Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 7 октября 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області





Податкові ревізори повернули державі понад 10 млн гривень
Протягом січня-вересня 2015 року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 236 документальних перевірок херсонських підприємств. За їх результатами порушникам податкового законодавства донараховано 16,1 млн грн грошових зобов’язань, а також зменшено на 32 тис. грн суму ПДВ, заявлену до відшкодування, та на 147 тис. грн від’ємне значення різниці між сумою податкового зобов’язання та податкового кредиту з ПДВ.
Як наслідок, протягом січня-вересня цього року до бюджету вже надійшло 10,3 млн грн донарахованих порушникам податкового законодавства податків, зборів і штрафних санкцій.
Нагадаємо, що з метою руйнування схем мінімізації податкових зобов’язань, виявлення та протидії діяльності підприємств по ухиленню від оподаткування до плану–графіку документальних податкових перевірок включаються виключно ризикові платники податків.

Херсонці сплатили до соціальних фондів більше 1 млрд грн ЄСВ
Цього року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування (ЄСВ) від херсонських страхувальників вже перевищили 1 млрд гривень.
При цьому переважна частина зазначених коштів (89%) – це ЄСВ, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати та винагороди за договорами ЦПХ.
Майже 9% у структурі сплаченого єдиного внеску складають нарахування на грошове забезпечення військовослужбовців.
Ще 2,5% надходжень забезпечили підприємці, у т.ч. ті, що обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які проводять незалежну професійну діяльність.

Про що херсонці запитують у податківців?!
Кожен громадянин нашої держави має право на доступ до публічної інформації. Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених законодавством.
Цього року до ДПІ у м. Херсоні надійшов 81 запит на публічну інформацію. Для порівняння, протягом січня-серпня минулого року таких запитів було на 20 менше.
У переважній більшості дописувачі запитували інформацію про контрагентів. Хоча були і звичайні листи із проханням надати копії втрачених звітів і довідок.

В якому випадку призупиняється дія ліцензії на виробництво спирту?
Дія ліцензії на  виробництво  спирту  етилового,  коньячного  і плодового,  спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого  плодового,  спирту-сирцю  виноградного, спирту-сирцю  плодового  та алкогольних напоїв призупиняється у разі несвоєчасної сплати чергового платежу за ліцензію на підставі письмового розпорядження органу, який видав ліцензію, на термін до сплати заборгованості. Така норма передбачена ст. 3 Закону України ”Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”.
Дія ліцензії вважається призупиненою з моменту одержання суб’єктом господарювання відповідного письмового розпорядження органу, який видав ліцензію, а її дія поновлюється з моменту зарахування відповідного чергового платежу за ліцензію до бюджету.

Про «роздрібний» акциз в податковому обліку підприємця – загальносистемника
Акцизний податок – це непрямий податок на споживання окремих видів товарів, визначених ПКУ як підакцизні, що включається до ціни таких товарів (ст.14 Податкового кодексу України, далі - ПКУ).
Відповідно ст. 177 ПКУ об’єктом оподаткування підприємця є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.
Перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів підприємця від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, визначено п. 177.4 ст. 177 ПКУ. Однак вказаний перелік не містить акцизного податку, включеного до вартості товару та сплаченого під час  придбання.
Таким чином, підприємець на загальній системі оподаткування не має права включити до витрат суму сплаченого акцизного податку, включеного до вартості товару, який нею придбавається з метою подальшої реалізації.
Підприємці зобов’язані мати підтверджуючі документи щодо походження товару та вести книгу обліку доходів і витрат, форму та Порядок ведення якої (далі – Порядок) затверджено наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481.
Вказаним Порядком передбачено зазначення суми отриманих доходів без податку на додану вартість. Водночас суми акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів не виключаються із сум отриманого доходу.  

Чи потрібно повідомляти контролюючі органи про зміну засновників юридичної особи?
Відповідно до 66 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) та п. 9.1 р. IX Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (далі – Порядок), підставами для внесення змін до облікових даних платників податків є:
- інформація органів державної реєстрації;
- інформація банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків;
- документально підтверджена інформація, що надається платниками податків;
- інформації суб’єктів інформаційного обміну, уповноважених вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків;
- рішення суду, що набрало законної сили;
- даних перевірок платників податків.
Стосовно платників податків, відомості про яких включаються до Єдиного державного реєстру, інформація про зміну засновників юридичної особи оновлюється в контролюючих органах на підставі відомостей, отриманих від державного реєстратора, в порядку, визначеному нормами ст. 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
Платники податків, які не включаються до Єдиного державного реєстру, у разі виникнення змін у даних або внесення змін до документів, що подаються для взяття на облік згідно главою 6 ПКУ та Порядком, крім змін, які вносяться до ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, та змін, про які платник податків повідомив за основним місцем обліку, зобов’язані протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати контролюючому органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік. Додаткова реєстраційна заява за формою № 1-ОПП, формою № 5-ОПП подається з позначкою «Зміни» або за формою № 1-РПП - з позначкою «Перереєстрація, зміни».

Скільки податків сплачує пересічний херсонець із власних доходів?
Протягом січня-вересня цього року до бюджетів усіх рівнів надійшло 415,9 млн грн херсонського податку на доходи фізичних осіб. Це на 70,4 млн грн перевищує показники аналогічного періоду минулого року.
Крім того, ще 15,8 млн грн ПДФО із доходу херсонців у вигляді процентів поповнили Державний бюджет України.
Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року збільшена ставка ПДФО (з 17% до 20%), яка застосовується до доходів понад 10 мінімальних заробітних плат, що діють станом на 1 січня звітного податкового року (у 2015 році - 12180 грн).

З 1 вересня зросли мінімальні суми ЄСВ для підприємців загальносистемників
Підвищення прожиткового мінімуму з 1 вересня 2015 року сприяло зміні максимального та мінімального розміру ЄСВ для підприємців-загальносистемників.
Так, максимальна величина бази нарахування ЄСВ із 01.01.2015 р по 31.08.2015 р. становила 20706 грн (1218 грн х 17), а з 01.09.2015 р. – вже 23426 грн (1378 грн х 17).
Розмір мінімального страхового внеску для ФОП й осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, із 01.01.2015 р. по 31.08.2015 р. становив 422,65 грн (1218 грн х 34,7 %), а з 01.09.2015 — 478,17 грн (1378 грн х 34,7%).
Додамо, що за відсутності доходу підприємець, який перебуває на загальній системі оподаткування, має право самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

День відкритих дверей у ДПІ у м. Херсоні
Відкрите спілкування податківців з молоддю є запорукою продуктивної співпраці на майбутнє. Усвідомлюючи це, а також з метою підвищення рівня обізнаності щодо діяльності органів фіскальної служби в ДПІ у м. Херсоні відбувся “День відкритих дверей” для студентів спеціальності „Оподаткування” Херсонського національного технічного університету.
Таке знайомство студентської молоді з роботою ДПІ вже є традиційним. В майбутньому екскурсанти є потенційними співробітниками даної структури.
Начальник відділу комунікацій Ірина Приходько ознайомила присутніх з історією становлення податків та органів фіскальної служби, а також розповіла про специфіку роботи податкової інспекції. Особливу зацікавленість студенти проявили до Центру обслуговування платників міської ДПІ. По суті, тут акумулюється весь набір сучасних сервісних послуг для платників податків. Вони стосуються як адміністрування податків, так і ефективного податкового супроводження.
У актовій залі податкової студентів привітав перший заступник начальника ДПІ у м. Херсоні Сергій Олефіренко. Він ознайомив гостей із показниками ДПІ міста щодо наповнення бюджетів всіх рівнів, розповів про професію працівника фіскальної служби та зазначив, що це важка, відповідальна, і в той же час почесна робота. Сумлінність та свідомість податківців є запорукою того, що держава вчасно здійснить соціальні виплати - пенсію, заробітну плату, стипендію, створить людям належні умови життя, кращі умови для навчання, лікування та інше. Ми живемо в епоху змін, тому країні як ніколи потрібні молоді, енергійні та сміливі працівники, здатні своєю працею приносити користь своєму місту та Україні в цілому.
Потім перед запрошеними виступив начальник штабу оперативного управління Сергій Гринько. Студенти з цікавістю вислухали доповідь про історію створення податкової міліції, функції та повноваження оперативного управління. Доповідач акцентував увагу на важливості сплати податків та невідворотносту настання відповідальності в разі порушення податкового законодавства. 
В свою чергу присутні майбутні податківці зізналися, що таке практичне ознайомлення з роботою Державної фіскальної служби є дуже важливим етапом у підготовці їх як кваліфікованих спеціалістів у сфері оподаткування.
Протягом проведення зустрічі молоді люди мали можливість отримати відповіді на свої запитання та поділитися враженнями від знайомства з податковою інспекцією.
На завершення заходу податківці нагадали, двері Центру обслуговування платників відкриті для всіх бажаючих не лише в день відкритих дверей, а завжди.

Неповнолітні українці відмовитися від ідентифікаційного
 номера не можуть
Державний реєстр фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) формує та веде Державна фіскальна служба України. Цей реєстр містить інформацію про осіб, які є:
- громадянами України;
- іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;
- іноземцями та особами без громадянства, які не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до законодавства зобов'язані сплачувати податки в Україні або є засновниками юридичних осіб, створених на території України.
Облік громадян, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, ведеться в окремому реєстрі за прізвищем, ім'ям, по батькові та серією і номером паспорта.
Для обліку в окремому реєстрі Державного реєстру такі особи мають подати до контролюючого органу відповідне повідомлення за формою № 1П (додаток 8 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків) та пред’явити паспорт громадянина України. Протягом наступних за цим п’яти робочих днів такого громадянина візьмуть на облік у такому окремому реєстрі.
Після отримання підтвердження щодо можливості внесення відмітки за зверненням особи, яка подала Повідомлення, контролюючий орган вносить до паспорта громадянина України відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Датою взяття на облік в окремому реєстрі Державного реєстру вважається дата внесення відмітки до паспорта.

Ідентифікаційний номер можна внести до паспорту
Можливість внесення до паспорту (сьома, восьма або дев'ята сторінки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру передбачена Податковим кодексом України. Це дуже зручно, адже таким чином у особи відпадає необхідність мати окремий документ, що засвідчує його реєстраційний номер платника податків.
У такому випадку підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків, або так званого ідентифікаційного номера, є дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, внесені будь-яким органом ДФС до паспорта громадянина України за формою встановленою Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб –  платників податків.

З 1 жовтня прострочена реєстрація податкових накладних карається штрафом
Згідно із загальним правилом зареєструвати податкову накладну/ розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) необхідно не пізніше 15 календарних днів, наступних за датою їх складання, але не пізніше 180 календарних днів від дати їх складання.
 Водночас, термін реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 липня 2015 року по 30 вересня 2015 року (включно) було продовжено, штрафи не застосовувалися.
З 1 жовтня 2015 року за порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям – платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних до платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 ПКУ покладено обов’язок щодо такої реєстрації, застосовується штраф. Розмір штрафу розраховується у відсотках від суми податку на додану вартість, зазначеного в таких податкових накладних/ розрахунках коригування, та залежить від кількості днів прострочення: до 15 календарних днів - 10 відсотків; від 16 до 30 календарних днів - 20 відсотків;  від 31 до 60 календарних днів - 30 відсотків; на 61 і більше календарних днів - 40 відсотків.
У разі, якщо податкова накладна, що підлягає наданню покупцю – платнику податку на додану вартість, і розрахунок коригування до такої податкової накладної не зареєстровані в ЄРПН протягом 180 календарних днів з дати їх складання з вини платника, на якого покладено обов’язок щодо такої реєстрації, до нього застосовується штраф у розмірі 50 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податковій накладній/розрахунку коригування.

На антикорупційний сервіс херсонці звертались 91 раз
Цього року на “Пульс” надійшло 91 звернення від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 72 разів. Громадяни  та підприємці телефонували 17 разів. Ще один дзвінок був анонімним.
Зазначимо що у минулому році в аналогічний період “гаряча лінія” зафіксувала лише 42 звернення.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідок про доходи, а також податкових консультацій і роз’яснень. Всі звернення відпрацьовані, а відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що “Пульс” це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.

Нові соціальні стандарти
Зміни відбулися завдяки прийняттю Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 17.09.2015 р. №704-VІІІ, який опубліковано в газеті “Голос України” №174 від 19 вересня 2015 року.
Відповідно до норм вказаного Закону з 1 вересня 2015 року мінімальна зарплата складає 1378 гривень на місяць (у погодинному розмірі - 8,29 гривні), прожитковий мінімум - 1330 гривень на одну особу на місяць. Прожитковий мінімум для основних соціальних і демографічних груп населення також зріс:
для дітей віком до 6 років - 1167 гривень;
для дітей віком від 6 до 18 років - 1455 гривень;
для працездатних осіб - 1378 гривень;
для осіб, які втратили працездатність - 1074 гривні.
Окрім того, дозволено органам влади здійснювати підвищення зарплати понад розміри, визначені відповідно до рішень КМУ, за рахунок та в межах власних коштів з урахуванням прийнятих рішень станом на 1 вересня 2015 року та можливостей, наданих ст. 101 Бюджетного кодексу України.

На особистий прийом до посадових осіб ДПІ у м. Херсоні
Цього року посадовими особами ДПІ у м. Херсоні проведено 22 особистих прийоми. Херсонці звертались переважно з питаннями щодо надання податкових роз’яснень, виконання судових рішень, реєстрації платником ПДВ, закриття ФОП тощо.
Зазначимо, що прийом громадян проводиться керівництвом відповідно до розподілу функціональних обов'язків, а у разі відсутності керівника – уповноваженими ним посадовими особами, керівниками та посадовими особами структурних підрозділів, до компетенції яких належать відповідні питання.
Інформація про графік особистого прийому громадян в ДПІ у м. Херсоні  розміщена субсайті Територіальних органів ДФС у Херсонській області та у ЦОП ДПІ у м. Херсоні.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області




Комментариев нет:

Отправить комментарий