Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 15 апреля 2015 г.

Прес-служба ДПІ у м. Херсоні ГУ ДФС у Херсонській області



                        
    У березні касові апарати „обслужили” херсонців на 325 млн гривень
Наразі в ДПІ у м. Херсоні зареєстровано 1853 реєстратори розрахункових операцій (РРО). Протягом березня міські суб’єкти господарювання – власники РРО реалізували херсонцям товарів та послуг на 325 млн гривень.
Слід зазначити, що до РРО відносять електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, комп'ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо. Тобто, РРО - це пристрої, які призначені для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з  купівлі-продажу іноземної  валюти  та/або  реєстрації  кількості  проданих товарів (наданих послуг).
Звертаємо увагу на те, що з 1 липня платники єдиного податку третьої групи мають використовувати РРО. А з 1 січня 2016 року до числа обов’язкових користувачів касової техніки мають приєднатись і платники другої групи єдиного податку з урахуванням винятків, зазначених у п. 28 підрозділу 10 Перехідних положень Податкового кодексу.

Протягом трьох місяців херсонці подали до податкової більше 100 тис. звітних документів
З початку року до ДПІ у м. Херсоні надійшло 105 тис. звітних документів від міських платників податків. Переважна частина (понад 70%) в електронному вигляді.
Зокрема, серед херсонських платників найбільше переваги електронного документообігу використовують платники ПДВ (100% звітів надано через         E-mail) та ЄСВ (82% звітів надано в електронному вигляді). Крім того, майже 66% декларацій із податку на прибуток також надійшли засобами телекомунікаційного зв’язку. Таким чином, у Херсоні більшість платників податків вже перейшли на інноваційний рівень „спілкування” з податковою.
Зазначимо, що перехід до електронного документообігу між платниками податків та ДПІ у м. Херсоні проходить поступово. Так, з початку року херсонці вже уклали 1536 договорів про визнання електронних документів, із яких 593 укладено вперше.

У Херсоні пройшов черговий семінар для платників податків
Днями фахівці податкової інспекції Херсона провели семінар для міських платників податків „Новації податкового законодавства. Декларування майнового стану і доходів громадян”. Семінар став доволі резонансним, адже чимала кількість змін у податковому законодавстві, які набули чинності у березні цього року, вимагали чітких роз’яснень податківців.
Одним із головних питань, яке фіскали висвітлили на семінарі, було введення в дію у Херсоні податку на нерухомість. Це питання саме було врегульоване напередодні семінару, 31 березня на сесії міської ради.
Крім того, досить актуальним залишалася тема запровадження оновленої форми 1ДФ, оподаткування компенсаційних виплат мобілізованих, декларування доходів громадян. Херсонських бухгалтерів та підприємців також цікавили окремі нюанси військового збору та функціонування системи електронного адміністрування ПДВ. На всі задані запитання присутні отримали вичерпні відповіді.
Наступний подібний безкоштовний захід відбудеться 28 квітня о 10 годині в актовій залі Дніпровської районної у м. Херсоні ради. Запрошуємо взяти участь у семінарі всіх зацікавлених осіб.

Статистика від ДПІ у м. Херсоні: у місті вже 13 офіційних мільйонерів
За менш ніж місяць до закінчення „Деклараційної кампанії 2015”, процес декларування доходів активізували херсонські мільйонери. Зокрема, протягом останнього тижня до міської податкової звернулись 6 херсонців, які задекларували минулорічні статки у розмірі понад мільйон гривень. Загалом вони прозвітували про отримані у минулому році 38 млн грн доходів та сплачені до бюджету 2 млн грн ПДФО. Переважно, такі статки були отримані у вигляді дивідендів.
Зазначимо, що за попередніми підсумками Деклараційної кампанії в ДПІ у м. Херсоні вже нараховується 13 мільйонерів. Загалом вони задекларували         91 млн грн доходів та сплатили до бюджету 13 млн грн ПДФО.

У Херсоні визначено коло платників податку на нерухомість
На території міста Херсон офіційно вступив в силу податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки у новій редакції. Новації з оподаткування нерухомості торкнулися як громадян, так і юридичних осіб. Сесія міської ради  на своєму засіданні, яке відбулось 31 березня, остаточно врегулювала питання щодо основних аспектів його функціонування.
Рішенням сесії №1803 від 31.03.2015 року передбачено нульову ставку на об’єкти нежитлової та комерційної нерухомості. Об’єкти житлової нерухомості будуть оподатковуватись за ставкою 1% від мінімальної заробітної плати (МЗП), встановленої законом на 1 січня за 1 кв. м бази оподаткування.
Крім того, рішенням визначено пільгові площі об’єктів нерухомості, на які зменшується база оподаткування: для квартир – 120 кв. м; для житлових  будинків – 250 кв. м; у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири та житлового будинку – 370 кв. м. Тобто, якщо у власності херсонця перебуває квартира площею до 120 кв. м або будинок площею до 250 кв. м, то податок на нерухомість він сплачувати не буде.
Додатково повідомляємо, що херсонські підприємства - власники нежитлової нерухомості, які  в декларації розрахували податок за ставкою 1% від МЗП, мають до 30 квітня подати уточнюючу декларацію із застосуванням нульової ставки.

Херсонські підприємства з іноземними інвестиціями додали до бюджету
2,5 млн грн податку на прибуток
Цього року міські підприємства сплатили до бюджету майже 43 млн грн податку на прибуток підприємств. Зокрема, підприємства та організації, що перебувають на державній власності поповнили казну на 3 млн гривень. Підприємства, створені за участі іноземних інвесторів додали до бюджету 2,5 млн грн цього податку. Інші кошти надійшли переважно від міських приватних підприємств.
Нагадаємо, що з 2015 року не є платниками податку на прибуток бюджетні установи та громадські об’єднання, політичні партії, релігійні, благодійні організації, пенсійні фонди за умови їх унесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій у порядку, встановленому ДФС України.

У першому кварталі херсонські підприємства проштрафились на 3,2 млн гривень
У січні-березені цього року аудитори ДПІ у м. Херсоні провели 98 документальних перевірок підприємств міста. За підсумками цих перевірок порушникам податкового законодавства ревізори донарахували майже 3,2 млн грн податків та штрафів.
Також, податківці зменшили від’ємні значення різниці між сумою податкового зобов'язання та податкового кредиту з ПДВ на 2 млн гривень.
Як наслідок, херсонські порушники податкового законодавства вже сплатили до бюджету 2,7 млн грн донарахованих податків, штрафів та пені.
Нагадаємо, що мораторій на проведення перевірок з 1 січня 2015 року не розповсюджується на окремі категорії підприємств, зокрема ті, у яких обсяг доходу за попередній календарний рік становить понад 20 млн гривень. Серед останніх зустрічається підприємства, які мають підвищений ризик не сплати податків. Саме вони включаються у план-графік документальних податкових перевірок.

„Базис” херсонського малого бізнесу складають 11 тис. „спрощенців”
Станом на 1 квітня поточного року в ДПІ у м. Херсоні зареєстровано 11 тис. платників єдиного податку. Зокрема, 9167 спрощенців є фізичними особами, а 1982 єдинника – юридичні особи.
Найбільш чисельною групою представників спрощеної системи є друга група, де зареєстровано майже 5 тис. платників єдиного податку. У переважній більшості вони займаються наданням послуг, у т.ч. побутових, виробництвом та продажем товарів, а також ресторанним бізнесом.
Зазначимо, що з початку року армія херсонських спрощенців поповнила міську казну на 23 млн гривень. Переважну частину податку – 15 млн грн, сплатили підприємці міста. Інші 8 млн грн надійшли від херсонських підприємств – платників єдиного податку.

„ЗІР” про оподаткування компенсаційних виплат мобілізованим
На початку березня Кабмін затвердив Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі – Порядок). Цим Порядком визначено механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті.
Згідно із ст. 165 Податкового кодексу України (ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються, зокрема, компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.
Крім того, відповідно до норм ПКУ від оподаткування військовим збором звільняються доходи, що не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою).
Таким чином, дохід, отриманий працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період у вигляді компенсаційних виплат, не оподатковується податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.

Як правильно заповнити платіжне доручення при перерахуванні коштів на спецрахунок ПДВ?
Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.04.2004.
Зокрема: у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника; у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника; у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»; у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»; у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Протягом першого кварталу херсонці сплатили до міської казни 
23 млн грн єдиного податку
Саме таку суму єдиного податку протягом січня-березня цього року перерахували до міської казни херсонські спрощенці. Надходження цього податку в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшилися на 5,1 млн гривень.
Зазначимо, що переважну частину податку – 15 млн грн, сплатили підприємці міста. Інші 8 млн грн надійшли від херсонських підприємств – платників єдиного податку.
Нагадаємо, що відповідно до податкових новацій 2015 року, з 1 липня платники єдиного податку третьої групи мають використовувати РРО. Для спрощенців другої групи дана норма діятиме з 1 січня 2016 року. Не використовуватимуть касові апарати лише платники єдиного податку – фізичні особи другої і третьої груп при здійсненні діяльності на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи.

Податкова міліція шукає поповнення серед херсонців
Головне управління ДФС у Херсонській області запрошує на співбесіду  осіб, які бажають навчатися на денній формі навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра на факультеті підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції Національного університету державної податкової служби України (Київська область, м. Ірпінь) за напрямом підготовки „Правоохоронна діяльність”.
За довідками звертатись до відділу персоналу ГУ ДФС у Херсонській області не пізніше 27 квітня 2015 року за адресою: м. Херсон, пр. Ушакова, 75, к. 218, тел. 42-76-54.

Хочеш купити валюту – отримай спочатку довідку у податковій
Відповідно до постанови Правління НБУ №161 від 03.03.2015 року, пакет документів, що подається до Національного банку України для підтвердження можливості як купівлі, так і перерахування іноземної валюти, має також містити довідку Державної фіскальної служби України про відсутність у резидента заборгованості з податків, зборів, платежів.
Норма стосується імпортерів, зокрема, імпортних контрактів з попередньою оплатою на суму понад 50 тис. доларів.
Подібні нововведення запроваджені з метою вжиття заходів щодо удосконалення контролю за відтоком коштів, зменшення тиску на валютний ринок України та посилення фінансової дисципліни клієнтів банків.

Електронний сервіс “Реєстр страхувальників”
На веб-порталі ДФС вже тривалий час функціонує електронний сервіс „Реєстр страхувальників”. Платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.
Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.
Інформація з реєстру страхувальників оновлюватиметься щодекадно до 1, 11, 21 числа кожного місяця.
Скористатись сервісом можна на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням http://www.sfs.gov.ua/rpep
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий