Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 20 марта 2014 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ Міндоходів у Херсонській області



Херсонці оцінили діяльність Міндоходів
Щомісячно у Центрі обслуговування платників (ЦОП) проводиться анкетування відвідувачів з метою оцінювання рівня діяльності центру. Зокрема, за допомогою анкетування вивчається думка херсонців щодо оцінювання професійного рівня, компетентності працівників ЦОП та якості обслуговування платників податків. Позитивним досягненням є те, що майже 100% респондентів лютневого опитування позитивно оцінили діяльність ЦОП.
Так, у лютому місяці проаналізовано 295 анкет від херсонців. В кожній анкеті було 15 запитань. Загалом опитувані відповіли на 4425 запитань, із яких у 98 % випадків надали позитивні відгуки.
„Робота щодо вивчення громадської думки херсонців триває. Сьогодні одним з пріоритетних напрямків роботи ДПІ у м. Херсоні  є кваліфіковане та якісне сервісне обслуговування платників податків та зборів,” - зазначила заступник начальника інспекції Ольга Журковська.
Вона наголосила, що завдяки поєднанню інтересів держави і громадян, ефективній співпраці з платниками податків формується позитивний імідж органів Міндоходів України.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Херсонський бізнес справно наповнює Державний бюджет
податком на додану вартість
На обліку в ДПІ у м. Херсоні перебуває 2348 платників податку на додану вартість, з яких 2041 - юридичні осіб та 307 - підприємці. Протягом двох місяців цього року вони перерахували до Державного бюджету 29,9 млн. гривень. Більшу частину сплатили підприємства міста – 28,7 млн. гривень. Інші 1,2 млн. грн. надійшли від представників херсонського малого бізнесу – підприємців.
В той же час херсонським суб’єктам господарювання у січні-лютому було відшкодовано 15,5 млн. грн. ПДВ. Таким чином держава всіляко сприяє поповненню обігових коштів підприємства, підвищенню платоспроможності та більш ефективної податкової політики платника податку, яка повинна проявлятись в збільшені податкових платежів до бюджетів усіх рівнів.
Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року підприємства з позитивною податковою історією отримали можливість проходити прискорену процедуру відшкодування податку на додану вартість. Такі платники отримуватимуть відшкодування ПДВ всього за 11 робочих днів.
Крім того, програма підтримки для зразкових платників передбачає, що: такі підприємства планово перевірятимуться не частіше одного разу на три календарних роки; камеральна перевірка 5 робочих днів (а не 20 – як для інших); скорочені терміни податкові консультацій та адмінпослуги (наприклад довідка про відсутність заборгованості видаватиметься протягом 3-х робочих днів) та ін.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Звітність з єдиного внеску подається до органів доходів і зборів
Подання звітності з єдиного внеску та його сплата, як і раніше, здійснюється до органів доходів і зборів.
Останнім днем подання звітних документів за лютий та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є 20 березня 2014 року.
Нагадаємо, що роботодавці, які використовують працю найманих осіб, повинні звітувати щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця за основним місцем своєї реєстрації.
Нараховані суми єдиного внеску страхувальники сплачують не пізніше 20 числа наступного місяця.
Наразі за січень 2014 року до ДПІ у м. Херсоні надано майже 6300 звітів з єдиного внеску, 75% із них надійшли в електронному вигляді.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Наближаються строки подання декларації та сплати акцизного податку за лютий
Зветраємо увагу платників акцизного податку! Останнім днем подання декларації з акцизного податку за лютий поточного року буде 20 березня 2014 року. 
При цьому сума податку сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем подання податкової декларації. Оскільки останній день сплати припадає на вихідний день, суму податку за лютий необхідно буде сплатити 28 березня 2014 року.
Нагадуємо, порядок сплати акцизного податку регламентується розділом VI Податкового кодексу України.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

За користування землею херсонські землевласники сплатили 9,9 млн. грн.
Ця сума надійшла до місцевої скарбниці у січні-лютому 2014 року. Майже 88% від загальної суми перерахували підприємства, 12% - громадяни.
У структурі надходжень до місцевого бюджету Херсону плата за землю посідає друге місце. Серед юридичних осіб Херсону земельний податок сплачують 780 платників, орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності – 400. Серед підприємців платниками орендної плати є 543 особи, а земельного податку 148. Земельний податок до місцевого бюджету надходить від 24609 мешканців Херсона.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

У січні - лютому 2014 року платники Херсону сплатили 567,1 тис. грн. збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства
На обліку в ДПІ у м. Херсоні перебувають 558 суб'єктів господарювання, які займаються реалізацією алкогольних напоїв та пива та сплачують збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. Із загальної кількості платників цього збору 452 – це підприємці, 106 - підприємства.
Нагадаємо, що платниками вказаного збору є суб'єкти підприємницької діяльності, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.
Об'єктом оподаткування збором є виручка - товарооборот, одержаний на всіх етапах реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольних напоїв і пива, у тому числі за операціями, що не передбачають оплати у грошовій формі. Ставка збору становить півтора відсотка від об'єкта оподаткування.
Розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається за базовий звітний період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця. Сплачувати збір суб'єктам господарювання слід протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку подання розрахунку. Граничний термін сплати суми збору за лютий — 28 березня 2014 року.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

У Херсоні 5 громадян задекларували доходи більше 1 мільйона гривень
З початку 2014 року 760 херсонців вже прозвітували про свої минулорічні статки. Загальний дохід, отриманий у 2013 році, за поданими цими громадянами деклараціями про майновий стан і доходи складає майже 56 мільйонів гривень. До сплати в бюджет задекларовано більше 860 тисяч гривень з податку на доходи фізичних осіб. 5 декларантів вказали дохід у понад один мільйон гривень.
Гроші, які мають повернутися до громадян, тобто, податкова знижка за вже поданими для цього 470 деклараціями, склала близько 562 тисяч гривень.
Нагадуємо херсонцям, які мають задекларувати свої доходи, отримані у 2013 році, що свідоме декларування доходів – це індивідуальний внесок громадянина у добробут і економічну стабільність своєї громади та країни в цілому.
Кампанія декларування триватиме до 1 травня 2014 року. Бланк декларації про майновий стан і доходи можна безкоштовно отримати у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні, вікно 7. Також, таку декларацію можна направити до податкової інспекції через Інтернет (за умови отримання електронного ключа цифрового підпису). Така послуга значно заощадить ваш час. Скористатися нею можна, натиснувши на банер «Декларування он-лайн», який розміщено на веб-сайті Міндоходів.
   Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області





Затверджено Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки
З 07.03.2014 набув чинності наказ Міндоходів України від 31.12.2013 №898 "Про затвердження форматів та Порядку подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки".
Наказом затверджено формати документів, які пов'язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються в електронній формі платником податків для проведення електронної перевірки, зокрема, Журнал господарських операцій, Книгу обліку доходів (Книгу обліку доходів і витрат), в залежності від групи платників єдиного податку, яка надається платником для проведення електронної перевірки;
Також затверджено Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки.
Нагадаємо, що платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 2014 року можуть замовити проведення електронної перевірки. Перевагами такої перевірки є: дистанційне обслуговування платників податків, мінімізація впливу людського фактора, зменшення терміну проведення перевірки, заощадження часу на візити до конролюючого органу.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Боржник не може зареєструватися платником єдиного податку
Наявність податкового боргу на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку є однією з підстав для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.
У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.
Особливості застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності встановлено главою 1 розділу XIV Податкового кодексу від 02.12.2010 № 2755-VI.
Нагадуємо, що при сплаті податків, зборів, митних платежів, єдиного соціального внеску в рахунок погашення податкового боргу в розрахунковому документі у полі "Призначення платежу" зазначається код виду платежу – 140 (надходження до бюджету коштів у рахунок погашення податкового боргу).
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Захистіть свою інформацію – отримайте ключ електронного підпису
Суб’єкти господарювання, які бажають мінімізувати кількість візитів до податкової інспекції, заощаджувати свій час, користуватися новітніми електронними сервісами Міндоходів, звітувати в електронному вигляді зі свого робочого місця, офісу чи дому повинні мати лише ключ електронного цифрового підпису. Такий підпис оформлюється безкоштовно.
З порядком отримання електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Мін доходів. Детальну інформацію щодо отримання сертифікатів електронних ключів можна отримати в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні, кабінет №25, телефон 32-74-99.
Нагадаємо, що в електронному вигляді до органів Міндоходів можна також подавати митні декларації та декларації про доходи громадян, отримані у минулому році.
   Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Підприємці - спрощенці, які не використовують працю найманих працівників сплачують ЄСВ у розмірі 34,7%
Підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування без використання праці найманих працівників, нараховують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) у розмірі 34,7% від отриманого доходу. Ця сума визначається такими платниками самостійно, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом України від 08.07.2010 № 2464-VI та не менше розміру мінімального страхового внеску.
Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску – максимальна сума доходу застрахованої особи, що дорівнює сімнадцяти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок, тобто 20706 гривень станом на 01.01.2014.
Мінімальний страховий внесок – сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та підлягає сплаті щомісяця. Мінімальна заробітна плата станом на 01.01.2014 становить 1218 гривень, відповідно розмір мінімального страхового внеску – 422,65 гривень.
Таким чином, навіть якщо підприємець-спрощенець не отримував доходи від здійснення підприємницької діяльності у звітному періоді, йому необхідно самостійно нараховувати та сплачувати ЄСВ і за такий період.
Наразі у січні - лютому цього року херсонські платники сплатили майже 85,3 млн.грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
   Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Які особи мають право на складання податкових накладних?
Податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку у контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (ПДВ). Водночас, для таких осіб законодавством встановлені й інші обмеження. Наведемо деякі з них. 
Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії (інші структурні підрозділи) платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати їм право складання податкових накладних. Для цього платник податку повинен кожній філії (структурному підрозділу) присвоїти окремий числовий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.
При складанні податкової накладної такими підрозділами платника податку в податковій накладній зазначаються найменування головного - підприємства, зареєстрованого як платник податку, що визначене статутними документами, та найменування такого структурного підрозділу.
При здійсненні господарських операцій, пов’язаних з використанням майна, отриманого в управління за договорами про управління майном, податкова накладна складається особою – управителем майна, яка веде окремий облік з ПДВ таких господарських операцій та відповідальна за утримання і внесення податку до бюджету.
Суб'єкти підприємницької діяльності, що перейшли на спрощену систему оподаткування, яка не передбачає сплати ПДВ або передбачає його нарахування за іншими ставками, ніж визначені підпунктом „а” пункту 193.1 статті 193 розділу V з урахуванням положень пункту 10 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, втрачають право на складання податкової накладної.
Податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж визначена у Податковому кодексі України.
Нагадаємо, з 1 березня 2014 року податкову накладну потрібно складати за новою формою, яка затверджена наказом Міндоходів від 14.01.2014 № 10 .
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Студенти-бюджетники права на податкову соціальну пільгу не мають
Важливими чинниками, які впливають на право платника податку отримувати податкову соціальну пільгу (ПСП), є отримання працівниками-студентами стипендії з бюджету та розмір їхньої заробітної плати.
Так, відповідно до п. 169.4.1 Податкового кодексу ПСП застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата, якщо його розмір не перевищує в 2014 році 1710 гривень.
В той же час існують певні обмеження щодо права на ПСП. Зокрема, податкова соціальна пільга не застосується до заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, що виплачується йому як студенту з бюджету.
Тобто, студент-бюджетник не має права на застосування ПСП, якщо він одночасно із зарплатою отримує стипендію із бюджету.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області




Будівництво доступного житла – кого звільнено від сплати ПДВ?
Згідно з підпунктом 197.15 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання будівельно-монтажних робіт з будівництва доступного житла та житла, що будується за державні кошти.
Механізм будівництва доступного житла визначається Законом України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва".
Разом з тим, наголошуємо, що застосовувати дану пільгу мають право лише ті суб’єкти господарювання, які є забудовниками та визначені виконавцями регіональної цільової програми будівництва доступного житла у відповідному регіоні і безпосередньо здійснюють будівельно-монтажні роботи.
Інші ж суб’єкти господарювання – платники ПДВ, які виконують роботи для забезпечення будівництва доступного житла, права на використання пільги  з ПДВ не мають, та надають послуги виконавцям  з нарахування ПДВ за повною ставкою та загальновстановленими правилами.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Громадськість та представники органів державної влади обговорювали проект рішення щодо ставок податку на нерухомість
Сьогодні у Херсонській міській раді відбулося громадське слухання проекту регуляторного акту-рішення Херсонської міської ради “Про внесення змін до рішення міської ради від 24.06.2011 року №294 “Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”. В обговоренні зазначеного проекту рішення взяли участь т.в.о. Міського голови, секретар міської ради В. Миколаєнко, начальник ДПІ у м. Херсоні С.В. Олефіренко, фахівці міської ради та податкової інспекції, представники громадськості.
Зазначене обговорення викликано внесенням змін до статті 265 Податкового кодексу України щодо оподаткування різних видів об’єктів житлової нерухомості та бази оподаткування. Зокрема, завдяки виключенню із об'єкта оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, об'єкти житлової нерухомості, які належать малозабезпеченим сім'ям, опікунам, піклувальникам дітей, дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, вдалося удосконалити систему державної підтримки зазначених категорій громадян.
Варто зазначити, що зі зміною бази оподаткування можливе зменшення суми надходжень від податку на нерухомість. Водночас, це максимально мінімізує податкове навантаження на малозабезпеченого власника житлової нерухомості.
За результатами слухання, прийнято резолюцію про винесення на чергову сесію міської ради питання про внесення змін до рішення “Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки”.
Нагадаємо, протягом жовтня-грудня 2013 року в ДПІ у м. Херсоні проведена звірка із 63 тисячами херсонських власників житлової нерухомості щодо площі, яка підлягає оподаткуванню. Це складає 84%  їх загальної кількості. За її результатами визначено коло громадян, які є потенційними платниками цього податку. 
Звертаємо увагу на те, що херсонці-власники житлової нерухомості, які за певних обставин ще не провели звірку своїх даних, мають можливість провести звірку протягом березня-квітня 2014 року. У разі її непроведення, податок нараховуватиметься за даними, які є в наявності у податкової інспекції. Водночас такі дані можуть не враховувати зміни майнового стану окремого власника.
  З метою уточнення даних щодо площі житлової нерухомості та підтвердження пільг із сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, чекаємо власників такої нерухомості за адресою: вул. І. Кулика, 143а, кабінети № 205, 233, тел. 327-438, 327-485.
  Для проведення звірки необхідно мати при собі оригінали документів про право власності на об’єкти житлової нерухомості та про житлову площу таких об’єктів, паспорт й ідентифікаційний номер.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий