Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 22 января 2014 г.



Дії платника у випадку помилково поданої звітності
У разі помилкового подання суб’єктом господарювання податкової звітності до органу Міндоходів, він може повідомити про це відповідний орган письмово. У листі платник повинен обґрунтувати обставини помилково поданої податкової звітності та звернутися з проханням не визнавати дану звітність як податкову. Це стосується звітності, яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того органу Міндоходів.
Нагадуємо, під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа органу Міндоходів, в якому перебуває на обліку платник податків, перевіряє наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п.48.3 та 48.4 ст. 48 ПКУ. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника, до її прийняття перевірці не підлягають (відповідно до ст.49 ПКУ).
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий