Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 30 декабря 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
Новорічний семінар від податківців
Днями у приміщенні Дніпровської районної ради пройшов останній цього року семінар, присвячений роз’ясненню податкового та пенсійного законодавства. Разом з тим, останній семінар став досить резонансним у херсонців через те, що місцеві бізнес-представники хотіли почути безпосередньо з вуст податківців про новації в оподаткуванні, прийняті парламентом напередодні.
Захід відкрила в.о. начальника ДПІ у м. Херсоні Ольга Журковська, яка привітала присутніх з наступаючими новорічними святами та розповіла про першочергові завдання, що стоять перед органами ДФС у 2015 році.
Надалі, перед присутніми виступили фахівці ДПІ, які вже більш детально розповіли про податкові нововведення з Нового року. Зокрема, податківці торкнулися теми електронного адміністрування ПДВ, введення в дію якого відбудеться з 1 лютого. Однак перші 5 місяців функціонування системи буде лише в тестовому режимі. Також херсонці дізнались про нюанси оподаткування нерухомості за новими правилами, зміни у системі спрощеного оподаткування малого та середнього бізнесу, особливості справляння податку на доходи, військового збору, єдиного внеску, надання звітності в електронному вигляді тощо.
Навіть незважаючи на важкі погодні умови присутні залишились задоволені тим, що відвідали даний семінар.

Державна та комунальна земля принесла в бюджет більше 53 млн грн
Цього року херсонці сплатили до міської казни більше 53 млн грн плати за землю. При цьому 45,7 млн грн земельного податку перерахували підприємства міста, інші 7,6 млн грн - надійшли від громадян та приватних  підприємців.
Зазначимо, що тільки у листопаді до міської казни надійшло майже 5 млн грн цього податку. Такий показник свідчить про те, що земельний податок є важливим чинником забезпечення стабільного наповнення місцевих бюджетів у будь-яку пору року.
Нагадаємо, що плата за землю – це загальнодержавний податок, який справляється у вигляді земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності. Відповідно до норм Бюджетного кодексу, надходження від даного податку зараховуються до місцевої казни.



Цього року податкова інспекція Херсона анулювала
З26 свідоцтв платників ПДВ
Реєстрація платником ПДВ дає можливість зменшити витрати на ведення бізнесу за рахунок формування податкового кредиту з ПДВ, сплаченого у складі вартості товарів і послуг.
Разом з тим, бувають випадки, коли підприємці приймають рішення про недоцільність перебування платником ПДВ і добровільно анулюють реєстрацію платника ПДВ.
Однак, дуже часто анулювання реєстрації відбувається за ініціативи контролюючого органу. Зокрема у випадку, якщо суб’єкт господарювання відсутній за місцем знаходження, яке вказано у реєстраційних документах, або реєстраційні документи такого суб’єкта визнані судом недійсні. Як правило, в останніх випадках йдеться про проблемні фірми або підприємства, що намагаються ухилятися від сплати податків.
Електронний сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ» – надає можливість платникам податків отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
Зазначимо, що протягом цього року фахівцями ДПІ у м. Херсоні анульовано 326 свідоцтв платників ПДВ.

Херсонцям все простять...ну майже все
Днями, Верховна Рада України прийняла проект закону, що дозволяє підприємцям самим визначати заборгованість з ПДВ і податку на прибуток підприємств перед бюджетом станом на 1 квітня 2014 року та сплачувати на користь держави 5% від цього обсягу. При цьому погасити свої податкові зобов’язання бізнес повинен протягом 70 днів.
Таким чином, законодавці звільнили платників податків та їх посадових осіб від фінансової, адміністративної та кримінальної  відповідальності за заниження податкових зобов’язань за двома основними податками у минулі періоди (до 1 квітня 2014 року). Це суттєвий крок з боку ДФС назустріч бізнесу з точки зору вирішення їх минулих проблем, та перспектив їх майбутнього розвитку.
Законопроект зареєстровано за №1071-д. Наразі проект Закону готується до підпису Президента.

Незаможні херсонці можуть спати спокійно – податок на нерухомість платитимуть не всі!
Таке рішення прийняла Верховна Рада України в рамках проекту Закону „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України (щодо податкової реформи)”, який було прийнято в ніч на понеділок, 28 грудня.
Відповідно до нововведень, оподаткуванню податком на майно не підлягають квартири площею до 60 кв. м, та будинки площею до 120 кв. м. Якщо ж у власності є квартира і будинок, то пільгова площа складає 180 кв. м.  Крім того, законодавці звільнили від оподаткування нежитлові приміщення, призначенні для сільськогосподарських чи промислових цілей, а також кіоски та приміщення ринків.
Платниками цього податку будуть як громадяни, так і юридичні особи.

Електронне адміністрування ПДВ спочатку протестують
Відповідно до прийнятого Верховною Радою України пакету податкових реформ, електронне адміністрування ПДВ буде здійснюватися в тестовому режимі з 1 лютого по 1 червня. При цьому, Державна фіскальна служба надасть можливість використання (зарахування) податкового кредиту у звичайному режимі та буде оприлюднювати всі дані про боржників (суми боргу по всіх податках всіх суб’єктів підприємницької діяльності).
Нагадаємо, що система електронного адміністрування ПДВ має на меті забезпечити  автоматичний облік  у розрізі платників: сум податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних; сум податку при імпорті товарів; сум поповнення та залишку коштів на рахунках у системі електронного адміністрування ПДВ; сум податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У вихідні Центр обслуговування платників прийматиме відвідувачів
Для зручності платників та створення комфортних умов при поданні податкової звітності 2, 3 а також з 8 по 10 січня 2015 року Центр обслуговування платників податкової інспекції Херсона працюватиме у черговому режимі – з 9.00 до 16.00 (телефон 51-09-15).
Сервіси ДФС працюватимуть цілодобово в режимі інтерактивного автовідповідача.
Для отримання консультацій з питань застосування норм податкового та митного законодавства телефонувати до Кол-центру за номером 0-800-501-00-7.
Для скарг на протиправні дії працівників Державної фіскальної служби та оперативного вирішення суперечливих питань, що виникли у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, необхідно звертатися до „Пульсу” - (044) 284-00-07.

З 1 січня встановлено нові правила подання РРО - звітності
Суб’єкти господарювання, які використовують РРО (крім електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг) та РРО, що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу іноземної валюти), повинні подавати до органів ДФС в електронному вигляді, крім фіскальних звітних чеків ще й електронні копії розрахункових документів, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті реєстраторів розрахункових операцій або в пам’яті модемів, які до них приєднані.
З метою виконання зазначеної норми законодавства суб’єктам господарювання, які використовують касові апарати, слід терміново перевірити встановлене на РРО програмне забезпечення. З цього питання радимо звернутися до сервісних центрів обслуговування РРО.
До речі, наказом ДФС України від 11.12.2014 №362 затверджено останню редакцію Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, яка містить 116 моделей РРО.

Спирт необхідно використовувати тільки за призначенням
Податковим кодексом передбачено, що до отримання з акцизного складу спирту етилового неденатурованого, який буде використано для виробництва вермутів, видається податковий вексель на суму податку, нарахованого на відповідний обсяг спирту.
При цьому, механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, визначено спеціальним Порядком випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок), що видаються до отримання з акцизного складу спирту та біоетанолу, який в свою чергу затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1257.
Відповідно до Порядку, податковий вексель вважається погашеним у разі документального підтвердження факту цільового використання спирту етилового для виробництва продукції. Тобто у випадку отримання спирту за нульовою ставкою акцизного податку для виробництва вермуту має бути виготовлено саме цю продукцію.
У разі нецільового використання суб'єктами господарювання спирту етилового, з таких суб'єктів справляється штраф у розмірі, який обчислюється виходячи з обсягів використаних не за призначенням спирту етилового та ставки акцизного податку, збільшеної в 1,5 рази.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області



Комментариев нет:

Отправить комментарий