Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 12 февраля 2013 г.

Проект рішення XXVI сесії районної у місті ради VI скликання - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік



 ПРОЕКТ
КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

РІШЕННЯ

ХХVІ сесії районної у місті ради VІ скликання

14 березня  2013                                                                           

 
Про підсумки роботи зі зверненнями
громадян за 2012 рік 

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконкому у  2012 році, районна у місті рада встановила, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          У 2012 році до виконкому надійшло 736  письмових і усних звернень. У порівнянні з  2011 роком  кількість збільшилась на 127 звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 03.01.2012 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань керівництвом виконкому. За  2012 рік на прийомі у голови районної у місті ради  зареєстровано 105  звернень, що на 20 звернень  більше, ніж у  2011 році.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень збільшилась. Так, у  2011 році зареєстровано 49 колективних звернень, а в  2012 році – 66 звернень (+ 17). Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.
          Мають місце повторні звернення громадян. За 2011 рік надійшло 13 таких звернень, за 2012 рік – 22 звернення. Основна причина їх надходження полягає в тому, що дописувачі одночасно звертаються з однією (дублетною) заявою в різні установи міста (Херсонська міська рада, прокуратура тощо).
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 736 питань. У порівнянні з  2011 роком спостерігається збільшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального господарства (+ 44 звернення); комунального господарства  та благоустрою (+ 59 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (+ 18 звернень);  з питань виховання та навчання дітей (+ 13 звернень).
Зменшення звернень з питань соціального захисту та пенсійного забезпечення (- 14 звернень).      
          Згідно чинного законодавства та в межах своїх повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надає відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, районна у місті рада
В И Р І Ш И Л А:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2012 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
                                                                                   Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян, в тому числі у позаробочий час, за місцем проживання громадян, неухильне дотримання затверджених графіків.
                                                                             Термін – згідно графіку


       4. Завідувачу загального відділу:
          4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                     Термін – постійно
          4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
                                                                             Термін – згідно графіку
       4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                          Термін – до 5 числа
                                                                                                   місяця наступного         
                                                                                                   за звітним кварталом
          5. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік заслухати  на засіданні сесії районної у місті ради  в І кварталі  2014 року  
                                                            Відповідальний –  завідувач загального
                                                                                            відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника голови районної ради Л.П.Назаренка та постійну мандатну комісію з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та регуляторної політики (Задніпренко В.І.)



Голова районної у місті ради                                                Л.Я. Третяк

Комментариев нет:

Отправить комментарий