Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 13 февраля 2012 г.

РЕГЛАМЕНТ роботи виконавчого комітету Комсомольської районної у місті Херсоні ради



РЕГЛАМЕНТ
роботи виконавчого комітету Комсомольської районної
у місті Херсоні ради

1. Загальні положення
1. Цей регламент роботи виконавчого комітету районної у місті ради є нормативним актом, який регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконкому та інших виконавчих органів ради.
2. Виконавчими органами районної ради є виконавчий комітет районної ради, який утворюється радою на строк її повноважень, а також відділи, управління та інші створювані радою виконавчі органи.
3. Виконком районної у місті ради у своїй роботі керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування" та іншими відповідними нормативно-правовими актами.
4. Питання, що належать до повноважень виконавчого комітету районної у місті ради розглядаються і вирішуються безпосередньо на його засіданнях, а також розгляд питань проводиться головою, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків), управліннями, відділами, іншими виконавчими органами районної ради (відповідно до повноважень).
5. Діловодство у виконкомі ведеться державною мовою.

ІІ. Розподіл обов’язків між заступниками голови ради
та керуючим справами виконкому
Планування роботи виконкому
1. Розподіл обов’язків між заступниками голови ради та керуючим справами виконкому здійснюється головою ради.
При цьому повинні бути визначені та затверджені розпорядженням голови:
-          функції і повноваження, закріплені за посадовою особою;
-          перелік управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідною посадовою особою.
2. Планування роботи виконкому ведеться щоквартально. Крім того, складається план-календар основних заходів виконкому на місяць.
2.1. В управліннях, відділах, інших службах виконкому розробляються місячні  плани, які розглядаються і затверджуються заступниками голови ради та керуючим справами виконкому у відповідності з розподілом обов’язків.
2.2. Посадові особи виконавчого комітету складають робочі плани на місяць.
3. Практична діяльність виконкому здійснюється на основі поточних (квартальних) та оперативних (місячних) планів-календарів заходів, програм економічного і соціального розвитку міста, з урахуванням поточного моменту і ситуації, що складається в районі, враховуючи при цьому плани роботи Херсонської обласної ради та облдержадміністрації, Херсонської міської ради та міськвиконкому.
4. План роботи виконкому включає такі розділи:
-          засідання виконкому;
-          організаційні заходи (наради, засідання, конференції, семінари, особистий прийом, навчання кадрів, проведення масових заходів тощо);
-          здійснення контролю за виконанням актів органів місцевого самоврядування, розпоряджень голови облдержадміністрації,  міського голови, голови районної у місті ради;
-          інформаційно-аналітична робота.
5. Заплановані питання щодо роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому повинні, як правило, передбачати проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.
6. Формування планів роботи виконавчого комітету районної ради здійснюється організаційно-контрольним відділом за пропозиціями управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, погодженими із заступниками голови ради та керуючим справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків).
7. Порядок формування плану роботи:
7.1. Керівники управлінь, відділів, інших служб виконкому, виходячи з реальної ситуації і стану справ у галузях господарства, погоджують у заступників голови ради, керуючого справами виконкому (згідно з розподілом обов’язків), конкретні питання для розгляду на нарадах, засіданнях виконкому, а також заходи, які доцільно включити до плану-календаря на наступний квартал, місяць.
7.2. Погоджені до розгляду питання, а також рішення виконкому, розпорядження голови ради, що розглядатимуться в порядку контролю, за 30 днів до засідання виконкому останнього місяця поточного кварталу передаються до організаційно-контрольного відділу для узагальнення і складання проекту
7.3. Проект плану на квартал візується заступниками голови, керуючим справами виконкому, розглядається і затверджується на засіданні виконкому, останнього місяця поточного кварталу.
Проект плану роботи виконкому виноситься на розгляд виконавчого комітету завідувачем організаційно-контрольного відділу.
7.4. Контроль за виконанням плану роботи здійснюється заступниками голови, керуючим справами виконкому і організаційно-контрольним відділом. При розгляді і затвердженні плану на черговий квартал готується інформація про виконання попереднього плану роботи.
7.5. В разі, коли питання, передбачені планом роботи виконкому, з будь-яких причин не можуть бути підготовлені в указаний строк і не можуть бути внесені на розгляд виконкому, заступники голови ради, керуючий справами виконкому (у відповідності з розподілом обов’язків), завчасно інформують про це голову ради (надають щодо цього доповідні записки).
7.6. Додаткові питання включаються до плану-календаря роботи на черговий місяць або виключаються з плану роботи на підставі доповідних записок заступників голови ради, керуючого справами виконкому, які надаються до організаційно-контрольного відділу не пізніше 25 числа поточного місяця.

ІІІ. Підготовка і проведення засідань виконкому
1. Засідання виконкому скликаються і проводяться головою ради, а в разі його відсутності   заступником голови ради. Планові засідання виконкому проводяться у відповідності з планом роботи один раз на місяць (у другу п’ятницю), позапланові засідання в міру необхідності.
2. На засіданнях виконкому розглядаються питання економічного, соціального розвитку території, інші питання життєдіяльності району у межах компетенції виконавчих органів ради та питання організації .виконання актів законодавчої та виконавчої влади.
На розгляд виконкому виноситься, як правило, три-чотири основних та ряд поточних питань.
Загальним відділом за погодженням із керуючим справами виконкому за своєчасно наданими матеріалами формується порядок денний засідання виконкому та перелік розпоряджень голови ради, виданих в період між засіданнями виконкому.
3. Загальне керівництво підготовкою засідань виконкому здійснюється керуючим справами виконкому. Засідання виконкому вважається правомочним, якщо на ньому присутні більше половини від загального складу виконавчого комітету.
Рішення виконкому приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконкому.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
4. Проекти рішень виконкому і додатки до них повинні бути кваліфіковано підготовлені, з коротким викладенням суті питання, визначенням конкретних заходів, строків та виконавців, осіб, які здійснюють контроль за їх виконанням.
Обсяг матеріалу, як правило, не повинен складати більше трьох сторінок.
Проекти рішень обов’язково візуються заступником голови ради, керуючим справами виконкому, керівниками відповідних управлінь та відділів виконкому, яким встановлюється виконання завдань, або які визначаються виконавцями завдань, а також завідуючими організаційно-контрольним, загальним, юридичним відділами.
5. Рішення обов’язково повинне посилатися на чинне законодавство.
6. Візи розмішуються на звороті останньої сторінки проекту рішення із зазначенням виконавця та посадових осіб, з якими він погоджений. Посада та прізвища керівників, які готують та візують проект рішення, повинні бути надруковані. Проти кожної візи зазначається дата.
Проекти рішень, які містять доручення підприємствам, організаціям, установам, і пов’язані із матеріальними та іншими затратами, повинні бути завізовані їх керівниками.
7. При необхідності до проекту рішення додаються додаткові матеріали (довідки, завдання, пропозиції, інформації та ін.) за обсягом, як правило, не більше 3 сторінок, завізовані відповідними керівниками управлінь, відділів, інших служб, а також список адресатів, яким передбачається його надіслати.
8. Проекти рішень на виконання постанов та рішень вищестоящих органів повинні мати посилання на їх дату, номер і назву.
9. На засідання виконкому, згідно з планом роботи, готуються довідки про хід виконання раніше прийнятих рішень, або про знаття їх з контролю.
Довідки погоджуються із заступником голови ради, керуючим справами виконкому, та візуються завідувачем організаційно-контрольного відділу.
1О. Проекти рішень та додаткові матеріали до них, а також довідки в порядку контролю виконання рішень надаються до загального відділу виконкому не менше, ніж за 20 робочих днів до засідання в необхідній кількості примірників.
11. Відповідальність за якість підготовки матеріалів на засідання виконкому, дотримання строків їх подання покладається особисто на керівників структурних підрозділів, заступника голови ради, керуючого справами виконкому (згідно з розподілом обов’язків), а також на загальний відділ виконкому.
12. Проекти рішень, подані з запізненням, можуть бути включені до порядку денного засідання виконкому, як виняток тільки з дозволу голови ради, якщо вони належно оформлені.
13. Запрошення членів виконкому доповідачів, співдоповідачів забезпечує загальний відділ виконкому.
Запрошення осіб відповідно до списку, що додається до проекту рішення, забезпечують відповідальні працівники управлінь та відділів виконкому, які його готували.
Підготовку приміщення та визначення чергового забезпечує загальний відділ.
14. Доповідачі та співдоповідачі на засідання виконкому визначаються керуючим справами виконкому згідно з порядком денним.
15. На доопрацювання рішень після засідання виконкому надається до 5 днів. Доопрацювання здійснюється виконавцем.
Підписані рішення тиражуються в необхідній кількості для розсилки і надсилаються загальним відділом за призначенням не пізніше як на третій день після підпису.
16. Регламент засідання за пропозицією головуючого встановлюється:
-          для доповіді з основного питання - до 10 хв.;
-          для співдоповіді - до 5 хв.;
-          для виступів та довідок - до 3 хв.;
-          на розгляд всього питання - не більше години.
17. На засідання виконкому запрошуються представники районної прокуратури. В засіданні беруть участь завідувачи юридичним, організаційно-контрольним, загальним відділами
, інші керівники управлінь та відділів за погодженням з головою ради.
Матеріали виконкому надаються для ознайомлення членам виконкому за 3 дні до засідання.
Засідання виконкому протоколюються. Протокол оформлюється протягом 15 днів після засідання.
Рішення виконкому з питань життєдіяльності, а також ті, які стосуються прав і обов’язків громадян та мають загальний характер, доводяться до відома населення через засоби масової інформації. Інформацію до ЗМІ готує відповідна служба.

ІV. Підготовка, порядок внесення та видання
розпоряджень  головою ради та виконкому
1. Голова ради на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації та Херсонського голови, в межах своїх повноважень видає розпорядження.
2. Проекти розпоряджень голови ради готуються управліннями, відділами, службами виконкому.
3. Проекти розпоряджень із соціально-економічних питань повинні, як правило, мати преамбулу (або констатуючу частину), в якій викладаються аналіз стану справ та недоліки у розв’язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпоряджень.
Встановлювані завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної розпорядженням, з переліком виконавців і визначенням термінів виконання завдань, визначення джерел фінансування.
4. Проекти розпоряджень голови ради підлягають обов’язковому погодженню з відповідними структурними підрозділами виконкому, у разі потреби з іншими зацікавленими установами, підприємствами та закладами.
5. наявності розбіжностей під час підготовки проекту розпорядження голови  ради керівник відділу, управління, який готує даний проект розпорядження, повинен забезпечити його обговорення із керівниками установ, підприємств та організацій з метою пошуку взаємоприйнятного рішення. У разі, коли такого рішення не знайдено, проект розпорядження вноситься з обов’язковим додаванням переліку розбіжностей, з їх обґрунтуванням та оригіналами зауважень, підписаних керівниками відповідних установ, підприємств та організацій.
Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядають заступник голови ради або керуючий справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків), які приймають рішення про врахування або відхилення зауважень. При цьому вони можуть внести на розгляд голови ради проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.
6. Проект розпорядження голови ради вважається підготовленим, якщо він завізований заступниками голови ради, керуючим справами виконкому (згідно з розподілом обов’язків), керівниками відповідних управлінь та відділів виконкому, яким встановлюється виконання завдань або які визначаються виконавцями завдань, а також завідуючими загальним, юридичним, організаційно-контрольним відділами.
Тривалість опрацювання проекту розпорядження не повинна перевищувати десяти робочих днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено заступником голови ради або керуючим справами виконкому за обгрунтованим проханням посадової особи виконавчого комітету) .
7. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлена необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного візування.
8. Проект розпорядження підготовлений з порушенням цього регламенту повертається розробнику проекту за дорученням голови ради, заступників голови ради або керуючого справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків) для доопрацювання виконавцем.
9. Розпорядження голови ради підписується головою ради, а в його відсутність —заступником голови ради.
10. Підписані головою розпорядження реєструються загальним відділом в установленому порядку і надсилаються відповідним відділам, управлінням та організаціям згідно з розсилкою, визначеною виконавцем, не пізніше 2днів з дня підписання. Додатки до розпоряджень підписуються заступником голови ради або керуючим справами виконкому, візуються керівниками відповідних управлінь та відділів виконкому.
11. Система контролю за виконанням розпоряджень голови ради аналогічна системі контролю за виконанням рішень виконкому. Виконані розпорядження знімаються з контролю головою ради або заступником голови ради.


V. Організація роботи з документами та контроль за їх виконанням
1. Організація роботи з документами у виконкомі здійснюється згідно з Інструкцією з діловодства, що затверджується головою ради.
1.1. Оформлення копій документів. Копія документа виготовляється і видається тільки з дозволу керуючого справами виконкому або керівника відповідного структурного підрозділу. Виконком може засвідчувати копії лише тих документів, що створюються в ньому.
1.2. Органи самоорганізації населення можуть видати довідки громадянам, які завіряються у виконкомі, в тому числі з питань індивідуального будівництва (довідки про відсутність самовільного будівництва; посвідчення підписів громадян про згоду співвласників та сусідів на оформлення документів на будівлі та споруди).
2. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова ради, заступники голови ради та керуючий справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків), начальники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому.
3. Контролю підлягають документи, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.
Документи центральних органів державної влади та облдержадміністрації, які містять у собі доручення, завдання виконкому, а саме: закони України, укази, розпорядження та доручення Президента України, постанови, розпорядження та протокольні доручення Кабінету Міністрів України, розпорядження і доручення голови облдержадміністрації та міського голови, рішення виконкому підлягають обов’язковому контролю.
4. Для здійснення контролю за виконанням розпорядчих документів вищих органів влади та власних у разі необхідності у триденний термін розробляється план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні терміни стану виконання завдань; управління, відділи та інші структурні підрозділи виконкому, які відповідають за організацію і здійснюють контроль за виконанням окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджується заступниками голови ради або керуючим справами виконкому (відповідно до розподілу обов’язків).
5. Контроль за ходом виконання розпоряджень, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішень виконкому здійснюється організаційно-контрольним відділом виконкому шляхом:
-  ведення в установленому порядку обліку завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами вищих органів влади та власних, розпорядженнями і дорученнями голови обласної державної адміністрації, міського голови, контроль за виконанням яких покладено на відділ;
-  перевірок стану виконання структурними підрозділами виконкому актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішень виконкому;
-  забезпечення своєчасного надходження інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів виконкому, хід виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішень виконкому;
-  підготовки і систематичного надання структурним підрозділам виконкому попереджувальних інформаційних матеріалів щодо термінів виконання вимог зазначених документів;
-  підготовки аналітичних та інформаційних матеріалів для голови ради, заступників голови ради, керуючого справами виконкому про хід виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, міського голови, рішень виконкому; внесення пропозицій про зняття з контролю чи продовження термінів виконання зазначених документів, про притягнення в установленому порядку до відповідальності посадових осіб за їх невиконання або неналежне виконання.
6. 3 метою підвищення рівня виконавської дисципліни виконком проводить день контролю, на якому заслуховується стан виконання документів вищих органів влади та власних, розглядається хід їх реалізації, та приймаються рішення про зняття з контролю або продовження терміну виконання відповідних документів. Засідання дня контролю проводиться щомісячно, кожного третього вівторка. Засідання проводить керуючий справами виконкому, у ньому беруть участь керівники управлінь, відділів та служб виконкому.
7 днів до проведення дня контролю організаційно-контрольним відділом складається та погоджується заступником голови ради, керуючим справами виконкому порядок денний його засідання. Організаційно-контрольний відділ завчасно знайомить з порядком денним дня контролю доповідачів. Напередодні дня його проведення усі матеріали аналізуються цим відділом та надаються керуючому справами виконкому. Засідання дня контролю протоколюється організаційно-контрольним відділом.
7. Для перевірки стан організації виконання контрольних документів за участю керуючого справами виконкому проводиться оперативна нарада з відповідальними за контроль, яка відбувається в останній робочий день місяця.
8. Для перевірок на місцях фактичного виконання контрольних документів вищих органів влади та власних за дорученням керівництва виконкому проводяться комплексні перевірки із залученням працівників управлінь, відділів виконкому, інших служб.
9. Інформація (звіт) про стан виконання законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов, розпоряджень і доручень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня, що подається Президенту України, Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня, підписується головою ради.
10. Зняття з контролю виконаних документів проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного виконавчого органу про їх виконання за письмовим дозволом голови ради, заступників голови ради або керуючим справами виконкому.

VІ. Порядок підготовки та проведення нарад-засідань комісій,
навчань, семінарів
1. Наради, засідання комісій, навчання і семінари проводяться головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому, а також начальниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів відповідно до плану роботи виконкому з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до повноважень виконавчого комітету районної ради.
2. План проведення нарад затверджується відповідною посадовою особою.
Організація проведення нарад у голови ради, заступників голови ради та керуючого справами виконкому покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи виконкому.
3. Коло запрошених визначається за погодженням головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому (відповідно до повноважень).
4. Виклик на наради і семінари здійснюється завчасно, але не пізніше, як за один-два дні до їх проведення, працівниками структурних підрозділів виконкому, яким це доручено керівництвом.
5. Відповідальні працівники структурних підрозділів виконкому завчасно готують план проведення нарад, засідань комісій чи семінарів та необхідні матеріали, ведуть і оформляють короткий протокол, контролюють виконання прийнятих рішень, даних доручень і доповідають керівництву.
Порядок денний нарад надсилається учасникам наради завчасно або безпосередньо перед початком наради.
6. Доручення, надані на нарадах, оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний термін. Протокол наради підписується головуючим.
7. матеріалами нарад і результатами розгляду окремих питань, при необхідності, готуються відповідні рішення або видаються розпорядження голови ради.
Контроль за виконанням протокольних доручень, наданих на нарадах, які проводить голова ради, здійснюється загальним відділом, а заступників голови ради та керуючого справами виконкому відповідними службами, що вчасно подають керівникам виконкому, які проводили наради, аналітичні та інформаційні довідки про стан виконання протокольних доручень, наданих на нарадах.
8. Офіційне повідомлення до засобів масової інформацій про порядок денний нарад, прийняті рішення виконкому, видані розпорядження голови ради має право надавати керуючий справами виконкому, організаційно-контрольний відділ (за погодженням керівництва).
9. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно -, відео, - фотозйомок і звукозапису в приміщенні, де відбувається нарада, (засідання комісій, навчання, семінар тощо) надається головою ради або заступниками голови ради. -
10. Проведення апаратних нарад:
10.1. Апаратні наради працівників виконкому, його структурних підрозділів проводяться кожний  другий та третій вівторок місяця о 8-30 годині у великому залі засідань.
План проведення апаратних нарад складається організаційно-контрольним відділом виконкому щомісяця, відповідно до плану роботи виконкому та за тиждень доводиться до відома доповідачів.
10.2. В апаратних нарадах беруть участь голова ради, заступники голови ради та керуючий справами виконкому, керівники та усі працівники відділів, управлінь, служб виконкому.
10.3. На кожну апаратну нараду, після розгляду планових питань, за необхідністю заступниками голови ради або керуючим справами виконкому виносяться установчі завдання для працівників.
Крім цього, можуть розглядатися в порядку контролю питання щодо виконання протокольних доручень, наданих на попередніх апаратних нарадах та інші питання, вирішення яких залежить від присутніх учасників наради.
10.4. Працівники загального відділу відповідають за організацію реєстрації присутніх на нараді;
-        складають протокольні доручення, які надаються керівниками виконавчого комітету;
-        надають заступникам голови ради та керуючому справами виконкому інформацію про відсутніх працівників на даній нараді.
10.5. Протокольні доручення, дані на цих апаратних нарадах, знаходяться на постійному контролі у керуючого справами виконкому.
Контроль за ходом їх виконання здійснюється організаційно-контрольним відділом.


VІІ. Організація особистого прийому громадян, розгляд письмових звернень
1. Прийом громадян здійснюється головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому згідно з графіком.
Прийом громадян головою ради проводиться за попереднім записом.
У день прийому громадян головою ради в приймальні присутні завідувач юридичного відділу, завідувач загального відділу.
2. Попередня співрозмова з громадянами та запис на прийом до голови ради ведеться спеціалістом загального відділу.
3. Контроль за виконанням доручень, даних під час прийому, здійснюється працівниками виконкому згідно з розподілом функціональних обов’язків.
Про результати їх виконання завідувач загального відділу  за зверненнями громадян виконкому систематично доповідає голові та заступникам голови, керуючому справами виконкому.
4. Загальний відділ виконкому систематично аналізує роботу по прийому громадян, узагальнює питання, з якими вони звертаються, подає голові ради, заступникам голови ради, керуючому справами виконкому пропозиції щодо усунення недоліків в організації прийому громадян.
5. Звернення громадян, які надходять до виконкому, реєструються загальним відділом згідно з інструкцією з діловодства.
6. Розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, які надходять до виконкому, здійснюється головою ради, заступниками голови ради, керуючим справами виконкому та загальним відділом у строки, передбачені чинним законодавством.
7. Звернення громадян, одержані із вищестоящих органів влади з дорученнями або з резолюціями керівників цих органів, передаються для розгляду голові ради, заступникам голови ради, керуючому справами виконкому (згідно з розподілом обов’язків).
Відповіді на пропозиції, заяви та скарги громадян, адресовані вищестоящим органам, підписуються головою ради або заступниками голови ради, керуючим справами виконкому.
Надіслані до виконкому звернення розглядаються керівництвом в строк від 1 до 3 днів з дня надходження звернення до виконкому.
Контроль за виконанням здійснює загальний відділ.
Цей відділ здійснює комплексне вивчення письмових звернень громадян, які надійшли до виконкому, розглядає причини, що їх породжують, готує пропозиції щодо усунення виявлених порушень та недоліків, щомісячно, щоквартально та оперативно інформує керівництво виконкому про результати аналізу.
Письмові та усні звернення громадян розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п‘ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, голова ради або заступники голови ради, керуючий справами виконкому встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п‘яти днів. На обгрунтовану  письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого  терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у позачерговому порядку.

VІІІ. Організація роботи з позовними заявами, скаргами, ухвалами, рішеннями суду
1. Копія позовної заяви від суду, за якою відповідачем є виконавчий комітет районної ради в день її надходження реєструється у загальному відділі виконкому та передається того ж дня голові ради і з відповідним дорученням передається юридичному відділу виконкому для підготовки необхідних
документів (при необхідності мотивованого висновку з приводу обґрунтованості позовних вимог),
Відповідне управління, відділ виконкому визначаються з особою (особами), яка (які) будуть представляти інтереси виконкому під час розгляду справи судом.
2. Ухвала суду про порушення провадження у справі, за якою відповідачем є виконавчий комітет, реєструється у загальному відділі виконкому районної ради і невідкладно доповідається голові ради або заступнику голови ради, на якого головою ради покладено контроль за провадженням у справі.
Ухвала суду з дорученням голови ради або заступника голови ради, на якого покладено контроль за провадженням у справі, невідкладно передається до уповноваженого органу для підготовки відповідного відзиву на заяву.
Копії відзиву на заяву надсилаються позивачеві, іншим відповідачам, прокурору, якщо він бере участь у процесі, а також суду разом із завіреними належним чином копіями необхідних документів, що підтверджують заперечення проти позову, та документом, що засвідчує відправлення копії відзиву позивачеві.
3. Рішення суду про відмову в задоволенні позовних вимог до виконкому районної ради передається зацікавленому уповноваженому органу до відома.
Рішення суду про повне або часткове задоволення позовних вимог доповідається уповноваженим органом голові ради разом із відповідними пропозиціями, погодженими з юридичним відділом.
У разі необхідності оскарження рішення суду або необхідності перевірки законності та обґрунтованості рішення, уповноваженим органом готується відповідна скарга (заява), яка після погодження з юридичним відділом доповідається голові ради або заступнику голови ради, керуючому справами виконкому, на якого покладено контроль. Скарга (заява) у встановлені процесуальні строки надсилається до суду.
4. Робота з позовними заявами у справах, підсудних господарському суду та судам загальної юрисдикції, проводиться у порядку, передбаченому цим регламентом, з урахуванням вимог Господарчого процесуального кодексу України і Цивільного п-роцесуального кодексу України.

ІХ. Кадрова робота
1. Організація кадрової роботи у виконкомі проводиться за затвердженим головою ради річним планом, у якому визначено заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
2. Прийняття на службу в виконавчі органи місцевого самоврядування здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на роботу до виконкому, його управлінь та відділів на посади, не віднесені до категорій посадових осіб місцевого самоврядування, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
Головний спеціаліст з кадрової роботи з керівниками управлінь та відділів виконкому організовують вивчення ділових та моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад посадових осіб місцевого самоврядування.
3. Особи, які вперше приймаються на службу в органи місцевого самоврядування, складають Присягу посадової особи місцевого самоврядування і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст попередження про спеціальні обмеження, встановлені законами України "Про службу в органах місцевого самоврядування" та "Про боротьбу з корупцією" щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження.
Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатури посад працівників, які повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені на ці посади тільки після отримання ними такого допуску.
4. У виконкомі, його структурних підрозділах створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду. 3 особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.
3 метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або посадових осіб місцевого самоврядування, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах в структурних підрозділах виконкому.
5. Перевагу для зайняття посади в органах місцевого самоврядування мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Без конкурсного відбору, за рішенням голови ради, на більш високі посади можуть бути переведені посадові особи місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.
6. Голова ради розглядає пропозиції заступників голови та керуючого справами виконкому щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників виконавчих органів районної ради.
7. На кожного працівника, прийнятого на роботу до виконкому районної ради, оформляється особова справа.
8. Відповідальність за проведення кадрової роботи несе голова ради та покладається на заступників голови ради, керуючого справами виконкому, головного спеціліста з кадрової роботи, керівників структурних підрозділів.

Х. Діяльність апарату виконкому районної ради
1. Апарат виконкому районної ради складається із управлінь, відділів, інших структурних підрозділів.
2. Основні завдання апарату інформаційно-аналітичне, методичне, юридичне, господарське та інше організаційне забезпечення діяльності виконавчого комітету районної ради, систематичний контроль за виконанням законодавчих актів, розпоряджень голови обласної державної адміністрації та актів органів місцевого самоврядування.
3. Організовує, спрямовує і контролює роботу апарату керуючий справами виконкому.
4. Апарат виконавчого комітету районної ради у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами виконкому районної ради, з виконавчими органами районних у місті рад, Комишанською селищною радою, міською радою.
5. Керівники відділів, управлінь, інших структурних підрозділів виконкому організовують роботу і несуть персональну відповідальність за виконання покладених завдань, забезпечують виконання планів роботи виконкому.
6. Працівники виконкому керуються у своїй роботі Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", правилами
внутрішнього розпорядку та іншими відповідними чинними нормативно-правовими актами.
7. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:
7. 1. Опрацьовує документи, що надходять до виконавчого комітету районної ради, готує до них довідкові, аналітичні або інші матеріали.
7.2. Здійснює опрацювання проектів рішень районної ради, рішень виконкому, розпоряджень голови ради, розробляє за дорученням голови ради проекти актів органів місцевого самоврядування.
7.3. Перевіряє за дорученням голови ради виконання актів законодавства, рішень районної ради, виконкому, розпоряджень голови райради та виконкому і його доручень управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами виконавчого комітету;
-    вивчає роботу цих органів та надає практичну і методичну допомогу в її поліпшенні, надає пропозиції по удосконаленню діяльності цих органів;
-    здійснює контроль за своєчасним наданням ними довідок, інформацій та інших матеріалів щодо виконання рішень, розпоряджень і доручень голови.
7.4. Здійснює організаційне забезпечення засідань виконкому, а також нарад, що проводяться головою ради.
7.5. Організовує особистий прийом громадян і розгляд звернень, що надійшли до виконкому, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян.
7.6. Вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників виконкому.
7.7. Забезпечує ведення діловодства для службового користування.
7.8. Виконує інші функції за дорученням голови райради та виконкому та відповідно до чинного законодавства.
8. Кожний працівник виконкому повинен виконувати основні обов’язки посадової особи місцевого самоврядування, визначені Законом України "Про службу в органах місцевого самоврядування".
9. Єдиний початок роботи структурних підрозділів виконкому незалежно від місця розміщення 8.00, закінчення роботи 17.00. Перерва на обід з 12.15 до 13.00, по п’ятницях закінчення роботи о 15.45.
10. Перебування працівників підрозділів у службових справах в робочий час за межами адміністративного будинку повинно заздалегідь погоджуватись із керівниками цих підрозділів.
Керівники підрозділів повинні повідомити про свою відсутність в адміністративному будинку у робочий час відповідну приймальню.
Працівник приймальні, заступники голови ради та керуючий справами виконкому повинні знати, де знаходиться їх керівник.
11. Вирішення питань надання додаткових днів відпочинку за відпрацьовані вихідні та святкові дні, відпусток без збереження заробітної плати здійснюється головою ради за попереднім погодженням з керівником структурного підрозділу та заступниками голови ради, керуючим справами виконкому, який координує роботу підрозділу, а для керівників структурних підрозділів за погодженням із заступниками голови ради або керуючим справами виконкому, який координує роботу відповідного керівника структурного підрозділу.
12. Для працівників апарату виконкому та його відділів облік робочого часу ведеться головним спеціалістом із кадрової роботи.
14. У вихідні, святкові та неробочі дні за окремим графіком, який затверджується головою ради, чергують голова ради, заступники голови ради, керуючий справами виконкому, відповідальні працівники.
Графіки чергувань складаються організаційно-контрольним відділом виконкому.
15. Організація роботи апарату виконкому здійснюється відповідно до регламенту роботи виконавчого комітету районної у місті ради, інструкції з діловодства у виконкомі, а також відповідними положеннями про відділи, що затверджуються головою ради.

 
Керуючий справами            виконкому                                                               В.О.Рижкова

Комментариев нет:

Отправить комментарий