Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 11 апреля 2013 г.

Проект рішення виконкому - Про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність»

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
 17 травня 2013 року                                                                              №_____

Про хід виконання в районі
муніципальної благодійної
програми «Вдячність»

З метою посилення соціального захисту окремих категорій громадян спеціалістами сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради проводять заходи щодо реалізації в районі муніципальної  благодійної програми «Вдячність», яка є складовою частиною комплексної міської програми «Соціальний захист», затвердженої рішенням Херсонської міської ради від 25.10.2005 р. №932.
У рамках дії даної програми окремим категоріям громадян (інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій,  вдовам загиблих у Великій Вітчизняній війні, померлих ветеранів війни, визнаних за життя інвалідами, інвалідам по зору 1 та 2 групи, опікунам дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування) надаються пільгові побутові послуги з оплатою 30% від вартості послуг.
Станом на 10.04.2013 р. в Комсомольському районі проживає 2158 особи вищезазначеної категорії, які можуть скористатися наступними побутовими послугами: ремонт взуття, ремонт одягу, прання білизни, перукарські послуги.
Протягом  2012 р.  спеціалістами   сектору    було   видано 245   талонів.
Робота щодо надання пільгових послуг продовжується. З метою збільшення  кількості користувачів муніципальної благодійної програми «Вдячність» постійно ведеться роз’яснювальна робота серед громадян.
          Зважаючи на вище викладене, виконком районної ради

ВИРІШИВ:
1.         Інформацію завідувача сектору з питань обслуговування інвалідів ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради Андреєвої Т.П про хід виконання в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність» прийняти до відома.
2.         Сектору з питань обслуговування інвалідів ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради продовжувати роботу щодо реалізації в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність»
                                                                                                                  2013 рік
3.   Проводити    роз’яснювальну   роботу   по  наданню         пільгового  
      обслуговування     громадян    згідно      муніципальної       благодійної                                          
      програми   «Вдячність».                                                              
                                                                                                                  2013 рік                                                        
4.   Рішення виконкому від 11.05.2012 р. №73 «Про хід виконання в районі    
муніципальної програми «Вдячність» зняти з контролю як виконане. 
     5.   Контроль за виконанням рішення покласти на начальника управління
 праці та соціального захисту населення  районної у місті ради                
           Погорєлову Н.Г.


Голова районної у місті ради                                                             Л.Я.Третяк

  
Керуючий справами виконкому                                                        В.О. Рижкова



ДОВІДКА
ПРО ХІД ВИКОНАННЯ В РАЙОНІ МУНІЦІПАЛЬНОЇ
БЛАГОДІЙНОЇ  ПРОГРАМИ «ВДЯЧНІСТЬ»

З метою посилення соціального захисту окремих категорій громадян спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці управління праці та соціального захисту населення районної у місті ради( надалі – сектор) проводять заходи щодо реалізації в районі муніципальної благодійної програми «Вдячність», яка є складовою частиною комплексної міської програми «Соціальний захист», затвердженої рішенням Херсонської міської ради від 25.10.2005 р. №932.
У рамках дії даної програми окремим категоріям громадян (інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій,  вдовам загиблих у Великій Вітчизняній війні, померлих ветеранів війни, визнаних за життя інвалідами, інвалідам по зору 1 та 2 групи, опікунам дітей - сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування) надаються пільгові побутові послуги з оплатою 30% від вартості послуг.
         Вищезазначені категорії громадян можуть скористатися наступними побутовими послугами :
-         великий ремонт взуття – один раз на рік;
-         середній ремонт взуття – один раз на квартал;
-         великий  ремонт одягу – один раз на рік;
-         середній ремонт одягу - один раз на квартал;
-         прання білизни – один раз на квартал;
-         перукарські послуги - один раз на квартал .
На території міста діють 4 підприємства, які надають перелічені послуги користувачам програми, вартість послуг 70%- оплачуються за рахунок місцевого бюджету.
 У 2012 році спеціалістами сектору було видано  245 талонів,
із них:
-         інвалідам ВВВ – 70 талонів;
-         учасникам бойових дій – 44 талонів;
-         вдовам померлих ветеранів війни – 30 талонів;
-         інвалідам по зору 1 та 2 групи -83 талонів;
-         опікунам дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 18 талони.
Станом на 10.04.2013 р. в Комсомольському районі проживає 2158 осіб вищезазначених категорій. Робота щодо надання пільгових послуг продовжується. З метою збільшення кількості користувачів муніципальної благодійної програми «Вдячність» постійно ведеться роз’яснювальна робота серед громадян.


Завідувач сектору з питань
обслуговування інвалідів,
ветеранів війни та праці                                                                    Т.П.Андреєва
управління праці та соціального
захисту населення районної у місті ради















Комментариев нет:

Отправить комментарий