Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

понедельник, 13 июля 2015 г.

Проект рішення виконкому - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року



 ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
14 серпня 2015 року                                                                          № ________


Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян
       за І півріччя 2015 року


          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів за І півріччя 2015 року, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          За І півріччя 2015 року до виконавчих органів надійшло 307 звернень громадян. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року   кількість збільшилась на 43  звернення.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 05.01.2015 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За звітний період з особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 132 звернення.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у І півріччі 2014 року  зареєстровано 38 колективних звернень в яких 381 підпис, а за І півріччя 2015 року - 25 звернень (- 13), в яких 392 підпису. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.         
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 307 питань. У порівнянні з  І кварталом 2014 року спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 32 звернення); виховання та навчання дітей (- 25 звернень); збільшення кількості звернень з питань комунального господарства та благоустрою (+ 18 звернень); соціального захисту та пенсійного забезпечення (+ 77 звернень).
                                           
          Згідно чинного законодавства та в межах делегованих повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2015 року» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян,  неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                                      Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку
 
        4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                                      Термін – до 5 числа
                                                                                                       місяця наступного за
                                                                                                       звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 13.02.2015 р. №  15 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за  2014 рік» зняти з контролю, як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в лютому 2016 року рішення «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік».
                                                                                                        Відповідальний –
                                                                                                        завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Л.П.Назаренка.




Голова районної у  місті  ради                                                                Л.Я.Третяк


Керуючий справами виконкому                                                             В.О.Рижкова
                                                                                                                       



                                







                                                               


Комментариев нет:

Отправить комментарий