Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 17 декабря 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



Херсонці перерахували на розвиток виноградників
 та садів 5,6 млн гривень
Цього року херсонські торговці хмільними напоями сплатили до державного бюджету 5,6 млн гривень збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Загалом цей збір у Херсоні сплачують 560 суб’єктів господарювання, переважна більшість з яких (80%) - приватні підприємці.
Надходження від “хмільного” збору спрямовуються на фінансування витрат з проведення досліджень та здійснення розробок у галузях виноградарства, садівництва і хмелярства, зміцнення матеріально-технічної бази галузевих наукових закладів та їх дослідних господарств.
Нагадаємо, що платниками збору є суб'єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.

Платити по-новому
Наразі Уряд активно працює над бюджетом України на 2015 рік. Планується, що він базуватиметься на нових законах та реформах, у тому числі і податкових. Пакет податкових реформ, які неодноразово висвітлювалися нами у ЗМІ, вже на розгляді у Верховні Раді.
Разом з тим, урядові ініціативи, передбачають блоки завдань над якими ДФС буде працювати у наступному році. Зокрема, до останніх слід віднести:
- розвиток ІТ-технологій, що передбачає інтеграцію ідей та концепцій, які містяться у законах, в електронні системи ДФС та максимальну електроніфікацію процесів. Тобто, маємо на увазі збільшення кількості електронних сервісів з покращенням обслуговування платників;
 - реструктуризація ДФС, яка передбачає три великі сегменти: офіс крупних платників податків, офіс середнього та малого бізнесу та офіс фізичних осіб. Тобто, буде значним чином перебудована вся система управління, структура, функціонал, що призведе до оптимізації кадрів та збільшення ефективності роботи служби в цілому;
- юридичний блок, що передбачає зміну процедур адміністративного оскарження. У даному напрямі йде активний діалог із судами, обговорюється багато ідей, і одна з них – це створення системи податкових судів, як окремої гілки.
Таким чином, фіскальна служба на сьогодні не лише активно працює над впровадженням урядових законодавчих змін, які фактично й розпочнуть реформи в економіці нашої держави, але й розробкою реформ, необхідних безпосередньо для фіскальної служби.


Херсонці «запізнились» на 4,1 млн гривень
Цього року, міські платники податків, через несвоєчасну сплату податків та зборів, а також несвоєчасне подання звітності проштрафились на суму понад 4,1 млн гривень.
Зокрема, з початку року 234 підприємства Херсона запізнилися із сплатою податку на прибуток, за що податківці застосували до них штрафів на 160 млн гривень. Зазначимо, що 111 млн гривень із цієї суми вже поповнили бюджет.
 Крім того, 74 підприємства несвоєчасно подали звітність з податку на прибуток підприємств, за що мають сплатити 21 тис. гривень штрафів.
Ще 298 суб’єктів господарювання несвоєчасно сплатили свої податкові зобов’язання з ПДВ. Відповідно ревізори ДПІ у м. Херсоні їм донарахували майже 4 млн гривень штрафів, із яких майже 3,1 млн вже погашені.
Нагадаємо, що своєчасна сплата податків – це запорука стабільності фінансування державних видатків України. Тож просимо представників бізнес-середовища бути уважними й не порушувати податкове законодавство.

Податківці роз'яснюють бізнесменам норми Закону про оплату праці
Цього року ревізори ДПІ у м. Херсоні провели співбесіди з керівниками 287 суб’єктів господарювання, які виплачували найманим робітникам заробітну плату нижче мінімально встановленого рівня. За підсумками цих співбесід більшість роботодавців підвищили зарплату своїм працівникам.
Крім того, питанням додержання законодавства про оплату праці та забезпечення соціальних гарантій працюючих займаються робочі групи. До складу цих груп входять представники фіскальної служби, органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. З початку року ці групи провели зустріч з керівниками понад 420 суб’єктів господарювання, яким роз'яснили норми чинного законодавства з питань оплати праці та зобов’язали його дотримуватися.
Нагадаємо, що роботодавець не має права встановлювати працівнику заробітну плату у розмірі нижче мінімальної (у 2014 році — 1218 гривень). Розмір зарплати може бути нижчим за встановлений трудовим договором та мінімальний розмір зарплати лише у разі невиконання норм виробітку, виготовлення продукції, що виявилася браком, та з інших, передбачених чинним законодавством причин, які мали місце з вини працівника.

Платники ПДВ звітуватимуть лише через Інтернет!
Відповідно до норм Податкового кодексу України, податкова декларація подається контролюючому органу в один із таких способів: особисто платником податків або уповноваженою на це особою; надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням норм законодавства щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб.
Звертаємо увагу на те, що уповноваженою особою юридичної особи, у випадку подання звітності, є особа (або декілька осіб), яка має право підпису відповідної податкової звітності для подання її до регіонального органу ДФС України при наявності діючого доручення.
Уповноваженою особою підприємця є громадянин, який має нотаріально посвідчене доручення щодо представлення інтересів підприємця в контролюючих органах, здійснення відповідних правочинів, підпису і надання звітності до регіонального органу ДФС України.
Також наголошуємо, що з 1 січня 2015 року звітність з ПДВ до контролюючих органів має надсилатись лише в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису. Тож, херсонським платникам слід завчасно подбати про отримання або продовження дії електронного підпису. Для отримання такого підпису безкоштовно слід завітати до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні (вул. І. Кулика, 143а, тел. 32-74-99).

Херсонці за реєстрацію нових “залізних коней” у листопаді перерахували до бюджету 112 тис. грн
Загалом протягом 11 місяців цього року херсонські власники нових “залізних коней” перерахували до бюджету майже 1,3 млн грн збору за першу реєстрацію транспортного засобу. Більшу частину цієї суми сплатили громадяни — 83%. Із зазначеної суми збору 30,5 тис. грн додали до бюджету власники суден, 70% цієї суми перерахували підприємства, решта - громадяни.
Нагадаємо, що юридичні особи в десятиденний строк після першої реєстрації в Україні транспортних засобів зобов’язані подати до органів фіскальної служби за місцем свого знаходження та за місцем реєстрації транспортного засобу розрахунок суми збору за такі засоби. До розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив реєстрацію.
Сума збору обчислюється щодо кожного транспортного засобу та сплачується перед проведенням першої реєстрації в Україні транспортних засобів. Тобто, платники збору зобов'язані при першій реєстрації в Україні пред'являти платіжні документи про сплату збору з відміткою банку про дату їх виконання, а платники, звільнені від сплати збору, відповідний документ, що дає право на користування такими пільгами.

Для відмови від спрощеної системи херсонцям слід подати заяву
Платники єдиного податку можуть самостійно перейти на загальну систему оподаткування з першого числа місяця, наступного за звітним кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів. При цьому, такий платник не повинен мати непогашені податкові зобов’язання чи податковий борг єдиного податку та/або інших платежів, які платники єдиного податку сплачують відповідно до Податкового Кодексу України.
Зазначену заяву херсонським суб'єктам господарювання потрібно подати до Центру обслуговування платників (вул. І. Кулика, 143а) не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року). Тобто, 19 грудня — останній строк подання відповідної заяви для бізнесменів, які бажають відмовитися від спрощеної системи з I кварталу 2015 року.
До слова, підприємець-платник єдиного податку 1 або 2 групи, який переходить на сплату інших податків і зборів, зобов’язаний подати декларацію з наростаючим підсумком із початку року протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Якщо відзвітувати необхідно за рік, то декларацію слід подати протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року.

Щомісяця майже 150 херсонців уточнюють інформацію про свої
 доходи у податковій
Інформацію про отримані доходи кожен громадянин може отримати у Центрі обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання.
Для отримання відомостей про одержані доходи кожен громадянин може завітати до Центру обслуговування платників (ЦОП) за місцем проживання та подати письмову відповідну заяву.  Під час візиту до ЦОП громадянин повинен обов’язково мати документ, що посвідчує особу, а у випадку подання такої заяви уповноваженою особою - нотаріально завірену довіреність.
Інформація з Державного реєстру про доходи видається протягом п’яти робочих днів від дати звернення громадянина.
Якщо громадянин не має постійного місяця проживання, або тимчасово перебуває за межами свого населеного пункту, за отриманням відомостей про доходи можна звертатися до будь-якого центру обслуговування платників. Але у цьому випадку строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.
До речі, ЦОП ДПІ у м. Херсоні щомісяця видається майже 150 відомостей про отримані доходи. Загалом у листопаді 2014 року відвідувачам ЦОП ДПІ у м. Херсоні надано 14316 різних послуг, серед яких консультації з питань податкового законодавства, адміністрування єдиного внеску, видача ідентифікаційних номерів і довідок про отримані доходи тощо.

Минулого тижня в Україні проходив тиждень права
З 6 по 12 грудня поточного року в Україні  пройшов  Всеукраїнський тиждень права. З даної нагоди ДПІ у м. Херсоні надає роз’яснення з актуальних питань реалізації прав і свобод людини та правозахисної діяльності в органах Державної фіскальної служби.
Людина, її права та свободи відповідно до Конституції України визнані найвищою соціальною цінністю. Держава не управляє суспільством, а надає йому послуги, а відтак одне із завдань сучасної держави полягає в наданні приватним особам якісних послуг. В органах ДФС це забезпечення права громадян на звернення, на доступ до публічної інформації, на отримання адміністративних послуг юридичними та фізичними особами, забезпечення реалізації прав платників податків.    
Права платників податків визначені статтею 17 Податкового кодексу України, а в статті 16 закріплено їх обов’язки.
Право людини на звернення до органів влади передбачено ст. 40 Конституції України. Звернення – це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади і місцевого самоврядування заяв, клопотань, пропозицій, зауважень та скарг. 
ДПІ у м. Херсоні приділяє значну увагу зверненням громадян. Так, протягом січня-листопада цього року до податкової інспекції надійшло 123 звернення громадян. Найчастіше запитувачі зверталися з питань перевірки діяльності підприємств, законності надання квартир в оренду, проханнями надати роз’яснення, інформували про ухилення від сплати податків, неофіційне працевлаштування.
На всі звернення надано відповіді в установленому законодавством порядку та строки.

Перевірити на порядність свого бізнес-партнера можна на
веб-порталі ДФС України
На офіційному веб-порталі ДФС України продовжує працювати електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», за допомогою якого можна перевірити інформацію про надійність ділового партнера.
Для того, щоб отримати необхідну інформацію достатньо знати код ЄДРПОУ платника  або точну назву. Дані вводяться в одне з полів сервісу  і система здійснює пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, та повідомляє про результати пошуку.
До того ж, з липня 2014 року оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів.

“Гаряче” спілкування щодо застосування загальної та спрощеної систем оподаткування
В ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Застосування загальної та спрощеної систем оподаткування фізичними особами - підприємцями».
Начальник інформаційно-комунікаційного відділу Приходько Ірина Вікторівна надала платникам податків вичерпні відповіді на всі поставлені питання.
Наводимо відповіді на актуальні питання:
Чи потрібно підприємцю — платнику єдиного податку першої групи при прийнятті рішення про припинення господарської діяльності подавати заяву про відмову від застосування спрощеної системи оподаткування та з якого періоду сплачувати єдиний податок не потрібно?
Нормами Податкового кодексу України для відмови від застосування спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до органу ДПС заяву.
До заяви включаються, зокрема, відомості про дату припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності.
У разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності підприємця - платника єдиного податку останнім звітним періодом вважається період, у якому до органу ДФС подано заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням господарської діяльності.
У разі припинення платником єдиного податку провадження господарської діяльності податкові зобов’язання зі сплати єдиного податку нараховуються такому платнику до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому до органу ДФС подано заяву щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням господарської діяльності.
Тобто, підприємцями першої групи єдиний податок не сплачується з першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому подано таку заяву.
Чи має право підприємець — платник єдиного податку другої групи, що здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства, приймати замовлення на обслуговування свят від юридичних осіб, які застосовують загальну систему оподаткування?
Податковим кодексом України передбачено, що до платників єдиного податку другої групи належать підприємці, які здійснюють діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб; обсяг доходу не перевищує 1000000 грн.
Правилами роботи закладів ресторанного господарства визначено, що заклад ресторанного господарства — це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє і (або) доготовляє, продає й організовує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів, може організовувати дозвілля споживачів.
Отже, підприємець — платник єдиного податку другої групи, що здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства, має право приймати замовлення на обслуговування свят від юридичних осіб, які застосовують будь-яку систему оподаткування, оскільки ресторатор під час обслуговування замовлень продає і організує споживання продукції власного виробництва і закупних товарів.
Чи можуть підприємці на загальній системі зменшити суму авансових платежів?
Підприємці, які працюють на загальній системі оподаткування, мають право зменшувати суму авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб всередині року, у разі якщо не вийдуть на запланований рівень доходу. Зокрема, у разі зменшення суми отриманого доходу за попередній календарний квартал поточного року більш ніж на 20 відсотків порівняно з розрахунковою очікуваною сумою доходу на такий квартал, підприємець має право зменшити суму авансового платежу, що підлягає сплаті, пропорційно до зменшення суми зазначеного доходу.
Для цього підприємцю слід до настання строку сплати такого платежу подати до територіального органу ДФС заяву у довільній формі. Водночас, така заява повинна містити розрахунок зменшення суми авансового платежу та коротке пояснення обставин, що призвели до зменшення суми отриманого доходу. Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менш як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік, та сплачуються до бюджету – по 25% щокварталу, до: 15 березня, 15 травня, 15 серпня, 15 листопада.
Чи має право ФОП на загальній системі оподаткування враховувати суми витрат, які ним понесені під час здійснення діяльності на спрощеній системі оподаткування?
Податковим кодексом України передбачено, що об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формах) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.
До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності відповідно до норм Податкового кодексу України .
Оскільки для визначення чистого оподатковуваного прибутку витрати підприємця, що застосовує загальну систему оподаткування, формуються при отриманні доходу, то такий підприємець має право врахувати суму витрат, безпосередньо пов’язану з отриманням доходу, незалежно від того, на якій системі оподаткування вони фактично були понесені.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області
                                                                                         


Комментариев нет:

Отправить комментарий