Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 18 апреля 2014 г.

РІШЕННЯ XXХV сесії районної у місті ради VI скликання - Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення в 2013 році



КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

РІШЕННЯ

XXХV сесії районної у місті  ради VI скликання

 

 16 квітня  2014                                                                               № 235

 
Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення в 2013 році


      Заслухавши інформацію начальника управління  праці та соціального захисту населення Погорєлової Н.Г. про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення районної у місті ради, районна у місті  рада відмічає, що в цілому робота по виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення виконується задовільно.
Соціальний захист сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, інвалідів забезпечується наданням державних соціальних допомог.
      Станом на 31.12.2013 відділом призначення соціальних допомог призначено 10457 допомог та житлових субсидій, а саме:
-  відповідно до законів України: “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” – 647; “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”– 5993;  “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” –  191 “Про  державну соціальну допомогу особам, які не мають права на  пенсію та, інвалідам”  - 63;
- відповідно до  постанов Кабінету Міністрів України:  “Про надання щомісячної допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи  внаслідок психічного розладу, який потребує постійного догляду, на догляд за ним” – 106; компенсація по догляду за інвалідом 1 групи чи престарілим - 37; тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 374: одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання мати-героїня України – 8; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги – 2; субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” – 3036.
Призначення, перерахунок допомог ведеться вчасно у відповідності з чинним законодавством.
Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті ради та спеціалісти Херсонського міського центру зайнятості протягом 2013 року постійно контролювали виконання Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2012 – 2014 роки, затвердженої рішенням ХVІ (позачергової) сесії Комсомольської районної у м. Херсоні ради VІ скликання від 17.01.2012року №107.
На протязі 2013 року у Херсонському міському  центрі  зайнятості всього перебувало на обліку 3686 осіб. Центром зайнятості працевлаштовано 1222 незайнятих громадян, що становить 138,9  відсотків виконання річної Програми.
      Постійно  проводиться контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими і важкими умовами праці.
      Станом на 01.01.2014 року на 229  підприємствах району діють  колективні договори.  Під час реєстрації колективних договорів посилено контроль щодо питань оплати праці, зайнятості населення, охорони праці, забезпечення соціальними пільгами працюючих.
      Згідно Закону України   „Про внесення змін до Закону України „Про охорону праці” на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці, а також роботах, пов’язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами  спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби, молоко.
      Протягом 12 місяців минулого року на 16 підприємствах для поліпшення умов працюючих освоєно 794653 грн.
      Спеціалісти відділу праці перевірили 45 підприємства з питання проведення атестації робочих місць зі шкідливими і важкими умовами праці та надали 23 рекомендації керівникам цих підприємств щодо поліпшення умов працюючих.
        Виконуючи роботу по соціальному обслуговуванню ветеранів війни спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці впроваджують в дію Закони України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”; „Про основи соціального захисту ветеранів праці та громадян похилого віку України”; „Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні”; „Про реабілітацію інвалідів в Україні”; „Про жертви нацистських переслідувань”; „Про альтернативну (невійськову) службу”;; “Про державний бюджет України на 2013 рік “; “Про психіатричну допомогу”; Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ю, програму „Вдячність”, міську програму „Муніципальний хліб”, а також районну програму „Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів на 2011 – 2015 роки”.
       Станом на 01.01.2014 року на обліку в Єдиному державному автоматизованого реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувають 28932 пільговика.  Серед них такі категорії громадян: інваліди війни – 325 ос., учасники бойових дій – 846 ос., учасники війни – 2370 ос., вдови – 846 ос., ветерани праці – 10610 ос., ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 351ос., громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  459 ос., діти війни – 15230 ос., інваліди – 3156 ос., реабілітовані – 16 осіб, багатодітних сімей – 281 ос.      
      Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) станом на 31.12.2013 року виявлено та обслуговується 1612 одиноких непрацездатних малозабезпечених громадян. Відділенням соціальної допомоги вдома з початку року обслуговувалось 404 одиноких непрацездатних громадян. У відділенні соціально – побутової адаптації знаходяться на обліку 1208 громадян
      Територіальним центром проводяться заходи щодо виконання комплексних регіональних програм «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів на 2011 – 2015 роки», Всеукраїнських благодійних акцій, до Міжнародного дня громадян похилого віку, Дня інвалідів, місячників милосердя, та відзначення святкових дат до Дня Перемоги,  Конституції і Незалежності України. Для  проведення цих  заходів, за зверненнями територіального центру до підприємств, організацій, фондів та релігійних конфесій,  отримана благодійна допомога на суму 7320,20  грн.          .
       Робота, яка проводиться управлінням праці та соціального захисту населення  висвітлюється в засобах масової інформації.  .

       Враховуючи вищесказане, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А :

1. Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Погорєлової Н.Г. прийняти до відома.
2.Визнати роботу управління праці та соціального захисту населення по виконанню делегованих повноважень за звітний період задовільною.
3.Управлінню праці та соціального захисту населення продовжити роботу по  виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення.
4.Про хід виконання делегованих повноважень заслухати на сесії районної ради у І кварталі 2015 року.
5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань медицини та соціального захисту населення ( Погорєлова Н.Г..) та заступника голови районної у місті ради (Назаренко Л.П.)

 Голова районної у місті  ради                                                             Л.Я.Третяк 



Довідка
про виконання управлінням праці та соціального захисту населення      Комсомольської районної в місті Херсоні ради обсягів і меж повноважень у сфері соціального захисту населення

      Рішенням III сесії Херсонської міської ради VI скликання від 28.12.2010 року № 23 «Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів»  районним у місті рад делеговано ряд повноважень у сфері соціального захисту населення.
      На виконання цього рішення управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м. Херсоні ради проводить наступну роботу.
Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті ради згідно Закону України „Про зайнятість населення” контролювали виконання «Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року» (далі Програма), що затверджена рішенням ХХVІІ сесії Комсомольської районної у м. Херсоні ради VІ скликання від 31.05.2013 року № 185.
За звітний період на обліку у Херсонському міському центрі зайнятості  всього перебувало 3686 осіб, незайнятих трудовою діяльністю, що становить 107,2 відсотки виконанння річної Програми. 
Центром зайнятості працевлаштовано 1222 незайнятих громадян, що становить 138,9 відсотків виконання річної Програми.
Чисельність осіб, які отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності складала 71 безробітний, що становить 29,0 відсотків виконання річної Програми.
Для задоволення потреб роботодавців постійно здійснювалася професійна підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації безробітних. Всього протягом минулого року пройшли перенавчання 222 безробітних, що становить 126,9 відсотків виконання річної Програми.
За звітний період на тимчасових роботах працювало 189 чол., що складає 108,0 відсотків виконання річної Програми. Громадські роботи не проводилися у зв’язку з тим, що міська рада не виділила кошти на їх проведення.
На 19 підприємствах, в установах та організаціях працевлаштовано 62особи з фізичними вадами у тому числі 49 із них - за направленнями Херсонського міського центру зайнятості. Всього на 61 підприємстві, в установах та організаціях усіх форм власності працює 495 осіб з фізичними вадами.
З метою розширення сфери застосування праці спеціалісти міського центру зайнятості проводили серед роботодавців інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо  їх подальшої заінтересованості  у створенні нових робочих місць. 
У 2013 році в галузях економіки району створено 3234 робочих місць, що становить 122 відсотки виконання річної Програми. 
Роботу з підвищення професійної підготовки і перепідготовки працівників проводили 62 підприємства, установи та  організації усіх форм власності. За звітний період всього пройшли професійну підготовку та перепідготовку 1137 чол., у тому числі:
                          -     навчались новим професіям 80 чол.;
-            навчались суміжним професіям 59 чол.;
-            отримали розряди 88чол.;
-            атестовано 499 чол.
-            підвищили кваліфікацію 411 чол.
      Серед них працівники: Херсонського державного заводу „Палада”, ПАТ „Херсонський суднобудівний завод”, ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, комунального закладу „Херсонська міська клінічна лікарня ім. А і О. Тропіних”, ТОВ „Механічний завод”, ПАТ АЗ „Сада”, Херсонського державного аграрного університету та ін.
З метою підвищення  конкурентоспроможності молоді спеціалісти Херсонського міського центру зайнятості та відділу праці управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті ради сприяли студентам у стажуванні за професією (спеціальністю) на підприємствах, в установах, організаціях  усіх форм власності. Всього протягом 2013 року на 23 підприємствах 1478 студентів навчальних закладів міста пройшли виробничу практику, серед них на: ПАТ „Херсонський суднобудівний завод” - 601 чол., Херсонському державному аграрному університеті -267 чол., Херсонському державному заводі „Палада”- 235 чол., ПАТ БК „Будмеханізація” – 81 чол., комунальному закладі „Херсонська міська клінічна лікарня ім. А і О. Тропіних”-84 чол.,  БМУ „Житлопромбуд-1” ПАТ” Проектно-будівельна фірма „Херсонбуд”- 65 чол., ПАТ „Херсонський завод карданих валів” -22 чол., Херсонському учбово - виробничому підприємстві УТОС- 20чол., ПрАТ „Херсонський  нафтопереробний завод”- 17 чол., ДП Херсонський науково - виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації – 4 чол.,   Міській стоматологічній поліклініці - 27 чол., Міській дитячій стоматологічній поліклініці-17чол., ПАТ „Таврійська будівельна компанія”- 9 чол., ТОВ „Механічний завод”- 5чол., ПАТ Акамуляторний завод „Сада”-5 чол., та ін.
Станом на 01.01.2014 року колективні договори зміни та доповнення до них діяли на 229 підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності.
При реєстрації колективних договорів особлива увага приділялася питанням оплати праці, зайнятості, охорони праці, соціальним пільгам працюючих. Соціальні гарантії для працюючих включають: пільгову оплату путівок, як для працюючих робітників, так і для членів їх сімей, пенсіонерів, ветеранів праці, ветеранів та учасників війни; виділення коштів для проведення святкових ранків для дітей; виділення коштів для похоронного ритуалу; надання матеріальної допомоги до ювілейних дат, надання винагороди за безперервний стаж роботи та інші. Серед них: Комунальний заклад „Херсонська міська клінічна лікарня ім А.іО. Тропіних”, Комунальний заклад „Обласний кардіологічний диспансер”, Херсонська обласна фітосанітарна лабораторія, ТОВ „Авто-Плаза”, Державне підприємство „Херсонавтотранссервіс”та інші.
       З метою виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17.04.2013 року № 226 „Про виконання соціальних ініціатив Президента України та завдання органів Пенсійного фонду України в Херсонській області на 2013 рік щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи та підвищення соціальних стандартів”, пункту 2.2 рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 18.06.2013року №148 „Про затвердження оновленого складу робочих груп з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів”, з метою збільшення чисельності працюючих і мобілізації надходжень до бюджетів усіх рівнів робочою групою з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів станом на 01.01.2014 року  проведено 25 рейдів;
-         обстежено 108 підприємств, у тому числі 2 повторно;
-         обстежено 201 суб’єкта господарювання, установ, організацій у тому числі 2 повторно;
-         на 37 із них виявлено 54 особи, які не оформлені згідно чинного законодавства;
-         34 особи зареєстровано у Херсонському міському центрі зайнятості, із них 7 осіб у попередні роки.
З метою забезпечення погашення заборгованості із заробітної плати спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення постійно контролювали та щотижнево здійс­нювали моніторинг погашення заборгованості, проводили роботу з підприємствами - боржниками.
У результаті проведеної роботи протягом 2013 року погасили заборгованість із заробітної плати 13 підприємств, установ та організацій району, а саме: ТОВ Шкіряний завод „Платан ЛТД”, Філія ПАТ „Судноплавна компанія Укррічфлот” завод ім.”Комінтерну”, Херсонське державне підприємство „Біологічна фабрика”, БУ№8 ”УКРГАЗБУД”, ПрАТ "Дельта-Сервіс", Херсонський державний аграрний університет,  ВК ОРК „Херсонські рибаки”, ПАТ Судноплавна компанія Філія „Херсонський річковий порт”, КП ”Херсонміськсвітло”, ТОВ ХП „Стріла”, ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, Херсонський завод суднового обладнання та суднової арматури”, Херсонський державний завод „Палада”.
Заборгованість із заробітної плати на підприємствах, в установах, організаціях сільського господарства та бюджетної сфери відсутня.
Згідно проведеного моніторингу у районі загальна сума невиплаченої заробітної плати на підприємствах, в установах, організаціях на 01 січня 2014 року становила 4591,3 тис. грн.  
      Найбільша питома вага боргу із заробітної плати припадає на підприємства промисловості (46,3,0 %), на підприємства, що надають колективні, громадські та особисті послуги (40,6%).
      У структурі загальної суми заборгованості найбільша її частина – (89,0%) - припадає на економічно-активні підприємства, решта – на підприємства-банкрути (11,0%).
      Районна тимчасова комісія з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (далі – районна комісія) у 2013 році провела 24 засідання, на яких заслухано 45  керівників  підприємств-боржників. До районної прокуратури направлено 6 листів з проханням прийняти міри прокурорського реагування до керівників підприємств-боржників: КП ”Дніпровський ХБК” – 2 листи, ПАТ „Херсонський завод карданних валів”, ТОВ „Будівельна компанія Равіс”, ТОВ „Херсонкабельторг”, ДП ЦКБ „Ізумруд” та 4 листи до міської прокуратури з проханням перевірити:  КП ”Дніпровський ХБК, ПАТ „Херсонський завод карданних валів”, ТОВ „Будівельна компанія Равіс”, ТОВ „Херсонкабельторг.
      До Територіальної державної інспекції з питань праці у Херсонській області направлено 5 листів з проханням перевірити: Херсонський державний завод „Палада”, ПрАТ ПМТЗ „Херсонресурси”,  КП ”Дніпровський ХБК”, ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, ПАТ „Херсонський завод карданних валів” щодо забезпечення конституційного права працівників на працю, своєчасність та повноту виплати заробітної плати, наповнення бюджету, пенсійного та соціальних фондів.
Рішенням районної комісії направлено: 
-  лист керівникам підприємств, установ, організацій щодо погашення заборгованості із заробітної  плати;
- 2 листи керівникам підприємств, установ, організацій щодо виплати мінімальної заробітної плати згідно законодавчо встановленого розміру;
- лист керівникам підприємств, установ, організацій щодо надання паспортів із заробітної плати суб’єкта – боржника;
 - листи керівникам підприємств, а саме: виконуючому обов’язки директора ДП ЦКБ „Ізумруд”, директору Херсонського державного заводу „Палада”, генеральному директору ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, фінансовому директору ПрАТ „Дельта-Сервіс”, начальнику ПАТ Судноплавна компанія „Укррічфлот” Філії „Херсонський річковий порт”, директору Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення „Херсонміськсвітло” щодо надання заходів із погашення заборгованості із заробітної плати;
-  4 листи директору департаменту виробництва Державного концерну „Укроборонпром” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на Херсонському державному заводі „Палада”,
- 3 листи директору департаменту виробництва Державного концерну „Укроборонпром” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на ДП ЦКБ „Ізумруд”;
- 2 листи до міськвиконкому щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на КП „Дніпровський ХБК”;
-  2 листи наглядовій раді ПАТ Авто КрАз щодо погашення заборгованості із заробітної плати на  ПАТ„Херсонський завод карданних валів”;
- лист керівникам підприємств, установ, організацій щодо надання графіка погашення заборгованості із заробітної плати;
- 2 листи  директору ПАТ „Торговий дім Камаз” щодо проведення розрахунків з Державним підприємством „Херсонський завод суднового обладнання та суднової арматури”;
- лист директору Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення „Херсонміськсвітло” щодо надання графіка погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві;
- лист до міськвиконкому щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на КП „Херсонміськсвітло”;
 - лист начальнику Державної казначейської служби України  у місті Херсоні Херсонської області щодо перерахування коштів на КП „Херсонміськсвітло”;
-  лист до департаменту  виробництва Державного концерну «Укроборонпром» щодо надання фінансової допомоги  Херсонському заводу суднового обладнання та суднової арматури”; 
- лист на адресу ПрАТ„УПК ”Укрпожсервіс” щодо проведення розрахунків з ДП „Судмаш”;
- лист до Головного управління Міндоходів у Херсонській області щодо повернення податку на додану вартість Херсонському державному заводу „Палада”;
-  листи до Комітету кредиторів щодо погашення заборгованості із заробітної плати на  ТОВ „Херсонкабельтор, ТОВ Будівельна компанія”Равіс”;
       Інформація про роботу районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат протягом минулого року щомісячно друкувалася у газеті міської ради «Херсонський вісник» та висвітлювалася на інформаційному порталі районної ради.     
      Питання про погашення заборгованості із заробітної плати розглядалося на засіданні виконкому районної у місті ради 15.03.2013 р (прийнято рішення №19).
      Усі керівники підприємств, установ та організацій, що мають борги із заробітної плати перед працівниками попереджені про персональну відповідальність за порушення законодавства про оплату праці.
   Протягом звітного періоду проведено 38 нарад, на яких заслухано 73 керівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності з питань дотримання роботодавцями законодавства про легалізацію робочих місць та оплати праці в обсягах, передбачених законодавством.
    Направлено 11 листів до Територіальної державної інспекції з питань праці у Херсонській області з проханням перевірити ТОВ „Виробничо – комерційну фірму „Стар” ЛТД”, ПРАТ „Херсонське автотранспортне підприємство 16527”, П.П.”Мікропровід”, ЗАТ НВО „Синта”, Херсонський державний завод „Палада”, ПрАТ ПМТЗ „Херсонресурси”,  ТОВ „Авіо-про”, КП „Дніпровський-ХБК”, ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, ДП „Флайт Дизайн України” фірми  „Флайт дизайн ГМБХ”, ПАТ „Херсонський завод карданних валів” з питань забезпечення конституційного права працівників на працю, своєчасність та повноту виплати заробітної плати, наповнення бюджету, Пенсійного та соціальних фондів.
       Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення  здійснюють контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими і важкими умовами праці.
     У колективні договори обов’язково включається розділ «Охорона праці» та комплексні заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці. Комплексні заходи включають фінансування, термін виконання заходів та відповідальних за їх виконання. Для підприємств, незалежно від форм власності, витрати на охорону праці становлять не менше 0,5 % від фонду оплати праці за попередній рік.
Згідно графіка проведення атестації робочих місць у 2013 році на 16 підприємствах треба було атестувати 70 робочих місць.
Станом на 01.01.2014 року атестовано 62 робочих місця та додатково 7 робочих місць, у тому числі: 2 робочих місця на ПАТ „ Акумуляторний завод „Сада”; 4 робочих місця на ГВСП „Херсонсудноверфь”; 10 та додатково 2 робочих місця на ГВСП „Ременергосервіс”; 5 робочих місць на ГВСП „Малярно – добудовче виробництво”; 1 робоче місце на ГВСП „Машсудносервіс”; 4 та додатково 3 робочих місця у Цеху № 2; 5 робочих місць на ГВСП „Термінал”; 2 робочих місця у Центральній заводській лабораторії; 3 та додатково 1 робоче місце на ГВСП „Херсонсудносервіс” ПАТ “Херсонський суднобудівний завод”; 4 робочих місця на ТОВ „Стоматологічна клініка”; 1 робоче місце на ДП „Відзев” ПМП „Відзев”; 2 робочих місця у Відокремленому підрозділі „БУ № 453” ТДВ „Чорноморгідробуд”; 1 робоче місце у Херсонській міській дитячій стоматологічній поліклініці; 1 робоче місце на ПАТ „ДП „Ера”; 2 робочих місця у Херсонському кооперативі „Нафтовик”; 2 робочих місця у ТОВ „Обласне виробничо-заготівельне підприємство „Херсонвторресурси”; 1 робоче місце на ПАТ „Будівельна компанія „Будмеханізація”; 7 робочих місць на Херсонському учбово - виробничому підприємстві УТОС; 1 робоче місце на ВАТ „Херсонрибгосп”; 4 та дотатково 1 робоче місце на ТОВ „ФПК „Корабел”.
Згідно листів: від 20.08.2013 року № 01-1/182, від 04.11.2013 року № 27, від 04.12.2013 року №03/85, від 29.11.2013 року № 55/23 скорочено робочі місця у Відокремленому  підрозділі „БУ № 453” ТДВ „Чорноморгідробуд” (1 робоче місце), у Херсонському кооперативі „Нафтовик” (1 робоче місце), на ТОВ „Столична судноплавна компанія” Філія „ХСРЗ ім. Куйбишева” (2 робочих місця), на ЗАТ НВО „Синта” (1 робоче місце) відповідно; від 14.08.2013 року № 6, від 17.12.2013 року № 298 робочі місця не атестувалися у зв’язку з відсутністю на них шкідливих робіт на ДП „Відзев” ПМП „Відзев” (1 робоче місце), на ПАТ „Будівельна компанія „Будмеханізація” (1 робоче місце) відповідно; від 03.07.2013 року № 144 у Херсонському обласному шкірно – венерологічному диспансері атестацію робочого місця не проведено у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування.
Карти-фотографії робочого часу підтверджують знаходження працівників  у шкідливих умовах повний робочий день (80 % основного часу). За  результатами інструментальних досліджень,  важкості і напруженості праці та зайнятості працівників у шкідливих та важких умовах до Списку № 1 віднесено 9 робочих місць, у тому числі: на ГВСП „Херсонсудноверфь” – 3, Цеху № 2 – 2, Центральній заводській лабораторії – 1 ПАТ “Херсонський суднобудівний завод”; на ПАТ Акумуляторний завод „Сада” – 2, у Херсонській міській дитячій стоматологічній поліклініці –1.
До Списку № 2 віднесено 10 робочих місць, у тому числі: на ГВСП „Херсонсудноверфь” - 1, ГВСП „Ременергосервіс” – 1, Цеху № 2 – 3, ГВСП „Херсонсудносервіс” – 1 ПАТ “Херсонський суднобудівний завод”, у Відокремленому підрозділі „БУ № 453” ТДВ „Чорноморгідробуд” - 1,   на ДП „Відзев” ПМП „Відзев” - 1, у Херсонському кооперативі „Нафтовик” - 2,
Представлені матеріали атестації робочих місць підтверджують право працівників одержувати пільги та компенсації за роботу у шкідливих і важких умовах праці: додаткові відпустки отримують працівники, які працюють на 318 робочих  місцях,  доплати – на 361 робочому  місці, молоко – на 286 робочих місцях.
Згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 31.03.1994 року № 45 працівники підприємств, які працюють  у шкідливих і важких умовах, проходять медичні огляди.
Протягом 12 місяців минулого року на 16 підприємствах для поліпшення умов працюючих освоєно 794653 грн.
На підприємствах, в установах та організаціях виконано ряд заходів щодо поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, у тому числі на:
- ТОВ „Обласне  виробничо - заготівельне підприємство „Херсонвторресурси” закуплено засоби індивідуального захисту для робітників. Зроблено ремонт чоловічого туалета, замінено труби та умивальники. Заключено договір з ПП ПКФ „Макстар” та виконані роботи з випробовування електробезпеки обладнання об’єктів підприємства.
- Херсонській міській дитячій стоматологічній поліклініці  робітники забезпечені спецодягом, спецхарчуванням та миючими засобами згідно діючих нормативних документів.
         - ТОВ „Стоматологічна клініка” проведено нараду з керівниками структурних підрозділів і спеціалістами з охорони праці щодо вдосконалення охорони праці, бесіди з робітниками підприємства з питань охорони праці. Забезпечено працівників спецодягом та іншими засобами індивідуального захисту.
- ПАТ „Будівельна компанія „Будмеханізація” навчено з питань охорони праці посадових осіб, проведено медичні огляди працівників. Придбано нормативно – технічну літературу, медикаменти для поповнення аптечок. Отримано дозвіл на проведення робіт підвищеної небезпеки. Робітники забезпечені спецодягом, спецхарчуванням та миючими засобами згідно діючих нормативних документів.
      Крім того у трудових колективах ТОВ ФПК „Корабел”, ВП „БУ № 453” ТДВ „Чорноморгідробуд, ПАТ “Херсонський суднобудівний завод”, ПАТ „ Акумуляторний завод „Сада”, ДП „Відзев” ПМП „Відзев”; Херсонського кооператива „Нафтовик”, Херсонського учбово - виробничого підприємства УТОС  та інших проведено бесіди з безпеки праці та виробничого травматизму, навчання керівників і спеціалістів з охорони праці щодо надання першої медичної допомоги від нещасних випадків.
      Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м. Херсоні ради у 2013 році перевірили 45 підприємств з питання проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці та надали 23 рекомендації керівникам цих підприємств щодо поліпшення умов працюючих.
      Представники 91 підприємства, установи та організації району взяли участь  у роботі семінару, присвяченому Всесвітньому Дню охорони праці, що відбувся 25 квітня 2013 року у приміщенні Комсомольської районної у м. Херсоні ради.
      Робота з даного питання продовжується.
      На виконання  постанови  Кабінету  Міністрів  України  від  29.01.2003 року  № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", відділом персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення  Комсомольської районної у м. Херсоні ради протягом дев’яти  місяців поточного року проводилась постійна робота щодо підтримання в актуальному стані, а саме уточнення та оновлення наявної інформації в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі - ЄДАРП).
       База даних системи ЄДАРП станом на 01.10.2013 року нараховує діючих 29102 справ. Серед них такі категорії громадян:
-         інваліди війни 1 гр.– 50 ос., 2 гр.- 167 ос., 3 гр. – 88 ос.,
-         учасники бойових дій – 782 ос.,
-         учасники війни – 2203 ос.,
-         вдови – 813ос.,
-         ветерани праці – 10393 ос.,
-         ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 454 ос.,
-         громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  454 ос.,
-         діти війни – 14718 ос.,
-         пенсіонери за віком – 21593 ос.,
-         інваліди – 3061 ос.,
-         реабілітовані -  10 ос.
      Відповідно до Закону України “Про внесення змін до законодавчих актів України з питань соціального захисту багатодітних сімей” від 19 травня 2009 року № 1343-IV  було передбачено зміни у Законі України “Про охорону дитинства”, а саме 50-% знижку багатодітним сім’ям при сплаті за житло, електроенергію, водо –, газо- і тепло- постачання, абонементної плати за телефон. Дітям з багатодітних родин серед інших пільг передбачено право на безоплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту.
      Громадяни відповідної категорії зверталися до управління для взяття їх на облік в Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги і оформлення пільг та видачу посвідчень батькам та дітям з багатодітних сімей.  На сьогоднішній день зареєструвались та перебувають на обліку 365 багатодітних сімей в яких виховуються 1160 дітей, а також 182 сім’ї, які виховують дитину-інваліда.
      Згідно з рішенням Херсонської міської ради від 25.10.2005 року № 932     “ Про затвердження міської комплексної програми “Соціальний захист” протягом 2013 року оформлено пільги у розмірі 50% по оплаті за житло-комунальні послуги, послуги зв’язку  та направлено до управління соціальної політики міськвиконкому  документи на 92 дитини-інваліда та 3 інваліда по зору.
       З метою підтримання бази в актуальному стані здійснюється  постійний зв'язок з місцевими органами юстиції для отримання інформації про померлих громадян району, вводяться уточнення про зміну місця реєстрації пільговиків. У відповідності зі змінами у нормативно – законодавчій базі  проводиться робота щодо введення нових категорій пільговиків або нових видів пільг, додаткової інформації про житлові умови, сім’ї пільговиків та інше.
        Налагоджено практичне використання електронної бази пільговиків. Щомісячно в електронному вигляді надсилається районна база пільговиків до Центру по нарахуванню та виплаті допомог облдержадміністрації для звіряння інформації про пільговиків при нарахуваннях різних компенсацій. Такі допомоги як, допомога ветеранам війни до Дня Перемоги, щорічні компенсації пільговим категоріям громадян на придбання твердого палива та скрапленого газу.
      Для виявлення двійників Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щомісячно надсилає до відділу для опрацювання звіт двійників по області. Для дослідження контингенту пільговиків на державному рівні щомісячно надсилається електронна база до Центрального сховища Міністерства праці та соціальної політики України в м. Київ.
      Для спрощення  процедури отримання громадянами житлово-комунальних пільг щомісячно відділом надається банк даних до управління соціальної політики міськвиконкому для подальшої роботи з організаціями-постачальниками житлово-комунальних послуг.
      Тобто, для попередження нецільового використання бюджетних кошів відбувається поступовий перехід контролювання за контингентом пільговиків при нарахуваннях різноманітних допомог, компенсацій та привілеїв через звіряння з контингентом  електронної бази ЄДАРП.
      З метою реалізації Закону України “Про ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011року № 1381 “Про розміри разової грошової допомоги, що виплачується в 2013 році”, відповідно  до Законів України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань" протягом 2013 року оформлено списки – розпорядження на нарахування щорічної разової грошової допомоги до Дня Перемоги 4089 ветеранам війни. У зв’язку з новими розмежуваннями категорій та змінами розмірів допомоги  була проведена робота по індивідуальному опрацюванню інформації по кожному пільговику окремо. Окрім цього надано списки для нарахування допомоги на 15 нових пільговиків, та зміни – на 11 пільговиків.
      На сьогоднішній день в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувають на обліку 14718 дітей війни.
      На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від  22.05.2012р.  № 371 відділом було сформовано документів та направлено для нарахування щорічних разових грошових компенсаційних виплат на придбання твердого палива -  142 особам, та на придбання скрапленого газу – 126 особам
      Щодня проводиться прийом громадян. Відділом постійно проводиться роз’яснювальна робота та консультації громадян стосовно всіх змін до чинного законодавства України, пов'язаних з реалізацією ними права на пільги.
Відділом призначення соціальних допомог призначено всього 10457 допомог та житлових субсидій, а саме:
     - Згідно Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” та Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми:
·        у зв’язку з вагітністю та пологами – 679;
·        при народженні дитини – 1137;
·        по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 3492;
·        на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 265;
·        на дітей одиноким матерям – 418;
·        при усиновлення – 2;
     - Згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям” – 647.
     - Згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” – 191.
     - Згідно Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам” – 63.
     - Згідно постанов Кабінету Міністрів України:
·        „Про надання допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи другої групи внаслідок психічного розладу і здійснює догляд за ним” – 106;
·        „тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості їх утримувати та місце проживання невідоме” – 374;
·        „компенсація по догляду за інвалідом 1 групи чи престарілим” – 37;
·        „одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання Мати-героїня України” – 8;
·        „компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” – 2;
·        „про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” – 3036, з них:
·        ЖКП – 3003;
·        СГТП – 33.
Спеціалісти відділу призначення соціальних допомог щоденно ведуть прийом громадян та надають обґрунтовані консультації мешканцям району з питань призначення та виплати допомог – 7110 звернень; оформлюють оперативну інформацію за запитами облдержадміністрації, міськвиконкому і Головного управління праці та соціального захисту населення, використовуючи нормативно-правову базу, щомісячно складають звіти про нарахування внесків на загальнообов’язкове пенсійне страхування, готують відповіді га звернення громадян; проводять роботу по складання звіту до системи персоніфікованого обліку, надають інформацію та запити, громадянам та підприємствам різної форми власності, статистичний звіт щодо призначення житлових субсидій, повідомлення про призначення та запрошення громадянам, тощо.
     У зв’язку зі змінами розмірів допомог протягом даного періоду згідно чинного законодавства проведено масові та індивідуальні перерахунки.
Проведено 21 засідань районної  комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, на яких призначено 23 сімям  державних соціальних допомог та 287 сімям житлових субсидій.
      У зв’язку з недопущенням несвоєчасного неотримання коштів одержувачів допомог через ПАТ “Кредитпромбанк”, проведено роботу по попередженню про інтеграцією та вирішення питання переоформлення через інші банківські установи.
      Спеціалісти відділу призначення соціальних допомог щоденно ведуть прийом громадян та надають обґрунтовані консультації мешканцям району з питань призначення та виплати допомог – 6115 звернень; оформляють оперативну інформацію за запитами облдержадміністрації, міськвиконкому і Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, використовуючи нормативно-правову базу, щомісячно складають звіти про нарахування внесків на загальнообов’язкове пенсійне страхування, готують відповіді на звернення громадян; проводять роботу по складання звіту до системи персоніфікованого обліку, надають інформацію та запити, громадянам та підприємствам різної форми власності, статистичний звіт щодо призначення житлових субсидій, повідомлення про призначення та запрошення громадянам, тощо.
      Хворим громадянам, нужденним сім’ям надавалась допомога у зборі необхідних документів для призначення їм державних соціальних допомог.
     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 р. № 1098 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» головний державний соціальний інспектор та державні соціальні інспектора наділені повноваженнями із здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям  з дітьми, щомісячної грошової допомоги на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу малозабезпеченій особі, яка з ним проживає, інших соціальних виплат та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива, а також цільовим використанням коштів державного та місцевих бюджетів, спрямованих на цю мету.
      За 2013 рік вибірково перевірено 4500 особових справ.
      Державні соціальні інспектори уповноважені  робити запити та безпосередньо отримувати від органів державної податкової служби, органів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації. органів державної контрольно-ревізійної служби та інших органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, іншу інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отримувачів допомог. що входять до складу сім»ї, що звернулась за призначенням державної соціальної допомоги. Зроблено 1560 запитів, виявлено 130 випадків недостовірної інформації про доходи та майновий стан.
       Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2005 року № 315 «Деякі питання призначення і виплати допомоги сім’ям з дітьми» проводиться обстеження сімей з метою перевірки цільового використання  та належних умов для утримання та виховання дітей. Перевірено 1500 сімей. перевірки проводяться разом зі службою у справах дітей. Здійснюється облік та контроль за поверненням надміру виплачених коштів до державного бюджету. Повернуто 147,18 тис. грн.
      Протягом поточного року до суду подано 9 позовних заяв на осіб, що ухиляються від сплати надміру отриманих коштів.
      Надано консультації та рекомендації 1930 особам.    
      Спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці впроваджують в дію Закони України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»; «Про основи соціального захисту ветеранів праці та громадян похилого віку України»; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»; «Про реабілітацію інвалідів в Україні»; «Про жертви нацистських переслідувань»; «Про альтернативну (невійськову) службу»;«Про прожитковий мінімум «; “Про державний бюджет України на 2013 рік “; “Про психіатричну допомогу”; Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ю,програму «Вдячність», міську програму «Муніципальний хліб»,а також районну програму «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів на 2011 – 2015 роки».
      На обліку в секторі   управління праці та соціального захисту населення   перебувають :
-    інваліди війни – 296 ос.,
-    учасники бойових дій – 771 ос.,
-     учасники війни – 2129 ос.,
-     вдови померлих та загиблих воїнів – 799 ос.,
-    жертви нацистських переслідувань – 12 ос.,
-    інваліди загального захворювання – 2969 ос.,
-    інваліди з дитинства – 431 ос.,
-    діти інваліди до 18 років – 304 ос.,
-    реабілітовані – 15 ос.,
-    пенсіонери за віком – 21269ос.,
-    ветерани праці – 10269ос.
      На 01.01.2014 року сектором виконано :
- обстеження житлово-побутових умов проживання осіб, які потребують надання матеріальної допомоги – 155 осіб;
- оформлено документи на надання одноразової матеріальної грошової допомоги – 36 особам на суму 16092  грн.;
-  обстеження матеріально - побутові умови інвалідів для збереження групи інвалідності по соціальному фактору – 12 особам ;
-  прийнято на чергу для забезпечення санаторно-курортною путівкою ветеранів війни та інвалідів – 185 осіб;
-   видано путівок на отримання санаторно-курортного лікування ветеранів війни – 36 особам;
-   видано путівок для отримання санаторно-курортного лікування інваліди загального захворювання та дитинства – 42 особам;
-  нарахована грошова компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам війни – 39 особам на суму 12890 грн.;
-  нарахована грошова компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам заг. захвор. та дитинства –17 особам на суму 3620грн.;
- оформлено документи на постановку в чергу для отримання спец автотранспорту -   5 осіб;
-  оформлено документи на виплату компенсації на бензин  - 49 осіб;
- оформлено документи на виплату компенсацій транспортне обслуговування інвалідів – 54 особам;
-  оформлено направлень  проходження ЛТЕК для придбання автомобілів, як засіб протезування – 22 особам;
-  оформлено пакет документів для направлення  дитини – інваліда до Центру дитячої реабілітації області – 39 особам;
-  прийнято та оформлено документи для забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації – 588 особам;
-  внесено дані інвалідів в централізований банк даних з проблем інвалідності ( внесення даних забезпечення технічними засобами реабілітації, протезними виробами, матеріальною допомогою, санаторно – курортним лікуванням, компенсаційними виплатами на бензин та транспортне обслуговування, компенсаційними виплатами за невикористане санаторно –курортне лікування)  - 660 особам;
-  видано талонів по програмі «Вдячність» - 276 талонів;
-  видано нових карток по програмі «Муніципальний хліб» - 59 особам;
-  надано матеріальну допомогу на поховання 53 особам на суму 22472 грн.;
-  встановлено опіку над  18 недієздатними особами;
- проведено обстеження житлово – побутових умов  недієздатних, які знаходяться під опікою - 140 осіб;
- проведено консультаційну та роз’яснювальну роботу з питань сектору – 564 особам;
-  підготовлено звітів – 30  ;
-  видано  пільгових посвідчень ветеранам війни – 129 особам;
-  видано документів для пільгового проїзду ветеранів війни –167 особам;
- оформлено документи до будинку – інтернату на повне державне утримання одиноких громадян – 19 осіб  ;
- розглянуто в установлений термін звернення громадян з питань що належать до компетенції сектору і вживає відповідних заходів – 40 осіб;
-  прийнято участь в засіданні комісії МСЕК Комсомольського району – 43 комісіях.
      При встановленні статусу учасника війни надавалась допомога в розшуку документів, які б підтверджували факт роботи в тилу  в період війни. Надано допомогу у розшуку архівних документів  та інших доказів у придбанні статусу учасник війни 2 особам.
     Відповідно до розпорядження Голови  обласної  державної  адміністрації від 21.02.2013 року № 93 „Про затвердження натуральних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом, відповідно до яких населенню Херсонської області у 2013 році надаються пільги і житлові субсидії” граничні показники вартості твердого палива та скрапленого газу для відшкодування витрат на їх придбання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у 2013 році застосовуються  у таких розмірах:
 - твердого палива – 995,6 грн. за 1 тонну;
- скрапленого газу – 127,73 грн. за 1 балон.
    Управлінням праці та соціального захисту населення  за 9 місяців 2013 року було нараховано пільг та субсидій населенню для придбання твердого палива та скраплено газу: всього 179 громадянам  на суму 158266 грн. 51 коп.
    Отримано   субвенцій з державного бюджету на  фінансування  пільг               та субсидій     населенню для придбання   твердого   палива та скраплено газу 158266 грн., 51 коп. в т.ч.
      По КФК 090202  „Пільги ветеранам війни та особам на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії іх соціального захисту””   нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  109  громадянам  на  суму  67654,37 грн. 
      По КФК 090205 „Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ” нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу 4 громадянам на  суму  2006 грн. 81 коп.
      По КФК 090208 „Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”  нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  9 громадянам  на  суму  4494,99 грн.
    По КФК 090211 „Пільги пенсіонерам з числа спеціалістів із захисту рослин, передбачені частиною четвертою статті 20 Закону України "Про захист рослин", громадянам, передбачені пунктом "ї" частини першої статті 77 Основ законодавства про охорону здоров'я, частиною четвертою статті 29 Основ законодавства про культуру, частиною другою статті 30 Закону України "Про бібліотеки та бібліотечну справу", абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України "Про освіту" нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  4  громадянам  на  суму  4021 грн.33 коп.
      По КФК 090216 „Пільги багатодітним сім”ям на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива” нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу   20   громадянам   на  суму  18237,84 грн.
      По КФК 090406 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу” нараховано  субсидій  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу   33  громадянам   на   суму    34893,69 грн.
      По КФК 090405 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг” нараховано субсидій за 2013 року з урахуванням заборгованості на початок року 2 432565,06 грн.  отримано субвенції з державного бюджету на фінансування субсидій населенню в сумі 2378478,80 грн., профінансовано субвенції 71 підприємствам, організаціям які надавали житлово-комунальні послуги населенню в сумі 1 937 555 грн. 80 коп.
      По КФК 070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім”ї) отримано з державного бюджету на виплату допомоги на дітей-сиріт та грошового забезпечення батькам-вихователям в сумі 97020 грн. та профінансовано виплати   3 прийомним сім’ям в повному обсязі.
      По КФК 090412 „Інші видатки на соціальний захист населення” виплачено матеріальну допомогу на поховання 63 особам  в сумі 26757,40 грн.
      По КФК 091205 „Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують стороньої допомоги” щомісячно     надавалася    компенсація    5 особам     які надають     соціальні      послуги,  витрати  за  2013 рік   склали 7200,06 грн.
      По КФК 090417 „Витрати на поховання учасників бойових дій”  профінансовані  видатки на поховання    24 учасників  бойових  дій згідно ст. 14 Закону України „Про поховання  та  похорону справу” у сумі  131014,46 грн.
      По КПК 2501130 „Одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, матеріальна допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам” надійшло та виплачено матеріальну допомогу 36 особам в т.ч 27 інвалідам та 9 непрацюючим малозабезпеченим особам, 10 Матерям-героїням в сумі 114822,70 грн.
      По КПК 2501160 „Довічні стипендії” проводиться щомісячна виплата довічної державної стипендії учаснику бойових дій у період ВВ війни, профінансовано та виплачено за 2013 рік 10783 грн.
     Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в 2013 році виявлено та обслуговувалось 1970 пенсіонерів та інвалідів.
Відділенням соціальної допомоги вдома з початку року обслуговувалось 417 одиноких непрацездатних громадян. У відділенні соціально – побутової адаптації знаходяться на обліку 1553 громадян та інвалідів.
Всього   фактично   працюючих    працівників   територіального  центру  55 штатних одиниць, з них 40 соціальних робітників. Навантаження на одного соціального працівника в приміський місцевості 6 – 8 чоловік, в місті – 10 -12  чоловік.
      За зверненням керівництва територіального центру до підприємств, організацій, фондів, та релігійний конфесій з початку року отримана благодійна допомога  на суму 6700,00  грн., що дало змогу підготовити та провести заходи до відзначення святкових та знаменних дат :
- до 8 березня 2013 року – на базі міської бібліотеки ім.. Л. Українки було проведено святковий концерт
-  у квітні 2013 року:
- організовано та проведено зустріч пенсіонерів з фахівцями пенсійного фонду.,
- на базі міської бібліотеки ім.. Л. Українки був проведений творчий вечір «Ліра» та  зустріч з представниками релігійних конфесій до Пасхальних свят.
      До  Дня Перемоги – 9 травня, 80 учасникам Великої Вітчизняної війни, інвалідам Великої Вітчизняної війни, учасникам бойових дій були надані продуктові набори на суму 3080,00 грн.
      До відзначення 1 жовтня - Дня людини похилого віку та Дня ветерана  на базі філіалу бібліотеки №3 територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) для 35 пенсіонерів, які обслуговуються та знаходяться на обліку у відділенні соціально – побутової адаптації були проведені святкові заходи:
- поздоровлення начальника управління праці та соціального захисту населення Комсомольського району;
-  проведено консультаційно – роз’яснювальну роботу серед громадян щодо соціального захисту  та пенсійного забезпечення;
- показано  театралізоване дійство з залученням робітників бібліотеки, спогади минулого та тепле спілкування за чашкою кави;
-  за рахунок благодійних коштів 25 особам  похилого віку надано допомогу в вигляді продуктів харчування на суму 986,25 грн.;
- проведено обстеження матеріально – побутових умов проживання одиноких непрацездатних громадян, інвалідів, пенсіонерів з метою вивчення  повсякденних потреб та можливих шляхів їх вирішення;
      В жовтні поточного року для 25 громадян проведена тематична зустріч «Старість мене дома не застане».
      До відзначення 3 грудня – Дня інваліда проведено наступні заходи:
- для 20 осіб безкоштовно організовано відвідування музею Природи;
- 25 інвалідів запрошено до філіалу бібліотеки № 3, до заходів залучено керівництво району та управління праці та соціального захисту населення;
- показана концертна програма з врученням продуктових наборів.
      Всього за рахунок спонсорської допомоги, яка надійшла, 61 інваліду надана допомога в вигляді продуктових наборів на суму 2400,0 грн. 
      Організовано відвідування виставки Воскових фігур.
      Постійно ведеться  робота по оформленню документів на отримання субсидій по оплаті житлово – комунальних послуг.
За кошти місцевого бюджету організовано безоплатне гаряче харчування, з початку року видано 3104 талонів 308 особам на суму 46560 грн.
Пенсіонерам, інвалідам які обслуговуються та знаходяться на обліку в відділеннях територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)надаються різноманітні види послуг:
      -  надано послуг перукаря -  838 особам;
-         майстра по дрібному ремонту -  139 особам;
-         послуг медичної сестри - 109 особам;
-         послуг швачки – 185 особам;
-         послуг соціального робітника (дрібний ремонт приміщень) – 76  особам;
-         оформлено субсидій – 148  особам;
-         видано одягу бувшого у вжитку – 152 особам.
      Продовжується обслуговування одиноких малозабезпечених громадян в аптеках району за зниженими цінами.
      Робота, яка проводиться управлінням та територіальним центром висвітлюється на офіційному порталі Комсомольської районної у місті Херсоні ради.
      В цілому робота по виконанню делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті Херсоні ради виконується задовільно.

Начальник управління праці
та соціального захисту населення                                               Н.Г.Погорєлова
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий