Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 26 ноября 2013 г.



Особливості заповнення податкових накладних під
час перереєстрації підприємця

Перереєстрація платника ПДВ та заміна свідоцтва про реєстрацію ПДВ у разі виникнення змін у його даних проводиться на підставі заяви за формою 1-ПДВ. При цьому, дата реєстрації такого платника не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого є останній день строку у 5 робочих днів від дня отримання заяви з позначкою «Перереєстрація».
У період перереєстрації до початку дії нового Свідоцтва підприємство використовує реквізити старого Свідоцтва. За потреби платнику ПДВ повертається  на цей період старе Свідоцтво із спеціальними записами про термін дії.
При цьому, у податкових накладних, які видаються (отримуються) у період перереєстрації, що пов‘язана із зміною найменування підприємства або прізвища, ім‘я, по батькові фізичної особи - підприємця, при використанні реквізитів старого Свідоцтва платник ПДВ зазначає одночасно нове та попереднє найменування (прізвище, ім‘я, по батькові).
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий