Замовляйте електронні перевірки
З 1 січня 2014 року платники
податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, за власним бажанням
можуть замовити в органі Міністерства доходів проведення електронної перевірки.
Для цього підприємець повинен подати заяву до територіального
органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10
календарних днів до початку проведення перевірки.
Для проведення податкової перевірки підприємець разом
із заявою повинен подати в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням
і сплатою податків і зборів, з дотриманням умови щодо реєстрації електронного
підпису підзвітних осіб та у встановленому форматі.
Відповідні норми щодо впровадження електронних
перевірок як сервісу для платників податків передбачено статтями 75, 85,86
Податкового кодексу України.
Форму заяви, порядок її подання та прийняття рішення
про проведення електронної перевірки встановлено наказом Міндоходів від
03.06.2013 року, який набрав чинності з 1 січня 2014 року.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області
Комментариев нет:
Отправить комментарий