Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 2 октября 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області



Херсонці контролюють “Пульс” податкової
З початку року на антикорупційний сервіс “Пульс” Державної фіскальної служби України звернулися 33 херсонських представників бізнесу та громадян, із них у серпні — 6.
У більшості випадків звернення стосувались питань щодо укладення договорів про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування, надання довідок про відсутність заборгованості по податках і зборах, витягів із реєстру платників єдиного податку,  реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності тощо.
Фахівці податкової інспекції м. Херсона ретельно розглянули та проаналізували кожне звернення. Жодне із них не залишилося поза увагою. Всі громадяни отримали обґрунтовані відповіді на поставлені питання вчасно (протягом 1-3 днів) та у повному обсязі.
Нагадаємо, сервіс “Пульс” - це пряма телефонна лінія - (044) 284-00-07, створена з метою запобігання неякісного обслуговування клієнтів податкової та митниці.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області
Херсонці користуються відкритістю податкової та
запитують публічну інформацію
За 8 місяців 2014 року до податкової інспекції Херсона надійшло 62 запита на публічну інформацію, із них 5 - у серпні. Більшість дописувачів бажали отримати інформацію про своїх контрагентів, копії декларацій, актів перевірок, роз’яснення податкового законодавства тощо.
Фахівці ДПІ у м. Херсоні на всі запити надали вичерпні відповіді у строк.
Отримати публічну інформацію може кожен бажаючий, надіславши листа-запита за адресою: ДПІ у м. Херсоні, 73008, м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а (на конверті вказувати „Публічна інформація”) або електронною поштою public@citytax.kherson.ua, факс 32-74-98.
З метою подання запиту на отримання публічної інформації громадяни можуть звернутися до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні щоденно, крім вихідних з 9 до 18 години та за тел. 32-74-21.
Відповідь на запит надається органом влади не пізніше п'яти робочих днів від дня отримання запиту. У випадках, коли для підготовки інформації необхідно більше часу, строк розгляду запиту може бути продовжений до 20 робочих днів. Інформація на запит надається безкоштовно.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

З початку року у Херсоні зареєстровано 1162 нових представника бізнесу
Із них, 751 підприємця та 411 підприємств.
Разом з тим, протягом січня-серпня 2014 року припинено в органах державної реєстрації та знято з обліку в податковій інспекції 3727 платників податків, з яких 3490 підприємців, решта - підприємства. Протягом такого ж періоду минулого року з обліку було знято майже тисячу суб'єктів — господарювання.
Зазначене свідчить як про те, що громадяни знайшли собі місце в іншому сегменті ринку праці, так і про реальне спрощення процедури припинення та зняття з обліку бізнесменів.
Нагадаємо, органи фіскальної служби проводять зняття з обліку підприємців на підставі надходження від державного реєстратора відповідного повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності підприємця. Бізнесмени можуть бути зняті з обліку в податковій інспекції у разі встановлення факту відсутності заборгованості перед бюджетом щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи фіскальної служби.
Звертаємо увагу, що зазначене стосується лише підприємців. Порядок зняття з обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність залишився незмінним.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Статус підприємця підтверджує витяг із Єдиного державного реєстру
Документом, який підтверджує статус фізичної особи – підприємця відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, як суб’єкта підприємницької діяльності, є витяг з Єдиного державного реєстру, в якому зазначаються основні види діяльності.
Витяг – це документ, що сформований програмними засобами введення Єдиного державного реєстру за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на дату формування витягу чи на дату та час, визначену запитувачем у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Суб'єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) підприємцю дохід від здійснення ним підприємницької діяльності може не утримувати податок на доходи, якщо підприємцем, який отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності, тобто — витяг. Така норма передбачена пунктом 177.8 статті 177 Податкового кодексу України.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Вихідна допомога оподатковується військовим збором
При припиненні трудового договору працівнику виплачується вихідна допомога. Вона надається працівнику, звільненому з роботи не з його вини й виплачується роботодавцем з підстав та у розмірах, встановлених законодавством. Зокрема, сума такої вихідної допомоги обчислюється із середньомісячної заробітної плати.
Отже, сума вихідної допомоги, яка є обов’язковою виплатою працівнику підприємства у зв’язку з припиненням трудових відносин, підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах.
Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються, зокрема, доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Використовуйте право на податкову соціальну пільгу
Податкова соціальна пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви від працівника про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.
Нормами Податкового кодексу України не передбачено щорічне подання заяви про застосування податкової соціальної пільги. Водночас, якщо у платника податку виникає право на застосування пільги з інших підстав, ніж зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен подати заяву з відповідними документами, що підтверджують таке право.
При цьому слід враховувати те, що така пільга надається винятково за одним місцем роботи за вибором громадянина. Крім цього, існує обмеження щодо розміру доходу для надання пільги, у 2014 році такий дохід не повинен перевищувати 1710 гривень на місяць, а розмір звичайної податкової соціальної пільги у 2014 році складає 609 гривень.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області
На соціальні гарантії херсонці відрахували майже 1 мільярд гривень
З початку року херсонські платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування спрямували до бюджету 937 мільйонів цього внеску. Слід зазначити, що частка херсонського бізнесу в сумі загальнообласних надходжень з єдиного внеску складає майже 50%.
Добросовісна сплата єдиного внеску є мірилом відповідального ставлення роботодавців до майбутнього своїх працівників та їх соціального захисту. Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист. За рахунок цих коштів виплачуються пенсії, фінансуються соціальні виплати на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань та інші виплати.
Нагадаємо, що протягом 2014 року розмір мінімальної заробітної плати становить 1218 гривень, відповідно мінімальний страховий внесок протягом всього року складає 422 гривні 65 копійок (34,7% від мінімальної зарплати).
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Чого очікувати від податкової реформи херсонцям?!
Курс на податкову реформу в Україні вже взято. Так, у серпні  цього року Уряд презентував комплексний план змін у податковій системі України. Одним із основних податків, який зазнає змін є податок на доходи фізичних осіб. У Концепції запропоновано цілих шість моделей реформування ПДФО. Зазначимо, що такий податок є основним „зарплатним” податком в Україні.
Кожен із варіантів нового ПДФО передбачає прогресивну шкалу оподаткування відповідно до розміру отриманого доходу. Для тих, хто отримує менше 12 тис. грн, в залежності від того, яка модель в підсумку буде затверджена, ставка ПДФО може знизитися до 10%, залишитися на рівні 15%, або ж підвищитися до 20% ( у випадку якщо зарплата вище 4 тис. грн).
Натомість, із зарплати понад 12 тис. грн (або понад 20 тис. грн) передбачено прогресивний податок у розмірі 20% або 25% (в залежності від кожної моделі реформування ПДФО).
Що стосується пасивних доходів, то Уряд пропонує уніфікувати ставку на рівні 15%.
Таким чином, для пересічних херсонців, зарплата яких переважно менше 12 тис. грн підвищення податку не торкнеться. Натомість, зарплата малозабезпечених громадян відповідно до третьої моделі ПДФО може оподатковуватись за зниженою ставкою – 10%. Однак, розщедритись доведеться більш заможним херсонцям, чия зарплата перевищує 12 тис. гривень.
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Херсонці перерахували на дороги, освітлення та озеленення
майже півмільйона гривень
Протягом 9 місяців цього року мешканці та представники бізнес-середовища Херсона додали міської казни майже 460 млн гривень податків та зборів, що на 22,4 млн грн більше торік. Понад 87% цих доходів є надходженнями до загального фонду бюджету міста. Інші 13% є кошти спеціального  призначення.
Відзначимо, що основним бюджетоутворюючим податком в Херсоні є податок на доходи фізичних осіб, частка якого у складі доходів міської казни складає понад 74%. Досить значним є надходження від єдиного податку – 12% та земельного податку – 10%.
За рахунок цих коштів здійснюються соціальні виплати, фінансуються учбові та медичні заклади, сфера житлово-комунальних послуг, проведення заходів із благоустрою міста тощо.
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Хто з підприємців звітує за ІІІ квартал
Підприємці, які перейшли зі спрощеної системи оподаткування на загальну, подають податкову декларацію про майновий стан і доходи за результатами звітного кварталу, в якому відбувся такий перехід. Це передбачено нормами ст. 177 Податкового кодексу України (ПКУ).
Також такі підприємці зобов'язані розрахувати та сплачувати авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб в строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 IV ПКУ. Такі авансові платежі розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100% річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачують податок до бюджету по 25% щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада).
Оподаткованим доходом є сума чистого доходу, тобто, різниця між виручкою у грошовій і натуральній формах та документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю.
Перелік витрат підприємці - загальносистемники формують із видатків, які включаються до витрат виробництва (обігу) платниками податку на прибуток за розділом ІІІ ПКУ.
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Як отримати витяг із реєстру платників ПДВ?
Звертаємо увагу платників податку на додану вартість (ПДВ), що запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника. Форма запиту затверджена наказом Міндоходів № 26 від 16.01.2014 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».
У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ, а також спосіб отримання витягу з реєстру .
Витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з реєстру, які є актуальними на дату формування витягу.
Зокрема, у витязі зазначають: найменування або прізвище, ім’я та по-батькові платника; індивідуальний податковий номер платника ПДВ; дату податкової реєстрації; строк дії реєстрації платника ПДВ; дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування; перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства; дату внесення запису про види діяльності.
Витяг надається безоплатно протягом двох робочих днів від дати надходження запиту.
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Бути обізнаним у сфері оподаткування допоможе “ЗІР”
У Державній фіскальній службі України продовжує функціонувати електронний сервіс “ЗІР” - Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Інформація в цьому ресурсі систематизована по тематиках: оподаткування, митна справа, єдиний внесок, електронний цифровий підпис тощо. “ЗІР” надає можливість працівникам органів доходів і зборів здійснювати зворотній зв'язок з платниками податків та покращувати якість своєї роботи завдяки використанню єдиного джерела інформації, яке постійно оновлюється.
Скористатись Загальнодоступним інформаційно – довідковим ресурсом можна на офіційному порталі Державної фіскальної служби України за електронною адресою: http://zir.minrd.gov.ua.
Крім цього, відповіді на запитання по зазначеним темам можна отримати за номером телефону Контакт-центру — 0800501007 з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі).
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Підтвердження форс-мажорних обставин можуть спростити
У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 4502а «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо врегулювання податкових відносин в умовах дії обставин непереборної сили».
Запропоновані зміни значно спрощують документальне підтвердження настання обставин непереборної сили від Торгово-промислової палати України в належні державні органи.
До форс-мажорних обставин, внаслідок яких податковий борг платника може бути списаний, зокрема, віднесені:
- природні явища стихійного характеру;
- події техногенного характеру, що призвели до раптового припинення поставки платнику податків води, тепла, електроенергії, нафтопродуктів чи газу, не пов'язаного з несплатою їх вартості;
- екстремальні ситуації суспільного характеру - військові дії, озброєні агресії, дії по боротьбі з тероризмом або організованою злочинністю, страйки, масові безлади і т. Д.
Документальне підтвердження фактів виникнення та дії обставин непереборної сили надається платнику податків за його зверненням відповідним органом виконавчої влади.
Граничний термін подання податкової звітності або заяви про списання безнадійного податкового боргу також може бути продовжений за заявою платника податків, який не здійснював підприємницьку діяльність внаслідок виникнення обставин непереборної сили.
Підприємства, які опинилися під впливом таких обставин, можуть не подавати заяви про продовження граничних строків подання податкової декларації та про списання безнадійного податкового боргу.
                                                            Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області




Комментариев нет:

Отправить комментарий