Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 1 августа 2014 г.

Проект рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 року


                                                                                                                                                    ПРОЕКТ




Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
12 вересня 2014 р.                                                           № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на  ІV квартал 2014 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 14.03.2014 р. № 35 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 р.» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІІ квартал 2014 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.12.2014 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на 2015 рік.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 12.12.2014 року про стан виконання  плану роботи виконкому за ІІІ квартал 2014 року.
 5.2. До 12.12.2014 року підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на 2015 рік.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                                  Л. Я. Третяк                        

Керуючий справами виконкому                                                    В. О. Рижкова









Додаток 1
до рішення виконкому               
від 12.09.2014 року  № ________
І.1. Засідання виконкому
ЖОВТЕНЬ
1. Про збір зернових культур в районі урожаю 2014 року.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про стан готовності житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо- зимовий період 2014-2015 років.

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ЛИСТОПАД
1. Про стан розрахунків підприємств та організацій району з Пенсійним фондом України за спожиті енергоносії.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 9 місяців 2014 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ГРУДЕНЬ
1. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на 2015 рік.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу

2. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу






І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
ЖОВТЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.07.2011 р. № 112 «Про стан роботи по наповненню та використанню інформаційної системи Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги».

Доповідає:
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення
ЛИСТОПАД
1. Про хід виконання рішення виконкому від 08.11.2013 року № 136 «Про порядок контролю за виконанням документів у виконкомі районної у місті ради».

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу
ГРУДЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.06.2010 року № 93 «Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність».

Доповідає:
провідний спеціаліст сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення







ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратна нарада:
      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
(1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:

      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності  та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин; завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):
– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
начальник служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник  начальника служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
      засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
ЖОВТЕНЬ
1. Про підсумки роботи аграрного сектору району за 9 місяців 2014 року.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Аналіз розгляду контрольних документів за вересень 2014 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЛИСТОПАД
1. Про хід виконання доручення першого заступника міського голови м. Херсон від 20.02.2013 р. № 12 щодо проведення нарад з суб’єктами господарювання, які мінімізують свої податкові зобов’язання нараховуючи заробітну плату у розмірах менше встановленого законодавством.

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці


2. Аналіз розгляду контрольних документів за жовтень 2013 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ГРУДЕНЬ
1.     Про хід виконання постанови Кабінеті Міністрів України від 05.04.2012 р. № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів».

Доповідає:
провідний спеціаліст сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за листопад 2014 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу








ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний понеділок,
п'ятниця каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 405
з 900 до 1600


ІІ.4. Навчання кадрів
ЖОВТЕНЬ
1. Про роботу служби у справах дітей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей
ЛИСТОПАД
1. Про дотримання чинного законодавства щодо захисту житлових та майнових прав дітей при наданні дозволу на укладання угод з нерухомістю, користувачами якого, або власниками якого є діти.

Доповідає:
заступник завідувача служби у справах дітей, завідувач сектору з питань опіки та піклування
ГРУДЕНЬ
1. Про зміни у діючому законодавстві України з призначення та виплати соціальних допомог.

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення









ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу


Керуючий справами виконкому                                                                                     В. О. Рижкова







Додаток 2
до рішення виконкому               
від 12.09.2014 року  № ________



ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за ІІ квартал 2014 року
У IІ кварталі 2014 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 14.03.2014 р. № 35 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 р.».
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o        Про надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. № 848.
o        Про підсумки роботи житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2013-2014 р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 р.р.
o        Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2014 року.
o        Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району.
o        Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o        Про хід виконання Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
o        Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 15.03.2013 року № 9 «Про хід виконання програми «Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону».
o        Про хід виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом на ІІ квартал 2014 р., свідчать, що плани виконані.
Відділом призначення державних соціальних допомог протягом опалювального періоду  2013-2014 рр. призначено субсидію – 2849 особам,  для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг – 2816; - для придбання скрапленого газу та рідкого пічного побутового палива – 33.
Для зручності мешканців району, працювали виїзні пункти прийому громадян за адресами:
вул. Лавреньова, 7 – приміщення ЖЕУ № 11 (Шуменський мікрорайон); вул. Патона, 4-а –  приміщення ПП “Жил сервіс” (мікрорайон Острів); сел. Комишани, вул. Радянська, 89 – приміщення Комишанської селищної ради.
    Слід відмітити, що заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період об’єктами житлово-комунального господарства та соціальної сфери розпочато вчасно у відповідності до рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 01.10.2013 року № 853-р  „Про початок опалювального періоду 2013/14 років ” та відповідних рішень виконавчого комітету районної у місті ради.
Приділялась увага питанню вчасної подачі теплоносія, температурного графіка та прискорення проведення процедури перевірки приборів обліку, які встановлено на житлових будинках. В результаті проведеної роботи з мешканцями об’єднань  з питання підготовки будинків до опалювального періоду – теплоносій на ці будинки було подано своєчасно. Всі  об’єднання співвласників багатоквартирних будинків провели згідно графіка поточні ремонти покрівель, фасадів, внутрібудинкових мереж опалення, гарячої та холодної води, а також ремонт під’їздів. На території Комсомольського району зареєстровано 63 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, 8 житлово-будівельних кооперативи та 12 відомчих будинки, всі вони 04.10.2013 року почали отримувати теплоносій.
                    За   І квартал 2014 року до загального фонду районного  у місті бюджету надійшло – 3206411,08 грн. доходів при  уточнених планових показниках на   відповідний період – 3249130,00грн. або 98,69 %.    
Власні доходи КДК 21081100 виконано на 117,01% ( план – 2100,00грн., надійшло 2457,27 грн.), дотація вирівнювання КДК 41020300 надійшла у повному обсязі, інша субвенція КДК 41035000 надійшла на 63,57% ( план – 66529,00грн., надійшло 42293,00грн.), субвенція КДК 41030800 надійшла у повному обсязі, субвенція  КДК 41031000   надійшла на 0,05%( план – 18341,00грн, надійшло -8,61 грн.), субвенція КДК 41035800 надійшла на 97,62% (план – 21341,00грн., надійшло – 20833,20грн.).
          Напрями використання бюджетних коштів повністю відповідають повноваженням районної у місті ради, затверджених рішенням  ІІІ сесії міської ради  від 28.12.2010 р. 
Для  поліпшення загального стану та благоустрою району, керуючись статтею 55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” з  11.03.2014р. по 12.05.2014р. в районі проводився двомісячник по благоустрою та санітарному очищенню території району (розпорядження голови районної ради та виконкому від 11.03.2014р. № 20-р по цьому питанню). 17 квітня 2014 року в рамках щорічної акції «Зробимо Україну чистою» проведено День благоустрою (всеукраїнський суботник), в якому взяли участь: керівники підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності та відомчої належності організовували прибирання прилеглих територій до підприємств, проводили висадку квітів  та дерев на закріплених та прилеглих територіях.   Ліквідовані наступні сміттєзвалища:  берег річки Кошової – 2 м3  ;  Свято-Миколаївський собор – 22 м3;  сквер Нафтовиків – 15 м3; парк ім. Димитрова – 6 м3; парк Обласного ліцею – 8 м3 ;Гідропарк –  14 м3 .
Окрім того, за період двомісячника підрядною організацією ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» було прибрані такі звалища сміття: 1) вул. Макарова – 8 м3 ; 2) Забалківське кладовище  – 16 м3; 3) на розі вулиць Д.Ульянова і Лугова – 15 м3 ; 4) на розі вулиць Д.Ульянова і Комкова – 15 м3; 5) вул. Шенгелія (берегова лінія) – 16 м3 ; 6) Свято-Миколаївський собор – 6 м3; 7) вул. Червонопрапорна на розі вул. Фрітаун – 8 м3 ; 8) вул. Д. Ульянова № 140 – 6 м3; 7) вул. Червонопрапорна на розі вул. Фрітаун – 8 м3; 8) сквер Нафтовиків – 10 м3 .
Загалом (з урахування всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою») ліквідовано 15 звалищ,  на міський полігон вивезено 181 м3  сміття. Робота щодо підтримання санітарного стану  району триває.
Згідно чинного законодавства, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку – юридична особа, створена власниками для сприяння використанню їхнього власного майна та управління, утримання і використання неподільного та загального майна. Об'єднання може бути створене в будинку будь-якої форми власності з числа тих, хто придбав або приватизував квартиру, а також власника будинку або його уповноваженої особи.
Так, на території Комсомольського району вже функціонує 63 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків.
Спеціалістами відділу проводиться роз’яснювальна робота серед мешканців багатоквартирних будинків  щодо збору та оформлення пакету документів необхідного для утворення ОСББ. На даний час робота з даного питання продовжується.
         Протягом 2013 року програма “Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону ” виконувалась згідно районної програми (надалі- Закон України).
На підставі ст. 6 Закону виконавчим комітетом районної у місті ради зареєстровані наступні громадські формування: - громадське формування “Будинок”, зареєстровано рішенням виконкому № 172 від 11.12.2009 року.; - громадське формування «Тайфун», зареєстровано рішенням виконкому № 148 від 12.11.2004 року.
Згідно статті 9 Закону основним завданням громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону у сфері охорони громадського порядку є надання допомоги органам внутрішніх справ  у забезпеченні порядку і громадської безпеки, запобігання адміністративним проступкам і злочинам. Відповідно до статті 11 Закону громадські формування проводять свою діяльність під контролем органів внутрішніх справ.
У 2013 році громадське формування «Тайфун» було залучено для охорони громадського порядку разом з працівниками Комсомольського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області з 17:00 до 21:00, члени формування були приймали участь у операції «Візит», а саме роздавали населенню візитні картки дільничних інспекторів міліції, та були залучені в охороні громадського порядку у час проведення масових заходів в честь відзначення дні міста 21 вересня та інших заходів.
Управлінням праці та соціального захисту населення компенсаційні виплати призначаються відповідно до Закону України “Про  статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
Станом на 01.06.2014 р. на обліку в УПСЗН перебуває 453 особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділом  призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення протягом 5 місяців призначено всього  633  компенсації, з них:  на  продукти харчування – 279;  на оздоровлення громадянам - 288;  відшкодування громадянам один раз на рік вартості проїзду міжміським транспортом до будь-якого населеного пункту та у зворотному напрямку – 12; сім’ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали  внаслідок Чорнобильської катастрофи – 53; за шкоду, заподіяну здоров’ю особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, та сім’ям, які втратили годувальника -1
Призначення, перерахунок компенсацій проводиться вчасно у відповідності з чинним законодавством.

Керуючий справами виконкому                                                                                  В. О. Рижкова
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий