Комсомольська
районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
08 червня
2012 року № ________
Про план роботи
виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2012 року
|
|
Керуючись статтею 41 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи
виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому
районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту
роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011
р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про
затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті
Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком
районної у місті ради
вирішив:
1.
Затвердити план роботи виконавчого
комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2012 року (додаток 1).
2. Інформацію про стан
виконання плану роботи виконкому у І кварталі 2012 року прийняти до відома
(додаток 2).
3. Рішення виконкому районної
у місті ради від 09.12.2011 року № 178 „Про план роботи виконавчого комітету
районної у місті ради на І квартал 2012 року” зняти з контролю по закінченню
терміну дії, як виконане.
4. Керівникам управління, служби та відділів,
відповідальним працівникам до 01.08.2012 року внести пропозиції до плану роботи
виконкому на ІV
квартал 2012 року.
5.
Організаційно-контрольному відділу:
5.1.
Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний
квартал. Підготувати довідку до 16.08.2012 року про стан виконання плану роботи виконкому за ІІ квартал 2012
року.
5.2. До 16.08.2012
року підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
на ІV квартал 2012 року.
6. Контроль за виконанням
даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.
Голова районної у місті ради
Л. Я. Третяк
Керуючий справами виконкому В. О.
Рижкова
|
Додаток 1 до рішення виконкому
08 червня 2012 року № ________
|
І.1. Засідання виконкому
ЛИПЕНЬ
|
1. Про виконання
делегованих повноважень щодо дотримання законодавства в індивідуальному
будівництві.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач
сектору капітального та індивідуального будівництва
|
||
|
2. Про надання населенню
субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг,
придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.1997 р. №
1050.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та
соціального захисту населення
|
||
СЕРПЕНЬ
|
1. Про підсумки роботи
із зверненнями громадян за І півріччя 2012 року.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач загального
відділу
|
||
|
2. Про затвердження
звіту про виконання районного бюджету за І півріччя 2012 року.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу бухгалтерського обліку та звітності
|
||
ВЕРЕСЕНЬ
|
1. Про матеріально-технічне забезпечення центрів
виборчих дільниць щодо проведення виборів
депутатів Верховної Ради України.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач
організаційно – контрольного відділу
|
||
|
2. Про план роботи виконкому на ІV квартал 2012 року.
|
|||
|
Доповідає:
|
завідувач
організаційно – контрольного відділу
|
||
І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на
засіданнях виконкому у порядку контролю
ЛИПЕНЬ
|
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету
районної у місті ради від 08.07.2011 р. № 110 «Про роботу служби у
справах дітей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах».
|
||
|
Доповідає:
|
завідувач
служби у справах дітей
|
|
|
2. Про хід виконання рішення
виконавчого комітету районної у місті ради від 11.03.2011 р. № 43 «Про
спільну роботу служби у справах дітей з відділом кримінальної міліції у
справах дітей та іншими органами виконавчої влади по попередженню та
запобіганню явища бродяжництва серед дітей, злочинності та попередженню
негативних явищ серед них».
|
||
|
Доповідає:
|
завідувач
служби у справах дітей
|
|
СЕРПЕНЬ
|
1. Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку по виробництву
та реалізації промислової продукції по підсумкам роботи І півріччя 2012 року.
|
||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
|
|
|
2. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради
від 12.12.2008 року № 170 «Про виконання Закону України «Про Державний
реєстр виборців».
|
||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу ведення Державного реєстру виборців
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради
від _______ р. № ____ «Про проект
Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2011
– 2012 роки» у І півріччі 2012 року.
|
||
|
Доповідає:
|
заступник
начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач
відділу праці
|
|
ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1. Апаратна
нарада:
–
із заступниками голови ради, керуючим справами виконкому,
головою Комишанської селищної ради (за згодою) з питань стану справ на місцях
(щодня 8.30 каб. 305);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
|
–
із керівниками управлінь, служб та відділів виконкому
(8.30 зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця).
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу (2-й , 3-й
вівторки)
|
2.
Наради:
–
із керівниками підприємств, установ та організації з
питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної
стабільності та інше (за потребою, великий
зал);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому, завідувач загального
відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні
працівники (згідно запланованої наради)
|
–
із працівниками управлінь, служб, відділів виконкому за
участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
|
–
із керівниками районного відділу міського управління МВС
України, прокуратури (за потребою, каб. 305);
Відповідальні за підготовку:
|
заступник голови районної у місті ради, завідувач
загального відділу
|
–
із представниками середнього та малого бізнесу з питань
торгівлі, побутового обслуговування та
сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу соціально – економічного розвитку та ринкових
відносин, завідувач загального відділу
|
–
засідання штабу з питань благоустрою та санітарному
очищенню району (щочетверга, 16.00, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
|
–
засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального
господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15.00, каб.
№ 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
|
ІІ.1.2. Наради,
засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у
місті ради
та керуючий справами виконкому
(відповідно до функціональних повноважень)
– апаратна нарада у
керуючого справами виконкому керівників структурних підрозділів (щопонеділка, 9-00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач організаційно-контрольного відділу
|
– оперативна нарада у
керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень,
розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00, каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач організаційно-контрольного відділу, головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
– засідання
координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14.00, каб.
№ 304);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач служби у справах дітей
|
– засідання конкурсної
комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
головний спеціаліст з кадрової роботи
|
– засідання
адміністративної комісії (щочетверга, 11-00, каб. № 201);
Відповідальні за підготовку:
|
відповідальній секретар адмінкомісії
|
– засідання комісії з
захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30, каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому; заступник
начальника служби у справах дітей
|
– засідання комісії по
призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год.,
каб.№205);
Відповідальні за підготовку:
|
начальник управління праці та соціального захисту населення
|
– засідання комісії з питань погашення заборгованості по
виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00, каб.№305);
Відповідальні за підготовку:
|
заступник начальника управління праці та соціального
захисту населення, завідувач відділу праці
|
– засідання комісії по призначенню державної соціальної
допомоги малозабезпеченим сім’ям
(щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог
управління праці та соціального захисту населення
|
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (другий
четвер щомісяця, 15-00 , каб. № 305);
– засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії
(третій четвер щомісяця, 15-00, каб. № 305).
ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах
працівників райвиконкому,
його управлінь, служб та відділів (День контролю)
ЛИПЕНЬ
|
1. Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність»
затвердженої рішенням XV сесії Херсонської міської ради V скликання від 04.09.2007 р. № 519.
|
||
|
Доповідає:
|
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та
праці управління праці та соціального захисту населення
|
|
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за червень 2012 року.
|
||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
|
СЕРПЕНЬ
|
1. Про виконання в районі Закону України “Про статус ветеранів війни,
гарантії їх соціального захисту” щодо виплати щорічної разової адресної
грошової допомоги пільговим категоріям громадян до Дня Перемоги у 2011 році.
|
||
|
Доповідає:
|
спеціаліст I категорії відділу персоніфікованого обліку пільгових
категорій громадян управління праці та соціального захисту населення
|
|
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за липень 2012 року.
|
||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
1. Про виконавчу дисципліну в апараті виконавчого органу районної у місті
ради щодо розгляду звернень громадян.
|
||
|
Доповідає:
|
спеціаліст І
категорії загального відділу
|
|
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за серпень 2012 року.
|
||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
|
ІІ.3. Особистий прийом
Прізвище,
ім'я по батькові
|
Посада
|
Дата прийому
|
Часи
прийому |
Третяк Леонід Якович
|
голова районної у місті ради
|
1й, 5й понеділок місяця
к. 305
|
з 1400 до 1700
|
Кравченко Юрій Павлович
|
заступник голови районної
у місті ради
|
2й, 4й понеділок місяця
к. 205
|
з 1400 до 1700
|
Назаренко Леонід Павлович
|
заступник голови районної
у місті ради
|
1й, 3й понеділок місяця
к. 205
|
з 1400 до 1700
|
Рижкова Валентина Олегівна
|
керуючий справами виконкому
|
кожний вівторок
к. 315
|
з 1300 до 1700
|
Великих Любов Василівна
|
завідувач відділу соціально-економічного
розвитку
та ринкових відносин
|
кожний
понеділок, четвер
к. 310
|
з 900 до 1200
|
Мішукова Олена Миколаївна
|
заступник завідувач відділу соціально-економічного
розвитку та ринкових відносин
|
кожний вівторок,
п’ятниця
к. 301
|
з 1300 до 16.00
з 9 00 до 12.00
|
Зубенко Вікторія Едуардівна
|
завідувач служби у справах дітей
|
кожний
понеділок, п'ятниця
к. 309
|
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
|
Ромадіна Ольга Миколаївна
|
заступник
начальника служби у справах дітей, завідувач сектору з питань опіки та
піклування
|
кожний
вівторок
к. 113
|
з 1300 до 1800
|
Смирнова Олена Іванівна
|
завідувач відділу ведення Державного реєстру
виборців
|
кожний понеділок,
п'ятниця к. 213
|
з 800 до 1600
|
Глухова Лариса Володимирівна
|
завідувач сектору з питань капітального та індивідуального
будівництва
|
кожний
понеділок, четвер к. 115
|
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
|
Тележенко Тетяна Григорівна
|
завідувач відділу бухгалтерського обліку та
звітності
|
кожний вівторок,
середа, четвер к.201
|
з 1300 до 1600
|
Погорєлова Надія Григорівна
|
начальник управління праці та соціального захисту
населення
|
кожний
понеділок, п'ятниця к.119
|
з 900 до 1600
|
Соколова Любов Олексіївна
|
заступник начальника УПСЗН, завідувач відділу
праці
|
кожний
вівторок, четвер
к. 313
|
з 900 до 1600
|
Слюсар Валентина Миколаївна
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог
УПСЗН
|
кожний
понеділок, п'ятниця к. 110
|
з 900 до 1600
|
|
завідувач відділу персоніфікованого обліку
пільгових категорій громадян УПСЗН
|
кожний
понеділок, п'ятниця к. 108
|
з 900 до 1600
|
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
|
завідувач сектору з питань обслуговування
інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
|
кожний
понеділок, п'ятниця
к.102
|
з 900 до 1600
|
Щепелін Ігор Григорович
|
завідувач юридичного відділу
|
кожний
понеділок
к.302
|
з 900 до 1200
|
Каргопольцева Інна Іванівна
|
директор територіального центру по обслуговуванню
пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Комсомольського району
|
кожний
понеділок, п'ятниця
к.405
|
з 900 до 1600
|
ІІ.4. Навчання кадрів
ЛИПЕНЬ
|
1. Про хід виконання в районі
розпорядження голови обласної державної адміністрації від _____ року № ___
щодо нарахування адресних грошових компенсацій на придбання твердого палива
та скрапленого газу пільговим категоріям громадян у 2012 році.
|
||
|
Інформує:
|
спеціаліст I категорії відділу персоніфікованого обліку пільгових
категорій громадян управління праці та соціального захисту населення
|
|
СЕРПЕНЬ
|
1. Про організацію роботи з дітьми, які опинились в скрутних життєвих
обставинах.
|
||
|
Інформує:
|
завідувач
служби у справах дітей
|
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
1. Про зміни у діючому законодавстві України з призначення та виплати соціальних
допомог.
|
||
|
Інформує:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та
соціального захисту населення
|
|
ІV.
Інформаційно-аналітична робота
1. Забезпечити
інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи народногосподарського
комплексу (постійно протягом року).
Відповідальна за підготовку:
|
завідувач
відділу соціально – економічного розвитку та ринкових відносин
|
2. Забезпечити
інформування голови районної у місті ради щодо фінансового стану району
(постійно протягом року).
Відповідальна за підготовку:
|
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
|
3. Організувати зустрічі
керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.
Відповідальна за підготовку:
|
керуючий справами виконкому, завідувач організаційно-контрольного
відділу
|
4.
Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для
управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених
заходів).
Відповідальна за підготовку:
|
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
Завідувач
організаційно-контрольного відділу
Л.В.Чайка
Додаток 2
до рішення виконкому
08 червня 2012 року № ___
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи
виконавчого комітету районної у місті ради
за І квартал 2012 року
У І кварталі 2012 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у
місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням
виконкому від 09.12.2011 року № 178 «Про план роботи виконавчого комітету
районної у місті ради на І квартал 2012 року».
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
·
Про роботу адміністративної комісії за 2011 рік.
·
Про проект Програми соціально-економічного розвитку
району по виробництву та реалізації промислової та сільськогосподарської
продукції на 2012 рік.
·
Про виконання Програми зайнятості населення Комсомольського
району м. Херсона на 2010 - 2011 роки, затвердженої рішенням XXXIV сесією
районної у місті ради V скликання від 18.02.2010 р. № 300, у 2011 році.
·
Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за
2011 рік.
·
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2011 рік.
·
Про заходи щодо виконання пропозицій та критичних
зауважень відмічених при звіті виконкому за 2011 рік на ХІV сесії районної у
місті ради VI скликання.
·
Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і
важкими умовами праці на підприємствах району у 2011 році.
·
Про стан підготовки аграрного сектору району до
весняно-польових робіт.
·
Про план роботи
виконкому на ІІ квартал 2012 року.
·
Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і
важкими умовами праці на
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у
порядку контролю:
·
Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у
місті ради від 14.01.2011 р. № 4 «Про призначення державної соціальної
допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам згідно Закону України «Про
державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» у 2011
році.
·
Про хід виконання рішення VII сесії районної у місті ради VI від 06.04.2011 року
№ 43 «Про затвердження Програми соціально-економічного розвитку району по
виробництву і реалізації промислової та сільськогосподарської продукції на
2011 рік».
·
Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у
місті ради від 08.04.2011 року № 57 «Про
хід виконання районної програми про діяльність громадських формувань з охорони
громадського порядку та державного кордону».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом
районної у місті ради на І квартал 2012 року, свідчать, що плани виконані.
У
2011 році проведено 35 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто
380 адміністративних справ. Накладено стягнень у вигляді штрафу на
загальну суму 91174,0 грн. та у вигляді
попередження на 70 громадян. Фактично сплачено штрафів 42942,0 грн.
Станом на
12.12.2012 р. у відділі
призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту
населення виконкому перебувають на обліку, як
отримувачі допомоги по інвалідності – 915 осіб, у 2011 році призначено 299
допомог.
В 2012 році промисловий комплекс
району планує випустити товарної продукції на суму 719,7 млн.грн., що
складає 91,8% від досягнутих показників по виробництву і реалізації промислової
продукції в минулому році.
При сприятливих погодних умовах
аграріями району очікується отримати:
- 4,2 тис. тонн зерна, у тому числі 1,6 тис. тонн пшениці, 2,4 тис. тонн ячменя;
- 522 тонни насіння соняшника;
- 1,8 тис. тонн картоплі;
- 4,4 тис. тонн овочевих культур.
В тваринницькій галузі в
плановому році очікується надоїти 747 тонн молока, отримати 777,4 тис.
штук яєць. Для годівлі худоби та птиці очікується заготовити 458 тонн сіна, 423
тонни соломи, засипати 2,2 тис. тонн фуражного зерна.
За звітний період на обліку у Херсонському міському
центрі зайнятості перебувало 3289 осіб.
Центром зайнятості працевлаштовано 1245 незайнятих громадян, що
становить 100,5 відсотків виконання річної
Програми зайнятості населення Комсомольського району м.Херсона на 2010 - 2011
роки.
Одержали в установленому законом порядку одноразову
допомогу по безробіттю для організації
підприємницької діяльності 57 безробітних.
Протягом минулого
року на заброньовані робочі місця працевлаштовано 4 осіб або 33,3 % виконання
річної Програми. У 2011 році працевлаштовано 54
особи з фізичними вадами.
У 2011 році до виконкому надійшло
609 письмових і усних звернень. У порівнянні з 2010 роком кількість зменшилась на 259 звернень.
За 2011 рік на прийомі у голови
районної у місті ради зареєстровано 85
звернень, що на 25 звернень менше, ніж у 2010 році.
Як
свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так,
у 2010 році зареєстровано 64 колективних
звернення, а в 2011 році – 49 звернень,
зменшення на 15 звернень. Основні питання, які порушують
дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та
благоустрою району.
Відповідно до рішення Херсонської міської ради
від 28.12.2010 р. № 23 „Про визначення
обсягів і меж повноважень районних у
місті рад та їх виконавчих органів” та згідно рішення ХІV сесії районної у місті
ради VІ скликання від 14.12.11
р. № 91 виконавчий комітет районної у місті ради розробив та затвердив заходи
для виконання пропозицій та з метою усунення критичних зауважень, відмічених на
ХІV сесії районної у місті
ради VІ скликання.
Станом на 01.12.2011 року в
районі зареєстровано 54 промислових підприємства, з них діючих – 32 підприємства та 7
сільськогосподарських усіх форм власності, які орендують земельні ділянки, або
є її власниками.
Згідно
статистичних даних промисловий комплекс району за звітний рік виробив і
реалізував товарної продукції на суму 783,6 млн. грн., що складає 77,4 % від
запланованого.
В повному обсязі виконали
Програму соціально-економічного розвитку по виробництву та реалізації
промислової та сільськогосподарської
продукції на 2011 рік (далі - Програма) 15 підприємств.
Протягом звітного року проводилась робота по освоєнню нових видів
продукції на п’яти підприємствах.
В звітному році, при середній
урожайності 27,1 ц/га, отримано 4,9 тис. тонн зерна, що становить 106,6 % від
Програми, насіння соняшника - 552 тонни (128,6 %), картоплі - 1,9 тис. тонн (107,0%), овочів – 4,48 тис. тонн. (100,4%).
Станом на 01.01.2012 року
атестовано 30 робочих місць. Представлені матеріали атестації робочих місць
підтверджують право працівників одержувати пільги та компенсації за роботу у шкідливих і важких умовах праці: додаткові відпустки отримують працівники, які
працюють на 28 (аналогічних 43) робочих
місцях, доплати – на 26 (
аналогічних 56) робочих місцях, молоко –
на 24 (аналогічних 31) робочих місцях.
На підприємствах спеціальним одягом забезпечено
2943 робітників, що становить 92,2 відсотки від запланованого, спеціальним
взуттям забезпечено 1390 працівників або 83,2 відсотки від плану, щитками – 586 робітників (100 відсотків),
касками – 1591 чоловік (99,2 відсотки), респіраторами – 880 чоловік (100 відсотків),
діелектричними рукавицями – 163 чоловік (100 відсотків), молоком – 468
робітників (89,1 відсотки).
Протягом 12 місяців минулого року
на 17 підприємствах для поліпшення умов працюючих освоєно 1104623,0 грн.
Навесні поточного року планується посіяти ярі сільськогосподарські
культури на загальній площі 1,9 тис. га, у тому числі зернові на площі 0,7
тис. га, що на 35 га
більше, ніж в минулому році.
Техніку, яка буде задіяна на
польових роботах, підготовлено повністю.
Восени 2011 року під урожай поточного року
сільгоспвиробниками району посіяно 1,2 тис. га озимих культур, що складає 107,0 відсотків від запланованого, з яких із-за складних погодних умов, на
звітну дату, за оперативними даними, 846 га сходів слабкі та зріджені, 184 га загинуло.
Згідно районної Програми про
діяльність громадських формувань з охорони громадського правопорядку в районі станом
на листопад 2011 року виконавчим комітетом районної у місті ради зареєстровані
наступні громадські формування:
- громадське формування “Скіф”, зареєстровано рішенням виконкому
№ 136 від 09.12.2005 року.;
- громадське формування
“Будинок”, зареєстровано рішенням виконкому № 172 від 11.12.2009 року.
Виконавчий комітет постійно надає
допомогу зареєстрованим громадським формуванням у їх діяльності. З метою подальшого створення громадських формувань з
охорони правопорядку в районі проводиться роз’яснювальна
робота серед мешканців району, які звертаються з цього приводу.
Керуючий справами виконкому В.
О. Рижкова
Комментариев нет:
Отправить комментарий