Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 15 мая 2014 г.

Проект рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року



 ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
13 червня 2014 р.                                                            № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 13.12.2013 р. № 144 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2014 р.» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за І квартал 2014 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.08.2014 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІV квартал 2014 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 15.08.2014 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за ІІ квартал 2014 р.
5.2. До 15.08.2014 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                                  Л. Я. Третяк                        

Керуючий справами виконкому                                                    В. О. Рижкова


ПРОЕКТ  РІШЕННЯ   ПІДГОТУВАВ:

Головний спеціаліст
організаційно-контрольного відділу                                         Н. В. Царюк


 ПОГОДЖЕНО:

Заступник голови районної у місті ради                                  Л. П. Назаренко

Завідувач організаційно-контрольного відділу                        Л. В. Чайка
Завідувач загального відділу                                                    О. П. Макарова
Завідувач юридичного відділу                                                 І. Г. Щепелін




Додаток 1
до рішення виконкому               
від 13.06.2014 року  № ________

І.1. Засідання виконкому
ЛИПЕНЬ
1. Про співпрацю служби у справах дітей з правоохоронними, медичними, освітніми та іншими організаціями і установами району щодо вчасного виявлення та надання всебічної допомоги сім’ям і дітям, які опинилися в складних життєвих обставинах.

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей
СЕРПЕНЬ
1. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року.

Доповідає:
завідувач загального відділу

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І півріччя 2014 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців з проведення уточнення персональних даних виборців.

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців

2. Про перевірку особових справ одержувачів державних соціальних допомог, субсидій, перевірку майнового стану та довідок, які надають підприємства та зацікавлені організації, згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.

Доповідає:
головний державний соціальний інспектор

3. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу







І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
ЛИПЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 12.12.2008 року № 170 «Про виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців».

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
СЕРПЕНЬ
1. Інформація про виробництво та реалізацію промислової продукції по підсумкам роботи І півріччя 2014 року.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у І півріччі 2014 року.

Доповідає:
заступник завідувача управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці






ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратна нарада:
      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
(1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності  та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин; завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):
– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
начальник служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник  начальника служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
      засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)
ЛИПЕНЬ
1. Про виконавчу дисципліну в апараті виконавчого органу районної у місті ради щодо розгляду звернень громадян.


Доповідає:
провідний спеціаліст загального відділу


2. Аналіз розгляду контрольних документів за червень 2014 року


Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу

СЕРПЕНЬ
1. Про роботу в районі щодо призначення грошових компенсацій згідно Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» у 2014 році.


Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення


2. Аналіз розгляду контрольних документів за липень 2014 року


Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу

ВЕРЕСЕНЬ
1. Про виконання в районі Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо виплати щорічної разової адресної грошової допомоги пільговим категоріям громадян до Дня Перемоги.


Доповідає:
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення


2. Аналіз розгляду контрольних документів за серпень 2014 року.


Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу











ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 110
з 800 до 1500
Гракова Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний понеділок,
п'ятниця каб. № 208
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 405
з 900 до 1600

ІІ.4. Навчання кадрів
ЛИПЕНЬ
1. Про правові питання в індивідуальному будівництві.

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
СЕРПЕНЬ
1. Про економічну оцінку стану промислового комплексу району.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Доповідає:
головний спеціаліст юридичного відділу




ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу







Керуючий справами виконкому                                                                                      В. О. Рижкова



Додаток 2
до рішення виконкому               
від 14.03.2014 року  № ________

ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за І квартал 2014 року
У I кварталі 2014 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 13.12.2013 р. № 144 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2014 р.».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом на І квартал 2014 р., свідчать, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o        Про виконання делегованих повноважень щодо дотримання законодавства в індивідуальному будівництві.
o        Інформація про виробництво промислової продукції в 2014 році, згідно наданих пропозицій від підприємств району.
o        Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 2013 рік.
o        Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.
o        Про роботу адміністративної комісії за 2013 рік.
o        Про виконання пропозицій та критичних зауважень відмічених при звіті виконкому за 2013 рік на ХХХ сесії районної у місті ради VI скликання.
o        Про стан підготовки сільгоспвиробників району до весняно-польових робіт.
o        Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці на підприємствах району у 2013 році.
o        Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o        Про хід виконання Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам ».
o        Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки за 2013 рік.
o        Про хід виконання рішення ХХVІI сесії районної у місті ради VI від 31 травня 2013 року № 176 «Про затвердження пропозицій до Програми соціального, економічного і культурного розвитку міста на 2013 рік по виробництву і реалізації в районі промислової та сільськогосподарської продукції».
o        Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у 2013 році.
o        Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 08.02.2013 р. № 6 «Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2012 рік на XХІІI сесії районної у місті ради VI скликання».
Станом на 01.01.2014 р. на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення (УПСЗН) як отримувачі допомоги згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» перебувало – 918 осіб. Відділом призначення соціальних допомог УПСЗН у 2013 році призначено всього 194 допомоги. Постійно проводиться роз'яснювальна робота серед одержувачів державної соціальної допомоги. Інвалідам, які не мають можливості надати повний пакет документів, надається допомога у зборі документів спеціалістами відділу. Призначення, перерахунок допомог проводиться вчасно у відповідності з чинним законодавством.
Сектор капітального та індивідуального будівництва забезпечує видачу дублікатів правових документів, оформлення документів на самовільно збудовані будівлі та споруди господарського призначення в межах своїх ділянок. Спеціалісти сектору видають довідки про відсутність самовільного будівництва, контролюють хід будівництва індивідуального житла разом з міською інспекцією Держархбудконтролю та міськвиконкомом. Так, протягом 2013 року сектором капітального та індивідуального будівництва вирішено 206 питань громадян по справам будівництва.
Промисловий комплекс району планував виробити продукції на суму 869,7 млн.грн., відповідно статистичним даним в звітному році вироблено і реалізовано товарної продукції на суму 1 млрд. 306,8 млн. грн., що становить 150,3 відсотка від річної програми. Виконання економічних показників досягнуто на 11-ти підприємствах району.
В аграрному секторі очікувалось отримати 4,4 тис. тонн зерна, 4,6 тис. тонн овочів, 570 тонн  технічних культур. У зв’язку з несприятливими погодними умовами весняно-літнього періоду 2013 року, загинуло 372 га сільськогосподарських культур, або 10,8 відсотків від посіяного.    
В 2013 році, при середній урожайності 17,6 ц/га, отримано 3,1 тис. тонн зерна, що становить 56,8 відсотків від запланованого, 0,5 тис. тонн насіння соняшника, що на 5,8 відсотка менше від запланованого, картоплі – 1,9 тис. тонн, що на 148 тонн більше від плану, 5,1 тис. тонн овочів, що на 10,7 відсотків більше від запланованого.
Під урожай 2014 року планувалося посіяти ярі сільськогосподарські культури на площі 2,1 тис. га, у тому числі зернові культури на площі 831 га, що на 229 га більше, ніж торік. Техніку, яка буде задіяна на польових роботах, підготовлено повністю. Восени минулого року озимі культури посіяно на площі 1,2 тис. га, або 93,0% від завдання, у тому числі озимої пшениці – 760 га.
Станом на 31.12.2013 року на обліку служби у справах дітей перебувало 217 дітей-сиріт та  дітей, позбавлених батьківського піклування та 82 дитини, які опинились у складних життєвих обставинах. У 2013 році 21 дитина набула статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, з них: влаштовано під опіку – 14 дітей,  влаштовано до дитячого будинку сімейного типу – 2 дітей, направлено до дитячих державних закладів – 5 дітей. Упродовж  2013 року усиновлено 8 дітей.
Здійснено обстеження 216 сімей, в яких діти опинились у складних життєвих обставинах. Ініційовано притягнення 93 батьків до адміністративної відповідальності, 68 батькам вручені пам’ятки-попередження про відповідальність за невиконання ними своїх обов’язків стосовно дітей, подано 13 позовних заяв до суду щодо позбавлення батьків батьківських прав. У 2013 році поставлено на облік 61 дитину, які проживають в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та 5 дітей, які зазнали насилля в сім'ї, 4 дитини, які систематично залишають місце постійного проживання.
За 2013 рік до виконкому надійшло 474 письмових і усних звернень (у 2012 р. –  на 262 звернення більше). Кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, за 2013 рік  зареєстровано 68 колективних звернень (2012 рік – 66 звернень). Мають місце повторні звернення громадян. За 2013 рік надійшло 7 таких звернень (2012 рік – 22 звернення). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
За 2013 рік проведено 46 засідань адміністративної комісії, на яких розглянуто 507 адміністративних справ, що на 134 справи більше ніж у 2012 році. Накладено стягнень у вигляді штрафу на загальну суму 115540,0  грн. та у вигляді попередження на 62 громадян. Фактично сплачено  штрафів 39355,0 грн. До державної виконавчої служби Комсомольського районного управління юстиції  направлено 251 адміністративну справу для примусового виконання. За цей період повернуто 12 справ за 2012 рік на суму 3298,0 грн., 18 справ за 2013 рік на суму 6749,0 грн., провадження по яким  закрито у зв’язку з фактичним виконанням. Низький відсоток сплати штрафів переважно викликаний тим, що особи, піддані адміністративному стягненню, не мають постійних або офіційно зареєстрованих доходів та майна, на які б можливо було звернути стягнення, вказують невірну адресу проживання при складанні протоколів.
Згідно графіка проведення атестації робочих місць у 2013 році на 16 підприємствах району необхідно було атестувати 70 робочих місць. Станом на 01.01.2014 року атестовано 62 робочих місця та додатково 7 робочих місць. Протягом 12 місяців минулого року на 16 підприємствах для поліпшення умов працюючих освоєно 794653 грн.
За 2013 рік у Херсонському міському центрі зайнятості всього перебувало на обліку 3686 осіб, що становить 107,2 відсотки виконання річної Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона, затвердженої рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 17.05.2013 року № 47. Центром зайнятості працевлаштовано 1222 незайнятих громадян.
За направленнями Херсонського міського центру зайнятості працевлаштовано 16 осіб з обмеженими фізичними можливостями.
До тимчасових робіт залучалися 189 безробітних (108,0 відсотків виконання річної Програми). Спеціальні додаткові робочі місця для проведення оплачуваних громадських робіт на підприємствах, в установах, організаціях не створювалися у зв’язку з тим, що кошти з міського бюджету не виділялись.

Керуючий справами виконкому                                                                                            В. О. Рижкова

Комментариев нет:

Отправить комментарий