Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 17 апреля 2015 г.

ПОЛОЖЕННЯ про управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті ради



ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                         рішенням XXVIII сесії районної у
                                                                                         місті ради VI  скликання
                                                                                         від 04 вересня 2013 р. № 192


ПОЛОЖЕННЯ
про управління праці та соціального захисту населення
Комсомольської районної у місті ради

1.      Загальне положення.

            Управління  праці та соціального захисту населення (далі – управління) є виконавчим органом Комсомольської районної у місті раді, що утворюється районною у місті радою,       підпорядкованим її виконавчому комітету, голові районної у місті ради, є підзвітним і                     підконтрольним районній у місті раді та методологічно підпорядковується  Департаменту      соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації.
            Управління у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами Президента України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, міського голови, голови районної у місті ради, рішеннями сесій районної у місті ради та виконавчого комітету, наказами начальника департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, начальника управління праці та соціального захисту, положенням про управління.
           До складу управління входять:  відділ праці; відділ бухгалтерського обліку та звітності; відділ  призначення соціальних допомог; відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян; сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці.
           В межах виділених асигнувань та коштів, одержаних від господарської розрахункової  діяльності, управління вносить пропозиції на засідання  сесій районної у місті ради про зміни структури та чисельності управління.
          Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо розвитку соціального                забезпечення населення і соціального захисту соціально незахищених громадян в управлінні може бути створена наукова рада.
          Пропозиції про склад та положення наукової ради затверджує начальник управління праці та соціального захисту населення.
          Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
          Граничну чисельність, фонд оплати працівників та видатки на утримання управління в межах виділених асигнувань визначає голова районної у місті ради.
          Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в        органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

2.     Основні завдання.

          Підготовка  і подання на затвердження ради територіальних програм зайнятості та        заходів щодо захищеності різних груп населення від безробіття, організація їх виконання, участь у розробці територіальних програм зайнятості населення, що затверджуються        Херсонською обласною радою.
          Забезпечення здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення матеріально-побутових умов життя інвалідів війни та праці, військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома і влаштування в будинки інвалідів, інвалідів похилого віку, які мають потребу в цьому.
          Вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і призначення           державних допомог, пов’язаних з охороною материнства та дитинства.
          Вирішення в установленому законодавством порядку питання опіки та піклування над  інвалідами та особами похилого віку.
          Вирішення відповідно до законодавства питань про надання  пільг та призначення       компенсацій  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших    випадках, передбачених законодавством (крім придбання житла та відшкодування на              індивідуальне будівництво, відшкодування підприємствам, організаціям та установам міста витрат, пов’язаних із наданням пільг та компенсацій працюючим громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи ).
          Вирішення питань про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку з похованням визначених законом категорій громадян.
          Організація проведення оплачуваних громадських осіб для осіб, зареєстрованих як       безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та в організаціях, що належать до інших форм власності.
          Участь у забезпеченні виконання покарань у вигляді громадських робіт, визначення      безоплатних суспільно корисних робіт для засуджених, визначення об’єктів, на яких засуджені відбуватимуть покарання, здійснення контролю за виконання даних робіт.
          Здійснення контролю за охороною праці, забезпечення соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці, також за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням      працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
          Призначення відповідно до законодавства розмірів та порядку виплат щомісячної          допомоги, особам які здійснюють догляд за самотніми громадянами, котрі за висновками       медичних закладів потребують постійного стороннього догляду.
          Здійснення контролю за поданням відповідно до чинного законодавства підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності відомостей про наявність вільних робочих місць (посад).
          Організація роботи територіального центру соціального обслуговування (надання          соціальних послуг).
          Організація інформування населення про потребу в працівниках підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
          Бронювання в порядку, встановленому законом, на підприємствах, установах та             організаціях, незалежно від форм власності, робочих місць, призначених для працевлаштування осіб, які відповідно до законодавства, потребують соціального захисту і не спроможні            конкурувати на ринку праці, визначення нормативів таких робочих місць, прийняття рішень про створення на підприємствах, в установах та в організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, організація професійної підготовки цих осіб, погодження ліквідації таких робочих місць.
          Здійснення контролю за цільовим використанням коштів, спрямованих на виплату всіх видів державних допомог.
          Призначення субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного палива та        контроль за їх використанням.
          Ведення обліку багатодітних сімей.
          Вирішення відповідно до законодавства питань щодо призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям.
          Реєстрація нещасних випадків, за результатами розслідування, якщо складаються акти за формою НТ.
          Реєстрація колективних договорів і угод, здійснення контролю за їх виконанням.
          Призначення допомоги малозабезпеченим особам згідно із Законом України                  „Про психіатричну допомогу”.
         Вжиття у відповідності до законодавства заходів соціального патронажу щодо осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі на певний строк.
         Надання матеріальної допомоги на поліпшення соціально-побутових умов та лікування.
         Призначення допомоги відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”.
          Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”, а також сплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за батьків-вихователів і прийомних батьків
          Призначення і виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги.
          Призначення і виплата державної допомоги на придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які мають право на пільги відповідно до чинного законодавства.
          Створення архівної бази особових справ пільговиків та Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
         Виконання функцій головного розпорядника коштів місцевого бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету.

3.     Управління відповідно до покладених на нього завдань.

          Організує і координує діяльність підпорядкованих управлінню відділів та інших  підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності щодо розв’язання питань, пов’язаних з соціальним захистом пенсіонерів-інвалідів, інших соціально незахищених громадян, надання пільг  ветеранам війни та праці, інвалідам.
          Приймає заяви та інші необхідні документи, на підставі яких призначає державну грошову допомогу одиноким громадянам, цільову грошову допомогу непрацездатним громадянам з мінімальними доходами, державну допомогу сім’ям з дітьми.
           Надає правову допомогу підприємствам, установам та організаціям, незалежно від форм власності у роботі щодо підготовки документів для призначення  їх працівникам і членам їхніх сімей, соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми. а також сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення державних допомог.
          Готує пропозиції місцевим органам влади щодо визначення нормативів робочих місць, разом із громадськими організаціями інвалідів  готує пропозиції і передає їх відділенням фонду соціального захисту інвалідів і центру зайнятості.
         Забезпечує діяльність комісії з розгляду питань, пов’язаних з наданням статусу учасника війни.
          Організує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, веде облік і видає інвалідам та пенсіонерам путівки на санаторно-курортне лікування, забезпечує інвалідів транспортними засобами в установленому порядку.
          Аналізує стан надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам, здійснення  комплексних програм, заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, вносить на розгляд голови Комсомольської районної ради актуальні питання щодо соціального захисту незахищених громадян.
          Виявляє малозабезпечених громадян похилого віку і самотніх непрацездатних громадян, які потребують різних видів соціальної допомоги.
          Забезпечує надання адресної соціальної допомоги малозабезпеченим  громадянам, а також сім’ям з дітьми, здійснює в установленому порядку компенсаційні виплати.
          Веде облік осіб, які потребують влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку та інвалідів, оформляє необхідні документи для їх влаштування до цих закладів.
          Веде облік осіб, які потребують протезно-ортопедичної допомоги і сприяє їм у протезуванні.
          Організовує збирання, систематизацію і зберігання загальних відомостей про пільговиків, пов’язані з реалізацією ними права на пільги та забезпечує автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги для розрахунків за надані пільговикам послуги.
          Веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою "1-пільга", в якій використовується індивідуальний ідентифікаційний номер пільговика у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів.
          Сприяє громадським, релігійним організаціям,  благодійним фондам, окремим громадянам у поданні соціальної допомоги ветеранам, інвалідам і громадянам похилого віку.
          Організовує роботу державних соціальних інспекторів.
          Здійснює контроль за діяльністю опікунів та піклувальників інвалідів та осіб похилого віку, з метою захисту їх особистих і майнових прав.
          Складає і подає в установленому порядку статистичну та бухгалтерську звітність, вживає заходів до впровадження прогресивних  форм організації праці та методів обліку.
          Проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу.
         Удосконалює методи організації праці і управління з використанням сучасних засобів організаційної та обчислювальної техніки.
          Проводить роз’яснювальну роботу серед населення з питань соціального забезпечення і соціального захисту, широко використовуючи для цього засоби масової інформації.
          В установлені терміни розглядає звернення громадян з питань, що входять до компетенції управління і вживає відповідних заходів.
          Видає посвідчення багатодітним сім’ям.

4.     Права

          Здійснювати контроль за наданням інвалідам, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, сім’ям з дітьми, іншим громадянам встановлених їм пільг.
          Здійснювати контроль за дотриманням підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форм власності, встановленого порядку оформлення документів для призначення державних допомог, законодавчих та нормативних актів з питань  соціального захисту населення.
          Одержувати безкоштовно від управлінь і відділів виконкому районної у місті ради, а також від підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, необхідні дані з питань, що входять до його компетенції, залучати громадськість до роботи управління.
          Вносити пропозиції до районної у місті ради, її виконавчого комітету, департаменту соціального захисту населення Херсонської облдержадміністрації з питань розвитку соціального забезпечення населення і соціального захисту  пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених громадян.
         Здійснювати контроль, перевірку підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, щодо умов охорони, оплати праці і трудових відносин, на яких застосовується мінімальна заробітна плата, шкідливі та важкі умови праці.
          Отримувати від пільговиків документи, що підтверджують їх право на пільги.
Отримувати  відомості від пільговиків, органів виконавчої влади та міського самоврядування, де перебувають на обліку пільговиків, підприємств та організацій, що надають послуги, а також від житлово-експлуатаційних організацій та державних органів реєстрації актів цивільного стану (в тому числі про осіб, які померли) з питань пов’язаних з формуванням та веденням Реєстру осіб, які мають право на пільги та мешкають у межах району.
Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з іншими місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого та регіонального самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями і громадськими об’єднаннями, розташованими на території району.

5. Структура управління.
Управління має 38 штатних одиниць (далі – шт..од.):
        апарат управління – 7 шт. од., в тому числі:
начальник управління – 1 шт. од.;
спеціаліст 1 категорії з загальних питань  - 1 шт. од.;
головний  державний соціальний інспектор – 1 шт. од.;
державні соціальні інспектора – 2 шт. од;
головний спеціаліст - юрисконсульт – 1 шт. од.;
прибиральниця         -   1 шт.од.
        відділ праці – 4 шт.од., в тому числі:
заступник начальника управління, завідувач відділу – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст  - 2 шт.од.;
        відділ бухгалтерського обліку та звітності – 3 шт.од. в тому числі:
завідувач відділу, головний бухгалтер – 1 шт.од.;
головний спеціаліст – 2 шт.од,;
        відділ призначення соціальних допомог – 17 шт. од., в тому числі:
завідувач відділу – 1 шт. од.;
             головний спеціаліст – програміст – 1 шт. од.;
             головний спеціаліст – координатор – 1 шт.од.;
провідний спеціаліст – інформатор – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – архіваріус – 1 шт. од.;
·        сектор прийняття заяв та документів -  6 шт. од., в тому числі:
завідувач сектору –      1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст –  4 шт.од;
·        сектор опрацювання заяв і прийняття рішень -  6  шт. од., в тому числі:
завідувач сектору – головний спеціаліст – 1 шт. од.;
головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – 4 шт.од.;
        відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян – 4 шт.од,
             в тому числі:
             завідувач відділу – 1 шт.од.;
              головний спеціаліст – 1 шт.од.;
              провідний спеціаліст – 2 шт.од.
        сектор з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці – 3 шт.од.,
в тому числі:
завідувач сектору – головний спеціаліст – 1 шт. од.;
провідний спеціаліст – 2 шт.од.

6. Посадова інструкція начальника управління.

 1. Загальні положення
 1.  Начальник управління праці та соціального захисту населення  організовує роботу управління та його структурних підрозділів, здійснює впровадження в дію основних напрямів соціальної політики України щодо соціального захисту населення.
 2.  Начальник управління призначається на посаду головою районної у місті ради згідно Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” за погодженням Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації  і звільняється з посади відповідно до кодексу законів України про працю чи за іншою процедурою.
3.  На посаду начальника управління приймається особа, що має вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра і має стаж роботи за фахом державної служби не менше 5 років, володіє державною мовою.
4.  Начальник управління безпосередньо підпорядковується заступнику голови районної у місті ради  та методологічно Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.
5.                 На час відсутності начальника управління у зв’язку з відпусткою, хворобою та іншими причинами його заміщує заступник начальника управління, завідувач відділу праці.
6.   Начальник управління праці та соціального захисту населення у своїй діяльності керується Конституцією України, актами законодавства, що стосуються державної служби в органах самоврядування, Указами Президента, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства соціальної політики України та іншими законодавчими актами.

2.      Завдання та обов’язки
1.   Керує діяльністю управління, персонально відповідає за виконання покладених на нього завдань і здійснення ним своїх функцій, визначає обов’язки і ступінь відповідальності керівників підрозділів управління.
2.   Розробляє районні комплексні програми щодо соціального захисту населення, проекти нормативно-правових актів щодо діяльності управління, проводить експертизу проектів таких актів та аналізує стан  реалізації комплексних програм, пільг ветеранам війни та праці, заходів по соціальній підтримці малозабезпечених верств населення, вносить на розгляд депутатських комісій та сесій районної у місті ради, її виконавчого комітету актуальні питання соціального захисту населення.
3.   Пропонує структуру, штатний розпис управління та кошторис витрат на його утримання в межах встановленої чисельності і фонду оплати працівників та асигнувань на утримання управління.
4.   Вносить пропозиції голові районної у місті ради  про призначення на посади і звільнення з посад працівників управління відповідно до чинного законодавства, заохочення та накладення стягнень, сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку.
5.      Затверджує посадові інструкції працівників управління.
3.      Права
1.   Отримувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів районної у місті ради, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, необхідну інформацію, документи та інші матеріали для виконання покладених на управління завдань.
2.   Вносити  пропозиції до районної у місті ради та її  виконавчих органів, Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації з питань розвитку соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених громадян та соціального забезпечення населення.
3.   Заохочувати та накладати стягнення на працівників управління.
4.  Брати участь у нарадах та інших заходах з питань праці та соціального захисту населення, що проводяться у виконкомі районної у місті ради та в інших органах місцевого самоврядування та державної влади.
4. Відповідальність

Начальник управління несе відповідальність:
1.   За виконання покладених на управління завдань.
2.   За дотримання етики поведінки та обмежень,  передбачених законодавством про
службу в органах місцевого самоврядування.
3.  За неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків.
4.  За бездіяльність або невикористання наданих їй прав.

Погоджено:
Заступник голови районної у місті ради                                                                    Л.П. Назаренко

Начальник управління  праці
та соціального захисту населення                                                                               Н.Г.Погорєлова

Комментариев нет:

Отправить комментарий