Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 18 марта 2013 г.

Рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2013 року





Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння



15 березня 2013 р.                                                           № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2013 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2013 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 14.09.2012 р. № 131 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал  2012 року» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІV квартал 2012 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 06.05.2012 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2013 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 17.05.2013 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за І квартал 2013р.
5.2. До 17.05.2013 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2013 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                                  Л. Я. Третяк                        

Керуючий справами виконкому                                                    В. О. Рижкова







Додаток 1до рішення виконкому               
_________________  № ________

І.1. Засідання виконкому
КВІТЕНЬ
1. Про надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. № 848.

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ТРАВЕНЬ
1. Про підсумки роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2012-2013 р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 р.р.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Про затвердження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2013 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ЧЕРВЕНЬ
1. Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

2. Про план роботи виконкому на ІІІ квартал 2013 року.

Доповідає:
завідувач організаційно – контрольного відділу







І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
КВІТЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ТРАВЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року № 93 «Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність».

Доповідає:
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення
ЧЕРВЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.07.2011 р. № 112 «Про стан роботи по наповненню та використанню інформаційної системи Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги».

Доповідає:
головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення







ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:
      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управлінь, служб та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
(1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)

ІІ.1.2.  Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності  та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управлінь, служб, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.3. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради 
та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):
– апаратна нарада у керуючого справами виконкому керівників структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
начальник служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щочетверга, 11-00 год., каб. № 201);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник  начальника служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засіданнях районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (другий четвер щомісяця, 15-00 год., каб. № 305);
– засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії ( третій четвер щомісяця, 15-00 год., каб. № 305).

ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
КВІТЕНЬ
1. Про роботу в районі щодо призначення грошових компенсацій згідно Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Доповідає:
провідний спеціаліст з питань соціального захисту населення постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за березень 2013 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ТРАВЕНЬ
1. Про проведення двомісячника по благоустрою та санітарному дотриманню території району.

Доповідає:
завідувач відділу життєдіяльності району

2. Аналіз розгляду контрольних документів за квітень 2013 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЧЕРВЕНЬ
1. Про хід виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. №1751 «Про внесення змін до «Порядку призначення та виплати державної допомоги сім’ям з дітьми» в 2012 році.

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за травень 2013 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу









ІІ.3. Особистий  прийом
Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу економіки
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Мішукова Олена Миколаївна
заступник начальника відділу економіки та ринкових відносин
кожний
вівторок, п’ятниця 
каб. № 301
з 1300 до 1600
з 9 00 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Слюсар Валентина Миколаївна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 110
з 800 до 1500

завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний понеділок,
п'ятниця каб. № 108
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру по обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян Комсомольського району
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 405
з 900 до 1600
ІІ.4. Навчання кадрів
КВІТЕНЬ
1. Про використання персональних даних Державного реєстру виборці.

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
ТРАВЕНЬ
1. Про пайову участь замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району.

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
ЧЕРВЕНЬ
1. Про Закон України «Про зайнятість населення».

Доповідає:
завідувач відділу праці, заступник начальника управління праці та соціального захисту населення









ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи народногосподарського комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики, міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу








Керуючий справами виконкому                                                                          В. О. Рижкова



Додаток 2 до рішення виконкому               
___________ 2013 року  № _____


ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за ІV квартал 2012 року

У IV кварталі 2012 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 14.09.2012 р. № 131  «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2012 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом на ІV квартал 2012 р., свідчать, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o        Про збір зернових культур в районі урожаю 2012 року.
o        Про стан готовності житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період 2012-2013 років.
o        Про стан розрахунків підприємств та організацій району з Пенсійним фондом України, з бюджетом, за спожиті енергоносії.
o        Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 9 місяців 2012 року.
o        Про проведення уточнення персональних даних виборців.
o        Про план роботи виконкому на 2013 рік.
o        Про план роботи виконкому на І квартал 2013 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o        Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 14.10.2011 року № 152 «Про забезпечення ефективного контролю за охопленням дітей шкільного віку навчанням у загальноосвітніх навчальних закладах району та здобуття ними загальної середньої освіти».
o        Про хід виконання рішення виконкому від 11.11.2011 року № 164 «Про порядок контролю за виконанням документів у виконкомі районної у місті ради».
Рішення «Про хід виконання районної програми «Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування», затвердженої рішенням XXXIII сесії районної у місті ради V скликання від 24.12.2010 р. № 282» знято з розгляду у зв’язку з завершенням програми (рішення XIX сесії Комсомольської районної у місті Херсоні ради VI скликання від 30.05.2012 р. № 128 «Про завершення районної програми «Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування»).
Виконком районної у місті ради приділив належну увагу розгляду питання щодо збору зернових культур в районі урожаю 2012 року.
Восени минулого року під урожай 2012 року три господарства усіх форм власності та населення району посіяли озимі культури на площі 1,2 тис. га (107,0 % від запланованого).
Внаслідок несприятливих погодних умов в період вегетації та росту зернових культур всього загинуло 1,0 тис. га, або 41,6 % від посіяного. Очікуване валове виробництво зерна при середній урожайності 11,5 ц/га становить 1,7 тис. тонн, у тому числі 248 тонн пшениці.
Під час жнив працювало 8 од. комбайнів, з них 3 од. залучених. Середня завантаженість одного зернозбирального комбайна становила 168 га, у тому числі на сільгосппідприємствах – 88 га.
За 9 місяців 2012 року райвиконкомом проведено 8 засідань районних штабів з питання організації та підготовки житлових будинків до опалювального періоду та своєчасної здачі будинків за актами готовності МКП «Херсонтеплоенерго». Розглядались питання запобігання утворенню аварійних ситуацій на повітряних теплових мережах та транзитних тепломережах, а також внутрібудинкових системах опалення. Приділялась увага питанню вчасної подачі теплоносія, температурного графіка та прискорення проведення процедури перевірки приборів обліку, які встановлено на житлових будинках.
Житловий фонд Комсомольського району обслуговують 6 підприємств: ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна», ЖЕК-11, ЖЕУ-1 Суворівського району, ПП «Жилсервіс», ПП «Жилтранс».
Всього по Комсомольському району, станом на 09.10.2012 року, із 370 будинків готові до опалювального періоду 353, що становить 95,4 %; за актами МКП «Херсонтеплоенерго» здано 338 будинків; мають автономне поквартирне опалення 11 будинків і 4 будинки опалюються автономними котлами.
Станом на 01.10.2012 року заборгованість підприємств району до Пенсійного фонду України зі сплати страхових внесків та єдиного соціального  внеску склала 1167,4 тис. грн., що на 472,8 тис. грн. менше в порівняні з початком року. 80,0 % (1018 тис. грн.) від загального боргу – це борги семи підприємств з безнадійним статусом боргу, яких об’явлено банкрутами, або порушено справу про банкрутство.
Заборгованість до бюджету станом на 01.09.2012 року підприємств та організацій району склала 2615,7 тис. грн., яка зменшилась в порівнянні з початком року на 270,3 тис. грн. 57,0 % від загального боргу – це борги підприємств, у яких відсутні активи, не розшукані, інертні, оскаржують суму боргу в судовому порядку, або банкрути.
Заборгованість за природний газ станом на 15.10.2012 року становила 57,8 тис. грн.
32,0 % (18,5 тис. грн.) від загальної заборгованості складає борг МКП «Херсонтеплоенерго» за меморіальний комплекс «Вічний вогонь». Борг буде сплачено по мірі надходження коштів з міського бюджету.
На засіданнях районних комісій з питань наповнення бюджету та з питань розрахунків за спожиті енергоносії керівників підприємств попереджено про персональну відповідальність за нарощення боргів.
В результаті проведеної спільної роботи повністю розрахувались з боргами:
- до Пенсійного фонду України – шість підприємств на суму - 762,1 тис. грн. і зменшили заборгованість  вісім підприємств на суму - 785,3тис.грн.;
- до бюджету –  сім  підприємств на суму - 311,0 тис. грн. і зменшили заборгованість вісім підприємств на  суму - 361,5  тис. грн.;
- за спожитий газ розрахувались два підприємства на суму 38,4тис.грн.
Протягом 2012 року відділом ведення Державного реєстру виборців уточнено персональні дані 33461 виборця й внесено зміни до Реєстру. Загальна кількість внесених змін на підставі поданих відомостей склала 16238 записів про виборців.
Уточнення персональних даних виборців здійснюється також на підставі звернень виборців. Станом на 1 листопада 2012 року до відділу ведення ДРВ надійшло 1206 звернень громадян, які вчасно розглянуто з урахуванням вимог чинного законодавства та внесено відповідні зміни до Реєстру.
Під час проведення виборчого процесу з виборів народних депутатів України 28 жовтня 2012 року відділом ведення ДРВ виготовлено у двох примірниках попередні та уточнені списки виборців для голосування. Виготовлено також майже 98 тисяч іменних запрошень кожному виборцю й передано на дільниці виборчим комісіям (постанова Центральної виборчої комісії № 12 від 24.01.2012 року).
З метою запобігання дитячій бездоглядності, безпритульності, бродяжництву, жебрацтву та правопорушень серед дітей, служба у справах дітей намагається забезпечити постійне та своєчасне виявлення дітей, які опинились у складних життєвих обставинах (133). Службою у справах дітей спільно з відділом кримінальної міліції у справах дітей, адміністраціями загальноосвітніх шкіл проводяться  профілактичні рейди «Діти вулиці», «Вокзал», «Канікули», «Сім’я», «День знань», «Останній дзвоник» (42), в ході яких перевіряються комп’ютерні  клуби щодо перебування в них  дітей під час навчального процесу, місця скупчення неповнолітніх.
В ході проведення Всеукраїнського профілактичного заходу «Урок» було отримано інформацію із загальноосвітніх навчальних закладів району про 6 дітей, які в 2012-2013 навчальному році не приступили до навчання без поважних причин. Із загальної кількості виявлених дітей двоє дітей повернуто до навчання, а одну дитину влаштовано до інтернатного закладу. Ініційовано притягнення трьох батьків за неналежне виконання батьківських обов'язків до адміністративної відповідальності. Вживаються заходи щодо усунення умов та обставин, внаслідок яких діти можуть бути неохоплені навчанням.
За 9 місяців 2012 року до виконкому районної у місті ради надійшло 396 контрольних документів, що на 113 документів менше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Із них, розпоряджень голови обласної державної адміністрації – 92; розпоряджень міського голови – 63; доручень голови обласної державної адміністрації та першого заступника голови ОДА – керівника апарату – 32, які містять – 114 завдань; доручень міського голови та його заступників – 38, які містять – 77 завдань.
На довгостроковому контролі знаходяться 35 контрольних документів.
У звітному періоді випадків порушення строків виконання контрольних документів з вини виконавця не зафіксовано.



Керуючий справами виконкому                                                                               В. О. Рижкова

Комментариев нет:

Отправить комментарий