Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 10 июля 2013 г.

Проект рішення про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року


                                                                                         Проект


Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
09 серпня 2013 року                                                                                      


Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за І півріччя 2013 року


          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів за І півріччя 2013 року, виконком районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          За І півріччя 2013 року до виконавчих органів надійшло 217  письмових і усних звернень. У порівнянні з  аналогічним періодом 2012 року кількість зменшилась на 126 звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 03.01.2013 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За 6 місяців 2013 року на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 22  звернення, що на 35 звернень  менше, ніж у  2012 році.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, за І півріччя 2013 року  зареєстровано 31 колективне звернення, а за 6 місяців   2012 року – 27 звернень (+ 4). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          Мають місце повторні звернення громадян. За 6 місяців 2013 року надійшло 6 таких звернень, за аналогічний період 2012 року – 11 звернень (-5). Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (Херсонська міська рада, прокуратура тощо).
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 217 питань. У порівнянні з аналогічним періодом спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (- 76 звернень); комунального господарства  та благоустрою (- 28 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (- 5 звернень); з питань соціального захисту та пенсійного

забезпечення (- 17 звернень). Збільшення звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 21 звернення).                                                      
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради

В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку


  4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 08.02.2013 р. № 7  «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в лютому  2014 року рішення «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка.








Голова районної у  місті  ради                                                                  Л.Я.Третяк
                                                                                                                       



Керуючий справами виконкому                                                                В.О.Рижкова

Комментариев нет:

Отправить комментарий