Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 11 июля 2012 г.

Проект рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2012 року

Проект

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
10 серпня 2011 року                                                                                              № ________

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за І півріччя 2012 року 

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому у І півріччі 2012 року, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          У І півріччі 2012 року до виконкому надійшло 343 письмових і усних звернень, у порівнянні з І півріччям 2011 року кількість зменшилась на 14 звернень.
          Згідно розпорядження голови виконкому районної у місті ради від 03.01.2012 р. №1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За І півріччя 2012 року на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 57  звернень, що на 11 звернень більше  ніж у І півріччі 2011 року.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, у  І півріччі 2011 року зареєстровано  22  колективних звернення, а в І півріччі 2012 року – 27 звернень, збільшення на 5 звернень. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 343 питання. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (-18 звернень); з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення (-6 звернень); збільшення спостерігається з питань комунального господарства та благоустрою (+18 звернень); виховання та навчання дітей (+4 звернення).
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті ради розглядає всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради
В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя      2012 року» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконкому спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
                                                                                                    Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
                                                                                                     Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                     Термін – постійно                                                                    

          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
                                                                                                     Термін – згідно графіку

        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                Термін – до 5 числа місяця
                                                                                                наступного за звітним кварталом
                                                                                                       
          5. Рішення виконкому від 10.02.2012 № 22 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2011 рік» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в лютому 2013 року рішення «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  2012 рік».
                                                                                                Відповідальний – завідувач
                                                                                                загального відділу
       6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка.

гр. Савицька Людмила Олексіївна просить призначити її опікуном малолітнього онуки Савицького Станіслава Андрійовича, 08.05.1996 року народження. Мати дитини Савицька С. В. знаходиться у розшуку;
Голова районної
у місті ради                Л.Я. Третяк

Керуючий справами виконкому            В.О. Рижкова


 
Д А Н І
про звернення громадян, що надійшли до
виконкому Комсомольської районної у м. Херсоні ради
за І півріччя  2012 року  у порівнянні з аналогічним періодом 2011 року

Рік
Кількість звернень на особистому прийомі керівника та його заступників
Кількість звернень, що надійшли поштою
Кількість усіх звернень (сума
гр. 1 та2)
Повторні
Колективні
З них
Інвалідів, учасників бойових дій, учасників війни
Багатодітних сімей, одиноких матерів
Ветеранів праці, пенсіонерів
Інвалідів загального захворювання

1
2
3
4
5
6
7
8
9
І півріччя
2012 р.
57
286
343
11
27
2
5
99
5
І півріччя
2011 р.
46
311
357
6
22
5
2
98
6


Кількість питань, порушених у зверненнях громадян
У тому числі питання
Житлового господарства
Комунального і дорожнього господарства
Освіти виховання та навчання дітей, молоді, роботи начально-виховних закладів
Охорони здоров'я
Праці
Соціального захисту та пенсійного забезпечення населення
Забезпечення законності та правопорядку
Інші
10
11
12
13
14
15
16
17
18
343
152
98
12
-
-
29
13
39
357
170
80
8
-
-
37
5
57


Завідувач загального відділу                                                                            О.П.Макарова








Комментариев нет:

Отправить комментарий