Комсомольська
районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
14 березня 2014 р. №
________
Про план роботи
виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2014 року
|
|
Керуючись статтею 41 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи
виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому
районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту
роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011
р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про
затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті
Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком
районної у місті ради
вирішив:
1.
Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал
2014 року (додаток 1).
2.
Рішення виконкому районної у місті ради від 13.09.2013 р. № 109 «Про план
роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2013 р.»
зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3.
Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за ІV квартал 2013 р.
прийняти до відома (додаток 2).
4.
Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 05.05.2014
р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІІІ квартал 2014 р.
5.
Організаційно-контрольному відділу:
5.1.
Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний
квартал. Підготувати довідку до 16.05.2014 р. про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у
місті ради за І квартал 2014 р.
5.2. До 16.05.2014
р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
на ІІІ квартал 2014 р.
6. Контроль
за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову
В.О.
Голова районної у місті ради
Л. Я. Третяк
Керуючий справами
виконкому В.
О. Рижкова
Додаток 1
до рішення виконкому
від 14.03.2014 року № ________
|
І.1. Засідання виконкому
КВІТЕНЬ
|
1. Про надання населенню
субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг,
придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 р. №
848.
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та
соціального захисту населення
|
|||
ТРАВЕНЬ
|
1. Про підсумки роботи
житлово-комунального господарства району в осінньо-зимовий період 2013-2014
р.р. та заходи щодо підготовки району до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015
р.р.
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу з питань життєдіяльності району
|
|||
|
2. Про погодження звіту
про виконання районного у місті бюджету за І квартал 2014 року.
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу
бухгалтерського обліку та звітності
|
|||
ЧЕРВЕНЬ
|
1. Про стан роботи по
благоустрою та санітарному дотриманню території району.
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу з питань життєдіяльності району.
|
|||
|
2. Про план роботи
виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2014 року.
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач
організаційно-контрольного відділу
|
|||
І. 2. Рішення, хід
виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
КВІТЕНЬ
|
1. Про хід виконання
Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
|
|||
ТРАВЕНЬ
|
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради
від 15.03.2013 року № 9 «Про хід
виконання програми «Про діяльність громадських формувань з охорони
громадського порядку та державного кордону».
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач юридичного відділу
|
|||
ЧЕРВЕНЬ
|
1. Про хід виконання
Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи».
|
||||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та
соціального захисту населення
|
|||
ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1. Апаратна
нарада:
– із заступниками голови
районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської
селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год.,
каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
|
– із керівниками
управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий,
3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
(1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
|
Наради:
– із керівниками
підприємств, установ та організації з питань економічного зростання,
соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому, завідувач загального
відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні
працівники (згідно запланованої наради)
|
– із працівниками
управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у
місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
|
– із керівниками
районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою,
каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
|
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
|
– із представниками
середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та
сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових
відносин; завідувач загального
відділу
|
– засідання штабу з
питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год.,
каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач
відділу з питань життєдіяльності району
|
– засідання штабу з
питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в
осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач
відділу з питань життєдіяльності району
|
ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи,
що проводять заступники голови районної у місті ради та керуючий справами виконкому (відповідно до
функціональних повноважень):
– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками
структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач організаційно-контрольного відділу
|
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з
відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та
власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший
четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
|
начальник служби у справах дітей
|
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб.
№ 205);
Відповідальні за підготовку:
|
головний спеціаліст з кадрової роботи
|
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00
год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
|
відповідальній секретар адмінкомісії
|
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця
щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
|
керуючий справами виконкому;
заступник начальника служби у справах дітей
|
– засідання комісії по
призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год.,
каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
начальник управління праці та соціального захисту
населення
|
– засідання районної
тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового
забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань
погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год.,
каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
|
заступник начальника управління праці та соціального
захисту населення, завідувач відділу праці
|
– засідання комісії по
призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка,
каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог
управління праці та соціального захисту населення
|
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця,
10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та
ринкових відносин
|
–
засідання комісії з питань розрахунків за енергоносії
(третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305).
Відповідальні за підготовку:
|
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та
ринкових відносин
|
ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1.
Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його
управлінь,
служб та відділів (День контролю)
КВІТЕНЬ
|
1. Про здійснення
візуального та автоматизованого контролю за повнотою і коректністю
персональних даних Державного реєстру виборців.
|
|||||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу ведення Державного реєстру виборців
|
||||
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за березень 2014 року.
|
|||||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
||||
ТРАВЕНЬ
|
1. Про здійснення
контролю за цільовим використанням державних коштів, спрямованих на виплату
державних соціальних допомог та субсидій згідно Положення про головного та
державного соціальних інспекторів.
|
|||||
|
Доповідає:
|
державний
соціальний інспектор
|
||||
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за квітень 2014 року
|
|||||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
||||
ЧЕРВЕНЬ
|
1. Про хід виконання
Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку».
|
|||||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу життєдіяльності району
|
||||
|
2. Аналіз розгляду контрольних документів за травень 2014 року
|
|||||
|
Доповідає:
|
головний
спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
||||
ІІ.3. Особистий прийом
Прізвище,
ім'я по батькові
|
Посада
|
Дата прийому
|
Часи
прийому |
Третяк Леонід Якович
|
голова районної у місті ради
|
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
|
з 1400 до 1700
|
Кравченко Юрій Павлович
|
заступник голови районної
у місті ради
|
2й, 4й понеділок місяця
каб. №
205
|
з 1400 до 1700
|
Назаренко Леонід Павлович
|
заступник голови районної
у місті ради
|
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
|
з 1400 до 1700
|
Рижкова Валентина Олегівна
|
керуючий справами виконкому
|
кожний вівторок
каб. № 315
|
з 1300 до 1700
|
Великих Любов Василівна
|
завідувач відділу соціально-економічного
розвитку
та ринкових відносин
|
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
|
з 900 до 1200
|
Зубенко Вікторія Едуардівна
|
завідувач служби
у справах дітей
|
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
|
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
|
Ромадіна Ольга Миколаївна
|
заступник
начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та
піклування
|
кожний
вівторок
каб. №
113
|
з 1300 до 1800
|
Смирнова Олена Іванівна
|
завідувач відділу ведення Державного реєстру
виборців
|
кожний понеділок, п'ятниця
каб. № 213
|
з 800 до 1600
|
Глухова Лариса Володимирівна
|
завідувач сектору капітального та індивідуального
будівництва
|
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
|
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
|
Тележенко Тетяна Григорівна
|
завідувач відділу бухгалтерського обліку та
звітності
|
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
|
з 1300 до 1600
|
Погорєлова Надія Григорівна
|
начальник управління праці
та соціального захисту населення
|
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 119
|
з 800 до 1500
|
Соколова Любов Олексіївна
|
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
|
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 313
|
з 800 до 1500
|
Спільна Лариса Олександрівна
|
завідувач відділу призначення соціальних допомог
УПСЗН
|
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 110
|
з 800 до 1500
|
|
завідувач відділу персоніфікованого обліку
пільгових категорій громадян УПСЗН
|
кожний понеділок,
п'ятниця каб. № 208
|
з 800 до 1600
з 800 до 1500
|
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
|
завідувач сектору з питань обслуговування
інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
|
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 102
|
з 800 до 1500
|
Щепелін Ігор Григорович
|
завідувач юридичного відділу
|
кожний понеділок
каб. №.302
|
з 900 до 1200
|
Каргопольцева Інна Іванівна
|
директор територіального центру соціального
обслуговування (надання соціальних послуг)
|
кожний понеділок, п'ятниця каб. № 405
|
з 900 до 1600
|
ІІ.4. Навчання кадрів
КВІТЕНЬ
|
1. Про організацію
оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
|
|||||
|
Доповідає:
|
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та
праці УПСЗН
|
||||
ТРАВЕНЬ
|
1. Про проведення
двомісячника по благоустрою та санітарному дотриманню території району.
|
|||||
|
Доповідає:
|
завідувач
відділу з питань життєдіяльності району
|
||||
ЧЕРВЕНЬ
|
1. Про Закон України
«Про оплату праці».
|
|||||
|
Доповідає:
|
завідувач відділу праці, заступник начальника управління праці та
соціального захисту населення
|
||||
ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.
Забезпечити інформування голови районної у місті ради
щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу району (постійно
протягом року).
|
Відповідальний за підготовку:
|
завідувач
відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
|
2.
Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно
фінансового стану району (постійно протягом року).
|
Відповідальний за підготовку:
|
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
|
3.
Організувати зустрічі керівництва району у трудових
колективах підприємств, установ, організацій.
|
Відповідальний за підготовку:
|
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
|
4.
Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для
управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених
заходів).
|
Відповідальний за підготовку:
|
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
|
Керуючий справами виконкому В. О. Рижкова
|
Додаток 2
до рішення виконкому
від 14.03.2014 року № ________
|
ІНФОРМАЦІЯ
про стан
виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за ІV
квартал 2013 року
У IV кварталі 2013 року робота посадових осіб та виконавчого комітету
районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого
рішенням виконкому від 13.09.2013 р. № 109 «Про план роботи виконавчого
комітету районної у місті ради на ІV квартал 2013 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом на ІV
квартал 2013 р., свідчать, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o
Про збір зернових культур в районі урожаю 2013 року.
o
Про стан готовності житлово-комунального господарства
району до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років.
o
Про стан розрахунків підприємств та організацій району з
Пенсійним фондом України, з бюджетом, за спожиті енергоносії.
o
Про затвердження звіту про виконання районного у місті
бюджету за 9 місяців 2013 року.
o
Про розгляд роботи з проведення уточнення персональних
даних Реєстру.
o
Про план роботи виконкому на 2014 рік.
o
Про план роботи виконкому на І квартал 2014 року.
Рішення, хід виконання яких було
розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o
Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у
місті ради від 12.10.2012 року № 151 «Про хід виконання рішення
виконавчого комітету районної у місті ради від 14.10.2011 року № 152 «Про
забезпечення ефективного контролю за охопленням дітей шкільного віку навчанням
у загальноосвітніх навчальних закладах району та здобуття ними загальної
середньої освіти».
o
Про хід виконання рішення виконкому від 09.11.2012 року №
163 «Про порядок контролю за виконанням документів у виконкомі районної у місті
ради».
o
Про хід виконання Закону України «Про статус та
соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи».
У 2013 році збирання ранніх
зернових культур в районі закінчено 12 липня, пізніх зернових – в першій декаді
вересня.
Весняна посуха 2013 року негативно вплинула на
стан зернових культур та їх урожайність.
В районі
загинуло всього 300 га зернових культур, або 14,8 % від посіяного. За оперативними даними, наданими
сільгоспвиробниками, при середній урожайності 16,8 ц/га, зібрано всього 2,9 тис. тонн зерна, з
них пшениці - 1,3 тис. тонн, ячменя - 1,4 тис. тонн. Відносно програми «Зерно Херсонщини
2012-2015» зерна отримано на 2,47 тис. тонн менше.
На
території Комсомольського району зареєстровано 61 об’єднання співвласників
багатоквартирних будинків, 8 житлово-будівельних кооперативів та 19 відомчих
будинків.
Житловий фонд Комсомольського району обслуговують
6 підприємств: ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна»,
ЖЕК-11, ЖЕК-1 Суворівського району, ПП «Жилсервіс», ПП «Жилтранс».
З метою організації та підготовки житлових
будинків району до опалювального періоду 2013-2014 років та своєчасної здачі
будинків за актами готовності МКП «Херсонтеплоенерго» райвиконкомом проведено 6
засідань районних штабів. На засіданнях розглядались питання запобігання
утворенню аварійних ситуацій на повітряних теплових мережах та транзитних
тепломережах, а також внутрішньобудинкових системах опалення. Приділялась увага
питанню вчасної подачі теплоносія, згідно температурного графіка та прискорення
проведення процедури перевірки приборів обліку, які встановлено на житлових
будинках.
Станом
на 09.10.2013 року за актами готовності внутрішньобудинкових систем опалення та
гарячого водопостачання здані всі будинку району.
Заборгованість підприємств району до Пенсійного
фонду України зі сплати страхових внесків та єдиного соціального внеску станом
на 01.10.2013 р. склала – 2 млн. 923,4 тис. грн., що на 343,5 тис. грн.
менше в порівнянні з початком 2013 р. і більше на 181,9 тис. грн. в порівнянні
з вереснем 2013 р.
Заборгованість
за природний газ станом на 01.10.2013 р. становила 1 млн. 641 тис. грн., з якої
94 відсотки складає борг ПАТ «Таврійська будівельна компанія» за минулі
роки, поточні борги сплачуються регулярно. Підприємство планує взяти кредит в
банку, що дасть змогу поступово розрахуватися з заборгованістю за газ.
На
засіданнях комісій з питань наповнення бюджету та з питань розрахунків за
спожиті енергоносії було заслухано 34 керівника підприємств-боржників, з них
вісім заслуховувалось неодноразово, керівників підприємств попереджено про
персональну відповідальність за нарощення боргів.
Станом
на 15 листопада 2013 року в базі даних Державного реєстру виборців (ДРВ) по
Комсомольському району зафіксовано 98 034 записи про виборців. Загальна
кількість будинків у районі складає 11 525, розташованих на 321 вулиці.
Протягом
2013 року відділом ведення ДРВ уточнено персональні дані 27 756 виборців й
внесено зміни до Реєстру.
За 11
місяців 2013 року відділом ведення ДРВ опрацьовано 7 доручень Центральної
виборчої комісії, на підставі яких
знищено 108 записів кратних включень.
Ітоговою кількістю проведеної роботи є перегляд
персональних даних кожного 3 виборця району.
З метою
запобігання дитячій бездоглядності, безпритульності, бродяжництву, жебрацтву та
вчиненню правопорушень серед дітей, спеціалісти служби у справах дітей
намагаються забезпечити постійне та своєчасне виявлення дітей, які опинились у
складних життєвих обставинах (121).
Спеціалістами
служби спільно з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей
Комсомольського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області, Комишанської
селищної ради, адміністраціями навчальних закладів постійно
проводяться профілактичні рейди «Діти вулиці», «Канікули», «Сім’я», «День
знань», «Останній дзвоник» (45), в ході яких перевіряються комп’ютерні
клуби щодо перебування в них дітей під час навчального процесу, місця
скупчення неповнолітніх.
Спеціалістами
служби спільно з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей для
запобігання негативним проявам серед неповнолітніх, в тому числі, пияцтву,
наркоманії, дитячої безпритульності, попередження правопорушень, злочинності, в
жовтні 2013 року проводились лекції в навчальних закладах району, направлені на
пропаганду здорового способу життя серед підростаючого покоління, запобігання
вживання алкоголю, тютюну, обговорювались проблеми моральної поведінки
сучасного підлітка, правопорушення та відповідальність за їх вчинення.
Не менш
важливою формою роботи, яка надає конкретну допомогу навчальним закладам
у запобіганні серед дітей порушень дисципліни, є участь спеціалістів
служби у засіданнях рад профілактики (22), із запрошенням батьків та дітей, що
стоять на внутрішньошкільному обліку або в «групі ризику». Засідання проходять
за участю заступників директорів шкіл з виховної роботи, класних керівників,
представників правоохоронних органів. З кожною дитиною проводиться
індивідуально-профілактична робота, батьків попереджають про притягнення їх до
адміністративної та кримінальної відповідальності за ухилення від виконання
своїх обов’язків.
За 9 місяців 2013 року до виконкому районної у місті
ради надійшло 668 контрольних документів, що на 272 документи більше, ніж в
аналогічному періоді минулого року. Із них, розпоряджень голови обласної
державної адміністрації – 88; розпоряджень міського голови – 77; доручень
голови обласної державної адміністрації та першого заступника голови ОДА –
керівника апарату – 44, які містили – 125 завдань; доручень міського голови та
його заступників – 79, які містили – 164 завдання.
На довгостроковому контролі знаходилось 68
контрольних документів.
У
звітному періоді випадків порушення строків виконання контрольних документів з
вини виконавця не зафіксовано.
Станом
на 01.12.2013 р. на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення (УПСЗН)
перебувало 459 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділом
призначення соціальних допомог УПСЗН у 2013 році призначено всього 615
компенсацій,
з
них:
-
на продукти харчування – 283;
-
на оздоровлення громадянам –
297;
-
відшкодування громадянам один
раз на рік вартості проїзду міжміським транспортом до будь-якого населеного
пункту та у зворотному напрямку – 35;
Направлено до санаторно-курортних
закладів:
-
дорослих – 20;
-
дітей у складі груп – 8;
-
дітей разом з одним із батьків
– 2.
Керуючий справами виконкому В.
О. Рижкова
Комментариев нет:
Отправить комментарий