютому 2013 року.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника
управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради Погорєлову Н.Г.




Голова районної
у місті ради                                                                                  Л.Я.Третяк

Керуючий справами
виконкому                                                                            В.О.Рижкова
 
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до правління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті ради за І півріччя 2012 р.

        
В управлінні праці та соціального захисту населення (надалі – управління) робота із зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України „Про звернення громадян” та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
         За І півріччя 2012 року до управління надійшло 156 звернень; з них 44 письмових та 112 усних (особистий прийом начальника управління, заступника начальника, завідувачів відділами та секторами управління) звернень громадян. До управління надходять звернення з інших органів виконавчої влади
                                                                            2011 р.              2012 р.
Херсонської облдержадміністрації                               3                      4
Міськвиконкому                                                    7                      5
Прокуратури, адвокатури                                    2                      2
Запити депутатів усіх рівнів                                     2                            -
Головного управління праці та соціального
захисту населення обладміністрації                     15                    17
Безпосередньо від громадян                                          26                    16
Звернення безпосередньо від громадян надходять з  питань встановлення статусу учасника Великої Вітчизняної війни (3), можливість призначення або перерахунку субсидій на оплату житлово-комунальних послуг (5),  надання матеріальної допомоги (4), правильність призначення (перерахунку) державної допомоги (4). Громадянам надаються роз”яснення з порушених питань, надається допомога в оформленні необхідних документів, робляться запити до державних установ. Питання призначення допомог вирішуються як спеціалістами так і головними спеціалістами та завідувачами відділів управління безпосередньо в присутності заявника або протягом 10 днів.
 Позитивно вирішуються лише ті питання, які не суперечать чинному законодавству.
За   звітний   період   на   особистому   прийомі    у   начальника управління зареєстровано  15 громадян. у порівнянні з 2011 р. (13) більше на 2 звернення. Особистий прийом громадян проводиться  безпосередньо на робочому місці
        

Мають місце повторні звернення громадян. В І півріччі зареєстровано 2 повторних звернення.  Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (облдержадміністрація, міськвиконком, райвиконком, прокуратура) (Фірульова Т.І., Стигар А.М.).
В управлінні впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян
- щомісячно проводиться статистичний  аналіз звернень. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- щоквартально готується звіт про роботу із зверненнями громадян для надання Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.
Всі відповіді на звернення громадян надаються своєчасно, кваліфіковано, без упередження, об’єктивно.
Порушень посадовими особами управління  положень Закону України “Про звернення громадян” не виявлено, всі питання вирішуються обґрунтовано, без тяганини та формалізму.







Спеціаліст із загальних
питань управління                                                               І.Л.Давидович

Комментариев нет:

Отправить комментарий