Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 1 апреля 2015 г.

Звіт про надходження запитів про надання публічної інформації та відповіді на них за І квартал 2015 року




Звіт про надходження запитів про надання публічної інформації
та відповіді на них за І квартал 2015 року

         На виконання пункту 10 статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

№ з/п
Дата надходження
Запитувач
Питання
Надання відповіді
1
19.01.2015
фізична особа
надання Положення про архівний відділ виконкому
відповідь надано у передбачений Законом термін
2
27.01.2015
фізична особа
надання роз’яснень щодо реалізації вимог ст.8 абз.2,3 Закону України "Про звернення громадян" 
відповідь надано у передбачений Законом термін
3
06.02.2015
фізична особа
надання інформації щодо виконання ВДР норм ст.70 Конституції України
відповідь надано у передбачений Законом термін
4
09.02.2015
ТОВ "Інформаційне агентство "Південно-інформаційна кампанія"
надання інформації щодо статусу будівлі
відповідь надано у передбачений Законом термін








                        
В середньому херсонські нотаріуси декларують 69 тис. грн доходів
З початку року до ДПІ у м. Херсоні вже відзвітували 37 херсонських приватних нотаріусів. Загалом вони задекларували  понад 2,5 млн грн доходів, та мають сплатити до бюджету 213 тис. грн ПДФО.
Нагадаємо, що особи, які мають намір здійснювати приватну нотаріальну діяльність, зобов'язані стати на облік в органах фіскальної служби за місцем постійного проживання як самозайняті особи та отримати довідку про взяття на облік (п. 178.1 Податкового кодексу).
За результатами звітного року приватний нотаріус подає податкову декларацію до 1 травня року, що настає за звітним. Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік приватний нотаріус здійснює самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації, та враховує документально підтверджені витрати. Сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену в поданій податковій декларації, приватний нотаріус зобов'язаний самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Гаряча лінія „Пульс” зафіксувала 11 звернень від херсонців
З початку року на „Пульс” надійшло 11 звернень від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували громадяни – 5 разів, та представники юридичних осіб – 4 рази. Ще два дзвінки надійшли від місцевих підприємців.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідки про доходи, а також податкових консультацій та роз’яснень. 
На всі звернення відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що „Пульс” це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону: (044)284-00-07 херсонці мають  можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.

Херсонські радіочастоти принесли у бюджет майже 330 тис. гривень
Така сума рентної плати за використання радіочастотного ресурсу України надійшла до бюджету протягом січня-лютого 2015 року. Це в чотири рази більше, ніж у січні-лютому минулого року.
Зазначимо, що на обліку в ДПІ у. Херсоні знаходиться 53 суб’єкта господарювання, які зобов’язані сплачувати цей збір. Серед них 45 підприємств та 8 підприємців. Ці суб’єкти господарювання мають бізнес в різних сферах економіки - охорона об’єктів, доставка та перевезення вантажів і пасажирів, цифрові комунікації тощо.

Цього початку року понад 4 тис. херсонців і переселенців офіційно стали платниками податків
З початку року до Центру обслуговування платників (ЦОП) ДПІ у м. Херсоні звернулись 4125 громадян для отримання реєстраційних номерів платників податків. Зазначимо, що звертались не лише херсонці, а й вихідці з АР Крим, Донецької та Луганської областей.
Загалом видано 1662 первинних карток платників податків та 2463 дублікатів.
Нагадаємо, що ЦОП ДПІ у м. Херсоні працює за графіком Пн., Чт. –  з 9 год. до 20 год.; Вт., Ср., Пт. з 9 год. до 18 год.; Сб. з 9 год. до 16 год. Неділя – вихідний день.

Херсонцям повертають частину сплачених до бюджету податків
Цього року херсонці активно декларують доходи з метою отримати право на податкову знижку. Зокрема, з початку року до ДПІ у м. Херсоні вже надійшло 568 декларацій про статки херсонців, які прагнуть скористатися податковою пільгою. Загалом вони задекларували 25 млн грн доходів, 4,6 млн грн витрат та, відповідно, 679 тис. податку до повернення.
Наразі вже опрацьовано 311 декларацій та повернуто херсонцям 368 тис. грн зайво сплаченого ПДФО.
Нагадаємо, що деклараційна кампанія триває до 1 травня. Разом із тим, реалізувати право на податкову знижку херсонці зможуть до кінця поточного року. Для того, щоб отримати податку пільгу, необхідно задекларувати доходи, отримані у 2014 році, та підтвердити понесені витрати. До таких витрат, зокрема, можна віднеси витрати на оплату відсотків за іпотечним кредитом, навчання, штучного запліднення та страхування.

Підприємці херсонських ринків працюватимуть без касових апаратів
Платники єдиного податку – фізичні особи другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій. Така норма передбачена Податковим кодексом України та Законом України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”,
Тобто, всі інші платники єдиного податку при здійсненні готівкових розрахунків зобов’язані застосовувати касові апарати.
При цьому, обов'язкове застосування РРО платниками другої та третьої груп розпочинається з:
- платниками єдиного податку третьої групи – з 1 липня 2015 року,
- платниками єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року.

Антикорупційна роль органів ДФС в рамках проведення процесу люстрації
Органи Державної фіскальної служби є одним із основних механізмів у процесі втілення в дію Закону України „Про очищення влади”. Саме на них покладено функції перевірки стосовно заборон, які згідно із Законом можуть бути застосовані до осіб у частині недостовірності відомостей, зазначених у поданих ними майнових деклараціях.
Загальний алгоритм проведення органами ДФС перевірки визначено Наказом Мінфіну „Про затвердження Порядку проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України «Про очищення влади», та форми висновку про результати такої перевірки”. Він включає наступні складові перевірки: одержання від відповідних органів інформації стосовно відомостей, зазначених у поданій декларації; порівняльний аналіз зазначених у деклараціях відомостей та наявної податкової інформації з метою з’ясування питань, що підлягають перевірці; одержання від особи, стосовно якої проводилась перевірка письмового пояснення і підтвердних документів щодо виявлених недостовірностей або невідповідностей; підготовка за встановленою формою висновку про результати перевірки та надсилання його до органу, від якого отримано запит про перевірку.
Одночасно з надсиланням висновку про результати перевірки контролюючий орган, який проводив перевірку, надсилає копію такого висновку до Міністерства юстиції України.

Податковий компроміс: зворотній відлік розпочато
У херсонців залишилось фактично два тижні для подання документів  на участь у компромісі. Останній термін для цього спливає 16 квітня 2015 року.
Податковий компроміс – це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених ст. 102 Податкового кодексу. Участь платників у податковому компромісі може бути лише добровільною.
 Якщо платник податків прийняв рішення взяти участь у податковому компромісі, йому доведеться віддати до бюджету 5% від суми заниженого ним податкового зобов’язання, а інші 95% – вважатимуться погашеними. Наголошуємо, що штрафи та пеня при цьому не нараховуються.
Таким чином, це унікальна можливість закрити багато, перш за все, внутрішніх проблем підприємств. Тож пропонуємо херсонцям поквапитись та прийняти правильне рішення. Іншої можливості не буде.

На замітку херсонському адвокату
Правові засади здійснення адвокатської діяльності в Україні визначено Законом України „Про адвокатуру та адвокатську діяльність”. Разом з тим, порядок оподаткування доходів фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність як адвокати, регламентується Податковим кодексом України (ПКУ).
Відповідно до норм ПКУ, фізична особа, яка здійснює незалежну адвокатську діяльність не може бути підприємцем в межах такої адвокатської діяльності. Адвокатську діяльність мають право здійснювати фізичні особи, належним чином узяті на облік у фіскальних органах як фізичні особи, що провадять незалежну професійну діяльність.
Об’єктом оподаткування таких платників податків виступає сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом, та документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження незалежної адвокатської діяльності.
Ставка податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) становить 15(20)%. Якщо адвокат подає своєму податковому агенту довідку про взяття її на податковий облік, при виплаті доходу податковий агент не утримує з неї ПДФО, а такий адвокат включає свій дохід до річної податкової декларації про майновий стан і доходи та самостійно нараховує та сплачує ПДФО.
Крім того, за результатами звітного податкового року адвокат має також самостійно нарахувати військовий збір у розмірі 1,5% чистого оподатковуваного доходу, відобразити його у річній декларації та сплатити  до бюджету. За доходи, отримані у 2015 році, адвокати мають сплатити військовий збір до 01.09.2016 року.

З яким програмним забезпеченням працювати херсонському платнику ПДВ?
Починаючи з 1 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) підлягають всі податкові накладні (ПН) та розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до неї, незалежно від розміру ПДВ в одній ПН та/або розрахунку коригування. 
З огляду на це, у херсонських платників ПДВ виникають питання щодо функціонування ЄРПН та пов'язаного з ним програмного забезпечення.
Звертаємо увагу на те, що для формування ПН в електронному вигляді платник податків самостійно обирає будь-яке програмне забезпечення, що формує вихідний файл у форматі, який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС. Разом із тим, можна користуватися програмним забезпеченням «Системи формування та подання до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» та «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності».
Ці програми можна безкоштовно завантажити із банеру “Електронна звітність”, який розміщений на веб-порталі ДФС.

Податкова соціальна пільга у 2015 році для родин,
що мають неповнолітніх дітей
Платник податку, який має двоє чи більше дітей віком до 18 років, для отримання податкової соціальної пільги (ПСП) надає працедавцю заяву, а також:
- копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства при усиновленні дітей;
- копію рішення органу опіки  і піклування про встановлення  опіки чи піклування (якщо із  заявою звертається опікун або  піклувальник).
Відомості про те, що чоловік (дружина) такого платника податку при одержанні податкової соціальної пільги за місцем роботи не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей відображаються у заяві.
При цьому, окремої форми заяви або довідки - підтвердження того, що чоловік або дружина не користується правом на збільшення розміру доходу кратно кількості дітей нормами ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не передбачено.
Звертаємо увагу, що ПСП застосовується лише за одним місцем роботи. Прожитковий мінімум на 01.01.2015 року для працездатної особи складає 1218 гривень. З урахуванням цього, податкова соціальна пільга у 2015 році має такі розміри: 100 % = 1218 × 0,50 = 609 грн; 150 % ПCП = 913,50 грн, 200 % ПCП = 1218 гривень. ПСП може бути застосована до доходу працівника у вигляді заробітної плати та прирівняних до неї виплат, якщо його розмір не перевищує прожиткового мінімуму, встановленого для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого дo найближчих 10 гривень. Тобто, максимальний розмір доходу, до якого застосовується податкова соціальна пільга у 2015 році = 1218 × 1,4 ≈ 1710 грн.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області



Комментариев нет:

Отправить комментарий