Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 27 июля 2011 г.

Рішення райради - Про внесення змін та доповнень до Регламенту Комсомольської районної у місті Херсоні ради у відповідність з положеннями Закону України «Про доступ до публічної інформації».

КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА
РІШЕННЯ
ІХ (позачергової) сесії районної у місті ради VІ скликання


22 липня 2011 р.                                                                                                                № 71

Про внесення змін та доповнень
до Регламенту Комсомольської районної
у місті Херсоні ради у відповідність
з положеннями Закону України
«Про доступ до публічної інформації»

Відповідно до статей 3, 34 Конституції України, статті 9 Закону України «Про інформацію», статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в інтересах територіальної громади району, районна у місті рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести наступні зміни та доповнення до Регламенту Комсомольської районної у місті Херсоні ради (далі - Регламент):
1.1. Доповнити Розділ 1 Регламенту пунктом у такій редакції:
"Відкритість та гласність роботи ради забезпечується завчасним оприлюдненням проектів рішень ради з метою їх громадського обговорення та внесення пропозицій".
1.2. Доповнити Регламент окремим розділом «Порядок розгляду запитів на інформацію», виклавши його у такій редакції:
"Запит на інформацію - це прохання особи до ради та її органів надати публічну інформацію, що знаходиться у їх володінні.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, подаватись в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).
Відповідь на запит на інформацію має бути надана не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду такого запиту може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. У цьому разі особа, що подала запит, має бути повідомлена у письмовій формі про продовження розгляду запиту терміном не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту".
1.3. Доповнити Розділ 7 Регламенту пунктом у такій редакції:
"З метою забезпечення громадського обговорення та внесення можливих пропозицій, проекти рішень ради підлягають оприлюдненню не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду на черговій сесії ради".

2. Проекти рішень підлягають обов'язковому розміщенню на офіційному
веб - порталі Комсомольської районної у місті Херсоні ради.

3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.




Голова районної у місті ради Л. Я. Третяк




        Додаток до рішення
районної у місті ради VІ скликання
від 23 листопада 2010р. № 5,
внесені доповнення рішенням
районної у місті ради VІ скликання

                                                                                                   від 22 липня 2011 № 71



                                                                         

Р Е Г Л А М Е Н Т
роботи Комсомольської районної у місті Херсоні ради
VІ скликання


І. Загальні положення

1.1.  Формування, діяльність, компетенція і функції районної у місті  ради, як органу самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад селища, району, визначаються Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про статус депутатів місцевих рад”, іншими законодавчими актами вищих державних органів, даним регламентом.
1.2.  Діяльність органів районної у місті  ради, обраних посадових осіб основана на вирішенні питань на принципах колективного, вільного обговорення, а також законності, гласності, відповідальності, підзвітності перед радою, широкому залученні громадян до управління справами, постійному визначенні громадської думки.
1.3. Депутату районної у місті ради забезпечуються умови для певної і ефективної реалізації його прав і обов’язків, визначених Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про статус депутатів місцевих рад”, цим регламентом.
1.4. Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення районної у місті ради, її органів, депутатів здійснює голова
районної у місті ради та заступник голови районної у місті ради.
1.5. Процедурні питання, які не обговорені у даному регламенті, можуть вирішуватися радою по мірі їх виникнення у відповідності з діючим законодавством.
1.6.Відкритість та гласність роботи ради забезпечується завчасним оприлюдненням проектів рішень ради з метою їх громадського обговорення та внесення пропозицій.


ІІ. Формування структури районної у місті ради

2.1. Районна у місті рада на сесії обирає керівних осіб та затверджує такі основні органи:
- голову ради;
- заступника голови ради;
- постійні комісії ради, їх голів;
- депутатські групи;
- депутатські фракції;
- тимчасові контрольні комісії ради.
2.2. Формування, діяльність, компетенція і функції обраних керівних осіб та основних органів районної у місті ради визначаються Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими законодавчими актами.
Постійні комісії ради:
2.3. Постійні комісії районної  у місті ради є органами ради, що обираються з числа її депутатів, для вивчення попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її компетенції, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
2.4. В районній раді утворюються такі постійні комісії:
- мандатна, з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та регуляторної політики;
- з питань планування, бюджету та фінансів;
- з питань науки та освіти, молоді та спорту;
- з питань медицини та соціального захисту населення;
- з питань індивідуального будівництва, об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, благоустрою та охорони навколишнього середовища;
- з питань сприянню розвитку підприємств та агропромислового комплексу району, підприємницької діяльності та охорони праці.
2.5. Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень у складі голови і членів комісії. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.
2.6. До складу постійної комісії не можуть бути обрані голова районної у місті ради та його заступники.
2.7. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають у готують питання, які виносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і  співдоповідями.
2.8. Постійні комісії попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження відповідною радою, готують висновки з цих питань.
2.9. Постійні комісії за дорученням ради голови, заступника голови районної у місті ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітеті районної у місті ради органів, а також з питань, віднесених до відання ради, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках – на розгляд ради або її виконавчого комітету.  
2.10. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій необхідні матеріали і документи.
2.11. Робота постійних комісій районної у місті  ради проводиться у відповідності з планами, які затверджуються на засіданнях постійних комісій та погоджуються на сесії районної ради.
2.12. Голова комісії скликає і веде засідання комісії, дає доручення членам комісії, представляє комісію у відносинах з іншими органами, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організує роботу по реалізації висновків та рекомендацій комісії. У разі відсутності голови комісії його функції здійснює заступник голови комісії, або секретар комісії.
2.13. Засідання постійної комісії районної у місті  ради скликається в мірі необхідності, але не менш одного разу на три місяці, і є правомочними, якщо у ньому бере участь не менш як половина  від загального складу комісії.
2.14. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і  рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності – заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії.
2.15. Рекомендації постійних комісій підлягають обов`язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
2.16. Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі грипи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, її голови, заступника голови районної у місті ради розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.
2.17. Депутати працюють у постійних комісіях на громадських засадах.
2.18. Депутат районної у місті ради, член постійної комісії, зобов’язаний бути присутній на її засіданні.
         Якщо депутат не може прибути на засідання комісії, він зобов’язаний повідомити про це голову комісії (письмово, усно, по телефону).
2.19. Порядок денний засідання комісії розробляється її головою.    
2.20. В роботі постійних комісій беруть участь запрошені:
          - голова,  заступник голови районної у місті ради, керівники відділів, управлінь, підприємств та організацій району з правом дорадчого голосу.
2.21. Про роботу комісії її голова звітує перед радою  один раз на рік.

Депутатські групи

2.22. Для спільної роботи по здійсненню депутатських повноважень депутати районної у місті ради можуть на основі їх взаємної згоди  об’єднуватися в депутатські  групи.
2.23 Депутати районної у місті ради об’єднуватися в депутатські  групи за спільністю проблем, які вони вирішують, або іншими ознаками.
2.24 Депутатська група може бути утворена в будь – який час протягом строку повноважень ради даного скликання за рішенням   зборів  депутатів районної у місті ради, які виявили бажання увійти до її складу.  Депутатська група складається не менш як з п'яти депутатів районної у місті ради.
2.25 Депутати районної у місті ради, які входять до складу депутатської групи, обирають особу, яка очолює депутатську групу.
2.26 Депутатська група реєструється районною у місті радою за поданням особи, яка очолює депутатську групу, до якого додається підписане депутатами цієї групи письмово повідомлення про сформування депутатської групи із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів групи.
Подання керівника групи та інформація голови районної у місті  ради з цього питання на поточній сесії заноситься до протоколу сесії, що означає її автоматичну реєстрацію з цього моменту.
2.27 Депутатські групи можуть утворюватися на визначений ними період, але не більше ніж на строк повноважень районної у місті ради.
2.28 Депутатські групи працюють в контакті з головою,  заступником голови, постійними комісіями районної у місті ради, виборцями, трудовими колективами, громадськими організаціями.
2.29 Засідання депутатських груп проводяться по мірі необхідності самої групи для створення загальної думки, позиції, спільних ідей, визначення шляхів і засобів їх здійснення, обміну інформацією і досвідом, надання взаємної допомоги в депутатській роботі, обговорення інших питань.
Рішення депутатської групи приймаються більшістю голосів членів групи і мають рекомендаційний характер.
2.30 Групи депутатів, зареєстровані районною у місті радою, як і постійні комісії, мають право вимагати надання слова з усіх питань порядку денного сесії ради, висувати кандидатури осіб, які уповноважені виступити від імені групи.
2.31 Плани і програми депутатських груп не повинні суперечити Конституції України, Законам України “Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про статус депутатів місцевих рад" та іншим законодавчим актам.

Депутатські  фракції

2.32 Депутатські фракції районної у місті  ради формуються на партійній основі депутатами районної у місті  ради.
2.33 Порядок вступу до фракцій та виходу з неї визначається самою фракцією. Депутат районної у місті ради може входити до складу лише однієї фракції. Рішення про об`єднання депутатів у фракцію доводиться до відома депутатів головою районної у місті ради на пленарному засіданні ради.
2.34 Депутатська фракція реєструється районною у місті радою за поданням особи, яка очолює депутатську фракцію, до якого додається підписане депутатами цієї фракції письмово повідомлення про сформування депутатської фракції із зазначенням її назви, персонального складу та партійної належності членів фракції.
 Подання керівника фракції та інформація голови районної у місті  ради з цього питання на поточній сесії заноситься до протоколу сесії, що означає її автоматичну реєстрацію такої депутатської фракції, її кількістний склад з цього моменту .
2.35 Депутатські фракції можуть утворюватися на визначений ними період, але не більше ніж на строк повноважень районної у місті ради.
2.36 Депутатські фракції працюють в контакті з головою,  заступником голови, постійними комісіями районної у місті ради, виборцями, трудовими колективами, громадськими організаціями.
2.37 Засідання депутатських фракцій проводяться по мірі необхідності самої фракції для створення загальної думки, позиції, спільних ідей, визначення шляхів і засобів їх здійснення, обміну інформацією і досвідом, надання взаємної допомоги в депутатській роботі, обговорення інших питань.
         Рішення депутатської фракції приймаються більшістю голосів членів фракції і мають рекомендаційний характер.
2.38 Фракції  депутатів, зареєстровані районною у місті радою, мають право вимагати надання слова з усіх питань порядку денного сесії ради, висувати кандидатури осіб, які уповноважені виступити від імені фракції.
2.39 Плани і програми депутатських фракцій не повинні суперечити Конституції України, Законам України “Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про статус депутатів місцевих рад" та іншим законодавчим актам.

Тимчасові контрольні комісії ради:
2.40    Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань,  що належать до повноважень районної у місті ради. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд ради.
2.41   Рішення про створення тимчасової контрольної комісії ради, її назву та завдання, персональний склад комісії та її голову вважається прийнятим, якщо за це проголосувало не менше однієї третини депутатів від загального складу ради.
2.42   Засідання тимчасової контрольної комісії ради проводиться, як правило,  закритим. Депутати, які входять до складу тимчасової контрольної комісії, та залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома, у зв`язку з її роботою.
2.43   Повноваження тимчасової контрольної комісії ради припиняються з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії, а також у разі припинення повноважень ради, яка створила цю комісію.


ІІІ. Форми і діяльність районної у місті ради

3.1  Основними організаційно-правовими формами роботи районної у місті ради є сесії, а також засідання постійних комісій районної у місті ради.

Скликання сесії районної у місті  ради
3.2  Сесії районної у місті  ради скликаються головою районної у місті  ради в міру необхідності, але не менш одного разу на квартал.
3.3  Сесія може також бути скликана заступником голови районної у місті  ради у таких випадках:
- відповідно до доручення голови районної у місті  ради;
- якщо сесія не скликується головою районної у місті  ради у строки, передбачені Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”  та цим регламентом;
- якщо голова районної у місті  ради без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк за пропозицією не менш як однієї третини депутатів від загального складу районної  у місті  ради.
3.4  У разі, якщо голова районної  у місті  ради або його заступник у двотижневий строк не скликають сесію на вимогу не менш як однієї третини депутатів від загального складу ради, сесія може бути скликана депутатами районної  у місті  ради, які становлять не менш як одну третину складу ради або постійною комісією ради.
3.5  Розпорядження про скликання сесії районної  у місті  ради доводиться до відома депутатів районної  у місті  ради та населення району через газету “Херсонський вісник”,  не пізніше як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд сесії.
Повідомлення депутатів районної  у місті  ради та запрошених здійснюється також через телефонограми з зазначенням часу скликання і місця проведення сесії, питань, які передбачається внести на розгляд ради.
3.6  Пропозиції по скликанню сесії районної  у місті  ради, в тому числі і позачерговою, подаються голові ради у письмовому вигляді з зазначенням питань, для розгляду яких пропонується скликати сесію, і обґрунтування необхідності скликання сесії.
3.7  Сесія ради правомочна, якщо в її  пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу районної  у місті  ради.
3.8  Сесію районної  у місті  ради відкриває та  веде голова ради або його заступник. У випадку, якщо сесія скликана депутатами районної  у місті  ради, які становлять не менш як одну третину складу ради, або постійною комісією, сесію веде за рішенням ради один з депутатів районної  у місті  ради.
       При обговорені звіту голови ради або його особистого питання засідання веде заступник голови  або інший депутат районної у місті ради  за дорученням ради.
3.9  Депутат районної  у місті  ради зобов’язаний бути присутній на сесії ради і брати активну участь в її роботі.
        В разі неможливості прибуття на сесію депутат зобов’язаний повідомити про це голову ради або його заступника до початку роботи сесії (письмово, усно, по телефону).
3.10 В роботі сесій районної  у місті  ради беруть участь запрошені.
        Список запрошених складається робочою групою і погоджується з головою  або  заступником голови районної  у місті  ради.
3.11 Сесії районної  у місті  ради проводяться гласно. У разі необхідності районна  у місті  рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.
3.12 Порядок скликання сесії районної у місті  ради, підготовки і розгляду нею питань, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії визначаються регламентом ради.

3.13 Протоколи сесії районної  у місті  ради, прийняті нею рішення підписуються головою районної у місті ради, у разі його відсутності заступником голови районної  у місті  ради, а у випадку передбаченому п. 3.4  цього регламенту, депутатом районної  у місті  ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні.

3.14 Додатки до рішень та затверджені програми підписує заступник голови районної у місті ради. 


IV. Підготовка сесії районної у місті ради

4.1  Підготовка сесії районної  у місті  ради проводиться у відповідності з планом підготовки сесії, який затверджує голова  або заступник голови районної  у місті  ради .
         У випадку, коли сесія скликається депутатами або постійною комісією районної  у місті  ради, за дорученням депутатів, план підготовки сесії затверджує один з депутатів.
4.2 Підготовка сесії здійснюється постійними комісіями, робочою групою з підготовки сесії, яка складається з числа депутатів районної  у місті  ради:
- голови районної  у місті  ради;
- заступника голови районної у місті ради;
- голів постійних комісій районної у місті ради.   
4.3  Для підготовки питань постійні комісії або робоча група можуть утворювати підготовчі комісії з залученням представників громадськості,  спеціалістів.
4.4  За результатами вивчення питання комісія, яка здійснювала його підготовку, подає робочій групі необхідні довідки, доповідні записки, заходи або пропозиції та проект рішення сесії, який повинен вміщувати в собі:
- глибокий аналіз обговорюваного питання, об’єктивну та принципову оцінку справ, чітко сформульовану мету та завдання, строки виконання та конкретних виконавців;
- список осіб, яких необхідно запросити на сесію на розгляд цього питання;
- протокол незгоди (якщо є особливі думки членів комісії або заперечення по   суті з боку осіб, діяльність яких розглядається);
- список на розсилку рішення.
4.5  Відповідальною особою за підготовку вищезазначених документів є особа, якій згідно з планом підготовки сесії, планами роботи ради доручена підготовка питання.
4.6  Всі документи надаються робочій групі не пізніше як за 5 днів до чергової сесії. У випадку позачергової сесії  за 1 день.

V. Порядок денний сесії районної у місті ради

5.1  Порядок денний сесії районної у місті ради формує робоча група або постійна комісія, яким доручена підготовка сесії, на підставі:
- перспективного та календарного планів роботи районної у місті ради;
- пропозицій голови районної у місті ради;
- пропозицій постійної комісії;
- пропозицій депутатської групи;
- пропозицій депутатської фракції;
- пропозицій окремих депутатів;
- пропозицій загальних зборів громадян.
5.2 Порядок денний сесії та порядок розгляду питань, внесених до нього, затверджуються на початку засідання сесії, шляхом голосування простою більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії.
5.3  Голосування проводиться як по кожній пропозиції про зміну порядку денного сесії, так і по черговості розгляду питань.
Рішення приймається більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії.
5.4 В порядок денний сесії до його затвердження можуть бути включені за пропозицією голови районної у місті ради, постійних комісій районної у місті ради, депутатських груп, депутатських фракцій, окремих депутатів інші питання у випадках, коли:
- для прийняття рішення з цих питань не треба додаткових інформаційних матеріалів;
- підтверджується наявність у депутатів всіх необхідних матеріалів;
- питання потребує негайного вирішення (при цьому проект рішення готується спеціально обраною редакційною комісією і розповсюджується серед депутатів в процесі роботи сесії).
5.5  В порядку денному кожної сесії ради передбачається час для депутатських запитів, заяв, тобто для різного.


VI. Організація роботи сесії районної у місті ради

6.1 Реєстрація депутатів, що прибули на сесію, проводиться перед початком сесії, а також в ході сесії в міру її необхідності.
6.2  Головуючий на сесії інформує депутатів про кількість присутніх і відсутніх на сесії депутатів, а також про запрошених на сесію.
6.3 Регламент роботи сесії встановлюється радою. Рішення про затвердження регламенту приймається більшістю голосів від числа депутатів, присутніх на сесії. Встановлюються перерви до 20 хвилин, через 1,5-2 години роботи і година перерви на обід.
       Позачергова перерва в засіданні сесії на час до 10 хвилин оголошується за вимогою голови ради, його заступника, постійною комісією або зареєстрованими депутатськими групами чи фракціями.
6.4  Час для доповідей надається в межах до 30 хвилин, співдоповідей - до 10 хвилин, виступаючим в дебатах - до 5 хвилин, для повторних виступів, заяв, запитань, пропозицій, довідок - до 3-х хвилин. На кожній сесії відводиться не менше 1 години для виступів депутатів по різних питаннях, передбачених порядком денним.
        В окремих випадках, за погодженням з більшістю депутатів, присутніх на сесії, головуючий має право продовжити час конкретному виступаючому.
6.5  Головуючий на засіданні сесії:
- надає слово для доповідей та виступів у послідовності, затвердженій порядком денним, та згідно з поданими секретаріатом сесії списками депутатів та запрошених, які виявили бажання виступити;
- організує обговорення питань;
- ставить на голосування проекти рішень, пропозицій, доповнення та зміни до них;
- слідкує за дотриманням регламенту роботи сесії;
- не допускає будь-який тиск на депутатів при обговоренні питань з метою можливості зміни результатів голосування;
- повинен уникати реплік, коментування з приводу поданих пропозицій, прояву емоцій, симпатій та антипатій.
6.6  З метою забезпечення нормальної роботи сесії (гласності, об’єктивності, відповідності Законам України, даному регламенту) на сесії утворюються робочі органи.
        Пропозиції по їх кількісному та персональному складу вносяться головуючим на засіданні від імені постійної комісії або робочої групи, яким доручена підготовка сесії. Вони вважаються обраними, якщо за них проголосувало більшість депутатів, присутніх на сесії.
        Лічильна група обирається з числа депутатів для визначення і узагальнення результатів голосування на час сесії.
        Секретар сесії обирається з числа депутатів для ведення протоколу засідання, розгляду та систематизації запитів, пропозицій депутатів, а також листів, заяв.
6.7  Проекти матеріалів сесії готуються і подаються на розгляд сесії українською мовою.
6.8  Запрошені особи не мають права втручатись в роботу сесії, зобов’язані утримуватися від виявлення, схвалення чи несхвалення, дотримуватись порядку, виконувати розпорядження головуючого, займають в залі тільки місця, відведені для запрошених.
       Особи, що не є депутатами, у випадках порушення встановленого порядку, можуть бути виведені з залу засідання розпорядженням головуючого.
6.9  Заяви про надання слова для виступу подаються депутатами на ім’я головуючого на сесії.
        Головуючий може надати слово для виступу і при усному зверненні депутата.
        Головуючий на сесії може надати слово для виступу в обговорені питання, що розглядається радою, також особам, запрошеним на сесію і які записалися для виступу.
        При цьому депутати ради мають право на першочерговий виступ.
        Голова районної у місті ради, його заступник мають право взяти слово для виступу в будь-який час з додержанням регламенту.
        Депутат ради може виступити з одного і того ж питання не більше двох разів. Передача права на виступ на користь іншої особи не допускається.
        Слово по порядку ведення сесії, для довідок, відповіді на питання і роз’яснень може бути надано головуючим поза чергою.
         В разі зауваження депутата щодо порушення регламенту головуючий зобов’язаний надати йому слово поза чергою.
6.10  Виступаючий на сесії не повинен відхилятися від теми обговорювання, не може використовувати в своїй мові некоректні вислови, закликати до незаконних і насильницьких дій. Головуючий у цих випадках повинен попередити виступаючого. Після повторного попередження виступаючий позбавляється слова.
         Вказаним особам слово для повторного виступу по обговореному питанню не надається.
6.11  При розгляді радою питань про програми соціально-економічного розвитку, бюджету району та звітів про їх виконання в обов’язковому порядку заслуховуються співдоповіді і проводиться обговорення питань.
6.12  З питань, що делеговані районній у місті ради і які розглядаються на сесії,  як правило, заслуховується співдоповідь відповідної постійної комісії (або декілька постійних комісій) ради, якщо постійна комісія не виступає з доповіддю по даному питанню.
         По звітах голови ради, постійної комісії з пропозиціями по проекту рішення виступає комісія, спеціально створена радою.
6.13  Обговорення питання, яке розглядає сесія, припиняється за рішенням ради. При постановці питання про припинення дебатів головуючий  інформує депутатів про кількість депутатів, що записалися і виступили, з’ясовує, хто наполягає на наданні слова.
         Після припинення дебатів відповідачі мають право виступити з заключним словом.
         При вирішенні питання про припинення дебатів депутати, які входять до складу депутатської групи, можуть наполягати на наданні слова одному депутату із складу групи.
         Якщо представники цієї групи по обговореному питанню не виступили, головуючий надає слово для виступу зазначеному депутату.
Депутати ради можуть передати головуючому на сесії свої зауваження, пропозиції з  питання, що розглядається,  у письмовій формі, які додаються до матеріалів сесії і розглядаються по суті.
6.14  За рішенням ради розгляд питання порядку денного сесії в разі необхідності може бути перенесено на засідання постійної комісії ради.
         Висновки, рекомендації і пропозиції, що внесені постійною комісією, подаються у раду.
6.15  Для більш повного обліку і відображення думок депутатів з питання, що розглядається на сесії, для вироблення остаточного тексту проекту рішення ради, за пропозицією головуючого на сесії або депутатів, при необхідності обирається редакційна комісія, яка доповідає про результати своєї роботи раді.
6.16  Рада може доручити відповідній комісії або декільком постійним комісіям ради розробити і внести на її розгляд остаточний проект рішення ради з питання, що розглядається.

VII. Підготовка і розгляд проектів рішень районної у місті ради

7.1   Проект рішення районної у місті ради, який вноситься на сесію, подається разом з обґрунтуваннями необхідності їх розробки, розгорнутою характеристикою мети, завдань і основних положень майбутнього рішення.
При необхідності фінансових витрат для реалізації рішення додається його економічне обґрунтування.
7.2  Проекти рішень, які пропонуються для розгляду районною у місті радою, подаються в робочу групу або в постійну комісію, яким доручено готувати сесію, не пізніше як за 5 днів до сесії.
У випадку позачергової сесії - за 1 день.
7.3  Перший екземпляр рішення погоджується  заступниками голови районної у місті ради, головами постійних комісій районної у місті ради та  юристом виконавчого комітету цієї ради.
7.4  Голова ради призначає одну із постійних комісій головною по даному проекту і доручає їй підготовку доповіді або співдоповіді з цього питання.
7.5  Виконавці проектів рішень беруть участь у всіх стадіях їх обговорення в робочій групі з підготовки сесії, постійних комісіях.
7.6  Альтернативні проекти рішень розглядаються в аналогічному порядку.
7.7  Якщо при роботі над проектом не досягнуто згоди всіх учасників, то на розглядах сесії ради вносяться одночасно альтернативні проекти рішень або окремі питання розбіжностей по ним.
7.8 Зміст проекту рішення ради, його альтернативні варіанти доводяться до всіх депутатів районної ради не пізніше ніж за 3 дні до розгляду сесії ради.
У випадку позачергової сесії - за 1 день.
Поправки до проекту рішення вносяться в письмовій формі.
Робоча група з підготовки сесії або постійна комісія, яка відповідальна за підготовку рішення, розглядає, приймає або відхиляє його.
7.9        Розгляд пропозицій, доповнень, уточнень до проекту рішення ради проводиться після схвалення внесеного проекту рішення постійною комісією або робочою групою, яка здійснює підготовку сесії.
7.10    З метою забезпечення громадського обговорення та внесення можливих пропозицій, проекти рішень ради підлягають оприлюдненню не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду на черговій сесії ради.

Розгляд проектів програм з питань делегованих повноважень
районній у місті ради та районного бюджету

7.10  Проекти програм з питань делегованих повноважень районній у місті ради і районного бюджету вносяться в письмовій формі відповідними управліннями та відділами виконкому на адресу голови районної у місті ради не пізніше ніж за 10 днів до розгляду їх на сесії ради.
         Голова районної у місті ради направляє вказані проекти для попереднього розгляду і підготовки висновків по них в робочу групу та постійні комісії не пізніше ніж за тиждень до розгляду їх на сесії.

7.11  Робоча група, постійні комісії не пізніше ніж за 5 днів до розгляду на сесії повідомляють голову ради про свої пропозиції та зауваження щодо проектів програми і бюджету.
         Матеріали по проектах програм і бюджету, відповідні висновки робочої групи з підготовки сесії, постійних комісій вручаються депутатам не пізніше, ніж за 3 дні до розгляду на сесії ради.

7.12  З питань прийняття районного бюджету та звітів про його виконання на сесії в обов’язковому порядку виступає із співдоповіддю голова або заступник голови постійної комісії з питань планування, бюджету та фінансів.

7.13  Програми і районний бюджет, інформації про їх виконання приймаються і затверджуються більшістю голосів від загального складу ради. При необхідності зміни до районного бюджету вносяться радою, а в міжсесійний період - розпорядженням голови ради з послідуючим затвердженням на сесії районної у місті ради.

VIII. Види голосування і процедура прийняття
рішень районної у місті ради

8.1  Рішення районної у місті ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення питання більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим регламентом.

8.2  Рада приймає рішення відкритим, поіменним або таємним голосуванням. Таємне голосування в обов’язковому порядку проводиться у випадках:
- обрання та звільнення голови ради;
- обрання та звільнення з посади заступника голови ради.
В інших випадках рішення про форму голосування вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу  ради.

8.3  Процедура для прийняття рішення ради включає в себе доповідь (повідомлення), питання і відповіді на них, дебати, заключний виступ доповідача, формулювання рішення та його альтернатив, які вносяться на голосування, зауваження по процедурі і формі голосування, голосування по кожній альтернативі.
Якщо пропозиція головуючого на сесії або іншого депутата по цій процедурі не викликає заперечень, голосування може не проводитись.
8.4  При проведенні відкритого голосування підрахування голосів доручається лічильній групі депутатів, склад якої назначається сесією.

8.5  Для проведення таємного голосування і визначення результатів сесія обирає лічильну комісію відкритим голосуванням.
Член лічильної комісії, чия кандидатура обговорюється, не бере участі у підрахунку голосів по даному питанню.
8.6  Лічильна комісія обирає із свого складу голову і секретаря комісії. Рішення лічильної комісії приймаються просто більшістю голосів членів комісії. Час і місце голосування, порядок його проведення, форма бюлетенів встановлюється лічильною комісією.
Бюлетені  для таємного голосування видають члени лічильної комісії у відповідності зі списками депутатів за пред’явленням посвідчення. Результати таємного голосування оформлюються протоколами лічильної комісії, які підлягають затвердженню на сесії відкритим голосуванням.
8.7  Після підрахунку голосів головуючий оголошує результати голосування.
8.8 У всіх видах голосування депутат особисто зобов’язаний здійснити своє право на голосування.
Депутати, відсутні під час голосування, не мають права подати свій голос пізніше.
8.9  Повторне голосування проводиться тільки у випадках виявлення помилок в порядку голосування і проводиться за рішенням сесії, а також у випадку, коли до бюлетеня для таємного голосування по виборах голови районної у місті ради внесено три і більше кандидатур і жодна з них при голосуванні не набрала необхідної більшості.
         В бюлетені для повторного голосування вносяться дві кандидатури, які під час першого голосування отримали більшість голосів.
         Якщо при повторному голосуванні голова не був обраний, проводяться нові вибори голови районної у місті ради, згідно чинного законодавства, на цій сесії.
         Після проведення другого туру голосування та не обрання голови районної ради сесія продовжить своє пленарне засідання через сім днів.

8.10  Кожна поправка, доповнення, зміна, пропозиція обговорюються і відносяться на голосування окремо, якщо на цьому наполягає депутат.

8.11  Після оголошення про голосування, слово для обговорення не надається, за винятком пропозиції про порядок проведення даного голосування.





IX. Матеріально-технічне і інформаційне забезпечення сесії

9.1  Матеріально-технічне і інформаційне забезпечення сесії організовує керуючий справами виконкому.

9.2  Повинні бути забезпечені:
- кімнати для пленарного засідання районної у місті ради та засідань постійних комісій;
- безперебійна робота відділу комп'ютерного забезпечення;
- місця для лічильної комісії;
- канцелярські товари.

X. Прийняття і зміни регламенту
Відповідальність за його порушення

10.1  Даний регламент приймається, доповнюється, і змінюється більшістю депутатів від загального складу ради.
10.2  Будь яка зміна регламенту стає постійною нормою і вноситься до основного тексту.
10.3  Зауваження по порушенню регламенту береться до відома  головуючим на засіданні невідкладно.
Всі порушення регламенту оголошують на сесії із зазначенням осіб, які допустили ці порушення.
10.4  Неодноразове порушення регламенту депутатом є підставою для позбавлення його права на виступ по розгляду з того чи іншого питання. Це рішення може прийняти головуючий або рада.

XI. Матеріальне забезпечення діяльності районної ради
11.1  Майновий комплекс, необхідний для забезпечення діяльності ради і її органів, визначається радою із складу  комунальної власності міста за поданням голови ради.
11.2  Фінансове забезпечення діяльності районної у місті ради і її органів забезпечується за рахунок районного бюджету.
11.3  Розпорядником відповідної частину бюджету є голова районної у місті ради.
    





ХІІ.Порядок розгляду запитів на інформацію
12.1."Запит на інформацію - це прохання особи до ради та її органів надати публічну інформацію, що знаходиться у їх володінні.
 12.2.Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним, подаватись в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою).
 12.3. Відповідь на запит на інформацію має бути надана не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
  12.4.У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
 12.5.У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду такого запиту може бути продовжений до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. У цьому разі особа, що подала запит, має бути повідомлена у письмовій формі про продовження розгляду запиту терміном не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
    

Заступник голови районної у місті ради                                  Ю.П. Кравченко              
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий