Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

четверг, 13 марта 2014 г.

П Р О Т О К О Л спільного засідання постійних комісій: з питань планування, бюджету та фінансів, мандатної з питань депутатської діяльності,етики, законності, правопорядку та регулярної політики , з питань індивідуально будівництва, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, благоустрою та охорони навколишнього середовища, з питань медицини та соціального захисту населення, з питань науки та освіти, молоді та спорту, з питань сприяння розвитку підприємств та агропромислового комплексу району, підприємницької діяльності та охорони праці.



П Р О Т О К О Л   
спільного засідання постійних комісій: з питань планування, бюджету та фінансів, мандатної з питань депутатської діяльності,етики, законності, правопорядку та регулярної політики , з питань індивідуально будівництва, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, благоустрою та охорони навколишнього середовища, з питань медицини та соціального захисту населення, з питань науки та освіти, молоді та спорту,  з питань сприяння розвитку підприємств та агропромислового комплексу району, підприємницької діяльності та охорони праці.
     10 березня  2014                                                                                            каб. № 205
Присутні : Третяк Л.Я., Кравченко Ю.П., Балабанова І.О, Задніпренко В.І., Зеленов В.О., Погорєлова Н.Г., Нахаба Т.П., Глухова Л.В., Мала Л.О., Воробйова Л.Д., Поливко Д.О., Малихін М.О., Бабій Н.І., Індиченко Г.В., Павленко С.О., Бубнов П.В., Тартинський В.А., Капусняк В.А., Минкін С.М.,Лисенко В.В., Кречик П.В.. Ковіня С.Г., Квашенко Т.Б., Верещак В.М.
Головуючий: Кравченко Ю.П. - заступник голови районної у місті ради.
Запрошені:  
            Маренчук Григорій Леонідович -  прокурор Комсомольського  району
                                                                       м. Херсона;
  Тележенко Тетяна Григорівна – завідувач відділу бухгалтерського   обліку   та звітності;
  Цупіков Олександр Миколайович – завідувач відділу з питань життєдіяльності району;
             Макарова Олена Петрівна - завідувач загального
                              відділу  виконкому.
             Зубенко Вікторія Едуардівназавідувач служби у справах 
                                                                                 дітей;
             Соколова Любов Олексіївна - заступник начальника управління
                        праці та соціального захисту населення
                        Комсомольської районної у місті ради,
                                      завідувач відділу праці.
             Великих Любов Василівназавідувач соціально-економічного
                                                                         розвитку та ринкових відносин виконкому.


                                             ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 
     1. Розгляд інформації:  Інформація про здійснення діяльності прокуратурою Комсомольського району м. Херсона спрямовану на неухильне додержання та правильне застосування законодавства України щодо сприяння захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави, зміцненню законності та правопорядку в районі, поновлення прав громадян та інтересів держави, що в свою чергу відповідає принципам функціонування демократичної держави.
          Інформує:  Маренчук Григорій Леонідович -  прокурор Комсомольського  району м. Херсона;
     2.  Про виконання районного бюджету за 2013 рік.
        Інформує:  Тележенко Тетяна Григорівна – завідувач відділу бухгалтерського обліку   та звітності.
     3. Про внесення змін до рішення районної у місті ради від 31.01.14 р. № 226 «Про районний у місті бюджет на 2014 рік».
        Інформує:  Тележенко Тетяна Григорівна – завідувач відділу бухгалтерського обліку   та звітності.
      4. Про затвердження розпоряджень голови районної у місті ради, виданих  у міжсесійний період.
        Інформує:  Тележенко Тетяна Григорівна – завідувач відділу бухгалтерського обліку   та звітності.
      5. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.
       Інформує: Макарова Олена Петрівна - завідувач загального
                              відділу  виконкому.
      6. Про  виконання  Програми організації зовнішнього благоустрою району  за 2013  рік, затвердженої рішенням ХХVІ сесії районної у місті ради від 14 березня 2013 року № 167.
        Інформує: Цупіков Олександр Миколайовичзавідувач відділу з питань     життєдіяльності району.
      7. Про виконання Програми сприяння у створенні та підтримці об’єднань співвласників багатоквартирних будинків  на 2012-2013 роки, затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 14 лютого 2012 року №110.
        Інформує: Цупіков Олександр Миколайовичзавідувач відділу з питань     життєдіяльності району.
      8. Про виконання  Програми сприяння у створенні та підтримці органів        самоорганізації населення  на 2012-2013 роки , затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради  від 14 лютого 2012 року № 112.
        Інформує: Цупіков Олександр Миколайовичзавідувач відділу з питань     життєдіяльності району.
     9. Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки у 2013 році.
      Інформує: Зубенко Вікторія Едуардівна – завідувач служби у справах дітей.
     10. Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення у 2013 році.
       Інформує: Погорєлова Надія Григорівна – начальник управління праці
                                                                та соціального захисту  населення
                                                               Комсомольської районної у місті ради.
     11. Про хід виконання делегованих повноважень щодо роботи адміністра-тивної  комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2013 році.
        Інформує: Кравченко Юрій Павлович - заступник голови районної у місті ради, голова адміністративної комісії.
     12. Про хід виконання Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року, затвердженої рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31 травня 2013 року № 185, у 2013 році.
       Інформує: Соколова Любов Олексіївна - заступник начальника управління
                        праці та соціального захисту населення
                        Комсомольської районної у місті ради,
                                      завідувач відділу праці.

     13.  Інформація про підсумки роботи агропромислового комплексу району за 2013 рік і перспективи на 2014 рік.
                       Інформує:Великих Любов Василівна –завідувач соціально-економічного
                                                                         розвитку та ринкових відносин виконкому.
     14. Про хід виконання  Програми розвитку фізичної культури та спорту в районі на 2011-2015 роки за 2013 рік.
         Інформує: Верещак Валерій Михайлович – голова постійної комісії з питань науки та освіти, молоді та спорту.

1.1. Слухали: Інформація про здійснення діяльності прокуратурою Комсомольського району м. Херсона спрямовану на неухильне додержання та правильне застосування законодавства України щодо сприяння захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави, зміцненню законності та правопорядку в районі, поновлення прав громадян та інтересів держави, що в свою чергу відповідає принципам функціонування демократичної держави.

Виступили:  Лисенко В.В., Погорєлова Н.Г., Зеленов В.О.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання інформацію про здійснення діяльності прокуратурою Комсомольського району м. Херсона спрямовану на неухильне додержання та правильне застосування законодавства України щодо сприяння захисту конституційних прав і свобод громадян та інтересів держави, зміцненню законності та правопорядку в районі, поновлення прав громадян та інтересів держави, що в свою чергу відповідає принципам функціонування демократичної держави,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.2. Слухали: Про виконання районного бюджету за 2013 рік.
Виступили:  Воробйова Л.Д. , Мала Л.О., Балабанова І.О., Квашенко Т.Б.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання: «Про виконання районного бюджету за 2013 рік» ,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.3. Слухали: Про внесення змін до рішення районної у місті ради від 31.01.14 р. № 226 «Про районний у місті бюджет на 2014 рік».
Виступили:  Балабанова І.О., Квашенко Т.Б.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання: «Про внесення змін до рішення районної у місті ради від 31.01.14 р. № 226 «Про районний у місті бюджет на 2014 рік»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.4. Слухали: Про затвердження розпоряджень голови районної у місті ради, виданих  у міжсесійний період.
Виступили:  Мала Л.О., Глухова Л.В.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання: «Про затвердження розпоряджень голови районної у місті ради, виданих  у міжсесійний період»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.5. Слухали: Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.
Виступили:  Кречик П.В., Лисенко В.І.,  Задніпренко В.І.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання: «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.6. Слухали: Про  виконання  Програми організації зовнішнього благоустрою району  за 2013  рік, затвердженої рішенням ХХVІ сесії районної у місті ради від 14 березня 2013 року № 167.
Виступили:  Малихін М.О., Павленко С.О., Лисенко В.В.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про  виконання  Програми організації зовнішнього благоустрою району  за 2013  рік, затвердженої рішенням ХХVІ сесії районної у місті ради від 14 березня 2013 року № 167»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.7. Слухали: Про виконання Програми сприяння у створенні та підтримці об’єднань співвласників багатоквартирних будинків  на 2012-2013 роки, затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 14 лютого 2012 року №110.
Виступили:  Малихін М.О., Глухова Л.В, Індиченко Г.В.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про виконання Програми сприяння у створенні та підтримці об’єднань співвласників багатоквартирних будинків  на 2012-2013 роки, затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 14 лютого 2012 року №110»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.8. Слухали: Про виконання  Програми сприяння у створенні та підтримці органів        самоорганізації населення  на 2012-2013 роки , затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради  від 14 лютого 2012 року № 112.
Виступили:  Кравченко Ю.П., Глухова Л.В., Бубнов П.В.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про виконання  Програми сприяння у створенні та підтримці органів самоорганізації населення  на 2012-2013 роки , затвердженої рішенням ХVІІ сесії районної у місті ради  від 14 лютого 2012 року № 112»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.9. Слухали: Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки у 2013 році.
Виступили:  Глухова Л.В., Верещак В.М.,
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки у 2013 році»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.10. Слухали: Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення у 2013 році.
Виступили:  Нахаба Т.П., Бабій Н.І.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення у 2013 році»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.11. Слухали: Про хід виконання делегованих повноважень щодо роботи адміністративної  комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2013 році.
Виступили:  Третяк Л.Я., Задніпренко В.І..
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про хід виконання делегованих повноважень щодо роботи адміністративної  комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2013 році»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.12. Слухали: Про хід виконання Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року, затвердженої рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31 травня 2013 року № 185, у 2013 році.
 Виступили:  Третяк Л.Я., Погорєлова Н.Г., Ковіня С.Г.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про хід виконання Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року, затвердженої рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31 травня 2013 року № 185, у 2013 році»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.13. Слухали Інформація про підсумки роботи агропромислового комплексу району за 2013 рік і перспективи на 2014 рік.
 Виступили:  Ковіня С.Г., Бубнов П.В.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання:  Інформацію про підсумки роботи агропромислового комплексу району за 2013 рік і перспективи на 2014 рік»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.
1.14. Слухали: Про хід виконання  Програми розвитку фізичної культури та спорту в районі на 2011-2015 роки за 2013 рік.
 Виступили:  Кравченко Ю.П., Лисенко В.В., Глухова Л.ВА.
       Вирішили: Винести на розгляд ХХХV сесії районної у місті ради VІ скликання питання:  «Про хід виконання  Програми розвитку фізичної культури та спорту в районі на 2011-2015 роки за 2013 рік»,  яке  спільне засідання постійних комісій розглянуло та підтримало.


Голосували:  " ЗА" 24  чоловіка.
                        "ПРОТИ" –немає ,
                        "УТРИМАЛИСЯ"  - немає .

Головуючий                          


Херсонці активно звертаються на “Пульс”
З початку року на „Пульс” Міндоходів звернулись 12 херсонських платників податків. Із них, у п'яти випадках зверталися представники підприємств, у шести – громадяни та підприємці, один заявник не побажав себе назвати (анонімне звернення). Основні питання, що піднімалися херсонцями, стосувалися реєстрації податкових накладних, адміністрування  єдиного соціального внеску, проведення перевірок, режиму роботи Центру обслуговування платників, внесення відомостей до реєстру застрахованих осіб, надання консультацій.
Всі повідомлення уважно та оперативно розглянуті, про що кожного заявника повідомлено персонально.
Нагадаємо, що для підвищення ступеню довіри громадян Міндоходів України впровадило єдиний антикорупційний сервіс “Пульс” (044-284-00-07). Він є доступним клієнтам як податкової, так і митниці.
Цей сервіс попереджує труднощі в спілкуванні, некоректне ставлення, перевищення повноважень, неякісне обслуговування.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

         Щодня до ЦОП ДПІ у м. Херсоні звертається 1100 херсонців
Сьогодні Центр обслуговування платників ДПІ у м. Херсоні (ЦОП) є справжнім осередком надання сучасних сервісних послуг бізнесу міста. Про це свідчить як якість наданих послуг, так і кількість звернень від херсонців. 
Так, з початку року до ЦОП звернулися 67 тис. клієнтів за різноманітними послугами. Більшість із них бажали подати звітність або отримати електронний цифровий підпис для подальшого звітування через Інтернет.
В той же час, до ЦОП звертаються і платники, які бажають отримати дозвільні документи, довідки, консультаційні та інші, необхідні їм послуги. Загалом, протягом січня-лютого цього року фахівці ЦОП надали 33 тис. різноманітних послуг, із них 3641 адміністративну і 15051 інформаційну.
Зокрема, працівники ЦОП видали: 1636 карток платників податків; 104 документи про взяття на облік; 256 книг обліку розрахункових операцій тощо.
Нагадаємо, що Центр обслуговування платників з 4 березня перейшов на звичайний режим роботи, а саме: Вт., Ср., Пт. - з 9-00 год. до 18-00 год., Пн., Чт. - з 9-00 год. до 20-00 год., та в Сб. з 9-00 год. до 16-00 год.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Херсонські підприємства поповнили бюджету на

14 млн грн податку на прибуток
Саме така сума зазначеного податку надійшла до бюджету протягом січня-лютого цього року. В середньому надходження становили 7 млн грн на місяць, що на 2,4 млн грн більше, ніж торік. Нагадаємо, що середньомісячні надходження в 2013 році становили 4,6 млн гривень.
Нагадаємо, що авансовий внесок з податку на прибуток щомісяця сплачують суб'єкти господарювання, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період перевищують 10 млн. гривень.
28 березня 2014 року – останній день сплати авансових внесків з податку на прибуток за березень 2014 року, який становить 1/12 від суми податку на прибуток за 2013 рік.
Звертаємо увагу на те, що Податковим кодексом не передбачено перенесення строку сплати податкового зобов’язання у випадку, коли останній день сплати припадає на вихідний або святковий день. Тому, з метою запобігання виникнення податкової заборгованості, радимо Вам своєчасно сплатити належну суму грошового зобов’язання у січні.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

“Спрощенці” збагатили місцеву скарбницю на 16 мільйонів гривень

Платники єдиного податку - юридичні особи та приватні підприємці з початку року сплатили до бюджету майже 16 млн. грн., що на 1,7 млн. грн. більше, ніж минулоріч.
Підприємці перерахували до скарбниці 10,6 млн. грн., що на 0,7 млн. грн. більше минулорічних показників; надходження від спрощенців – підприємств цього року зросли на понад мільйон гривень і складають 5,4 млн. грн.
Зазначені дані свідчать, що нині діюча модель спрощеної системи оподаткування сприяє пожвавленню малого та середнього бізнесу. Зокрема, при реєстрації власної справи платникам більше не потрібно звертатися до органів Міндоходів для взяття на облік. Достатньо подати відповідні документи державному реєстратору. Крім того, відтепер спрощена й сама процедура реєстрації і проходить вона за принципом «єдиного вікна». Такі спрощення дозволяють суттєво скоротити документообіг і час бізнесменів.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

“Чорна” зарплата – це відсутність здобутків 
але значний перелік втрат

Виплата заробітної плати у «конвертах» та нелегальні трудові відносини є одними із самих негативних явищ суспільного розвитку та серйозною загрозою для економіки в цілому.
Основним джерелом наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб. Тому, аби завтра мати якісне медичне обслуговування та якісний рівень освіти і культури, сьогодні надзвичайно важливим є вжиття заходів, спрямованих на викриття фактів порушень податкового законодавства стосовно виплати зарплати. Проблема виплати зарплати «у конвертах» стосується як працедавця, так і працівника,й держави. Тому, щоб викорінити цю проблему, потрібно об’єднати зусилля всіх зацікавлених осіб.
Прагнення працедавців економити на фонді оплати праці зустрічає згоду працівників отримувати “тіньову” зарплату. Люди, які погоджуються отримувати таку зарплату, сприяють розвитку тіньових схем, позбавляють себе соціальної захищеності та наражають себе на неприємності. Від власної байдужості «трудові нелегали» втрачають трудову пенсію, відпускні за час відпустки, суму індексації заробітної плати у зв’язку зі зростанням цін, лікарняні, декретні виплати, отримання банківських кредитів тощо.
Більше того, такі працівники повністю беззахисні перед роботодавцем. Адже домовленість про розмір “чорної” зарплати жодним чином не зафіксовано, і роботодавець сплачує зарплату доти, доки на те його воля. Звернувшись по захист своїх прав, наприклад, до суду, працівник не матиме  підтвердження дійсного розміру своєї заробітної платні.
Тож вкотре звертаємося до громадян: не будьте байдужими, подбайте про  власне майбутнє вже сьогодні!
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Відчуйте переваги Електронного кабінету платника податків!

Онлайн сервіс - Електронний кабінет платника податків містить наступні сервіси:
Звітність - надає користувачу можливість: створення пакета податкової звітності (декларації з додатками) або імпорту з бухгалтерських програм; перевірки звітності на наявність арифметичних помилок; вибору ДПІ, до якої має бути подана звітність; подання звітності в режимі реального часу з отриманням квитанції про її прийняття/неприйняття; перегляду поданої звітності (незалежно від способу її подання) тощо.
Розрахунки з бюджетом - надає доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках, зборах (обов'язкових платежах).
Податковий календар - нагадує користувачу про терміни подання звітності та сплати податків, зборів, обов'язкових платежів.
Облікові дані платника - інформує користувача щодо його облікових даних (за даними Міндоходів).
Звірення розрахунків з бюджетом - надає можливість звірення своїх розрахунків з бюджетом зі свого робочого місця, не витрачаючи час на відвідування органів Міндоходів.
Книга обліку доходів і витрат - забезпечує для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) і осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, можливість ведення Книг обліку доходів і витрат в електронному вигляді.
Якщо платник виявив помилку у відправленому звіті, він може надіслати засобами “Електронного кабінету платника податків” уточнюючий звіт.
Звертаємо увагу, що скористатися цим сервісом можуть платники податків юридичні особи, підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність. Зазначені особи повинні мати електронний цифровий підпис.
Нагадаємо, що Центр сертифікації ключів знаходиться в ЦОП ДПІ у м. Херсоні за адресою: м. Херсон, вул. І. Кулика, 143а, телефон консультанта-модератора: 32-73-55.
   Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Як подати реєстраційну заяву платника ПДВ?

Суб'єкти господарювання, які бажають зареєструватися платниками податку на додану вартість (ПДВ), повинні подати відповідну заяву. Пунктом 183.7 статті 183 Податкового кодексу України встановлено, що заява про реєстрацію особи як платника ПДВ подається особисто такою фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та повноважень) до контролюючого органу за місцезнаходженням особи.
Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати реєстраційну заяву засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника ПДВ може бути подана державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Електронна копія реєстраційної заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючих органів одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або підприємця.
Якщо в заяві про реєстрацію не зазначені обов’язкові реквізити, надані недостовірні або неповні дані, її не скріплено печаткою заявника (для юридичних осіб, які подали заяву до контролюючого органу у паперовому вигляді), не підписано заявником (для підприємців), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви від особи, яка реєструється платником ПДВ, відомості про заявника не включені до Єдиного державного реєстру, то протягом 5 робочих днів від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію (із зазначенням підстав неприйняття попередньої).
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Які документи необхідні херсонцям для подорожі за кордон на авто

ДПІ у м. Херсоні нагадує, що херсонцям які зібралися в подорож за кордон на транспортному засобі (далі – ТЗ), власником якого є інший громадянин або підприємство, необхідно подати у пункті пропуску через державний кордон наступні документи:
- свідоцтво про реєстрацію, видане на ім’я власника ТЗ, разом з документом, що підтверджує право користування або розпорядження цим ТЗ
- або свідоцтво про реєстрацію ТЗ на ім’я особи, яка здійснює поїздку за кордон, видане підрозділом Державтоінспекції за бажанням цієї особи на період поїздки.
Зауважимо, документ, що підтверджує право користування або розпорядження ТЗ не подається, якщо він належить декільком громадянам або підприємствам та тимчасово вивозиться за межі митної території України одним із співвласників такого ТЗ. При цьому, право користування або розпорядження ТЗ декількома особами підтверджується відповідним записом у свідоцтві про реєстрацію ТЗ.
Нагадаємо, Порядок допуску транспортних засобів до поїздки за кордон регламентовано пунктами 50-55 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року  №1388, зі змінами та доповненнями.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Зміни у формі податкової накладної
Наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 №10 затверджено нову форму податкової накладної та порядок її заповнення. Нова форма податкової накладної дещо відрізняється від попередньої.
Так, у зв‘язку із скасуванням свідоцтва платника ПДВ, із заголовної частини податкової накладної виключено поля „Номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (продавця)/(покупця)”.
Також, у верхній лівій частині цього документу поля „Оригінал” та „Копія” замінено на нові поля: „Паперова” чи „Електронна”, так як платникам ПДВ надано право складати податкову накладну в електронної формі.
Крім того, частково видозмінено заповнення порядкового номеру податкової накладної. Наразі він складається з трьох частин, розділених знаками дробу, а саме:  порядок заповнення першої частині (до знака дробу) не змінився; у другій частині (між знаками дробу) зазначається код виду діяльності підприємств на спеціальному режимі оподаткування (сільськогосподарських, переробних); а у третій частині (після знака дробу) вказується числовий номер філії чи структурного підрозділу. При цьому, у клітинах порядкового номера, що не заповнюються, нулі, прочерки й інші знаки чи символи не проставляються. 
Новий порядок передбачає відображення у рядку „Індивідуальний податковий номер покупця” умовного номеру 400000000000 у разі: постачання товарів/послуг покупцю - неплатнику ПДВ, включаючи постачання на експорт;  здійснення операції у рахунок оплати праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з платником податку; ліквідації основних засобів за його самостійним рішенням та інших операцій.
Порядком також встановлено, що такі реквізити заголовної частини, як індивідуальний податковий номер продавця/покупця та номер телефону, вирівнюються по правій межі поля і не повинні містити жодних інших знаків та символів. Платники ПДВ мають складати податкові накладні за новою формою, починаючи з 1 березня 2014 року.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Про визначення податкової адреси громадянин
Конституцією України встановлено обов'язок кожного громадянина сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Для виконання свого громадянського обов'язку громадяни щорічно, до 1 травня поточного року, подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан і доходи за минулий рік. При цьому, такі особи зобов’язані самостійно визначити свою податкову адресу, тобто обрати податкову інспекцію, до якої подавати декларацію про майновий стан і доходи.
В ході Кампанії декларування доходів громадян – 2014 виникає чимало питань стосовно визначення податкової адреси. Зокрема, у випадку, коли на момент подання декларації особа вже знята з реєстрації за однією адресою та не зареєстрована за іншою.
Податковою адресою громадянина визнається місце його проживання, за яким він береться на облік як платник податків в контролюючому органі. Громадянин може мати одночасно не більше однієї податкової адреси.
Законодавством України встановлено, що громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом десяти днів після прибуття до нового місця проживання зареєструвати місце проживання (ст. 6 Закону України від 11.12.2003 №1382-IV “Про свободу пересування і вільний вибір місця проживання в Україні”).
Таким чином, якщо людина знята з реєстрації за однією адресою та не зареєстрована за іншою, то вона повинна подати річну декларацію про майновий стан і доходи до контролюючого органу за попередньою податковою адресою.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

      Щоб отримати статус платника єдиного податку 
терміново подайте заяву!
Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до Центру обслуговування платників не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Тобто, платники, які планують застосовувати спрощену систему оподаткування з ІІ кварталу 2014 року (або змінити групу платника єдиного податку), мають подати відповідну заяву не пізніше 14 березня 2014 року.
Слід підкреслити, що перехід відбувається за умови, якщо протягом календарного року, який передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником дотримано вимоги щодо обсягу доходу протягом календарного року та середньооблікової кількості працівників (пп. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Податкова соціальна пільга для родин що мають неповнолітніх дітей
Платник податку, який має двоє чи більше дітей віком до 18 років, для отримання податкової соціальної пільги (ПСП) надає працедавцю заяву, а також:
- копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства при усиновленні дітей;
- копію рішення органу опіки  і піклування про встановлення  опіки чи піклування (якщо із  заявою звертається опікун або  піклувальник).
Відомості про те, що чоловік (дружина) такого платника податку при одержанні податкової соціальної пільги за місцем роботи не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей відображаються у заяві.
При цьому, окремої форми заяви або довідки - підтвердження того, що чоловік або дружина не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей нормами ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не передбачено.
Звертаємо увагу, що ПСП застосовується лише за одним місцем роботи. Беручи до уваги прожитковий мінімум - 2014 для працездатної особи (тобто 1218 грн), податкова соціальна пільга має такі розміри: 100 % = 1218 × 0,50 = 609 грн (тобто 50 % вищезгаданого прожиткового мінімуму - розраховано згідно пункту 1 розділу XIХ "Заключних положень" Податкового кодексу); 150 % ПCП = 913,50 грн, 200 % ПCП = 1218 гривень. ПСП може бути застосована до доходу робітника у вигляді заробітної плати та прирівняних до неї виплат, якщо його розмір не перевищує прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого дo найближчих 10 гривень.
Тобто максимальний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2014 році = 1218 × 1,4 ≈ 1710 грн.
 Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Херсонцям допоможуть уникнути помилок при формуванні електронної звітності
Міністерством доходів і зборів України впроваджено нову послугу для платників податків, яка дозволить уникнути помилок при формуванні податкової звітності.
Специфіка роботи сервісу полягає у своєчасному виявленні наявних помилок у наданій звітності та можливості їх виправлення без застосування фінансових санкцій.
Так, надіслана платником декларація з податку на додану вартість одразу ж проходить арифметичний контроль та співставлення даних з наявною інформацією у базах Міндоходів. У разі виявлення під час звірки ризиків, вони одразу ж формуються в електронне повідомлення та надсилаються платнику для самостійного коригування податкової звітності.
Такий обмін інформацією сприяє зниженню податкового тиску на платника податків та поліпшенню партнерських відносин з легальним бізнесом.  
   Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Розпочав роботу електронний сервіс “Реєстр страхувальників”
На веб-порталі Міндоходів запрацював новий сервіс „Реєстр страхувальників”. Відтепер платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.
Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.
Інформація з реєстру страхувальників оновлюватиметься щодекадно до 1, 11, 21 числа кожного місяця.
Скористатись сервісом можна на офіційному веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/esv.
                                                                                        Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ Міндоходів у Херсонській області

Комментариев нет:

Отправить комментарий