Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 3 ноября 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області




Херсонці спрямували на потреби армії 53 млн гривень
Цього року містяни сплатили до державної казни більше 53 млн грн військового збору. Зокрема, у жовтні херсонці підтримали захисників нашої Вітчизни на 6,2 млн гривень. Це на 2 млн грн більше, ніж у жовтні минулого року. Таким чином, оборона країни стала справою загальнонаціональною, а наша армія – дійсно народною.
Нагадаємо, військовий збір справлятиметься до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України. Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 Податкового кодексу України, за ставкою 1,5%.

Державні підприємства поділилися прибутками з казною
Цього року, херсонські підприємства та організації, що перебувають у державній власності, перерахували до бюджету понад 8 млн грн податку на прибуток. Ще 1,5 млн грн податку спрямували до казни комунальні підприємства міста.
Нагадаємо, що податок на прибуток підприємств – це загальнодержавний податок. Сплачують його юридичні особи, що провадять свою господарську діяльність на території України, крім бюджетних установ, спрощенців, громадських об’єднань, політичних партій та благодійних організацій, за умов, передбачених нормами розділу ІІІ Податкового кодексу України.

Статистика звернень херсонців до органів фіскальної служби
З початку року до ДПІ у м. Херсоні громадяни надіслали 74 звернення. Найбільше дописувачів хвилювали питання проведення перевірок суб’єктів господарювання, вдосконалення роботи ДФС, законності надання квартир в оренду, відшкодування ПДВ тощо. Загалом 69 херсонців вже отримали відповіді. Ще  5 звернень наразі опрацьовуються податківцями.
До речі, віднедавна херсонці мають можливість звертатися до податківців через мережу Інтернет. Для цього громадянам слід надіслати звернення до ДФС у вигляді сканкопії або фото копії на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua.
Водночас, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення у вигляді сканкопії або фото копії не вимагається.
Детальну інформацію щодо звернень громадян можна отримати на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Головна>Діяльність>Звернення громадян>Реєстрація звернень.

Цього року херсонці надіслали понад 200 тис. звітів
З початку року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 200,2 тис. звітних документів від міських платників податків. Варто зазначити, що майже 146 тис. документів (73%)  надіслані засобами телекомунікаційного зв’язку.
Як і раніше, серед херсонських платників найбільше переваги електронного документообігу використовують платники ПДВ та ЄСВ. В електронному вигляді через е-mail вони надали 100% та 77% звітів відповідно. Натомість лише 50% херсонських спрощенців звітують електронкою, інші ж віддають перевагу традиційній подачі звітності у паперовому вигляді.
До слова, з початку року херсонці уклали з ДПІ у м. Херсоні 3169 договорів про визнання електронних документів, із яких 1191 укладено вперше.

Куди звітувати спрощенцю при зміні податкової адреси?
Податкова декларація подається до контролюючого органу за місцем податкової адреси (ст. 296 Податкового кодексу України).
При зміні податкової адреси платника єдиного податку останнім податковим (звітним) періодом за такою адресою вважається період, у якому подано до контролюючого органу заяву щодо зміни податкової адреси.
Подання податкових декларацій підприємцем – платником єдиного податку та сплата єдиного податку за наступні податкові (звітні) періоди здійснюється до контролюючого органу за місцем нової податкової адреси (місцем проживання).
Звертаємо увагу, що при зміні податкової адреси (місця проживання), пов’язаної зі зміною адміністративного району, підприємцю – платнику єдиного податку необхідно зареєструвати нову книгу у контролюючому органі за новим місцем обліку.
При зміні податкової адреси (місця проживання) в межах одного адміністративного району підприємець – платник єдиного податку продовжує здійснювати записи наростаючим підсумком у зареєстрованій книзі.

З прибутків по депозитам херсонці сплачують 21,5% у казну держави
Нормами Податкового кодексу України встановлено, що термін «пасивні доходи» означає, зокрема, доходи у вигляді процентів на депозитний (вкладний) банківський рахунок.
Дохід платника податку у вигляді процентів, нарахованих на суму вкладного (депозитного) банківського рахунка оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 20%.
Крім того, оскільки такий дохід включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, то він оподатковується ще й військовим збором за ставкою 1,5 %.

У Херсонців менше двох місяців щоб встигнути отримати податкову знижку
Приймання податкових декларацій від громадян на отримання податкової знижки за підсумками 2014 року здійснюється до кінця 2015 року.
Право на податкову знижку мають громадяни, які в 2014 році отримували дохід у вигляді заробітної плати та сплачували протягом року:
- за навчання закладам освіти за себе або членів сім’ї першого ступеня споріднення;
- проценти за іпотечним житловим кредитом;
- суму страхових внесків, премій та пенсійних внесків страховику-резиденту, недержавному пенсійному фонду, установі банку за договорами довгострокового страхування життя, недержавного пенсійного забезпечення, за пенсійним контрактом з недержавним пенсійним фондом, а також внесків на банківський депозитний рахунок, на пенсійні вклади за себе або членів своєї сім’ї;
- за допоміжні репродуктивні технології;
- за оплату вартості державних послуг, пов’язаних з всиновленням дитини;
- за переобладнання транспортного засобу;
- на будівництво (придбання) доступного житла.
Звертаємо увагу платників: громадянин, який не скористається правом на отримання податкової знижки за наслідками звітного 2014 року, втрачає можливість використати таке право в наступних роках.

Херсонці можуть дізнатись про власні доходи через Інтернет
Віднедавна громадяни мають можливість отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису за допомогою електронного сервісу ДФС України.
Однойменний електронний сервіс працює наступним чином. Громадянин для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків щодо сум отриманих доходів та утриманих податків формує запит в електронному вигляді, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та надсилає на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС». За результатами обробки запиту на електронну адресу дописувача надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.
Звертаємо увагу, що відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних» громадянин може сформувати запит на отримання інформації виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається.
Для формування запиту про доходи використовується "Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці «Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді» та є загальнодоступним для використання (http://sfs.gov.ua/fizichnimosobam/ vidomosti-doxid/).

Херсонський бізнес сплатив до казни 77 млн гривень акцизного податку
За 10 місяців цього року до бюджету міста та приміських селищних рад надійшло 76,9 млн гривень акцизного податку із роздрібного продажу підакцизних товарів. Зокрема, лише у жовтні представники херсонського бізнесу сплатили 9,4 млн гривень цього податку.
Зазначимо, що акцизний податок з роздрібного продажу закладений у вартості придбаного у Херсоні пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та нафтопродуктів. Це в свою чергу, найбільш рентабельні товари у підприємців. Загалом, у Херсоні більше 700 суб’єктів господарювання займаються роздрібною реалізацією даної продукції.

Помилки у раніше поданому розрахунку №1ДФ можна виправити
Форма й Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4.
У разі виявлення помилки у раніше поданому розрахунку 1ДФ, підприємець може подати уточнюючий розрахунок, у якому необхідно відкоригувати раніше задекларовані показники.
Коригування показників розділу I відбувається наступним чином:
- для виключення одного помилкового рядка з попередньо введеної інформації потрібно повторити всі графи такого рядка і у графі 9 указати "1" – на виключення рядка;
- для введення нового або пропущеного рядка потрібно повністю заповнити всі його графи і у графі 9 указати "0" – на введення рядка;
- для заміни одного помилкового рядка іншим потрібно виключити помилкову інформацію та ввести правильну інформацію відповідно до наведених вище алгоритмів. У такому разі в першому рядку в графі 9 указується "1" – рядок на виключення, а в другому – "0" – рядок на введення.
З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 103).

Радіочастотні ресурси поповнюють казну
Впродовж цього року херсонські бізнесмени сплатили до бюджету понад 1 млн грн рентної плати за використання радіочастотного ресурсу України.
Це, до речі, на 300 тис. грн більше, ніж у січні-вересні минулого року.
Зазначимо, що на обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває більше півсотні суб’єктів господарювання, які зобов’язані сплачувати цей збір. Ці платники податків мають бізнес в різних сферах економіки – охорона об’єктів, доставка та перевезення вантажів і пасажирів, цифрові комунікації тощо.

Малий бізнес Херсона забезпечує 12% доходів загального
фонду місцевого бюджету
Єдиний податок є важливим фінансовими ресурсом бюджету херсонської громади. Спрощенці нашого міста забезпечують близько 12% надходжень до загального фонду місцевого бюджету.
Так, цього року херсонці сплатили 64,5 млн грн зазначеного податку. Це на 9,2 млн грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Більшу частину надходжень (44,2 млн грн) сплатили підприємці. Юридичні особи спрямували до бюджету 20,4 млн грн єдиного податку.
Нагадаємо, що спрощена система оподаткування, це спеціальна державна преференція для малого бізнесу в у вигляді спеціального податкового режиму.
Відповідно до ст. 11 Податкового кодексу України, спеціальний податковий режим – система заходів, що визначає особливий порядок оподаткування окремих категорій господарюючих суб'єктів.

Новації електронного документообігу
З 15 жовтня цього року АЦСК ІДД ДФС обмежує територію реєстрації заявників – юридичних осіб. Зокрема, відтепер херсонські підприємства можуть отримати електронно-цифровий підпис (ЕЦП) виключно за місцем реєстрації.
Зазначені обмеження стосуються лише юридичних осіб.
Такі обмеження введені у зв’язку з виявленням фактів отримання послуг ЕЦП з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому.
Зазначимо, що міські підприємства можуть отримати електронні ключі за адресою м. Херсон, вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП, телефон для довідкової інформації: (0552) 32-74-99.

ЄСВ на „неповну ставку” за повною мінімальною зарплатою
Найманим працівникам, які працюють за основним місцем роботи на неповну тарифну ставку та отримують заробітну плату за відпрацьований час, яка не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, підприємство має нарахувати єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - ЄСВ) виходячи із законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати на місяць (з 1 січня 2015 року – 1218 гривень, а з 1 вересня – 1378 гривень).
При цьому, утримання єдиного внеску із заробітної плати (доходу) найманого працівника здійснюється із фактично нарахованої заробітної плати (доходу).
Такі вимоги передбачені нормами Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
Додатково додамо, що у вересні цього року єдиний внесок, нарахований херсонськими роботодавцями на суми заробітної плати; винагороди за договорами ЦПХ та на допомогу по тимчасовій непрацездатності склав майже 107 млн гривень.

Мінімальна вартість горілчаних напоїв в Херсоні
Восени цього року відбулось черговеп підвищення цін на алкоголь. Зокрема, з 1 вересня мінімальна оптова ціна на горілку і лікеро-горілчані вироби за 1 літр 100-відсоткового спирту зросла до 175,96 грн, а мінімальна роздрібна ціна – до 274,5 грн відповідно.
Таким чином, найдешевша пляшка горілки об’ємом 0,5 л наразі коштуває 54,9 грн, коньяку (три зірочки) – 84 грн, коньяку (п’ять зірочок) – 94 гривні.

Продаж пива у кіоску карається штрафом
З 1 липня 2015 року цей пінистий напій став алкогольним. З цього випливає, що суб'єкти господарювання, які бажають його продавати зобов'язані мати відповідні ліцензії та встановити реєстратори розрахункових операцій. Слід зазначити, що на відміну від торгівлі “звичайним” алкоголем,  місце торгівлі пивом не обмежується площею в 20 кв. метрів (ст. 1 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР „Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, далі - Закон №481). Проте, слід врахувати, що така діяльність повинна здійснюватися виключно в торговельних приміщеннях (будівлях).
Згідно з Національним стандартом України ДСТУ 4303:2004 „Торгівля роздрібна та оптова. Терміни та визначення понять” торговельна зала - торговельне приміщення для показування, вибирання товарів та обслуговування покупців, яке охоплює площу для розміщення торговельно- технологічного устаткування, вузлів розрахунку, робочих місць продавців та площу для покупців.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області




Комментариев нет:

Отправить комментарий