Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 5 ноября 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області



Цільова надбавка на газ принесла бюджету більше 6,6 млн гривень
З початку року херсонці сплатили більше 6,6 млн грн збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ, що на 200 тис. грн більше, ніж минулого року. В середньому херсонські постачальники природного газу сплачують понад 700 тис. грн збору щомісяця.
Нагадаємо, що платниками зазначеного збору є суб'єкти господарювання та їх відокремлені підрозділи, які провадять діяльність з постачання природного газу споживачам на підставі укладених з ними договорів.
Збір справляється у розмірі 2% на обсяги природного газу, що постачаються підприємствам комунальної теплоенергетики, тепловим електростанціям, електроцентралям та котельням суб'єктів господарювання, бюджетним установам, промисловим та іншим суб'єктам господарювання, що використовують природний газ.
На обсяги природного газу, що постачається для населення, Збір справляється у розмірі 4%.

Цього року херсонці на законних підставах не сплатили до бюджетів більше 182 млн грн податків та зборів
Саме така сума податкових пільг надана міським платникам податків з  початку року. Найбільше заощадили херсонські платники ПДВ – 97,2 млн гривень. Ще 68,8 млн грн підприємства мали можливість направити на розвиток власного бізнесу за рахунок пільгового оподаткування їх прибутку. Понад 16 млн грн становлять пільги з плати за землю установ медичного, культурного, військового, наукового та іншого спрямувань.
Нагадаємо, що відповідно до ст. 30 Податкового кодексу України, податкова пільга – це передбачене податковим та митним законодавством звільнення платника податків від обов’язку щодо нарахування та сплати податку та збору або сплата ним податку та збору у меншому розмірі за наявності підстав, передбачених законодавством.

Нові податки, сплачені херсонцями,
додали до бюджету понад 13 мільйонів
Три місяці тому запроваджено два нових податки - військовий збір та оподаткування пасивних доходів. За цей період херсонці перерахували до держбюджету 13,1 млн гривень цих податків, у тому числі — 10,3 млн гривень військового збору та 2,8 млн гривень податку з пасивних доходів.
Нагадаємо, 1,5% військовий збір запроваджено Законом України від 31.07.2014 № 1621-VIІ. Справляється цей збір із доходів у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, а також із виграшів у грошові лотереї.
А от механізм оподаткування пасивних доходів введено в дію Законом України від 04.07.2014  № 1588-VII. Серед пасивних доходів, які тепер оподатковуються є, зокрема, такі: проценти, нараховані на суму поточного або депозитного банківського рахунку; процентний або дисконтний дохід за іменним ощадним (депозитним) сертифікатом; процент на вклад члена кредитної спілки;  дохід за іпотечними облігаціями та сертифікатами; відсотки, отримані власником облігацій від їх емітента та інші.

Нерухомість принесла Херсону понад чверть мільйона гривень
За 10 місяців цього року херсонські власники нерухомості додали до місцевого бюджету майже 260 тис. гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. При цьому, 83% цієї суми або понад 215 тис. грн сплатили 45 підприємств – платників податку на нерухомість, а решту — 44,2 тис. грн податку перерахували громадяни.
Нагадаємо, що Законом України від 27.03.2014 № 1166-VII внесено зміни до статті 265 Податкового кодексу України, які набрали чинності з 01.04.2014.
Відповідно до цих змін зазначений податок справляється із загальної площі житлової нерухомості. Тобто, змінилася база оподаткування податком на житлове нерухоме майно, причому як для підприємств, так для громадян - власників об'єктів житлової нерухомості.
Громадянам цього року податок нараховувався ще на житлову площу, а в наступному році податок буде розраховано вже за новими правилами.

З чого почнеться електронне адміністрування ПДВ?
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України „Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість” до 25 грудня цього року Державна казначейська служба у системі електронного адміністрування ПДВ автоматично та на безоплатній основі відкриє рахунки платникам ПДВ.
Платникам податку, які застосовують спеціальний режим оподаткування відповідно до ст. 209 ПКУ, відкривається єдиний електронний рахунок для обліку сум податку за результатами діяльності, передбаченої зазначеною статтею, та іншої діяльності.
Електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстру платників податку, який Державна фіскальна служба після присвоєння особі індивідуального податкового номера надсилає Казначейству.
Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 січня 2015 р., —1 січня 2015 року).
Казначейство надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка.

Північний сусід запроваджує 34% податок на питну воду в офісах
У Білорусі платити податок на питну воду тепер потрібно всім роботодавцям, які не беруть її з крану, а купують. Вода є додатковим джерелом доходу працівників, а значить, і об'єктом для нарахування страхових внесків.
Підставою цьому стали пояснення заступника керуючого Фондом соцзахисту населення Білорусі Володимира Гріхутіка до переліку виплат, на які не нараховуються внески з державного соціального страхування. В них сказано, що роботодавець повинен сплатити з кожної купленої пляшки соціальний податок: 34% у ФСЗН, 0,08% у Белдержстрах, а також відрахувати по 1% із заробітної плати кожного співробітника.
Винятки в цій схемі є - податок не потрібно платити тим фірмам, в офісах яких немає центрального водопостачання. Або у тому випадку, якщо у фірми є висновок Центру гігієни і епідеміології про те, що вода з крана непридатна для пиття. Докази співробітників, які не хочуть пити воду з-під крана, вважають сиру воду несмачною або брудною, не приймається.
Зазначимо, що в Україні вода, що використовується для побутових та санітарно-гігієнічних норм не оподатковується.

Херсонські АЗС сплатили до міського бюджету понад 300 тис. гривень
Цього року херсонський бізнес за право здійснювати діяльність із торгівлі нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях сплатив до міського гаманця 301,1 тис. грн збору за провадження зазначеної діяльності. Загалом патенти на торгівлю нафтопродуктами у Херсоні придбали 68 суб’єктів господарювання, серед яких 1 підприємець.
Зазначимо, що збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, в тому числі і торгівельної діяльності по нафтопродуктах, є місцевим збором, тож повністю зараховується до міської казни. Ставка збору встановлюється Міською радою в залежності від розміру мінімальної заробітної плати і місця розташування пунктів продажу нафтопродуктів та газу (в межах граничних розмірів, встановлених Податковим кодексом України).
Рішенням Херсонської міської ради для місцевих платників ставка збору встановлена у розмірі 0,4 від розміру мінімальної заробітної плати, тобто 487 гривень.

Електронна форма звітності – це легко!
Сьогодні важко уявити собі власний побут без використання сучасних інформаційних технологій, адже їх застосовуються при веденні бізнесу, спілкуванні, навчанні, навіть шопінгу.
Не стоять осторонь від сучасних тенденцій і фіскальні служби. Наразі активно впроваджується і розвивається система електронного звітування. Не має потреби докладно зупинятися на перевагах, які вона має над паперовою звітністю, адже понад 90% підприємців вже зупинили свій вибір саме на цій формі. Відтак вони можуть присвятити більше вільного часу розвитку своєї справи замість його витрачання на численні візити до податкової, адже система сама аналізує надані звіти на предмет елементарних неточностей тощо.
Почати своє знайомство із системою електронного звітування можна також не з візиту до податкової, – а з відвідування сайтів фіскальної служби як центрального так регіональних рівнів. На цих сайтах можливо безкоштовно скачати програмне забезпечення, оновити його до останніх версій, отримати докладні консультації і поради провідних спеціалістів.
Тай до усього, не престижно залишатися у числі кількох відсотків, які ще звітують застарілим способом, але про що певно вже не вважають за пристойне ділитися із своїми більш прогресивними і саме тому, більш успішними колегами.
Тож, шановні підприємці, цінуйте свій час та використовуйте у своїй діяльності сучасні технології, а не паперовий пережиток.
За детальною інформацію звертайтеся до Центру обслуговування платників податків ДПІ у м. Херсоні, яка знаходиться за адресою вул. І.Кулика, буд. 143–а, або на сайт  http://ACSKIDD.gow.ua.

Реєстр податкових накладних оновлено
Мінфін наказом від 22.09.2014 № 958, слідом за оновленими формами декларації з ПДВ та податкової накладної, затвердив нову форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних і Порядок його ведення.
У новій формі Реєстру виключено рядок 06 «Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість». Це пов’язано із скасуванням цих свідоцтв ще з початку 2014 року. Крім того, додано графи для відображення ставки 7% на операції з постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення, а окремі графи запрацюють для таких даних як «звільнені від оподаткування» та «не є об'єктами оподаткування». Також запрацюють окремі графи для відображення основної ставки та ставки 0% ПДВ.
 Додамо, що у новому Реєстрі уточнено право підпису Звіту, тобто зазначено що підписувати Реєстр має керівник (уповноважена особа)/фізична особа (законний представник) та головний бухгалтер (особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).
Звертаємо увагу, що зазначений наказ набирає чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування.

Осіб, податковою адресою яких є ВЕЗ “Крим”, прирівнюють до іноземців
Відповідно до ст. 5 Закону України від 12.08.2014 № 1636-VII “Про створення вільної економічної зони “Крим” та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України”, взаємовідносини між особами, які мають податкову адресу на території ВЕЗ “Крим”, та особами, які мають податкову адресу на іншій території України, є контрольованими операціями згідно із статтею 39 Податкового кодексу України. Суб'єкти господарювання (їх відокремлені підрозділи) та громадяни, які мають податкову адресу (місцезнаходження/місце проживання) на території ВЕЗ “Крим”, для цілей оподаткування прирівнюються до нерезидентів.
Таким чином, виконання норм статті 39 Податкового кодексу щодо трансфертного ціноутворення має відбуватися з урахуванням норм Закону про створення ВЕЗ “Крим” набрав чинності з 27 вересня цього року.

У наступному році платники ПДВ вестимуть лише електронний документообіг
З 1 січня 2015 року всі зареєстровані платники податку на додану вартість (ПДВ) зобов'язані  подавати звітність до контролюючого органу виключно в електронному вигляді, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису підзвітних осіб. При цьому подання декларацій з ПДВ в паперовому вигляді з 1 січня 2015 року не передбачено.
До того ж, з нового року усі податкові накладні (незалежно від суми ПДВ в одній податковій накладній) підлягатимуть реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді. Податкові накладні на паперових носіях скасовуються, а платник ПДВ зобов'язаний буде надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством. Тобто, з електронним цифровим підписом особи, уповноваженої платником ПДВ та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зазначені новації передбачені Законом України від 31.07.2014 №1621-VIІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України».

Документи мобілізованих працівників, що врятують працедавця від штрафів
За працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємствах, в яких вони працювали на час призову ( ст. 119 КЗпПУ). Виплата таких компенсацій із бюджету в межах середнього заробітку проводиться за рахунок коштів Держбюджету України в порядку, визначеному КМУ.
Оскільки наразі порядок відшкодування таких виплат відсутній, то на суму середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, слід нарахувати ЄСВ та відобразити у Звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого ЄСВ на загальних підставах.
При цьому при перерахунку страхувальником середнього заробітку зазначеним працівникам за попередній період фінансові санкції за таке донарахування єдиного внеску не застосовуються. Підставою для цього є військовий квиток (копія) та довідка про призов військовозобов’язаного на військову службу, видана військовим комісаріатом або військовою частиною (копія).

Як розраховуватися з кримськими контрагентами?
З початком окупації у багатьох українських і кримських бізнесменів розрахунки за укладеними договорами та можливість продовження ділових відносин не були чітко визначені. Тепер це питання врегульовано Законом України «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України».
Так, договори, укладені з кримськими контрагентами та суб’єктами з материкової частини України, прирівнюються до ЗЕД-контрактів. Це стосується як контрактів, укладених раніше, так і тих, що укладені після створення ВЕЗ “Крим”. Постачання товару за такими контрактами прирівнюється до операцій імпорту та експорту. Розраховуватися із кримськими контрагентами можна у гривнях, російських рублях або будь-якій вільно конвертованій валюті з 1 та 2 груп «Класифікатора іноземних валют і банківських металів». Ліцензії НБУ для проведення таких розрахунків (в інвалюті на території України) резидентам не потрібні. Це передбачено пп. «г» п. 4 ст. 5 Декрету Кабінету Міністрів України від 19.02.1993 № 15-93 «Про систему валютного регулювання і валютного контролю».
Мультивалютний режим дозволено проводити також і на території ВЕЗ «Крим». При цьому слід зазначити, що вимоги щодо дотримання строків розрахунків в інвалюті («правило 90 днів») не поширюються на розрахунки за договорами з кримськими контрагентами.

Маєш ліцензію на торгівлю алкоголем – прозвітуй!
Суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями зобов'язаний подавати до контролюючого органу розрахунок збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. При цьому, зазначений розрахунок подається незалежно від наявності у платників об’єкта оподаткування. Тобто, звітувати слід навіть у випадку, якщо діяльність з продажу алкогольних напоїв та пива з моменту отримання ліцензії не здійснювалася.
Нагадаємо, що розрахунок збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається щомісячно до податкової інспекції за місцем взяття на облік, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця.
Сплатити задекларовану суму збору слід протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання розрахунку. Звертаємо увагу платників цього збору, що за жовтень необхідно розрахуватись з бюджетом не пізніше 28 листопада.

Начальник ДПІ у м. Херсоні привітав ветеранів Державної податкової служби зі святом
 Днями, у стінах ДПІ у м. Херсоні, начальник відомства Сергій Олефіренко привітав ветеранів ДПС із професійним святом.
 „Ми вшановуємо професіоналізм та досвід наших ветеранів, людей, які формували засади податкової служби, започатковували традиції та докладали значних зусиль для її розвитку. Саме Ви своєю наполегливою та багаторічною працею створювали, розбудовували та зміцнювали податкову систему України. Ми усвідомлюємо, що всі сьогоднішні здобутки і напрацювання – це результат вашої самовідданої праці, професіоналізму, знань і досвіду. Дякуємо Вам за те, що забезпечили збереження не тільки трудових традицій, але й вічних людських цінностей: доброти, відданості, патріотизму”, – зазначив Сергій Володимирович.
У свою чергу представники громадської організації «Асоціація ветеранів державної податкової служби України ДПІ у м. Херсоні» подякували керівнику міської податкової за підтримку та допомогу. За словами ветеранів, вони продовжують спостерігати за діяльністю інспекції, її досягненнями, та готові й надалі ділитися своїм досвідом та знаннями.  


Комментариев нет:

Отправить комментарий