Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 29 июля 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
На підтримку армії Херсон спрямував понад 30 млн грн військового збору
Протягом першого півріччя херсонці сплатили до бюджету 30,1 млн грн військового збору. Зокрема у червні до бюджету надійшло 6 млн грн, що на 800 тис. грн більше, ніж у травні цього року.
 Нагадаємо, що 9 липня набув чинності Закон України „Про внесення зміни до Податкового кодексу щодо особливостей оподаткування військовим збором грошового забезпечення військовослужбовців та інших осіб, які беруть безпосередню участь у АТО”. При цьому Закон буде введений в дію через 2 місяці з дня набрання чинності.
Відтак, тимчасово, на період проведення АТО, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення співробітників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, СБУ, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, співробітників МВС України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі у АТО.

Херсонському бізнесу держава відшкодувала понад 40 млн грн ПДВ
З початку року платникам податку на додану вартість, що перебувають на обліку в ДПІ у м. Херсоні, відшкодовано 40,1 млн грн ПДВ. Це на 16 млн грн більше, ніж у першому півріччі минулого року.
Зазначимо, що 28 липня 2015 року Президент підписав Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість" (Закон 2173-а), яким передбачено удосконалення функціонування системи електронного адміністрування ПДВ.
Закон набуде чинності з дня його опублікування.

Податківці розповіли херсонським платникам податків про систему електронного адміністрування ПДВ
Днями, фахівці ДПІ у м. Херсоні провели семінар для представників бізнесу та громадян.
Семінар було присвячено системі електронного адміністрування (СЕА) ПДВ. З 1 липня СЕА перейшла з тестового режиму функціонування до звичайного. Тож у міських платників податків накопилось чимало запитань до податківців.
 Зокрема, питання стосувались формули розрахунку реєстраційної суми, реєстрації податкових накладних, порядку бюджетного відшкодування ПДВ тощо. На всі питання присутні отримали повні відповіді безпосередньо з вуст адміністраторів ПДВ ДПІ у м. Херсоні.
Крім того, податківці та запрошені обговорили ряд актуальних питань, серед яких відміна з 23 липня 2015 року необхідності застосування РРО підприємцям – платникам єдиного податку з доходом до 1 млн грн,  порядок подання звіту про новоприйнятих працівників, нові правила реалізації пива та ін.
Нагадаємо, що наступний семінар пройде 13 серпня 2015 року о 14 годині в актовій залі Дніпровської районної у м. Херсоні ради за адресою: м. Херсон, вул. Перекопська, 166 (2 поверх). Детальна інформація за телефоном 32-74-02.

Херсонські підприємства сплатили до бюджетів 58 млн грн податку на прибуток
Цього року херсонські підприємства та організації сплатили до бюджетів понад 58 млн грн податку на прибуток. Зокрема, 31,9 млн грн податку сплатили приватні підприємства, 7,8 млн грн – підприємства та організації, що перебувають у державній власності, 2,5 млн грн – підприємства, створені за участі іноземних інвесторів, 1,5 млн грн – підприємства комунальної власності.
Нагадаємо, що з 2015 року діють нові правила розрахунку податку на прибуток підприємств. Зокрема, з цього року податок на прибуток обчислюється виходячи із бухгалтерського фінрезультату, відкоригованого на різниці, передбачені Податковим кодексом України.

Верховна Рада відмінила касові апарати для „єдинників” з доходом до 1 млн гривень
З 23 липня 2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій».
Відповідно до змін, внесених цим Законом до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України реєстратори розрахункових операцій (РРО) не застосовуються платниками єдиного податку:
- першої групи;
- другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн гривень. У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1млн гривень застосування реєстратора розрахункових операцій для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Про порядок заповнення платіжних документів на сплату податків
Усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Наказом Міндоходів України від 22.10.13 №609 „Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів".
Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.
Текст Порядку заповнення документів та списками кодів видів сплати розміщений на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html
У разі виникнення питань можна звертатись до Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні  або за тел. 51-09-15.

Податковий календар
До уваги бухгалтерів та підприємців Херсона! Нагадуємо, що 30 липня 2015 року останній день сплати:
- ПДВ за червень суб’єктами господарювання, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
- акцизного податку за червень;
- авансових внесків з податку на прибуток за липень;
- податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень;
- податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за червень на поточний чи депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;
- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень;
- плати за землю за червень (фізичними особами земельний податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення);
- збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за червень;
- єдиного податку платниками четвертої групи за ІІ квартал.

Система електронного адміністрування ПДВ
З 1 липня 2015 року реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) здійснюється виключно на суму податку, обраховану по формулі, визначеною пунктом 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України.
Таким чином, при реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування в ЄРПН відбувається перевірка наявності у платника, який здійснює таку реєстрацію, достатньої реєстраційної суми. Тобто для отримання можливості зареєструвати в ЄРПН податкову накладну або розрахунок коригування реєстраційна сума платника податку повинна бути більшою або дорівнювати сумі ПДВ, зазначеній у вказаних документах.
Якщо така реєстраційна сума є меншою ніж сума ПДВ, зазначена у податковій накладній або розрахунку коригування, у реєстрації вказаних податкової накладної або розрахунку коригування буде відмовлено.
У такому випадку (в тому числі якщо реєстрацій сума має від’ємне значення) з метою отримання можливості зареєструвати податкову накладну або розрахунок коригування в ЄРПН платнику потрібно збільшити свою реєстраційну суму. Таке збільшення може бути здійснено за рахунок:
- отриманих податкових накладних та розрахунків коригуванні (які передбачають збільшення суми компенсації вартості поставлених товарів/послуг), складених на такого платника та зареєстрованих в ЄРПН;
- сплати ПДВ на митниці під час розмитнення товарів;
- поповнення рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, відкритого платнику у Держказначействі (електронний рахунок).

Які товари для цілей оподаткування є сільськогосподарською продукцією?
Сільськогосподарська продукція – це товари, зазначені у групах 1 - 24 Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі – УКТЗЕД), якщо такі товари (продукція) вирощуються, відгодовуються, виловлюються, збираються, виготовляються, виробляються, переробляються безпосередньо виробником цих товарів (продукції), а також продукти обробки та переробки цих товарів (продукції), якщо вони були придбані або вироблені на власних або орендованих потужностях (площах).
     Враховуючи викладене, до сільськогосподарської продукції відносяться наступні товари:
     - живі тварини; продукти тваринного походження , зазначені у групах 01 – 05 УКТЗЕД.
     - продукти рослинного походження, зазначені у групах 06 – 14 УКТЗЕД.
     - жири та олії тваринного або рослинного походження; продукти їх розщеплення; готові харчові жири; воски тваринного або рослинного походження, зазначені у групі 15 УКТЗЕД.
     - готові харчові продукти; алкогольні та безалкогольні напої і оцет; тютюн та його замінники, зазначені у групах 16 – 24 УКТЗЕД.

Херсонці сплатили до бюджету 115 млн грн ПДВ
З 1 липня Система електронного адміністрування ПДВ перейшла з тестового режиму функціонування у звичайний. Тестовий термін було введено з метою надати змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування ПДВ. Майже півроку ця новація для платників ПДВ демонструвала, що має право на життя. І вже сьогодні маємо позитивні ефекти.
З початку року херсонські платники ПДВ сплатили до бюджету 115 млн грн ПДВ. Це на 10 млн грн більше, ніж у першому півріччі минулого року.
Зокрема, 111,6 млн грн сплатили юридичні особи – платники ПДВ. Інші 3,4 млн грн надійшли до державної скарбниці від підприємців.
Запровадження Системи електронного адміністрування ПДВ направлено на зниження ризиків формування фіктивного кредиту та унеможливлення отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скорочення обсягів тіньової економіки в країні та витрат держави на адміністрування ПДВ.

ЗІР про податкові накладні кінцевому споживачу
Платник податку на додану вартість, який здійснює операції з постачання товарів кінцевому споживачу з використанням двох і більше касових апаратів, у тому числі через свої філії та/або структурні підрозділи, яким делегується право виписки податкових накладних, на власний розсуд може прийняти рішення щодо складання податкових накладних за такими операціями, а саме:
- складати окрему податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через окремий касовий апарат, в якій обсяг постачання та сума ПДВ повинні відповідати фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті такого касового апарату;
- складати одну податкову накладну за щоденними підсумками операцій з постачання товарів, здійснених через усі касові апарати платника (в тому числі через ті, що знаходяться в філіях чи структурних підрозділах). При цьому, обсяг постачання та сума ПДВ, зазначені в такій податковій накладній, повинні відповідати загальній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звітах всіх касових апаратів підприємства.
З цими та іншими нюансами податкового законодавства можна детально ознайомитися в електронному сервісі Державної фіскальної служби „Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс” (ЗІР).

Штрафні санкції за порушення норм застосування РРО
Відповідно до норм Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб’єкти господарювання несуть відповідальність у разі порушення касової дисципліни.
Зокрема, у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих  послуг) або у разі непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи суб’єкту господарювання може бути притягнутий до фінансової відповідальності у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).

І знову про електронні сервіси ДФС
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий