Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

воскресенье, 14 апреля 2013 г.

Аналіз регуляторного впливу До проекту рішення Комсомольської районної у м.Херсоні ради «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м.Херсона».



Аналіз регуляторного впливу
До проекту рішення Комсомольської районної у м.Херсоні ради «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури  сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м.Херсона».

Аналіз впливу регуляторного акта складений відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 .
Назва регуляторного акта :«Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м.Херсона».
Регуляторний орган: Комсомольська районна у м.Херсоні рада.

Відповідальна особа: Назаренко Леонід Павлович.

Контактний телефон: 22 26 61.

1.     Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення.

Із- за браку коштів не отримувала розвиток інженерно – транспортна та соціальна інфраструктура сектора індивідуальної забудови району. Розвиток інфраструктури району вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов’язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням.
          Пайова участь замовників визначається за діючим Положенням, яке було розроблено на підставі Закону України «Про планування і забудову територій», і затверджено рішенням Комсомольської районної у м.Херсоні ради від 08.06.2012 року  № 96.
         У зв’язку із прийняттям Закону України «Про внесення змін до статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та з метою посилення контролю за дотриманням вимог діючого Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», та з метою посилення контролю за дотриманням вимог діючого Закону України «Про  регулювання містобудівної діяльності», виникла необхідність привести діюче Положення у відповідність до вимог чинного законодавства.
        Відсутність дієвої взаємодії виконавчих органів районної у місті ради, комунальних підприємств та територіальних представництв органів центральної виконавчої влади на регіональному рівні в процесі залучення коштів замовників до бюджету районної у місті ради на створення і розвиток інфраструктури району призвело до виникнення наступних проблем:
               - неефективне залучення замовників будівництва до пайової участі в облаштуванні інфраструктури району;
               - ускладнення відстеження замовників, які зобов’язані взяти пайову участь у розвитку інфраструктури району;
               - недотримання надходжень до бюджету району для вирішення питань його соціально – економічного розвитку.

Вирішення вищевказаних проблем можливе за рахунок прийняття рішення Комсомольської районної у м.Херсоні ради «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м.Херсона», яким затвердиться , у новій редакції, Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури сектора індивідуальної забудови Комсомольського району м. Херсона.

2.     Мета  та завдання регулювання.

Метою цього регуляторного акта є:

-         реалізація державної політики у сфері містобудівної діяльності;
-         встановлення прозорого та чітко врегульованого порядку залучення, розрахунку розміру коштів пайової участі у розвитку інфраструктури району;
-         забезпечення надходження коштів до бюджету районної у місті ради для розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури району;
-         комплексний підхід до розподілу коштів замовників з метою забезпечення доцільного їх використання у розвитку інфраструктури району ;
-         забезпечення благоустрою району на належному рівні.

3.     Опис механізмів та заходів, що пропонується для вирішення проблеми.

           Механізмом досягнення цілей регулювання є :
-         приведення у відповідність з чинним законодавством Порядку залучення , критерії визначення розміру, порядок сплати пайового внеску замовників та використання коштів пайової участі у розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури району;
-         чітке врегулювання прав та обов’язків сторін у договорі про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури району.


4.     Обґрунтування  можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення.

Залучення забудовників до пайової участі у розвитку інфраструктури сектора індивідуальної забудови району дозволить створити нові та реконструювати діючі об’єкти інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території району.
Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати пайового внеску.
Пайові внески замовників дадуть можливість відтворення інфраструктури району.
Вразі відсутності такого нормативно - правового акта замовники будівництва матимуть правові підстави для відмови від укладення договору про пайову участь, оскільки саме таким актом встановлюються як порядок залучення коштів пайової участі так і порядок розрахунку розміру пайової участі, без кого неможливо буде довести коректність зробленого розрахунку величини пайової участі конкретного замовника будівництва.

5.     Строк чинності регуляторного акта.

          Строк дії регуляторного акта необмежений . У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можна вносити зміни та доповнення.

6.     Показники результативності регуляторного акта.

          В результаті впровадження регуляторного акта будуть досліджуватись та вивчатись наступні показники:
        - кількість укладених договорів про пайову участь замовників на розвиток інфраструктури району;
        -  сума коштів, яка надійде до бюджету районної у місті ради.


7. Визначення заходів з відстеження результативності регуляторного акта.

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання лише статистичних показників. Здійснення повторного відстеження результативності регуляторного акта буде проведено не раніше ніж через рік після набрання ним чинності.



    Заступник голови                                                              Л.П. Назаренко
    районної у місті ради

Комментариев нет:

Отправить комментарий