Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 9 февраля 2016 г.

Проект рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2016 року



 ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
11 березня 2016 р.                                                                     № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2016 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2016 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 11.09.2015 р. № 94 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал  2015 року» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІV квартал 2015р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 06.05.2016р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2016 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 15.05.2016 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за І квартал 2016 р.
5.2. До 16.05.2016 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2016 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                        Н.Є.Чорненька                        

Керуючий справами виконкому                   В. О. Рижкова




Додаток 1до рішення виконкому               
11 березня 2016 року  № ________


І.1. Засідання виконкому

КВІТЕНЬ
1. Про перевірку особових справ одержувачів державних соціальних допомог, субсидій, перевірку майнового стану та довідок, які надають підприємства та зацікавлені організації, згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.

Доповідає:
головний державний соціальний інспектор
ТРАВЕНЬ
1. Про підсумки роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2015-2016 р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2016-2017 р.р.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2016 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ЧЕРВЕНЬ
1. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2016 року

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу


І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю

КВІТЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС».

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ТРАВЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.05.2015 року № 48 «Про хід виконання програми «Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону».

Доповідає:
завідувач юридичного відділу

2.    Про хід виконання рішення  виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року №93 « Про хід виконання в районі муніципальної, благодійної програми «Вдячність».

Доповідає:
провідний спеціаліст сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення
ЧЕРВЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:
      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям   (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
КВІТЕНЬ
1. Про здійснення контролю за наданням інформації, необхідної для ведення Державного реєстру виборців.
Доповідає: завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців

2. Аналіз розгляду контрольних документів за березень 2016 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ТРАВЕНЬ
1. Про проведення двомісячника з благоустрою та санітарному дотриманню території району.
Доповідає: завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Аналіз розгляду контрольних документів за квітень 2016 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу

ЧЕРВЕНЬ

1. Про дотримання чинного законодавства щодо захисту житлових та майнових прав дітей при наданні дозволу на укладання угод з нерухомістю, власниками або користувачами якої є діти.
Доповідає:    завідувач сектора з питань опіки та піклування

2. Аналіз розгляду контрольних документів за травень 2016 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу



ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Чорненька Наталія Євгенівна
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Сінев Борис Валентинович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Царюк Наталя Володимирівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Котько Світлана Вікторівна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600










ІІ.4. Навчання кадрів

КВІТЕНЬ
1. Про реєстрацію громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону, законодавчі акти.

Доповідає:
головний спеціаліст з адміністративної роботи юридичного відділу
ТРАВЕНЬ
1. Про захист прав та законних інтересів дітей .

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей
ЧЕРВЕНЬ
1. Про Закон України «Про оплату праці».

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
ІV. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи народногосподарського комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготувати інформаційно-аналітичні матеріали для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу



Керуючий
справами виконкому                                                                                             В. О. Рижкова




Комментариев нет:

Отправить комментарий