На постійному контакті - “гаряча лінія”
управління
Пенсійного фонду України в місті Херсоні
Одним із завдань управління Пенсійного фонду України в
місті Херсоні є інформування широкої
громадськості міста про хід пенсійної реформи,
зміни та нововведення в пенсійному законодавстві в 2015 році.
На даний час у зв’язку з останніми змінами, які вступили
в силу з 01 квітня 2015 року, не дивлячись на проведену роз’яснювальну роботу
органами Пенсійного фонду, у мешканців міста виникає ще багато конкретних особистих
питань в їх пенсійному забезпеченні.
Для постійного контакту з жителями Херсона та прилеглих
населених пунктів працює багатоканальний телефон “гарячої лінії” управління
Пенсійного фонду України в місті Херсоні, який обслуговують 3 спеціально підготовлені
досвідчені фахівці управління, які в середньому за день приймають більше 300
дзвінків. Звернувшись за телефоном 42-95-71, запитувачі зможуть отримати
оперативну інформацію або консультацію з будь-яких питань, що стосуються
пенсійного забезпечення, у межах компетенції управління.
Так, за I квартал 2015 року на телефон
“гарячої лінії” управління
Пенсійного фонду в місті звернулася 6221 особа. Із загальної кількості дзвінків
більшість стосувалося роз’яснень основних змін та нововведень в пенсійному
законодавстві, які набрали чинності в поточному році – 29 відсотків із
загальної кількості звернень. На другому місці за зацікавленістю херсонців -
питання індивідуального характеру, а саме, щодо розміру
пенсійної виплати взагалі, а також окремих її складових – 1330 звернень (22%),
фінансування та способу виплати пенсій – 1 278 звернень (21%).
Шановні
мешканці міста! Нагадуємо, що будь-яку оперативну інформацію з питань
пенсійного забезпечення ви можете отримати щоденно протягом дня з 8.00 до
17.00, в п’ятницю – з 8.00 до 16.00 (без перерви на обід) за телефоном “гарячої
лінії” управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні 42-95-71.
Звертайтеся, будемо раді допомогти вам!
Управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні
Комментариев нет:
Отправить комментарий