Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

пятница, 8 мая 2015 г.

Проект рішення виконкому - Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 року



 ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
12 червня 2015 р.                                                             № ________

Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 року

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з регламентом роботи виконавчого комітету районної у місті ради, затвердженим рішеннями виконкому районної у місті ради від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», від 12.08.2011 р. № 126 «Про зміни до рішення виконкому від 14.01.2011 р. № 1 «Про затвердження регламенту роботи виконкому Комсомольської районної у місті Херсоні ради», розглянувши пропозиції управління, служби та відділів, виконком районної у місті ради
вирішив:
1. Затвердити план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІІ квартал 2015 року (додаток 1).
2. Рішення виконкому районної у місті ради від 12.12.2014 р. № 131 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 р.» зняти з контролю по закінченню терміну дії як виконане.
3. Інформацію про стан виконання плану роботи виконкому за І квартал 2015 р. прийняти до відома (додаток 2).
4. Керівникам управління, служби, відділів, відповідальним працівникам до 03.08.2015 р. внести пропозиції до плану роботи виконкому на ІV квартал 2015 р.
5. Організаційно-контрольному відділу:
5.1. Систематично аналізувати й вивчати стан виконання плану роботи за поточний квартал. Підготувати довідку до 14.08.2015 р. про стан виконання  плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради за ІІ квартал 2015 р.
5.2. До 14.08.2015 р. підготувати проект плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 р.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Рижкову В.О.

Голова районної у місті ради                                                           Л. Я. Третяк                        
Керуючий справами виконкому                                                      В. О. Рижкова

 




Додаток 1
до рішення виконкому               
від 12.06.2015 року  № ________
І.1. Засідання виконкому
ЛИПЕНЬ
1. Про перевірку особових справ одержувачів державних соціальних допомог, субсидій, перевірку майнового стану та довідок, які надають підприємства та зацікавлені організації, згідно Положення про головного та державного соціальних інспекторів.

Доповідає:
головний державний соціальний інспектор
СЕРПЕНЬ
1. Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року.

Доповідає:
завідувач загального відділу

2. Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за І півріччя 2015 року.

Доповідає:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІV квартал 2015 року.

Доповідає:
завідувач організаційно-контрольного відділу

І. 2. Рішення, хід виконання яких буде розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю
ЛИПЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 11.07.2014 року № 78 «Про співпрацю служби у справах дітей з правоохоронними, медичними, освітніми та іншими організаціями і установами району щодо вчасного виявлення та надання всебічної допомоги сім`ям і дітям, які опинились в складних життєвих обставинах».

Доповідає:
завідувач служби у справах дітей






СЕРПЕНЬ


2. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 12.12.2008 року №170 «Про виконання Закону України» «Про Державний реєстр  виборців».
Доповідає: завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
1. Про обсяги виробництва та реалізації товарної продукції промислового комплексу району по підсумкам роботи першого півріччя 2015 року.

Доповідає:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у І півріччі 2015 року.

Доповідає:
заступник завідувача управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці

ІІ. Організаційні заходи
ІІ.1. Наради
ІІ.1.1.  Апаратні наради:

      із заступниками голови районної у місті ради, керуючим справами виконкому, головою Комишанської селищної ради (за згодою) із питань стану справ на місцях (щодня 8-30 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками управління, служби та відділів виконкому (8-30 год., зал засідань, 1-ий, 2-ий, 3-ій вівторок щомісяця);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу (1-й вівторок);
завідувач організаційно-контрольного відділу
(2-й , 3-й вівторки)
Наради:
      із керівниками підприємств, установ та організації з питань економічного зростання, соціального забезпечення, утримання політичної стабільності та інше (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому, завідувач загального відділу; завідувач організаційно-контрольного відділу; відповідальні працівники (згідно запланованої наради)
      із працівниками управління, служби, відділів виконкому за участю заступника голови районної у місті ради (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому,
завідувач загального відділу
      із керівниками районного відділу міського управління МВС України, прокуратури (за потребою, каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник голови районної у місті ради;
завідувач загального відділу
      із представниками середнього та малого бізнесу з питань торгівлі, побутового обслуговування та сфери послуг (за потребою, великий зал);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та  ринкових  відносин;
завідувач загального відділу
      засідання штабу з питань благоустрою та санітарному очищенню району (щочетверга, 16-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
      засідання штабу з питань підготовки житлово-комунального господарства району до роботи в осінньо-зимовий період (щочетверга, 15-00 год., каб. № 205).
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу з питань життєдіяльності району
ІІ.1.2. Наради, засідання, семінари та інші заходи, що проводять заступники голови районної у місті ради  та керуючий справами виконкому (відповідно до функціональних повноважень):

– апаратна нарада у керуючого справами виконкому з керівниками структурних підрозділів (щопонеділка, 9‑00 год. каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу
– оперативна нарада у керуючого справами виконкому з відповідальними за виконання контрольних рішень, розпоряджень вищих органів та власних (щопонеділка, 8-00 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
завідувач організаційно-контрольного відділу;
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
– засідання координаційної ради у справах дітей (перший четвер щомісяця, 14-00 год., каб. № 304);
Відповідальні за підготовку:
завідувач служби у справах дітей
– засідання конкурсної комісії (за потребою, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
головний спеціаліст з кадрової роботи
– засідання адміністративної комісії (щоп’ятниці, 10-00 год., каб. № 302);
Відповідальні за підготовку:
відповідальній секретар адмінкомісії
– засідання комісії з захисту прав дітей (перша п’ятниця щомісяця, 13-30 год., каб. № 315);
Відповідальні за підготовку:
керуючий справами виконкому;
заступник завідувача служби у справах дітей
– засідання комісії по призначенню пенсії за особливі заслуги (по мірі надходження заяв, 14-00 год., каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
начальник управління праці та соціального захисту населення
– засідання районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат комісії з питань погашення заборгованості по виплаті заробітної плати (щочетверга, 14-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
заступник начальника управління праці та соціального захисту населення, завідувач відділу праці
– засідання комісії по призначенню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям (щовівторка, каб. № 205);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення
– засідання комісії з питань наповнення бюджету (третя середа щомісяця, 10-00 год., каб. № 305);
Відповідальні за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових відносин

ІІ.2. Засідання
ІІ.2.1. Перелік питань для розгляду на апаратних нарадах працівників райвиконкому, його управлінь,
служб та відділів (День контролю)

ЛИПЕНЬ
1. Про роботу в районі щодо призначення грошових компенсацій згідно Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Доповідає:
завідувач відділу призначення соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за червень 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
СЕРПЕНЬ
1. Про виконавчу дисципліну в апараті виконавчого органу районної у місті ради щодо розгляду звернень громадян.
Доповідає:      завідувач загального відділу

2. Аналіз розгляду контрольних документів за липень 2015 року

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про хід виконання Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо виплати щорічної разової адресної грошової допомоги пільговим категоріям громадян до Дня Перемоги.

Доповідає:
спеціаліст І категорії відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення

2. Аналіз розгляду контрольних документів за серпень 2015 року.

Доповідає:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу

ІІ.3. Особистий  прийом

Прізвище,
ім'я по батькові
Посада
Дата прийому
Часи
 прийому
Третяк Леонід Якович
голова районної у місті ради
1й, 5й понеділок місяця
каб. № 305
з 1400 до 1700
Кравченко Юрій Павлович
заступник голови районної
у місті ради
2й, 4й понеділок місяця
каб. №  205
з 1400 до 1700
Назаренко Леонід Павлович
заступник голови районної
у місті ради
1й, 3й понеділок місяця
каб. № 205
з 1400 до 1700
Рижкова Валентина Олегівна
керуючий справами виконкому
кожний вівторок
каб. № 315
з 1300 до 1700
Царюк Н.В.
завідувач відділу соціально-економічного розвитку
та ринкових відносин
кожний
понеділок, четвер
каб. № 310
з 900 до 1200
Зубенко Вікторія Едуардівна
завідувач служби
у справах дітей
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 309
з 1300 до 1700
з 900 до 1200
Ромадіна Ольга Миколаївна
заступник  начальника служби у справах дітей, завідувач сектора з питань опіки та піклування
кожний
вівторок
каб. №  113
з 1300 до 1800
Смирнова Олена Іванівна
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 213
з 800 до 1600
Глухова Лариса Володимирівна
завідувач сектору капітального та індивідуального будівництва
кожний
понеділок, четвер
каб. № 115
з 1100 до 1800
з 0900 до 1400
Тележенко Тетяна Григорівна
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності, каса
кожний вівторок,
середа, четвер
каб. № 201
з 1300 до 1600
Погорєлова Надія Григорівна
начальник управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 119
з 800 до 1500
Соколова Любов Олексіївна
завідувач відділу праці,
заступник начальника УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. №  313
з 800 до 1500
Спільна Лариса Олександрівна
завідувач відділу призначення соціальних допомог УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 211
з 800 до 1500
Прокопчук Ольга Володимирівна
завідувач відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян  УПСЗН
кожний
понеділок,
п'ятниця
каб. № 121
з 800 до 1600
з 800 до 1500
Андрєєва Тетяна Пантеліївна
завідувач сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці УПСЗН
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 102
з 800 до 1500
Цвєтков Олександр Вікторович
юрисконсульт управління праці
та соціального захисту населення
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 111
з 800 до 1500
Щепелін  Ігор Григорович
завідувач юридичного відділу виконкому районної у місті ради
кожний
понеділок
каб. №.302
з 900 до 1200
Каргопольцева Інна Іванівна
директор територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
кожний
понеділок, п'ятниця
каб. № 405
з 900 до 1600



ІІ.4. Навчання кадрів
ЛИПЕНЬ
1. Про виконання Закону України «Про органи самоорганізації населення».

Доповідає:
завідувач відділу з питань життєдіяльності населення
СЕРПЕНЬ
1. Про використання Державного реєстру виборців.

Доповідає:
завідувач відділу ведення Державного реєстру виборців
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Доповідає:
головний спеціаліст юридичного відділу
ІІІ. Інформаційно-аналітична робота
1.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради щодо економічного аналізу роботи агропромислового комплексу (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу соціально-економічного розвитку та ринкових  відносин
2.        Забезпечити інформування голови районної у місті ради стосовно фінансового стану району (постійно протягом року).

Відповідальний за підготовку:
завідувач відділу бухгалтерського обліку та звітності
3.        Організувати зустрічі керівництва району у колективах підприємств, установ, організацій.

Відповідальний за підготовку:
керуючий справами виконкому;
завідувач організаційно-контрольного відділу
4.        Підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для управління внутрішньої політики міськвиконкому (за підсумками проведених заходів).

Відповідальний за підготовку:
головний спеціаліст організаційно-контрольного відділу


Керуючий справами виконкому                                                                                      В. О. Рижкова



Додаток 2
до рішення виконкому               
від 12.06.2015 року  № ________
ІНФОРМАЦІЯ
про стан виконання плану роботи виконавчого комітету районної у місті ради
за І квартал 2015 року

У I кварталі 2015 року робота посадових осіб та виконавчого комітету районної у місті ради здійснювалась відповідно до плану роботи, затвердженого рішенням виконкому від 12.12.2014 р. № 131 «Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на І квартал 2015 року».
Аналіз заходів, проведених посадовими особами та виконавчим комітетом в І кварталі 2015 року, свідчить, що плани виконані.
У звітному періоді на засіданні виконавчого комітету розглянуті питання:
o  Про виконання делегованих повноважень щодо дотримання законодавства в індивідуальному будівництві.
o  Про погодження звіту про виконання районного у місті бюджету за 2014 рік.
o  Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік.
o  Про роботу адміністративної комісії за 2014 рік.
o  Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2014 рік на XLI сесії районної у місті ради VI скликання.
o  Про обсяги виробництва і реалізації продукції промислового комплексу району в 2015 році.
o  Про стан підготовки аграріїв району до весняно-польових робіт у 2015 році.
o  Про проведення атестації робочих місць із шкідливими і важкими умовами праці на підприємствах району у 2014 році.
o  Про план роботи виконавчого комітету районної у місті ради на ІІ квартал 2015 року.
Рішення, хід виконання яких було розглянуто на засіданнях виконкому у порядку контролю:
o  Про хід виконання Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
o  Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 14.02.2014 р. № 17 «Про хід виконання районної Програми захисту прав дітей та розвитку сімейних форм виховання на 2012-2016 роки за 2013 рік».
o  Про хід виконання рішення виконкому від 14.03.2014 року № 32 «Про обсяги по виробництву і реалізації в районі промислової продукції на 2014 рік».
o  Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 13.01.2012 року № 1 «Про проект Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на 2013-2017 роки» у 2014 році.
o        Про хід виконання рішення виконавчого комітету районної у місті ради від 14.02.2014 року № 15 «Про усунення критичних зауважень, відмічених при звіті виконкому за 2013 рік на ХХХ сесії районної у місті ради VI скликання».
     Протягом минулого року промисловцям району не вдалось зупинити спад виробництва і досягти рівня  2013 року.  В 2014 році, в порівнянні з  попереднім, обсяги реалізації товарної продукції в цілому по району зменшились на 12,7%, зовнішній оборот скоротився  на 21,6%. Найгірша ситуація на підприємствах машинобудівної і легкої галузей. Більшість підприємств через нестабільну ситуацію в країні не  визначилась з  очікуваними обсягами виробництва  на поточний рік, працюють по скороченому графіку, відправляють працівників у відпустки за власний рахунок, проводять скорочення  штату.
    Але, не зважаючи на всі перешкоди, економічні служби промислового комплексу і району провели роботу по формуванню обсягів виробництва і реалізації на 2015 рік. За оперативними даними  в поточному році, за умов не погіршення ситуації в регіоні, очікується виробити і реалізувати промислової продукції (робіт, послуг) на суму  970,0 млн. грн., що складає 85,0% від досягнутого обсягу  реалізації в 2014 році.
       Подальший спад виробництва можливий в машинобудівній, хімічній і легкій  галузях.
В 2015 році п’ять господарств та фізичні особи району планують сіяти ярі культури на площі 2,1 тис. га, що становитиме 48,9% від загальної площі ріллі. Зернові культури планується посіяти на площі 807 га, що на 265 га більше, ніж торік, з них ярий ячмінь – 752 га; технічні на площі 798 га, з них соняшник – 730 га; картоплю на площі 200 га; овочеві на площі 301 га; кормові на площі  30 га.
Потреба в насінні ярих зернових культур з урахуванням страхфонду становить 161 тонна, в наявності 125 тонн, або 77,5 %. На даний час керівники підприємств вирішують питання щодо закупівлі, або обміну насіннєвого матеріалу.
Для проведення весняно-польових робіт сільськогосподарським підприємствам потрібно 111 тонн дизельного пального, 15 тонн діючих речових азотних добрив та 9 тонн діючих речових фосфорних добрив. В наявності 20 тонн дизельного пального, 12 тонн діючих речових аміачної селітри. Аграрії по мірі необхідності закупляють пально-мастильні  матеріали. Озимі культури під урожай 2015 року, за статистичними даними, посіяно на площі 1,07 тис. га, або 84,0% від завдання, у тому числі озимої пшениці –   855 га, або 87,2% від завдання, озимого ячменя – 220 га, що становить 73,3% від завдання. За оперативними даними, наданими сільгоспвиробниками, 100 га озимих, або 9,3 % від посіяного, знаходяться в доброму стані, 975 га, або  90,7 % - в задовільному стані.
Підживлення озимих культур проведено на площі 550 га, що становить 51,2 % від загальної площі, зайнятої озимини, з них 410 га пшениці. Мінеральні добрива внесено в розрахунку 1,1-1,5 ц на 1 га посівів.
У 2014 році у Херсонському міському центрі зайнятості (далі - міський центр зайнятості) на обліку по місту в якості безробітних всього перебувало 9747 осіб, у тому числі молоді до 35 років 4698 осіб.
Протягом 12 місяців минулого року міським центром зайнятості: працевлаштовано 3580 незайнятих громадян; у тому числі молоді до 35 років – 1764 особи; неповнолітніх – 2 особи.
За направленнями міського центру зайнятості на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності міста працевлаштовано 143 особи з обмеженими фізичними можливостями, із них проходили профнавчання 14 осіб.
        За звітний період на тимчасових роботах працювало 537 чол. Громадські роботи не проводилися у зв’язку з тим, що міська рада не виділила кошти на їх проведення.
Одержали в установленому законом порядку одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності 211 безробітних.
Протягом 2014 року на основі аналізу попиту робочої сили у міському центрі зайнятості пройшли перенавчання 612 безробітних.
За звітний період 18339 незайнятих громадян скористалися профорієнтаційними послугами.
Станом на 31.12.2014 року на обліку служби у справах дітей перебувало 203 дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, з них: під опікою та піклуванням перебувало 157 дітей, у прийомних сім’ях – 11 дітей, в дитячих будинках сімейного типу – 10 дітей, в інтернатних закладах 25 дітей.   
Станом на 31.12.2014 року на обліку служби у справах дітей перебувало 95 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, з них: 1 дитина, яка зазнала фізичного, психологічного, сексуального або економічного насилля в сім'ях; 4 - схильних до систематичного самовільного залишення місць постійного проживання;  90 дітей, які проживають у сім'ях, у яких батьки або особи, які їх заміняють, ухиляються від виконання батьківських обов’язків.
Здійснено обстеження 220 сімей,  80 батькам вручено пам’ятки-попередження про відповідальність за невиконання ними своїх обов’язків стосовно дітей, подано 12 позовних заяв до суду щодо позбавлення батьків батьківських прав. Службою ведеться облік дітей, які опинились в складних життєвих обставинах. У 2014 році поставлено на облік 47 дітей, які проживають в сім’ях, в яких батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків, та 1 дитину, яка зазнала насилля в сім'ї, 5 дітей, які систематично залишають місце постійного проживання.
У 2014 році 31 дитина набула статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, з них: влаштовано під опіку – 21 дитину, усиновлено – 6 дітей, влаштовано в прийомну сім’ю – 3 дитини, 1 дитина навчаються у вищих навчальних закладах.
            Упродовж  2014 року усиновлено 12 дітей, з них: 8 дітей усиновлено громадянами України, 4 дітей - іноземними громадянами.
           У 2014 році неповнолітніми вчинено 8 злочинів ( у 2013 році 13 злочинів), що свідчить про зменшення злочинності на 38 %.
Спеціалістами служби спільно з працівниками сектору кримінальної міліції у справах дітей, кримінально-виконавчої інспекції, районного управління юстиції для запобігання негативним проявам серед неповнолітніх, в тому числі, пияцтву, наркоманії, дитячої безпритульності, попередження правопорушень, злочинності, в жовтні 2014 року проведено 36 лекцій по навчальним закладам району, які прослухало близько 3000 тисяч дітей.         
За 2014 рік до виконавчих органів надійшло 562 звернення громадян. У порівнянні з   2013 роком  кількість збільшилась на 88  звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 02.01.2014 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За поточний рік з особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 271 звернення.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у 2014 році  зареєстровано 60 колективних звернень в яких 667 підписів, а за 2013 рік - 68 звернень (- 8), в яких 789 підписів. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.         
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 562 питання. У порівнянні з  2013 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 122 звернення); комунального господарства  та благоустрою (- 37 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (- 3 звернення).  Збільшення звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 161 звернення); соціального захисту та пенсійного забезпечення  (+ 97 звернень).                                       
          Згідно чинного законодавства та в межах делегованих повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.

Керуючий справами виконкому                                                                                      В. О. Рижкова
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий