Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 12 ноября 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області



Міський ЄСВ перевалив за 1 млрд. гривень
Цього року міські страхувальники сплатили до бюджету більше 1 млрд. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ). При цьому лише в жовтні херсонцями сплачено майже 111 млн грн ЄСВ.
Зазначимо, що майже 87% надходжень ЄСВ складають суми, що нараховані роботодавцями на заробітну плату працівникам. Більше 9% надходжень ЄСВ нараховані на грошове забезпечення військовослужбовців. Інші 4% єдиного внеску сплачені переважно підприємцями міста.
Додамо, що більшість херсонських страхувальників віддають перевагу електронному звітуванню. Так, Звіт про суми нарахованого доходу  застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску за вересень до ДПІ у м. Херсоні надали 6075 суб’єктів господарювання. При цьому 76% цих звітів надано в електронному вигляді.

Цього року до міської казни надійшло майже 387 млн грн ПДФО
З початку року херсонці сплатили до міського бюджету 387 млн грн податку на доходи фізичних осіб. Це на 24 млн грн більше, ніж торік. Середньомісячні надходження цього податку становлять 38,7 млн гривень.
Зазначимо, Державна фіскальна служба України наразі ініціює введення непрямого методу контролю сплати податків фізичними особами. Тобто, податкові органи контролюватимуть, чи відповідають витрати окремих категорій громадян їх реальним доходам. Очевидно, що річ йде про багатіїв.
Такі заходи мають сприяти легалізації доходів, унеможливлять діяльність конвертаційних центрів, „податкових ям”, стримуватимуть корупційні явища та ухилення від оподаткування.

Прибутки херсонських підприємств зросли
Цього року херсонський бізнес сплатив до бюджету майже 130 млн грн податку на прибуток підприємств, що на 30 млн грн більше, ніж торік.
Зазначимо, що наразі на обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває більше 6 тис. суб’єктів господарювання – платників податку на прибуток підприємств.
Нагадаємо, що з 3 серпня набули чинності нові норми щодо пільгового оподаткування прибутку підприємств. Зокрема, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України (ПКУ) та до інших законодавчих актів України» № 1621-VII збільшено ставку податку на прибуток від операцій з цінними паперами з 10% до 18%. Окрім того, скасовано пільги в оподаткуванні прибутку суб'єктів господарювання готельного бізнесу та підприємств у галузі електроенергетики, які виробляють електричну енергію виключно з відновлювальних джерел енергії.
Додамо, що відповідно до Концепції реформування податку на прибуток підприємств Уряд має намір запровадити мораторій на проведення перевірок платників цього податку із річним доходом до 20 млн грн терміном на два роки.

Херсонці „скупились” на 314 млн гривень
Минулого місяця міські підприємці, які використовують для розрахункових операцій касові апарати (РРО) реалізували товарів та послуг городянам на суму понад 314 млн гривень. Зазначимо, що наразі на обліку у ДПІ у м. Херсоні перебуває 1144 представники бізнесу, які використовують 2172 РРО.
Всі касові апарати відповідають вимогам часу, обладнанні електронною стрічкою та контролюються податковою на відстані завдяки електронній звітності.
Додатково нагадаємо, що з 14 жовтня 2014 року Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій оновлено (наказ Державної фіскальної служби України № 190). Реєстр представлено у вигляді таблиці, що складається з двох частин: перша – містить перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в органах фіскальної служби; друга – містить перелік моделей, строк первинної реєстрації (дії сертифікатів відповідності) яких закінчився.

Лікарняні херсонців оподатковуються військовим збором
ДПІ у м. Херсоні нагадує, що об'єктом оподаткування військовим збором є, зокрема доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами.
Також слід зазначити, що право на матеріальне забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності мають, зокрема застраховані особи, які працюють на умовах трудового договору (контракту) на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності та господарювання або у фізичних осіб. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи і час випробування та день звільнення), якщо інше не передбачено законодавством.
Тобто, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою та відповідно мають право, зокрема, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування у разі хвороби, повної або часткової втрати працездатності.
Враховуючи наведене, виплати по листках непрацездатності (оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця та допомога по тимчасовій непрацездатності) з метою оподаткування військовим збором прирівнюються до заробітної плати та оподатковуються військовим збором на загальних підставах.

«Хмільний» збір від херсонців додав до скарбниці держави 5,2 млн гривень
Херсонські платники сплачено до державного бюджету 5,2 млн. гривень збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Загалом, цей збір у Херсоні сплачують 560 суб’єктів господарювання, переважна більшість з яких (80%) - приватні підприємці. Надходження від цього збору спрямовуються на фінансування витрат з проведення досліджень та здійснення розробок у галузях виноградарства, садівництва і хмелярства, зміцнення матеріально-технічної бази галузевих наукових закладів та їх дослідних господарств.
Нагадаємо, що зазначеним збором оподатковується, виручка від реалізації алкогольних напоїв, у тому числі продукти дієтичного харчування (настоянки і бальзами, які реалізують аптечні заклади) та пива (крім платників єдиного податку). Звітність зі збору подається щомісячно до податкової інспекції за місцем взяття на облік, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця.
Сплатити задекларовану суму збору слід протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання розрахунку. Звертаємо увагу платників цього збору, що за жовтень необхідно розрахуватись з бюджетом не пізніше 28 листопада.

Затверджено нову форму податкової накладної
Міністерством фінансів України наказом від 22.09.2014 № 957 затверджено нову форму податкової накладної та порядок її заповнення.
Суттєвих змін податкова накладна не зазнала. Проте, її доповнено графою для відображення операцій, які оподатковуються ПДВ за ставкою 7 % (графа 9).
Окрім того, згідно з оновленим Порядком заповнення податкової накладної у разі здійснення постачання на експорт у рядку „Особа (платник податку) - покупець” зазначається найменування (П.І.Б.) нерезидента, у рядку „Місцезнаходження (податкова адреса) покупця” вказується країна, в якій зареєстрований покупець (нерезидент), а у рядку „Індивідуальний податковий номер покупця” відображається умовний ІПН „300000000000".
Звертаємо вашу увагу, що наказ набере чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування.

Захистіть власні документи електронними ключами
Ключі електронного підпису дають змогу не тільки звітувати в режимі он-лайн до органів ДФС, у тому числі з єдиного внеску, органів державної статистики, але й обмінюватись особистою інформацією (документацією) в повсякденному житті: укладати різні договори з іншими особами в електронній формі вести особисте листування зі своїми партнерами, друзями тощо. На відміну від спілкування у вільній мережі Інтернет, така інформація буде надійно захищена від зловмисників та доступна лише власникам ключів.
При цьому слід пам’ятати, що посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису заборонено передавати іншим особам, користуватися ними має право тільки та людина, яка їх отримала.
Отримати додаткову інформацію щодо послуг електронного цифрового підпису та завантажити програмне забезпечення Ви можете на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів (http://www.acskidd.gov.ua/).

35 херсонців перевірили «Пульс» фіскальної служби
Протягом січня-жовтня 2014 року на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» звернулися, як і торік, 35 заявників. У переважній більшості наші громадяни використовують „Пульс” для з’ясування питань щодо реєстрації податкових накладних, адміністрування єдиного внеску, з приводу проведення перевірок підприємців, надання консультацій тощо.
Розгляд всіх звернень вже завершено, про вжиті заходи поінформовано заявників.
Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна цілодобово за телефоном (044) 284-00-07.

804 херсонських підприємця позбулися статусу “спрощенців”
З початку року податковою інспекцією Херсона анульовано реєстрацію платниками єдиного податку 804 підприємцям, із них 249 позбулися статусу “спрощенця” з 1 жовтня цього року.
Сталося це не з власного бажання підприємців, а з їх вини, оскільки вони стали боржниками бюджету з податків і зборів. Позаяк норми Податкового кодексу України зобов'язують податківців анулювати реєстрацію платником єдиного податку у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів.
Слід також зазначити, що платник єдиного податку, переведений на загальну систему оподаткування, зобов'язаний у разі здійснення розрахунків за готівку використовувати реєстратор розрахункових операцій та придбати торговий патент. 
Тож пропонуємо платникам єдиного податку, які мають заборгованість терміново її сплатити, аби мати право й надалі оподатковувати свої доходи, вести їх облік, а також подавати звітність за спрощеною системою.

Кожен працюючий херсонець має право як мінімум на “мінімум”
Мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці. Оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Джерелом коштів на зарплату працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності.
Контроль за додержанням законодавства про оплату праці на підприємствах здійснюють: Міністерство праці України; фінансові органи; контролюючі органи; професійні спілки та інші організації, що представляють інтереси найманих працівників. Вищий нагляд за додержанням законодавства про оплату праці здійснює Генеральний прокурор України та підпорядковані йому прокурори.
Контролюючі органи мають право здійснювати контроль за нарахуванням  заробітної плати та проводити камеральні, документальні й фактичні перевірки. У деяких випадках перевірку здійснюють без попередження платника податків.
Шановні роботодавці, що заробітна плата є основним джерелом як для існування працівників, так і наповнення місцевих бюджетів за рахунок податків, а також збільшення надходжень по єдиному соціальному внеску. Тож, не позбавляєте своїх працівників соціальної захищеності, а місто – належного розвитку!

У центрі обслуговування херсонські платники отримали майже
 66 тисяч послуг
Майже два роки функціонує Центр обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні (ЦОП), який систематично приймає відвідувачів. Протягом січня-жовтня цього року фахівці ЦОП надали відвідувачам майже 66 тисяч різноманітних послуг.
Як і раніше, найбільш затребуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки (ідентифікаційний код). За 10 місяців цього року надано 11,5 тисяч таких послуг. Також видано понад 1 тис. довідок про відсутність заборгованостей зі сплати податків, зареєстровано майже 3 тис. книг обліку розрахункових операцій та обліку доходів і витрат.
До слова, з метою оцінювання рівня діяльності у ЦОП проводиться опитування відвідувачів. Зокрема, з початку року анкети заповнили понад 2,5 тис. осіб, всі вони надали схвальні відгуки. 
 Нагадаємо, що ЦОП надає комплекс різних послуг. Зокрема, тут можна подати звітність, отримати довідки й дозвільні документи, картку платника податків, довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів, отримати торговий патент, консультацію, електронний цифровий підпис, програмне забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та інше.

За ліцензією на право роздрібної торгівлі алкоголем
звертайтесь до ЦОП
Прийом і видача документів на оформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами від херсонських суб'єктів господарювання проводиться в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні, за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а, вікно № 9, тел. 32-74-56.

Консультує ДПІ у м. Херсоні
Під час чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» на запитання платників податків відповідала в. о. начальника управління податкового аудиту ДПІ у м. Херсоні Дадашева Альбіна Миколаївна. Відповіді на найбільш актуальні питання, що стосувалися проведення контрольно-перевірочної роботи юридичних осіб, які мають ризики щодо несплати податків або є ймовірність застосування ними схем мінімізації, пропонуємо вашій увазі.
Питання: Чи передбачена відповідальність у разі завищення суми податкового зобов’язання?
Відповідно до п. 119.2 ст. 119 Податкового кодексу України, подання з недостовірними відомостями або з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку – тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 1020 гривень.
Іншої відповідальності у разі завищення суми податкового зобов’язання податковим законодавством не передбачено.
Питання: Які строки давності для застосування штрафних (фінансових) санкцій до СГ?
Строки давності становлять 1095 днів, з дня, що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, – за днем її фактичного подання.
Питання: Які застосовуються штрафи до суб’єкта господарювання, який до початку перевірки органу доходів і зборів самостійно виявив факт заниження податкового зобов’язання минулих податкових періодів та надав уточнюючу декларацію(розрахунок), проте без відповідної сплати донарахованих сум зобов’язань та без сплати штрафу (3% або 5%)?
У разі невиконання платником податків вимог, передбачених абзацами третім – п’ятим п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України, щодо умов самостійного (у тому числі за результатами електронної перевірки) внесення змін до податкової звітності нараховується штраф у розмірі 5 відсотків від суми самостійно нарахованого заниження податкового зобов’язання (недоплати) та пеня відповідно до ст. 129 ПКУ.
Питання: Чи можливо відповідальних (посадових) осіб підприємства одночасно притягувати до адміністративної відповідальності за декілька адміністративних правопорушень?
При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.
Які штрафні санкції передбачені за порушення встановлених законодавством строків зберігання документів з питань обчислення і сплати податків та зборів та або ненадання контролюючим органам оригіналів документів (копії) при здійсненні податкового контролю?
Відповідно до п. 121.1 ст. 121 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, із змінами та доповненнями, незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених ст. 44 ПКУ строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених ПКУ, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області
                                                                                         


Комментариев нет:

Отправить комментарий