Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 13 августа 2012 г.

Рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2012 року


Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
10 серпня 2012 року                                                                                              № ________

Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за І півріччя 2012 року 

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому у І півріччі 2012 року, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          У І півріччі 2012 року до виконкому надійшло 343 письмових і усних звернень, у порівнянні з І півріччям 2011 року кількість зменшилась на 14 звернень.
          Згідно розпорядження голови виконкому районної у місті ради від 03.01.2012 р. №1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За І півріччя 2012 року на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 57  звернень, що на 11 звернень більше  ніж у І півріччі 2011 року.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, у  І півріччі 2011 року зареєстровано  22  колективних звернення, а в І півріччі 2012 року – 27 звернень, збільшення на 5 звернень. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 343 питання. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (-18 звернень); з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення (-6 звернень); збільшення спостерігається з питань комунального господарства та благоустрою (+18 звернень); виховання та навчання дітей (+4 звернення).
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті ради розглядає всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради
В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя      2012 року» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконкому спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
                                                                                                    Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
                                                                                                     Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                     Термін – постійно                                                                    

          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
                                                                                                     Термін – згідно графіку

        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                Термін – до 5 числа місяця
                                                                                                наступного за звітним кварталом
                                                                                                       
          5. Рішення виконкому від 10.02.2012 № 22 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2011 рік» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в лютому 2013 року рішення «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за  2012 рік».
                                                                                                Відповідальний – завідувач
                                                                                                загального відділу
       6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка.

гр. Савицька Людмила Олексіївна просить призначити її опікуном малолітнього онуки Савицького Станіслава Андрійовича, 08.05.1996 року народження. Мати дитини Савицька С. В. знаходиться у розшуку;
Голова районної у місті ради                              Л.Я. Третяк

Керуючий справами виконкому             В.О. Рижкова


Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до виконкому  Комсомольської районної
у місті Херсоні ради за І півріччя 2012 року

     У виконавчому комітеті Комсомольської районної у місті ради робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
За І півріччя 2012 року до виконкому надійшло  343 письмових і усних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року кількість зменшилася  на 14 звернень.
     До виконкому надходять звернення громадян з інших органів виконавчої влади:
                                                       І півріччя  2012            І півріччя  2011
Херсонська обласна                                5                                   1
державна адміністрація                                                                      

Херсонський міськвиконком                 53                                 47

Прокуратура                                            14                                 3

Запити від депутатів усіх рівнів            2                                   2

Безпосередньо від громадян                  269                               304

      Згідно розпорядження голови виконкому від 03.01.2012 року  №1-р затверджено графік прийому громадян з особистих питань. У І півріччі 2012 року на прийомі у голови виконкому зареєстровано 57 звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року кількість збільшилась на 11 звернень.
     До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість збільшилась. Так у І півріччі 2011 року зареєстровано 22 колективних звернення, у І півріччі 2012 – 27 звернень (+5). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.
     Мають місце повторні звернення громадян. У І півріччі 2011 року надійшло 6 таких звернень, у І півріччі 2012 року – 11 звернень. Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (міськвиконком, прокуратура та інш.). Наприклад: - мешканці району "Забалка" звертались з однією заявою до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконавчого комітету міської ради, прокуратури Комсомольського району міста Херсона, прокуратури Херсонської області з питання цілодобового доступу мешканців прилеглих вулиць для відпочинку на територію дендропарку, розташованого в Херсонському аграрному державному університеті;
 - гр. Фірульова Т.І. зверталась до виконкому районної у місті ради, Херсонського виконавчого комітету міської ради, Херсонської обласної державної адміністрації з питання поновлення виплати допомоги як одинокій матері на старшу дитину, якій на даний час є 18 років. Заявниці неодноразово надавались роз`яснення, про необхідність надання довідки про вступ дитини до вищого навчального закладу. З березня поточного року виплату вказаної допомоги поновлено;
 - гр. Євтушенко Ф.С. – звертався до виконкому районної у місті ради та Херсонського виконкому міської ради з питання закриття кафе "Афіна" по пр. Будівельників, 14. Виконкомом обмежено режим роботи даного кафе з 9.00 до 23.00 год.    
    Звернення від найменш захищеної категорії громадян (пенсіонери, інваліди війни, учасники війни, одинокі матері, багатодітні родини тощо) складають  32,3 відсотка від загальної кількості. У порівнянні з І півріччям 2011 року кількість збільшилась на 1,3 відсотка.
     У своїх зверненнях дописувачі порушили 343 питання. У порівнянні з І півріччям 2011 року кількість зменшилася на 14 звернення:
- питання житлового індивідуального будівництва – 152 звернення, це складає 44,3 відсотків від загальної кількості, зменшення на 18 звернень. Сектором капітального та індивідуального будівництва було видано рішень щодо оформлення права власності на 16 житлових будинків; оформлено документів на будівлі та споруди господарського призначення 66 власникам; оформлено документів на перепланування приміщень у житлових будинках, що належать на правах власності, 21 громадянину; поновлено документи 32 власникам; видано довідок про відсутність самовільного будівництва 21 власнику.
- питання комунального господарства та благоустрою – 98 звернень, що складає 28,5 відсотка, збільшення на 18 звернень. За перше півріччя прибрано 46 стихійних звалищ сміття на території приватного сектору району (вул. вул. Сорокіна, М.Фортус, Полтавська, Макарова, Дм. Ул`янова та інш.).
- питання виховання та навчання дітей – 12 звернень, складає 3,4 відсотка, збільшення на 4 звернення. З нагоди відзначення Міжнародного дня захисту дітей, виконкомом за рахунок спонсорської допомоги 06.06.2012 року була організована екскурсія для дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування (50 чоловік) до історико-розважальної бази "Зелені Хутори Таврії". Діти були ознайомлені з традиційними ремеслами та побутом українського народу, а на завершення свята, пригостились обідом, солодощами та на згадку одержали подарунки.
- питання соціального захисту та пенсійного забезпечення населення складає 29 звернень, що становить 8,4 відсотка, зменшення на 6 звернень. До святкування Дня перемоги територіальним центром по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян було надано учасникам ВВВ, інвалідам ВВВ, учасникам бойових дій продуктові набори 60 чол. за рахунок спонсорської допомоги на загальну суму 2076 грн. Організовано та  проведено за участю хору ветеранів та дитячих колективів святковий концерт.
- питання забезпечення законності та правопорядку – 13 звернень, що складає 3,7 відсотка, збільшення на 8 звернень.
     Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті Херсоні ради розглядає всі звернення  громадян,  вчасно надає відповіді заявникам.
     У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
- щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
- щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
- один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
     Фахівцями загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.

 

Завідувач загального відділу                                                          О.П. Макарова


Комментариев нет:

Отправить комментарий