Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 22 июля 2015 г.

Про реалізацію пріоритетного проекту розвитку області «Енергетичний паспорт Херсонської області»



Інформація 21.07.2015 року


Про реалізацію пріоритетного проекту розвитку області «Енергетичний паспорт Херсонської області»


Спеціалістами виконкому в данному напрямку проводиться відповідна робота.
Керівників ОСН, ОСББ, ЖБК, відомчих будинків неодноразово поінформовано як у телефонному режимі, так і висвітлюючи на нарадах, з проханням провести серед мешканців своїх кварталів та багатоповерхових будинків роз’яснювальну роботу стосовно питання дії в Україні Державної цільової економічної програми енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010 – 2015 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 01 березня 2010 року № 243, в рамках якої передбачено фінансування з державного бюджету енергоефективних та енергозберігаючих проектів.
Також доводилась інформація щодо можливості запровадження механізму співфінансування проектів з енергозбереження та термомодернізації житлових будинків шляхом відшкодування місцевими бюджетами суми відсотків за банківськими кредитами, що дозволить значно скоротити витрати населення на комунальні послуги, насамперед опалення.
Районна у місті рада і надалі проводитиме роз’яснювальну роботу щодо стимулювання керівників житлового фонду на проведення заходів енергореурсозбереження.





Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС 
у Херсонській області
                        
Пасивні доходи херсонців активно поповнюють бюджет
Протягом першого півріччя цього року херсонці сплатили до Державного бюджету 10,4 млн грн „податку на відсотки по депозитах”. Зокрема, за перший місяць літа казну поповнили 1,7 млн грн ПДФО із доходу у вигляді процентів.
Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року пасивні доходи херсонців оподатковуються за ставкою 20%.
Підпунктом 167.5.3 п. 167.5 ст. 167 Податкового кодексу України встановлено, що термін «пасивні доходи» означає, зокрема, доходи у вигляді процентів на депозитний (вкладний) банківський рахунок.
При цьому оподаткуванню підлягає не основна сума депозиту, а доходи платника податку у вигляді процентів, які нараховані на суму такого банківського депозиту.

Попит на послуги ЦОП ДПІ у м. Херсоні постійно зростає
Одним з найважливіших пріоритетів роботи Центру обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні є надання якісного сервісу для кожного платника податків.
Цього року в ЦОП завітали більше 121 тис. відвідувачів. Загалом, вони отримали майже 104 тис. інформаційних та понад 17 тис. адміністративних послуг.
Зокрема, у першому півріччі працівниками Центру видано 10 тис. карток плавників податків, 719 документів про взяття на облік, 1155 книг обліку розрахункових операцій тощо.
Зазначимо, що ЦОП – це постійно діючий робочий орган ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області, в якому надаються послуги структурними підрозділами ДПІ, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, прийняття звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів електронного цифрового підпису.

Цього року херсонці подали до податкової
майже 160 тис. звітних документів
З початку року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 159,7 тис. звітних документів від міських платників податків. Переважна частина (72%) в електронному вигляді.
Зокрема, серед херсонських платників найбільше переваги електронного документообігу використовують платники ПДВ (100% звітів надано через E-mail) та ЄСВ (77% звітів надано в електронному вигляді). Крім того, майже 66% декларацій із податку на прибуток також надійшли засобами телекомунікаційного зв’язку.
Зазначимо, що перехід до електронного документообігу між платниками податків та ДПІ у м. Херсоні проходить поступово. Так, з початку року херсонці вже уклали 2488 договорів про визнання електронних документів, із яких 820 укладено вперше. Зокрема, тільки в червні цього року було укладено 329 договорів про визнання електронних документів, із яких 117 уклали вперше.

У першому півріччі херсонці придбали товарів та послуги на
суму майже 2 млрд. гривень
Наразі в ДПІ у м. Херсоні зареєстровано 2013 реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Протягом першого півріччя міські суб’єкти господарювання – власники РРО реалізували херсонцям товарів та послуг на загальну суму понад 1,9 млрд. гривень.
Зокрема, лише в червні цього року касові апарати „обслужили” херсонців на 337 млн гривень. Це, до речі, найбільший цьогорічний показник. Найменше купівельна активність херсонців проявилась у січні. Тоді, херсонські РРО зареєстрували обсяг реалізованих товарів та послуг на рівні 247,6 млн гривень.
Зазначимо, що відповідно до Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” до РРО відносять електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касову систему, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо. Тобто, РРО – це пристрої, які призначені для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної  валюти  та/або реєстрації  кількості  проданих товарів (наданих послуг).

На соціальні потреби херсонські роботодавці спрямували
 693 млн грн ЄСВ
Цього року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування (ЄСВ) від херсонських страхувальників склали майже 693 млн гривень.
Зокрема, в червні херсонці віддали на соціальні видатки понад 135 млн гривень, що на 11 млн грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Нагадаємо, що Постановою Кабінету міністрів України від 17.06.2015 р. № 413 затверджено форму повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізособою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ. Повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.

Ломбарди також мають застосовувати касові апарати
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» ломбарди належать до фінансових установ і здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику.
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через реєстратори розрахункових операцій.
Отже, суб’єкт господарювання, який здійснює свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема надання коштів у позику ломбардами, повинен проводити розрахункові операції із застосовуванням реєстраторів розрахункових операцій.
З цим та іншими консультаціями більш детально можна ознайомитись на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі „ЗІР” за посиланням http://zir.minrd.gov.ua/.

Для херсонських платників ПДВ відкрилась „гаряча лінія” податківців
Державна фіскальна служба України на офіційному веб-сайті опублікувала телефони для надання консультацій з питань функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість (СЕА ПДВ).
Відповідно, платники, які обслуговуються ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області, для отримання консультацій з питань функціонування СЕА ПДВ можуть скористатися такими телефонами: 32-74-54 та 32-74-52.
Ознайомитись з повним переліком телефонів для консультацій платника ПДВ можна на веб-порталі ДФС за посилання:

Відповідальність за роздрібний продаж пива без ліцензії
З 1 липня 2015 року всі суб’єкті господарювання, які здійснюють роздрібну торгівлю виключно пивом, повинні мати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Така діяльність повинна здійснюватися виключно у торговельних приміщеннях (будівлях), без обмеження торговельної площі, обладнаних відповідно до вимог законодавства з обов’язковим застосуванням касових апаратів.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» за здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями, в тому числі пивом, без наявності ліцензії штраф становить 200 % вартості реалізованої продукції (пива), але не менше 10 тис. гривень.

У Херсоні підвищились мінімальні ціни на алкоголь
З 11 липня цього року мінімальні ціни на алкогольні напої підвищились. Це передбачено Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2008 р. № 957» від 17 червня 2015 р. № 426.
Зокрема, відтепер мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100% спирту становить 159,94 грн, а мінімальна роздрібна ціна – 249,5 гривень за 1 літр 100% спирту.
Таким чином, найдешевша півлітрова пляшка горілки з 11 липня коштує 49,9 грн, віскі – 99 грн, коньяку – 79 гривень
Наступний етап підвищення мінімальних оптово-відпускних та роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв передбачено з 1 вересня 2015 року.
Довідково повідомляємо, що у разі оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої, штраф становить 100% вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10 тис. гривень.

Чим ризикують херсонські працівники, отримуючи зарплату в „конвертах”?
Працівники, які погоджуються на неофіційну зайнятість, як свідчить практика, зазвичай стикаються з такими проблемами:
- відмова у виплаті належної заробітної плати через виникнення конфлікту з  роботодавцем;
- відмова в оплаті щорічної відпустки або компенсації за неї;
- неможливість отримання повної або часткової компенсації за лікарняним листком;
- втрата права на соціальне забезпечення в разі безробіття, народження дитини тощо;
- низька пенсія через те, що пенсійні відрахування були здійснені не в повному обсязі;
- позбавлення соціального захисту в разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.
Крім того, серед найпоширеніших порушень правил трудового законодавства, які допускають роботодавці, є також ненормований робочий день, відсутність вихідних, відсутність оплати роботи в надурочний час і в святкові неробочі дні, відсутність записів у трудовій книжці і, відповідно, відсутність страхового стажу.
Тож закликаємо херсонців не позбавляти своє майбутнє гарантій і впевненості, і працювати виключно офіційно. Звертаємо увагу роботодавців, що штраф за неоформленого працівника складає понад 36 тис. гривень.

Електронний цифровий підпис
На сьогодні одним із пріоритетів України є розвиток „інформаційного середовища”, яке можна визначити як орієнтоване на інтереси людей, доступне для всіх і спрямоване на формування інноваційної моделі обміну інформації та розвитку високотехнологічного майбутнього.
Одним із важливих інструментів для цього виступає електронний цифровий підпис (ЕЦП). ЕЦП – це зручний та сучасний спосіб не тільки для спрощення документообігу у суб’єктів підприємницької діяльності, але й шанс застрахувати свою інтелектуальну власність будь-якому користувачу електронної пошти.
Окрім того, використовуючи електронні ключі платники значно економлять свій час, адже їм немає необхідності відвідувати орган фіскальної служби аби подати звітність. Також платники, які звітують в електронний спосіб, мають можливість користуватися додатковими електронними сервісами.
Тож, закликаємо підприємців, юридичних осіб та пересічних громадян, які з тих, чи інших причин ще не мають електронного ключа – отримати його якнайшвидше, та відчути всі переваги та зручності використання.
Нагадуємо, що херсонці мають можливість отримати електронний ключ цифрового підпису абсолютно безкоштовно в ЦОП ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області за адресою вул. І.Кулика 143а, тел. 32-74-99.

Електронні сервіси ДФС на захисті прав платників податків
Одним із електронних сервісів ДФС є база даних „Анульована реєстрація платників ПДВ”. Відповідно до ст. 183 Податкового кодексу України для інформування платників ПДВ Державна фіскальна служба щоденно оприлюднює на своєму веб-порталі інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
Такі кроки є превентивним заходами у боротьбі із ухиленням від оподаткування та захистом прав платників податків. Тобто, добросовісні платники ПДВ можуть перевірити достовірність свідоцтв ПДВ своїх контрагентів, та убезпечити себе від співпраці із бізнесменами, свідоцтва яких податкова анулювала у зв’язку із віднесенням до категорії „податкових ям”, фактичною відсутністю підприємства за своїми координатами чи у судовому порядку.
Зазначимо, що інформація про анульовані свідоцтва платників ПДВ станом на 20.07.2015 вже оприлюднена веб-сайті ДФС.

Як правильно заповнити платіжне доручення при перерахуванні коштів на спецрахунок ПДВ?
Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.04.2004.
Зокрема: у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника; у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника; у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»; у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»; у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Чи нараховувати ЄСВ на мінімальну зарплату директора непрацюючого підприємства?
Роботодавці та наймані працівники є платниками єдиного внеску (ЄСВ). Така норма визначена Законом України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
У разі, якщо директор є найманим працівником, то йому необхідно нараховувати заробітну плату (навіть за умови, що підприємство тимчасово не працює). Якщо нарахована заробітна плата менше мінімальної (наприклад, на час простою підприємства – 500 грн), то ЄСВ нараховується на мінімальну заробітну плату, встановлену законодавством (на 1218 грн).

Щодо оподаткування сум страховки від нещасних випадків водіїв
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс „ЗІР” надав роз’яснення на запитання: Чи підлягають оподаткуванню ПДФО суми внесків на обов’язкове страхування від нещасних випадків водіїв, що перебувають у трудових відносинах з підприємством, під час виконання ними своїх професійних обов’язків?
Відповідно до ст.165 Податкового кодексу України, до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються суми внесків на обов’язкове страхування платника податку відповідно до закону, інших, ніж збір на державне пенсійне страхування або внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Обов’язковим страхуванням є страхування, яке здійснюється на виконання норм законодавчих актів. Так, страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів є обов’язковим згідно з вимогами Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Таким чином, суми внесків на обов’язкове страхування, що сплачуються підприємством за своїх працівників згідно з договором про обов’язкове страхування, не включаються до складу загального місячного або річного оподатковуваного доходу працівників.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий