Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 14 февраля 2014 г.

Рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік



Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
14 лютого 2014 року                                                                      № ________


Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян
за 2013 рік


          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів за 2013 рік, виконком районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          За 2013 рік до виконавчих органів надійшло 474  письмових і усних звернень. У порівнянні з  2012 роком кількість зменшилась на 262 звернення.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 03.01.2013 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За 2013 рік на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 54 звернення.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, за 2013 рік  зареєстровано 68 колективних звернень, а за 2012 рік –66 звернень (+ 2). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          Мають місце повторні звернення громадян. За  2013 рік надійшло 7 таких звернень, за 2012 рік – 22 звернення (-15).
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 474 питання. У порівнянні з 2012 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 133 звернення); комунального господарства  та благоустрою (- 72 звернення);  питання забезпечення законності та правопорядку (- 12 звернень); з питань соціального захисту та пенсійного
 забезпечення (- 17 звернень). Збільшення звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 13 звернень).                                                      
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.

2

          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконком районної у місті ради

В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян,  неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку
        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом

3

          5. Рішення виконкому від 09.08.2013 р. № 97  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні 2014 року рішення «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Л.П.Назаренка.




Голова районної у  місті  ради                                                                  Л.Я.Третяк
                                                                                                                       


Керуючий справами виконкому                                                                В.О.Рижкова



Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян,
що надійшли до виконавчих органів Комсомольської районної
у місті Херсоні ради за  2013 рік

     У виконавчих органах  Комсомольської районної у місті ради робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян» та спрямована на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
     За  2013 рік до виконкому надійшло 474  письмових і усних звернень. У порівнянні з  2012 роком  кількість зменшилася  на  262  звернення.
     До виконкому надходять звернення громадян з інших органів виконавчої влади:
                                                                         2012  рік                     2013 рік
Секретаріат Кабінету Міністрів
України                                                              0                                   1
                                                                                                                            
Херсонська обласна                                          9                                   1
державна адміністрація                                                                      

Херсонський міськвиконком                           129                               112

Прокуратура                                                       24                                10

Запити від депутатів усіх рівнів                       3                                   4

Інших організацій, установ                               0                                   7

Безпосередньо від громадян                             571                                339                                

      Згідно розпорядження голови районної у місті ради від  03.01.2013 року                        № 1- р затверджено графік прийому громадян з особистих питань. У  2013  році  на прийомі у голови виконкому зареєстровано 54 звернення.
      До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість збільшилась. Так, за  2013 рік зареєстровано 68  колективних звернень в яких 789 підписів, за  2012 – 66   звернень (+ 2 ). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.
     Мають місце повторні звернення громадян.  За  2013 рік надійшло 7 таких звернень, за 2012 рік  – 22 звернення (- 15).

2

      Наприклад, громадянин  неодноразово звертався до виконавчих органів з питань:
     -    спілкування його з малолітнім сином. Питання щодо спілкування було розглянуто на комісії з питань захисту прав дитини 01.03.2013 року про що повідомлено заявника;
-         про аналіз використання  бувшою дружиною грошової допомоги від заявника (при розгляді вказаного питання нецільового використання коштів не виявлено, про що повідомлено заявника);
-         щодо вирішення спору про визначення місця проживання дитини (заявника повідомлено про звернення з цього питання до суду).    
У своїх зверненнях дописувачі порушили 474  питання, в тому числі розглянуто 11 інформаційних запитів згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації.
 Питання житлового індивідуального будівництва - 221 звернення, зменшення на 133 звернення. Зменшення кількості звернень громадян з даних питань пов’язано зі змінами у законодавчих актах про індивідуальне житлове будівництво.
 Питання комунального господарства та благоустрою – 132 звернення,  зменшення на 72 звернення.
 Питання виховання та навчання дітей – 56 звернень, збільшення на 13 звернень.
 Питання соціального захисту та пенсійного забезпечення населення складає 23 звернення,  зменшення на 17 звернень.
 Питання забезпечення законності та правопорядку – 16 звернень,  зменшення на 12 звернень.
     З числа розглянутих звернень:  314 – вирішено позитивно.  156 заявникам надано роз’яснення. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статтей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» відсутні. Анонімні – не надходили (звернення не підлягає розгляду відповідно статтей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»).
     Наприклад: спеціалістами сектору капітального та індивідуального будівництва оформлено право власності на 4 житлові будинки; 61 власнику оформлено документи на будівлі та споруди господарського призначення; 23 громадянам оформлено документи на перепланування приміщень у житлових будинках, що належать на правах власності; 6 власникам видано дублікати свідоцтв про право особистої власності на житло тощо. На адресу виконкому надійшло звернення громадянина щодо загрози обвалу частини огорожі, розміщеної по вул. М.Фортус. На момент перевірки комісією у складі депутата районної ради УІ скликання Ковині С.Г. спеціалістів відділу з питань життєдіяльності району, сектору капітального та індивідуального будівництва та управління з питань НС та ЦЗН факт, зазначений у зверненні, підтвердився. Було з’ясовано, що власником території, прилеглої до аварійної ділянки забору, є ТОВ
3

«Югнефтетранс». З керівництвом була проведена бесіда та отримана згода щодо проведення ними ремонтних робіт аварійної частини забору. Процес ремонту та його якість постійно контролювались, з заявником постійно підтримували зв'язок. На даний час аварійність ділянки забору усунено, мешканці прилеглих будинків більш не піддають загрозі своє життя.       Внаслідок літньої зливи, що пройшла 14 червня 2013 року, постраждала мешканка пров. Насипного, 4, людина похилого віку, «дитина війни» у якої затопило погріб, на що спеціалісти виконкому оперативно відреагували, задіявши техніку МЧС.
     Наявною проблемою на території району є сміттєзвалище за адресою : вул.Полтавська, 89. За даною адресою періодично проводились «суботники», «дні благоустрою». 16.04.2013 спеціалістами відділу з питань життєдіяльності району, дільничним  інспектором та представниками ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» була проведена перевірка під час якої з`ясувався факт стовідсоткової відсутності договорів на вивіз сміття у мешканців даної адреси. Громадянам було залишено попередження щодо вирішення зазначеного питання, а також проведено збори для з`ясування всіх аспектів вивозу сміття. В результаті проведеної роботи укладено 25 договорів на вивіз сміття. За даною адресою встановлено 2 контейнери для збору сміття.    
     За соціальним станом авторів одержано звернень від 154 пенсіонерів, 127 робітників, 21 працівника бюджетної сфери, 20 приватних підприємців, 39 безробітних, 1 особи, що позбавлена волі тощо.
     Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконком Комсомольської районної у місті Херсоні ради розглядає всі звернення                                                                 
громадян,  вчасно надає відповіді заявникам.
     У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
- щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
- щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи із зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
- один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
- один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи зі зверненнями громадян.
     Фахівцями загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.




Завідувач загального відділу                                                    О.П.Макарова
                                                                                                                          
                                
 





Комментариев нет:

Отправить комментарий