Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 15 июля 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
Херсонські нотаріуси задекларували 6,6 млн грн минулорічних доходів
За підсумками „Деклараційної кампанії 2015” 130 херсонських нотаріусів задекларували свої минулорічні доходи. Загалом вони прозвітували про 6,6 млн грн доходів та мають сплатити до бюджету 1,3 млн грн податку на доходи фізичних осіб.
Таким чином, в середньостатистичний херсонський нотаріус у 2014 році заробив понад 50 тис. грн та має поповнити казну на суму 10 тис. гривень.
Нагадаємо, що відповідно до норм Податкового кодексу України, сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій декларації про майновий стан і доходи за 2014 рік, приватний нотаріус зобов'язаний до 1 серпня 2015 року.

Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи фахівців ДПІ у м. Херсоні
Під час виконання своїх службових повноважень працівники органів фіскальної служби зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності.
Антикорупційний сервіс «Пульс» дає змогу платникам податків повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників фіскальних органів та оперативно вирішувати суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.
Жодне повідомлення не залишається без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Електронний цифровий підпис
На сьогодні одним із пріоритетів України є розвиток „інформаційного середовища”, яке можна визначити як орієнтоване на інтереси людей, доступне для всіх і спрямоване на формування інноваційної моделі обміну інформації та розвитку високотехнологічного майбутнього.
Одним із важливих інструментів для цього виступає електронний цифровий підпис (ЕЦП). ЕЦП – це зручний та сучасний спосіб не тільки для спрощення документообігу у суб’єктів підприємницької діяльності, але й шанс застрахувати свою інтелектуальну власність будь-якому користувачу електронної пошти.
Окрім того, використовуючи електронні ключі платники значно економлять свій час, адже їм немає необхідності відвідувати орган фіскальної служби аби подати звітність. Також платники, які звітують в електронний спосіб, мають можливість користуватися додатковими електронними сервісами.
Тож, закликаємо підприємців, юридичних осіб та пересічних громадян, які з тих, чи інших причин ще не мають електронного ключа – отримати його якнайшвидше, та відчути всі переваги та зручності використання.
Нагадуємо, що херсонці мають можливість отримати електронний ключ цифрового підпису абсолютно безкоштовно в ЦОП ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області за адресою вул. І.Кулика 143а, тел. 32-74-99.

Херсонських бізнес поступово сплачує податковий борг
Загальновідомий факт, що незнання закону не звільняє від відповідальності за його порушення, може приховувати в собі доволі серйозні наслідки, якщо йдеться про податкові відносини.
Цього року фахівці ДПІ у м. Херсоні за рішенням суду стягнули на бюджетні рахунки 23 млн грн податкового боргу з 234 херсонських боржників.
Крім того, у першому півріччі платниками податків було сплачено 3,8 млн грн сум розстрочених податкових зобов’язань. Ще майже півмільйона гривень надійшли до бюджету у вигляді сплаченого податкового боргу від суб’єктів господарювання – банкрутів.
Вчасна сплата податкових зобов’язань – це запорука виконання важливих соціальних програм і виплат, а також передмова фінансової стабільності в нашій державі. Тож закликаємо платників податків працювати виключно у законодавчому полі та своєчасно сплачувати до бюджету податки та збори.

У першому півріччі порушення норм податкового законодавства коштувало херсонцям 10 млн гривень
Протягом січня-червня 2015 року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 172 документальних податкових перевірки платників податків. За результатами перевірок порушникам податкового законодавства донараховано 10,1 млн грн грошових зобов’язань, зменшено суму ПДВ, заявлену до відшкодування, на 28 тис. грн та зменшено від’ємне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту з ПДВ на 8 тис. гривень.
Як наслідок, протягом першого півріччя до бюджету вже надійшло 6,8 млн грн донарахованих порушникам податкового законодавства податків, зборів і штрафних санкцій.
Нагадаємо, що з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, виявлення та протидії діяльності підприємств по ухиленню від оподаткування до плану–графіку документальних податкових перевірок включаються виключно ризикові платники податків.

 Порядок реєстрація РРО в органах державної фіскальної служби
Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) херсонські суб’єкти господарювання повинні звернутися до органу ДПІ у м. Херсоні.
Суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.
Відповідно до законодавства термін реєстрації РРО в органах ДФС не повинен перевищувати 3-х робочих днів.
Після отримання фіскального номеру касового апарату він повинен бути опломбований сервісним центром та необхідно отримати довідку про опломбування.
Після закінчення процедури реєстрації касовий апарат вводиться в експлуатацію, про що представником платника податків та сервісного центру складається відповідний акт.

ЗІР про податкові накладні кінцевому споживачу
Платник податку на додану вартість, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачу з використанням двох і більше касових апаратів, у тому числі через свої філії та/або структурні підрозділи, яким делегується право виписки податкових накладних, на власний розсуд може прийняти рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями, а саме:
- складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий касовий апарат, в якій обсяг постачання та сума ПДВ повинні відповідати фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті такого касового апарату;
- складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі касові апарати платника (в тому числі через ті, що знаходяться в філіях чи структурних підрозділах). При цьому, обсяг постачання та сума ПДВ, зазначені в такій податковій накладній, повинні відповідати загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звітах всіх касових апаратів підприємства.
З цими та іншими нюансами податкового законодавства можна детально ознайомитися в електронному сервісі Державної фіскальної служби „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” (ЗІР).

Відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в ЄРПН
З 1 лютого 2015 року обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) підлягають всі податкові накладні (ПН) сформовані за операціями, датованими починаючи з цієї дати. Розрахунок коригування (РК) до таких податкових накладних також обов’язково реєструється в ЄРПН.
 Термін реєстрації ПН/РК в ЄРПН становить 15 календарних днів з дати складання ПН/РК.
Штрафи за порушення платниками податку термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН застосовуватимуться у таких розмірах:
- 10% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних дні;
- 30% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 і більше календарних днів
Відсутність з вини платника реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50% від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК.

Інформація по касовим апаратам для херсонських цілодобових магазинів
Коли потрібно роздруковувати Z-звіт якщо магазин працює цілодобово?
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій. Ця норма враховує особливості роботи реєстраторів розрахункових операцій, які повинні забезпечувати друкування таких звітів за кожний робочий день.
Якщо платник податків працює цілодобово, то фіскальний звітний чек (Z-звіт) повинен роздруковуватися кожного дня по закінченні робочої зміни, але не пізніше 24 години цього дня.
Нагадаємо, що з 1 липня 2015 року є обов’язковим використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) фізичними особами – підприємцями третьої групи, а з 1 січня 2016 року – „спрощенцями” другої групи.

Електронні сервіси ДФС
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.

Скільки коштує ліцензія на роздрібний продаж алкоголю
Відповідно до Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем  установлюється на кожний окремий, зазначений у ліцензії РРО (КОРО), що знаходиться у певному місці торгівлі.
Відповідно до ст. 15 Закону, плата за ліцензію на роздрібний продаж алкогольними напоями становить:
- у межах міста (селища чи села в межах території міста) – 8000 грн на рік;
- за межами міст обласного підпорядкування та м. Києва на відстані до 50 км, у місці торгівлі яке має торгівельні зали площею понад 500 кв. м – 8000 грн на рік;
- на території сіл і селищ – 500 грн на рік.
Нагадаємо, що з 01.07.2015 пиво вважається алкогольним напоєм, тож для роздрібної реалізації пива необхідно придбати ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем.

Мораторій на штрафні санкції стосовно застосування РРО по деяких операціях з 1 липня 2015 року не діє
Відповідно до Прикінцевих положень Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” мораторій на застосування штрафних санкцій щодо окремих суб’єктів господарювання діяв тільки до 1 липня 2015 року. Зокрема, було звільнено від штрафних санкцій за порушення суб’єктами господарювання вимог цього Закону, при умові:
- надання послуг у разі проведення розрахунків у касах з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів і видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку;
- виконання операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, якщо ці операції виконуються в касах уповноважених банків з оформленням розрахункових документів відповідно до нормативних актів Національного банку України, та операцій комерційних агентів банків із приймання готівки для подальшого її переказу;
- продажу товарів у системах електронної торгівлі (комерції).
Починаючи з 1 липня 2015 року до вказаних суб’єктів господарювання за порушення норм використання РРО та РК застосовуються штрафні санкції. Їх розмір залежить від видів порушень і становить від 1 до 5100 грн., 100% або 500% вартості проданих із порушеннями товарів (послуг) та 200% вартості необлікованих товарів.

З наступного року херсонська нерухомість оподатковуватиметься за новими правилами
Наприкінці червня Херсонська міська рада прийняла рішення „Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що розташоване на території м. Херсона”, яке набуває чинності з 01 січня 2016 року.
Відтак, з наступного року об’єкти житлової та не житлової нерухомості оподатковуватиметься за ставками 0,5% від мінімальної заробітної плати за 1 кв. м бази оподаткування.
Пільгові площі об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, на які зменшуються база оподаткування залишились без змін: для квартир – 120 кв. м, для будинків – 250 кв. м, а за наявності одночасно у власності квартири та будинку – 370 кв. м.
Не є об’єктом оподаткування об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади та органів місцевого самоврядування; будівлі дитячих будинків сімейного типу; гуртожитки; житлова нерухомість, не придатна для проживання; об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам та дітям-інвалідам; будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності та ін.

5%-й акцизний податок на тютюн, алкоголь та паливо приніс до місцевого бюджету 36,6 млн гривень
З 1 січня 2015 року в Україні було запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів (пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти та інше паливо). Одночасно законодавці скасували збір на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства, а також збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.
Подібні нововведення до податкового законодавства були реалізовані в рамках виконання заходів щодо фінансової децентралізації регіонів.
Як наслідок, вже в першому півріччі до бюджету Херсона надійшло 36,6 млн грн додаткових коштів.
Зазначимо, що в Херсоні платниками цього податку є понад 700 суб’єктів господарювання.
Нагадаємо, що платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують підакцизну продукцію (алкоголь, тютюн та нафтопродукти) безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області



Комментариев нет:

Отправить комментарий