Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 14 января 2016 г.

Проект рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік



ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння

12 лютого 2015 року                                                                          № ________

 
Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян
       за  2015 рік

 
          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів районної у місті ради за  2015 рік, виконавчий комітет  встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          За  2015 рік до виконавчих органів надійшло 1449 звернень громадян. У порівнянні з   2014 роком   кількість збільшилась на 887  звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 05.01.2015 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За звітний період з особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 287 звернень.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у  2014 році  зареєстровано 60 колективних звернень в яких 667 підписів,  за  2015 рік - 56 звернень (- 4), в яких 891 підпис. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.         
           У порівнянні з 2014 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 27 звернень); виховання та навчання дітей (- 21 звернення); збільшення кількості звернень з питань комунального господарства та благоустрою (+ 58 звернень); соціального захисту населення  (+ 871 звернення).
                                       
          Згідно чинного законодавства та в межах делегованих повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на оперативних нарадах голови виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, виконавчий комітет районної у місті ради

В И Р І Ш И В:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за  2015 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян,  неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку
 

        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 14.08.2015 р. № 79 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року» зняти з контролю, як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні 2016 року рішення «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Л.П.Назаренка.





Голова районної у  місті  ради                                                               Н.Є.Чорненька


Керуючий справами виконкому                                                             В.О.Рижкова
                                                                                                                       




Комментариев нет:

Отправить комментарий