Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 13 ноября 2013 г.



Відтепер електронний ключ діятиме 2 роки!

З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.
Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.
Електронний цифровий підпис - це ефективне рішення для тих, хто бажає відповідати вимогам сучасності. Є аналогом підпису особи в електронному вигляді, який забезпечує цілісність та конфіденційність документів.
Отримати послугу ЕЦП можуть як юридичні, так і фізичні особи. Для цього необхідно оформити документи, а саме: укласти договір на отримання послуг ЕЦП та підготувати документи, необхідні для реєстрації.
Ключ електронного підпису, виданий Акредитованим центром сертифікації ключів Міністерства доходів і зборів (АЦСК ІДД), дає змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики України, державного реєстратора, Пенсійного фонду України тощо.
Більш детальну інформацію щодо формування звітності можна переглянути у розділі "Програмне забезпечення" офіційного веб-сайту АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua/program_obespech).
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий