Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 27 декабря 2011 г.

Проект рішення виконкому - Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2012- 2014 роки


ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
виконавчий комітет
РІШЕння
    13 січня  2012 року                                                                                  № ____

 Про проект Програми зайнятості
 населення Комсомольського району
 м. Херсона на 2012- 2014 роки


   Заслухавши інформацію заступника начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувача відділу праці Комсомольської районної у м. Херсоні ради, члена робочої групи з розроблення проекту Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2012-2014 роки, на виконання Закону України  «Про зайнятість населення»,  наказу  Міністерства праці та соціальної політики України від 05 жовтня 2011 року №383 «Про розроблення та узгодження проектів територіальних (регіональних) програм зайнятості населення на 2012-2014 роки», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31.10.2011 року №664  та доручення Херсонського міського голови від 04.11.2011 року № 13-566-2 з даного питання, керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком районної у місті ради
ВИРІШИВ:
1. Схвалити проект Програми зайнятості населення Комсомольського району
     м. Херсона на 2012 – 2014 роки (далі – Програма, додається) та винести його на розгляд сесії  районної у місті ради.
2.   Структурним підрозділам виконкому районної у місті ради, Херсонському міському центру зайнятості, Управлінню освіти Херсонської міської ради, керівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності надавати інформацію для узагальнення про виконання заходів Програми, затвердженої районною у місті радою, відділу праці управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м. Херсоні ради щоквартально до 5 числа місяця наступного за звітним кварталом протягом 2012 – 2014 років.
3.   Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому  районної у місті ради від 15.01.2010 року № 4 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2010-2011 роки».
4.   Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Назаренка Л. П. та начальника управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м. Херсоні ради Погорєлову Н.Г.

Голова районної у місті ради                                            Л.Я. Третяк

Керуючий справами виконкому                                             В.О. Рижкова

1 комментарий:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив те, що обіцяв, без жодної затримки. позику і змінило моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ОтветитьУдалить