Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 1 июля 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
Пасажири міського транспорту заощадили більше 3,6 млн гривень
Нормами Податкового Кодексу України передбачено що, операції з постачання послуг з перевезення пасажирів міським пасажирським транспортом (крім таксі), тарифи на які регулюються в установленому законом порядку, звільняються від оподаткування податком на додану вартість (ПДВ).
Відповідною пільгою, навіть не здогадуючись, щодня користуються тисячі херсонців. Цього року вони вже заощадили більше 3,6 млн грн на вартості проїзду.
Дана пільга з ПДВ має соціальну спрямованість і неабияке значення для підтримки благополуччя пересічних херсонців.

Херсонські відділення страхових компаній сплатили до бюджету 157 тис. грн податку на прибуток підприємств
Цього року страхові компанії та філіали страхових компаній, що ведуть свою діяльність на території м. Херсона, сплатили до бюджету 157 тис. грн податку на прибуток підприємств. При цьому, 90% коштів поповнили державну скарбницю, а інші 10% – місцеву.
Нагадаємо, що херсонські страховики сплачують податок на прибуток підприємств за ставкою 18%, та податок на дохід за ставками 3% (за договорами страхування від об’єкту оподаткування) и 0% (за договорами з довгострокового страхування життя, добровільного медичного страхування та недержавного пенсійного страхування).

Херсонські пенсіонери сплатили до бюджету більше 3 млн грн ПДФО
З початком 2015 року пенсії або щомісячне довічне грошове утримання, яке платники податків отримують з Пенсійного фонду України чи з бюджету, у разі перевищення суми трьох мінімальних зарплат (3654 грн) підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб у частині такого перевищення. Тобто, ПДФО сплачується лише з тієї частини суми, яка перевищує 3654 гривні.
Протягом січня-травня цього року херсонські пенсіонери, чия пенсія перевищила даний поріг, вже сплатили до бюджетів майже 3,1 млн грн ПДФО. Із них 774 тис. грн. надійшли до Державного бюджету України. Інші 2,3 млн грн. поповнили місцеву казну.
Нагадаємо, оподаткування пенсій було запроваджено у липні 2014 року. Тоді податок справлявся з тієї частини суми пенсії, яка перевищувала 10 тис. гривень.

Забруднення довкілля коштувало херсонцям 2,8 млн гривень
Цього року міські платники екологічного податку сплатили до бюджетів всіх рівнів майже 2,8 млн гривень. Це майже втричі більше ніж минулого року.
Переважна частина коштів – 2,2 млн грн, поповнила місцеві бюджети. Ще півмільйона гривень надійшли до Державного бюджету України.
Захист навколишнього середовища – одне з пріоритетних завдань у процесі створення екологічно чистого майбутнього та підвищення рівня тривалості життя наших громадян. Тому екологічна податкова політика держави стимулює платника податків відповідально ставитись до навколишнього природного середовища.

Касова дисципліна: про що бажано знати херсонським спрощенцям заздалегідь?
Відповідно до норм Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб’єкти господарювання несуть відповідальність у разі порушення касової дисципліни.
Зокрема, у разі встановлення протягом календарного року в ході перевірки факту проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих  послуг) або у разі непроведення розрахункових операцій через РРО з фіскальним режимом роботи суб’єкту господарювання може бути притягнутий до фінансової відповідальності у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг).

Від сьогодні нерухомість релігійних організацій не оподатковується
З 1 липня 2015 року набирають чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України, якими встановлено, що не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно об’єкти нерухомості релігійних організацій.
Право на таку пільгу мають ті суб’єкти релігійної діяльності, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, а нерухомість, що перебуває у їхній власності, використовується виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо).
Не стосується ця норма об’єктів нерухомості релігійних організацій, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність.

Відповідальність за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних в ЄРПН
З 1 лютого 2015 року обов’язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) підлягають всі податкові накладні (ПН) сформовані за операціями, датованими починаючи з цієї дати. Розрахунок коригування (РК) до таких податкових накладних також обов’язково реєструється в ЄРПН.
 Термін реєстрації ПН/РК в ЄРПН становить 15 календарних днів з дати складання ПН/РК.
Штрафи за порушення платниками податку термінів реєстрації податкових накладних в ЄРПН застосовуватимуться у таких розмірах:
- 10% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;
- 20% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних дні;
- 30% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40% від суми ПДВ, зазначеної в таких ПН/РК, – у разі порушення терміну реєстрації від 61 і більше календарних днів
Відсутність з вини платника реєстрації ПН/РК в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50% від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких ПН/РК.

Інформація по касовим апаратам для херсонських цілодобових магазинів
Коли потрібно роздруковувати Z-звіт якщо магазин працює цілодобово?
Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій. Ця норма враховує особливості роботи реєстраторів розрахункових операцій, які повинні забезпечувати друкування таких звітів за кожний робочий день.
Якщо платник податків працює цілодобово, то фіскальний звітний чек (Z-звіт) повинен роздруковуватися кожного дня по закінченні робочої зміни, але не пізніше 24 години цього дня.
Нагадаємо, що з 1 липня 2015 року є обов’язковим використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО) фізичними особами – підприємцями третьої групи, а з 1 січня 2016 року – „спрощенцями” другої групи.

Херсонські ОСББ можуть отримати статус неприбуткових організацій
З 10 квітня цього року набрав чинності Закон України № 263-VIII «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування деяких неприбуткових організацій», згідно якого перелік неприбуткових організацій доповнено:
- об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку;
- асоціаціями власників жилих будинків;
- житлово-будівельних кооперативів.
Скористатися правом для отримання статусу неприбуткової організації відповідно до положень ст. 133 Податкового кодексу такі організації можуть за умови, якщо метою їхньої діяльності не буде одержання і розподіл прибутку серед засновників, членів органів управління, інших пов’язаних з ними осіб, а також серед працівників такого об’єднання.
Звертаємо увагу, якщо державна реєстрація такої неприбуткової організації відбулася після 31.12.2014 року та до набрання чинності Законом № 263, у разі внесення її до Реєстру неприбуткових організацій та установ протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом вона вважається такою, що внесена до Реєстру з дня її державної реєстрації.

Електронні сервіси ДФС
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.

Як правильно заповнити платіжне доручення при перерахуванні коштів на спецрахунок ПДВ?
Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.04.2004.
Зокрема: у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника; у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника; у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»; у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»; у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Антикорупційна роль органів ДФС в рамках проведення процесу люстрації
Органи Державної фіскальної служби є одним із основних механізмів у процесі втілення в дію Закону України „Про очищення влади”. Саме на них покладено функції перевірки стосовно заборон, які згідно із Законом можуть бути застосовані до осіб у частині недостовірності відомостей, зазначених у поданих ними майнових деклараціях.
Загальний алгоритм проведення органами ДФС перевірки визначено Наказом Мінфіну „Про затвердження Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади», та форми висновку про результати такої перевірки”. Він включає наступні складові перевірки: одержання від відповідних органів інформації стосовно відомостей, зазначених у поданій декларації; порівняльний аналіз зазначених у деклараціях відомостей та наявної податкової інформації з метою з’ясування питань, що підлягають перевірці; одержання від особи, стосовно якої проводилась перевірка письмового пояснення і підтвердних документів щодо виявлених недостовірностей або невідповідностей; підготовка за встановленою формою висновку про результати перевірки та надсилання його до органу, від якого отримано запит про перевірку.
Одночасно з надсиланням висновку про результати перевірки контролюючий орган, який проводив перевірку, надсилає копію такого висновку до Міністерства юстиції України.

З яким програмним забезпеченням працювати херсонському платнику ПДВ?
Починаючи з 1 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) підлягають всі податкові накладні (ПН) та розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до неї, незалежно від розміру ПДВ в одній ПН та/або розрахунку коригування. 
З огляду на це, у херсонських платників ПДВ виникають питання щодо функціонування ЄРПН та пов'язаного з ним програмного забезпечення.
Звертаємо увагу на те, що для формування ПН в електронному вигляді платник податків самостійно обирає будь-яке програмне забезпечення, що формує вихідний файл у форматі, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС. Разом із тим, можна користуватися програмним забезпеченням «Системи формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» та «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».
Ці програми можна безкоштовно завантажити із банеру “Електронна звітність”, який розміщений на веб-порталі ДФС.

Як отримати електроні копії податкових накладних з ЄРПН?
Відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація податкових накладних (ПН) та /або розрахунків коригування до ПН у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) здійснюється не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання.
Покупці – платники податку мають можливість отримувати з ЄРПН електронні копії ПН, зареєстрованих в ЄРПН їхніми контрагентами.
Для цього платник має надіслати в електронному вигляді запит до ЄРПН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про  реєстрацію ПН та саму ПН в електронному вигляді.
Податкова накладна, складена в електронному вигляді, яка отримана з ЄРПН покупцем, вважається такою, що отримана від постачальника, та є підставою для включення сум податку, зазначених у такій податковій накладній, до складу податкового кредиту відповідного звітного періоду.

Скільки коштує ліцензія на роздрібний продаж алкоголю
Відповідно до Закону України „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем  установлюється на кожний окремий, зазначений у ліцензії РРО (КОРО), що знаходиться у певному місці торгівлі.
Відповідно до ст. 15 Закону, плата за ліцензію на роздрібний продаж алкогольними напоями становить:
- у межах міста (селища чи села в межах території міста) – 8000 грн на рік;
- за межами міст обласного підпорядкування та м. Києва на відстані до 50 км, у місці торгівлі яке має торгівельні зали площею понад 500 кв. м – 8000 грн на рік;
- на території сіл і селищ – 500 грн на рік.
Нагадаємо, що з 01.07.2015 пиво вважається алкогольним напоєм, тож для роздрібної реалізації пива необхідно придбати ліцензію на роздрібну торгівлю алкоголем.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий