Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 12 декабря 2014 г.

Рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року



Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
12 грудня 2014 р.                                                                       № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 року № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 13.06.2014 р. № 61 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал  2014 року» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІІІ квартал 2014 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 01.02.2015 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІ квартал 2015 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 13.02.2015 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за ІV квартал 2014 р.
5.2. До 13.02.2015 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.



Голова районної у місті ради                                               Л. Я. Третяк


Керуючий справами виконкому                                          В. О. Рижкова








Додаток 1до рішення виконкому               
12 грудня 2014 року  № ______
  
І.1. Засідання виконкому
СІЧЕНЬ
1. Про виконання делегованих повноважень щодо дотримання законодавства в індивідуальному будівництві.

Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
ЛЮТИЙ
1. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 2014 рік.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності

2. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік.

Доповідає:
завідувач загального відділу

3. Про роботу адміністративної комісії за 2014 рік.

Доповідає:
завідувач юридичного відділу

4. Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2014 рік на ______ сесії районної у місті ради VI скликання.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про обсяги виробництва і реалізації продукції промислового комплексу району в 2015 році.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Про стан підготовки аграріїв району до весняно-польових робіт у 2015 році.
Доповідає: завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
3.     Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці на підприємствах району у 2014 році.

Доповідає:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці

4. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу







І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
СІЧЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
ЛЮТИЙ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 14.02.2014 р. № 17 «Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки за 2013 рік».

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей

2. Про хід виконання рішення виконкому від 14.03.2014 року № 32 «Про обсяги по виробництву і реалізації в районі промислової продукції на 2014 рік».

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

3. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у 2014 році.

Доповідає:
заступник завідувача управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 14.02.2014 року № 15 «Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2013 рік на ХХХ сесії районної у місті ради VI скликання».

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу








ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:

      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та          сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району

ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям            (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин


ІІ.2. Засідання
ІІ.2 а. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)



СІЧЕНЬ
1. Про здійснення контролю за наданням відділу ведення Державного реєстру виборців відомостей для щомісячного поновлення бази даних «Державний реєстр виборців».

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців

2. Аналіз розгляду контрольних документів за грудень 2014 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ЛЮТИЙ
1. Про роботу адміністративної комісії у 2014 році.

Доповідає:
головний спеціаліст юридичного відділу

2. Аналіз розгляду контрольних документів за січень 2015 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про підсумки роботи промислового комплексу району за 2014 року.
Доповідає: завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

2. Аналіз розгляду контрольних документів за лютий 2015 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу














ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Великих Любов Василівна
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600



ІІ.4. Навчання кадрів
СІЧЕНЬ
1. Про правові питання в індивідуальному будівництві.


Доповідає:
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва

ЛЮТИЙ
1. Про організацію роботи щодо подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру у 2015 році.


Доповідає:
головний спеціаліст з кадрової роботи

БЕРЕЗЕНЬ
1. Про зміни в діючому законодавстві України з призначення та виплати соціальних допомог.


Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення


















ІV. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи народногосподарського комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у трудових колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготувати інформаційно-аналітичні матеріали для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу




Керуючий
справами виконкому                                                                                             В. О. Рижкова




Додаток 2 до рішення виконкому               
12 грудня 2014 року  № ________

ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи
виконавчого комітету районної у місті ради
за ІIІ квартал 2014  року
У IІІ кварталі поточного року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 13.06.2014 р. № 61  «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року, свідчать, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o       Про співпрацю служби у справах дітей з правоохоронними, медичними, освітніми та іншими організаціями і установами району щодо вчасного виявлення та надання всебічної допомоги сім’ям і дітям, які опинилися в складних життєвих обставинах.
o       Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року.
o       Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І півріччя 2014 року.
o       Про роботу відділу ведення Державного реєстру виборців з проведення уточнення персональних даних виборців.
o       Про перевірку особових справ одержувачів державних соціальних допомог, субсидій, перевірку майнового стану та довідок, які надають підприємства та зацікавлені організації, згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.
o       Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2014 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o       Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 12.12.2008 року № 170 «Про виконання Закону України «Про Державний реєстр виборців».
o       Інформація про виробництво та реалізацію промислової продукції по підсумкам роботи І півріччя 2014 року.
o       Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у І півріччі 2014 року.
Виконком районної у місті ради відмічає, що відповідно статистичним даним по підсумкам роботи першого півріччя 2014 року промисловими підприємствами району вироблено і реалізовано товарної продукції  на суму 446,8 млн.грн, що складає 61,4 відсотка від річного завдання. Не зважаючи на зниження обсягів виробництва і реалізації в шести галузях промисловості, завдання  першого півріччя поточного року в цілому по району виконано в повному обсязі. Виконання завдання досягнуто в металургійній, хімічній, добувній галузях промисловості.
Протягом січня – червня 2014 року по місту в галузях економіки створено 2197 робочих місць. За направленнями міського центру зайнятості на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності міста працевлаштовано 73 особи з обмеженими фізичними можливостями.
За звітний період на тимчасових роботах працювало 219 чол. Громадські роботи не проводились у зв’язку з тим, що міська рада не виділила кошти на їх проведення.
Одержали в установленому законом порядку одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності 114 безробітних.
Протягом І півріччя 2014 року на основі аналізу попиту робочої сили у міському центрі зайнятості пройшли перенавчання 383 безробітних.
За звітний період 8283 не зайнятих громадян скористалися профорієнтаційними послугами.
Службою у справах дітей удосконалюється робота по виявленню та обліку дітей,  які опинилися в складних життєвих обставинах. Налагоджено співпрацю з сектором кримінальної міліції у справах дітей, кримінально-виконавчою інспекцією, слідчим ізолятором м. Херсона, Камишанською селищною радою, районним управлінням юстиції у м. Херсоні, загальноосвітніми школами, дитячими поліклініками району,  головами органів самоорганізації населення.
  З метою виявлення дітей даної категорії, запобігання негативним проявам в підлітковому середовищі, спеціалістами служби у справах дітей спільно з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей проводяться профілактичні рейди в місцях масового відпочинку молоді та за місцем проживання дітей. Станом на 01.07.2014 року проведено 37 рейдів, в результаті чого 21 дитину поставлено на облік служби у справах дітей, як таку що опинилась у складних життєвих обставинах, проведено 68 обстеження матеріально-побутових та санітарно-гігієнічних умов проживання дітей.
За І півріччя 2014 року до виконкому надійшло 264 письмових і усних звернень. У порівнянні з  аналогічним періодом 2013 року кількість збільшилась на 47 звернень. 
До виконкому надходять колективні (групові) звернення громадян. Як свідчить аналіз, їх кількість збільшилась. Так, за І півріччя 2014 року зареєстровано 38 колективних звернень в яких 381 підпис, за І півріччя 2013 –  31 звернення (+ 7). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях, це питання комунального господарства та благоустрою району.
Повторні звернення громадян не надходили.
Станом на 01.08.2014 р. в базі даних Державного реєстру виборців (ДРВ) по Комсомольському району зафіксовано 98 358 записи про виборців. Загальна кількість будинків у районі складає 11 623, розташованих на 322 вулицях.
Відділом ведення ДРВ уточнено персональні дані 16 489 виборців й внесено зміни до Реєстру. Щомісяця переглядається близько 500 записів про виборців та опрацьовується близько 30 некоректних записів. Результатом проведеної  роботи  є  перегляд  понад 3,7 тисяч даних виборців.



Завідувач організаційно-контрольного відділу                                 Л. В. Чайка


Комментариев нет:

Отправить комментарий