Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 9 июля 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
За спеціальне використання водних ресурсів міста херсонці
сплатили 1,5 млн гривень
Цього року міські платники рентної плати за спеціальне використання води сплатили до бюджетів всіх рівнів 1,5 млн гривень Це на півмільйона більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Нагадаємо, що платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Які товари для цілей оподаткування є сільськогосподарською продукцією?
Сільськогосподарська продукція – це товари, зазначені у групах 1 - 24 Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТЗЕД), якщо такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах).
     Враховуючи викладене, до сільськогосподарської продукції відносяться наступні товари:
     - живі тварини; продукти тваринного походження , зазначені у групах 01 – 05 УКТЗЕД.
     - продукти рослинного походження, зазначені у групах 06 – 14 УКТЗЕД.
     - жири та олії тваринного або рослинного походження; продукти їх розщеплення; готові харчові жири; воски тваринного або рослинного походження, зазначені у групі 15 УКТЗЕД.
     - готові харчові продукти; алкогольні та безалкогольні напої і оцет; тютюн та його замінники, зазначені у групах 16 – 24 УКТЗЕД.

Херсонці сплатили до бюджету 115 млн грн ПДВ
З 1 липня Система електронного адміністрування ПДВ перейшла з тестового режиму функціонування у звичайний. Тестовий термін було введено з метою надати змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування ПДВ. Майже півроку ця новація для платників ПДВ демонструвала, що має право на життя. І вже сьогодні маємо позитивні ефекти.
З початку року херсонські платники ПДВ сплатили до бюджету 115 млн грн ПДВ. Це на 10 млн грн більше, ніж у першому півріччі минулого року.
Зокрема, 111,6 млн грн сплатили юридичні особи – платники ПДВ. Інші 3,4 млн грн надійшли до державної скарбниці від підприємців.
Запровадження Системи електронного адміністрування ПДВ направлено на зниження ризиків формування фіктивного кредиту та унеможливлення отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скорочення обсягів тіньової економіки в країні та витрат держави на адміністрування ПДВ.

Податківці та платники податків говорили про актуальні зміни в законодавстві
Днями, фахівці ДПІ у м. Херсоні провели семінар для представників бізнесу та громадян.
Під час семінару податківці та запрошені обговорили ряд актуальних питань, серед яких застосування РРО спрощенцями, зміни в податковому законодавстві з 1 липня, та питання отримання електронних ключів і подання звітності в електронному вигляді.
Найбільшого обговорення під час зустрічі набуло питання щодо застосовування касових апаратів. Це й не дивно, адже вже з другого півріччя очікувано майже 800 херсонських спрощенців мають в обов’язковому порядку застосовувати РРО.
Також, платникам нагадали про подачу звітності в електронному вигляді та електронні сервіси, якими можна скористатися на веб-порталі ДФС.
По закінченню семінару фахівці інспекції надали відповіді на питання, які цікавили підприємців.

Херсонські „студенти” отримали майже 679 тис. грн податкової знижки
Цього року право на податкову знижку на навчання задекларували 757 херсонців. Вони прозвітували про 29 млн грн отриманих доходів та майже 5 млн грн понесених витрат у зв’язку із навчанням. Загальна сума зайво сплаченого податку за цією категорією декларантів складала 731 тис. грн, із яких 679 тис. грн вже надійшли на рахунків херсонців.
Нагадаємо, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, – це документально підтверджена сума витрат платника податку – резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України.

Плата за херсонську землю збагатила місцеву казну на 35 млн грн
З початку року херсонські землевласники та землекористувачі сплатили до бюджету 34,5 млн грн плати за землю. Це на 4,3 млн грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Зокрема, 30,8 млн грн надійшли від підприємств міста. Інші 3,7 млн грн сплатили херсонські підприємці та мешканці Херсона.
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу України плата за землю – це загальнодержавний податок, який справляється  у  формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Єдиний податок формує місцевий бюджет Херсона
Протягом січня-липня цього року херсонські спрощенці сплатили до бюджету 42 млн грн єдиного податку. Це на 7,2 млн грн більше, ніж минулому році.
Переважну частину надходжень (68%) забезпечили підприємці міста. Інші 32% надійшли від юридичних осіб – платників єдиного  податку.
Нагадаємо, що з 1 липня платники єдиного податку третьої групи в обов’язковому порядку перейшли на використовувати РРО. А з 1 січня 2016 року до числа  користувачів касової техніки мають приєднатись і платники другої групи єдиного податку з урахуванням винятків, зазначених у п. 28 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу.

Вам виплачують зарплату конверті? Повідомте про це податківців!
Питання легалізації зарплати набуває сьогодні великої актуальності, адже від розміру отриманої зарплатні залежить рівень соціального захисту людини. Прийшов час, коли працюючі або ті, яких запрошують на роботу, повинні навчитися вести з роботодавцем діалог про умови роботи та оплати праці.
Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Більше того, отримуючи зарплату «у конверті» працівник виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем.
Усна домовленість з останнім жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу. Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому
Тож звертаємось до херсонців: про факти порушення роботодавцем трудового законодавства в частині оплати праці, використання праці нелегалів та виплати заробітної плати «в конвертах» терміново повідомляйте податківців ДПІ у м. Херсоні! Всі звернення будуть оперативно відпрацьовані.

Порядок реєстрація РРО в органах державної фіскальної служби
Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) херсонські суб’єкти господарювання повинні звернутися до органу ДПІ у м. Херсоні.
Суб’єкт господарювання також може зареєструвати РРО за місцезнаходженням своїх відокремлених підрозділів (філій, дочірніх підприємств), які розташовані в іншій територіальній одиниці.
Відповідно до законодавства термін реєстрації РРО в органах ДФС не повинен перевищувати 3-х робочих днів.
Після отримання фіскального номеру касового апарату він повинен бути опломбований сервісним центром та необхідно отримати довідку про опломбування.
Після закінчення процедури реєстрації касовий апарат вводиться в експлуатацію, про що представником платника податків та сервісного центру складається відповідний акт.

ЗІР про податкові накладні кінцевому споживачу
Платник податку на додану вартість, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачу з використанням двох і більше касових апаратів, у тому числі через свої філії та/або структурні підрозділи, яким делегується право виписки податкових накладних, на власний розсуд може прийняти рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями, а саме:
- складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий касовий апарат, в якій обсяг постачання та сума ПДВ повинні відповідати фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті такого касового апарату;
- складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі касові апарати платника (в тому числі через ті, що знаходяться в філіях чи структурних підрозділах). При цьому, обсяг постачання та сума ПДВ, зазначені в такій податковій накладній, повинні відповідати загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звітах всіх касових апаратів підприємства.
З цими та іншими нюансами податкового законодавства можна детально ознайомитися в електронному сервісі Державної фіскальної служби „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” (ЗІР).

Касова дисципліна: про що бажано знати херсонським спрощенцям заздалегідь?
Відповідно до норм Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб’єкти господарювання несуть відповідальність у разі порушення касової дисципліни.
Зокрема, у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих  послуг) або у разі непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи суб’єкту господарювання може бути притягнутий до фінансової відповідальності у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).


Електронні сервіси ДФС
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.

Як отримати електроні копії податкових накладних з ЄРПН?
Відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкових накладних (ПН) та /або розрахунків коригування до ПН у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) здійснюється не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання.
Покупці – платники податку мають можливість отримувати з ЄРПН електронні копії ПН, зареєстрованих в ЄРПН їхніми контрагентами.
Для цього платник має надіслати в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про  реєстрацію ПН та саму ПН в електронному вигляді.
Податкова накладна, складена в електронному вигляді, яка отримана з ЄРПН покупцем, вважається такою, що отримана від постачальника, та є підставою для включення сум податку, зазначених у такій податковій накладній, до складу податкового кредиту відповідного звітного періоду.

ЄСВ платимо за старими рахунками
У 2015 році рахунки для сплати єдиного внеску не змінювалися. Таким чином, херсонські платники продовжують сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) на небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім’я органів доходів і зборів, та введені в дію з 1 жовтня 2013 року.
Про відкриття нових рахунків для сплати єдиного внеску буде повідомлено завчасно.
Нагадуємо, що Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» передбачено чимало змін в обкладанні ЄСВ з 2015 року. Зокрема, відповідним Законом було надано можливість платникам значно зменшити навантаження на фонд оплати праці за рахунок використання понижуючого коефіцієнта при сплати ЄСВ.

Антикорупційний сервіс «Пульс» інформацію приймає цілодобово
Суб’єкти господарювання мають можливість повідомляти Державну фіскальну службу України про неправомірні дії або бездіяльність працівників цього відомства та про можливі корупційні дії з їхнього боку, або про проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та оформлення товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України за номером телефону (044)284-00-07 на сервіс «Пульс». Він працює цілодобово.
При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по - батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), обов’язково зазначити назву органу фіскальної служби, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та викласти суть проблеми.
Про результати розгляду звернень клієнтів повідомляють невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. У разі, якщо інформація потребує додаткового розгляду - загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий