Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 5 мая 2015 г.

РІШЕННЯ XLV сесії районної у місті ради VI скликання - Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення в 2014 році




КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

РІШЕННЯ

XLV сесії районної у місті  ради VI скликання

 

28 квітня 2015                                                                              № 286



Про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення в 2014 році


      Заслухавши інформацію начальника управління  праці та соціального захисту населення Погорєлової Н.Г. про хід виконання делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення районної у місті ради, районна у місті  рада відмічає, що в цілому робота по виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення виконується задовільно.
Соціальний захист сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, інвалідів забезпечується наданням державних соціальних допомог.
      Станом на 31.12.2014 відділом призначення соціальних допомог призначено 10385 допомог та житлових субсидій, а саме:
-  відповідно до законів України: “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” – 1078; “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”– 5002;  “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” –  283; “Про  державну соціальну допомогу особам, які не мають права на  пенсію та, інвалідам”  - 67;
- відповідно до  постанов Кабінету Міністрів України:  “Про надання щомісячної допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи  внаслідок психічного розладу, який потребує постійного догляду, на догляд за ним” – 137; компенсація по догляду за інвалідом 1 групи чи престарілим - 39; тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів – 354: одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання мати-героїня України – 2; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги – 2; субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” – 3233.
Призначення, перерахунок допомог ведеться вчасно у відповідності з чинним законодавством.
      Спеціалісти відділу праці згідно Закону України „Про зайнятість населення” контролювали виконання «Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року» (далі Програма), що затверджена рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31.05.2013 року № 185.  
      Спеціалісти відділу праці згідно Закону України „Про зайнятість населення” контролювали виконання «Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року» (далі Програма), що затверджена рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31.05.2013 року № 185.
      За звітний період у Херсонському міському центрі зайнятості  на обліку по місту в якості безробітних всього перебувало 9747 осіб незайнятих трудовою діяльністю.  Протягом звітного періоду працевлаштовано 3580 осіб  незайнятих громадян.
    Постійно  проводиться контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими і важкими умовами праці.
     Станом на 01.01.2015 року колективні договори діють на 214 підприємствах району, з них у минулому році зареєстрували колективний договір 31 підприємство, установа, організація, 15 підприємств внесли зміни та доповнення у колективний договір.
    Згідно Закону України   „Про внесення змін до Закону України „Про охорону праці” на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці, а також роботах, пов’язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами  спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту, а також мийні та знешкоджувальні засоби, молоко.
        Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення у поточному році перевірили 32 підприємства щодо проведення атестації робочих міць із шкідливими і важкими умовами праці.
 Представники підприємств, установ та організацій району взяли участь  у роботі семінару, присвяченому Всесвітньому Дню охорони праці, що відбувся 28 квітня 2014 року у приміщенні Херсонської міської ради.
 Спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці впроваджують в дію Закони України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»; «Про основи соціального захисту ветеранів праці та громадян похилого віку України»; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»; «Про реабілітацію інвалідів в Україні»; «Про жертви нацистських переслідувань»; «Про альтернативну (невійськову) службу»; «Про прожитковий мінімум «; «Про державний бюджет України на 2014 рік», «Про психіатричну допомогу»; Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ю, програму «Вдячність», міську програму «Муніципальний хліб», а також районну програму «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів на 2011 – 2015 роки».
       Станом на 01.01.2015 року на обліку в Єдиному державному автоматизованого реєстрі осіб, які мають право на пільги перебувають 27088 пільговиків.  Серед них такі категорії громадян: ветерани війни - 3497  ос., жертви нацистських переслідувань - 13 ос., ветерани праці – 9880 ос., ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 444 ос., громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  430 ос., діти війни – 13585 ос., пенсіонери за віком – 20150 ос., інваліди – 3015 ос., реабілітовані -  13 ос., багатодітні родини 427 сімей в яких проживає 1350 дітей.
      Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) станом на 01.01.2015 року виявлено та обслуговувалось 2065 осіб, які потребували соціального обслуговування. У місті 2052 осіб, сільська місцевість 13 осіб.
      Відкрито Університет III віку, де проводяться заходи до святкових та знаменних дат, організовувались та проводились зустрічі з різними спеціалістами та фахівцями (районного УПСЗН, пенсійного фонду, представників банків, релігійних конфесій, лікарів, тощо). Для проведення дозвілля, особам, які перебувають на обліку, запрошувались художні колективи міста, самодіяльні дитячі гуртки, танцювальні ансамблі, проводились авторські вечори та інше. Створені постійно діючі комп’ютерні курси. Постійно проводяться зустрічі та тепле спілкування за чашкою кави.
       Робота, яка проводиться управлінням праці та соціального захисту населення  висвітлюється в засобах масової інформації.  .

       Враховуючи вищесказане, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А :

1. Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Погорєлової Н.Г. прийняти до відома.
2.Визнати роботу управління праці та соціального захисту населення по виконанню делегованих повноважень за звітний період задовільною.
3.Управлінню праці та соціального захисту населення продовжити роботу по  виконанню делегованих повноважень у сфері соціального захисту населення.
4.Про хід виконання делегованих повноважень заслухати на сесії районної ради у І кварталі 2016 року.
5.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань медицини та соціального захисту населення ( Погорєлова Н.Г..) та заступника голови районної у місті ради (Назаренко Л.П.)

 Голова районної у місті  ради                                                             Л.Я.Третяк




                                  Довідка
про виконання управлінням праці та соціального захисту населення      Комсомольської районної в місті Херсоні ради обсягів і меж повноважень у сфері соціального захисту населення

      Рішенням III сесії Херсонської міської ради VI скликання від 28.12.2010 року № 23 «Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів»  районним у місті рад делеговано ряд повноважень у сфері соціального захисту населення.
      На виконання цього рішення управління праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у м. Херсоні ради проводить наступну роботу.
        Спеціалісти відділу праці згідно Закону України „Про зайнятість населення” контролювали виконання «Програми зайнятості населення Комсомольського району м. Херсона на період до 2017 року» (далі Програма), що затверджена рішенням ХХVІІ сесії районної у місті ради VІ скликання від 31.05.2013 року № 185.
       За звітний період у Херсонському міському центрі зайнятості  на обліку по місту в якості безробітних всього перебувало 9747 осіб незайнятих трудовою діяльністю.
      Протягом звітного періоду працевлаштовано 3580 осіб  незайнятих громадян.
      Постійно приділялася увага працевлаштуванню молоді. За 12 місяців минулого року у  міському центрі зайнятості всього перебувало на обліку 4698 осіб молоді у віці до 35 років. Із них працевлаштовано 1764 особи, неповнолітніх – 2 особи.
       Чисельність безробітних, які отримали одноразову виплату допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності, складає 211 чоловік.
      Для задоволення потреб роботодавців постійно надавали безоплатні консультації та правову допомогу спеціалісти Херсонського міського центру зайнятості. За звітний період 18339 не зайнятих громадян скористалися профорієнтаційними послугами.
Протягом минулого року на основі аналізу попиту робочої сили у міському центрі зайнятості пройшли перенавчання 612 безробітних.
         У роботах тимчасового характеру взяли участь 537 безробітних. Громадські роботи не проводилися у зв’язку з тим, що міська рада не виділила кошти на їх проведення.
        За звітний період 519 інвалідів одержали 1295 профорієнтаційних послуг. Проходили професійне навчання 14 осіб з обмеженими фізичними можливостями, з них працевлаштовано 14 чол. 
         Станом на 01.01.2015 року колективні договори діють на 214 підприємствах району, з них у минулому році зареєстрували колективний договір 31 підприємство, установа, організація, 15 підприємств внесли зміни та доповнення у колективний договір.
      При реєстрації колективних договорів особлива увага приділялася питанням оплати праці, зайнятості, охорони праці, соціальним пільгам працюючих. Соціальні гарантії для працюючих включають: пільгову оплату путівок, як для працюючих робітників, так і для членів їх сімей, пенсіонерів, ветеранів праці, ветеранів та учасників війни; виділення коштів для проведення святкових ранків для дітей; виділення коштів для похоронного ритуалу; надання матеріальної допомоги до ювілейних дат, надання винагороди за безперервний стаж роботи та інші. Серед них: ПАТ „БК „Будмеханізація”, ТОВ „Агро- Транзит- Інвест”, ТДВ „Чорноморгідробуд” Відокремлений підрозділ „Будівельне управління №453”, ПАТ „Таврійська будівельна компанія”, Комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”, ТОВ „Авто- Плаза”, та інші.
      На виконання п.2.2 рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 18.06.2013року №148 „Про затвердження оновленого складу робочих груп з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів” з метою збільшення чисельності працюючих і мобілізації надходжень до бюджетів усіх рівнів робоча група з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів протягом 2014 року провела 51 рейд;
обстежила 374 суб’єкти господарської діяльності;
на 28 із них виявлено 40 осіб, які не оформлені згідно чинного законодавства;
За звітними даними Херсонського міського центру зайнятості станом на 01.01.2015 року 28 осіб працевлаштовано згідно законодавства , із них 5осіб- у попередні роки.
      Інформація  про реєстрацію колективних договорів та з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення протягом звітного року висвітлювалась на сайті виконавчого комітету районної у місті ради.
      Знаходиться на постійному контролі погашення заборгованості із виплати заробітної плати. Протягом 2014 року погасили борги 11 підприємств, а саме: ПрАТ ПМТЗ „Херсонресурси” - 22,9 тис.грн., ТОВ „Будівельна компанія „Равіс” - 497,3 тис.грн., КП ”Херсонміськсвітло”- 204,9 тис.грн., Херсонський завод суднового обладнання та суднової арматури” – 243,1 тис.грн., ПП «АНК» -12,1 тис.грн., КП  „Дорожник”- 134,5 тис.грн., ТОВ „Альфа - Транс” – 31,0 тис.грн., ПП „Воробничо- комерційна фірма „Ерідан Плюс” -25,7 тис.грн., ТОВ „Южполіграфсервіс”- 47,4 тис.грн., ПП «Флотсервіс» - 1,8 тис.грн., Управління капітального будівництва ХМР -5,1 тис.грн.
     Заборгованість із заробітної плати на підприємствах, установах, організаціях бюджетної сфери відсутня.
      Станом на 01.01.2015 року згідно оперативних даних заборгованість із заробітної плати складала 6163,1тис. грн. Протягом 2014року вона збільшилася на 1571,8 тис. грн. (25,2%).
      Борги працівникам 4 економічно-активних підприємств району складали 5284,7 тис.грн. або 85,8 % від загальної суми заборгованості.
      Борги на 4 підприємствах-банкрутах складали 878,4тис.грн. або 14,2% від загальної суми заборгованості.
      За січень –грудень 2014 року збільшили заборгованість із заробітної плати підприємства: ДП ЦКБ «Ізумруд» - на 398,0 тис.грн. (18,1%), ПАТ „Херсонрибгосп”-115,3 тис.грн (62,2%)та КП „Дніпровський – ХБК” на 87,0тис.грн. (56,8%);
      Протягом 2014 року з’явилася заборгованість із заробітної плати:
- у червні  на Херсонському державному заводі „Палада” (529,9 тис.грн.), що на кінець минулого року становила 2715,1 тис.грн.  та на КП «Херсонкомунсервіс» (банкрут, 11,3 тис.грн.),
- у грудні  на ТОВ „ Всеукраїнський промисловий союз” 187,4 тис.грн.  
     Протягом 2014року збільшилася заборгованість із заробітної плати на підприємствах – банкрутах на 305,9тис.грн. (34,8%): ТОВ „Херсонкабельторг” – 8,9 тис.грн., ПАТ „Херсонський завод карданних валів” –704,9 тис.грн., КП «Херсонкомунсервіс»  - 11,3 тис.грн., КП „Дніпровський-ХБК”-153,3тис.грн..
Не виконали графіки погашення заборгованості із заробітної плати  ДП ЦКБ «Ізумруд», Херсонський державний завод „Палада”, ТОВ „Херсонкабельторг” - банкрут (постанова суду від 16.11.2010 року у справі №5/111-Б10), КП „Дніпровський - ХБК” банкрут (постанова суду від 11.10.2013р.у справі №923/1322/13), ПАТ „Херсонський завод карданних валів” - порушено справу про банкрутство (постанова суду від 05.05.2014р. у справі №923/398/14), КП «Херсонкомунсервіс» - банкрут (постанова суду від 20.03.2012р. у справі №5024/1780/2011), ПАТ „Херсонрибгосп”.
    Станом на 01.01.2015 року проведено 30 засіданнь районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та інших соціальних виплат, на яких заслухано 47 керівників підприємств-боржників. Усі керівники підприємств, установ та організацій, що мають борги із заробітної плати перед працівниками або виплачують мінімальну заробітну плату працівникам менше законодавчо встановленого розміру, попереджені про персональну відповідальність за порушення законодавства про оплату праці.
      За борги із заробітної плати та ігнорування рішень та засідань районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та інших соціальних виплат протягом 2014 року до районної прокуратури направлено 6 листів з проханням прийняти міри прокурорського реагування до керівників підприємств-боржників: КП ”Дніпровський ХБК” (3 листи), ПАТ «Херсонрибгосп»(3 листи).
     До Територіальної державної інспекції з питань праці у Херсонській області направлено 6 листів з проханням перевірити: ПрАТ ПМТЗ „Херсонресурси”, ПАТ „Херсонрибгосп”, ДП ЦКБ „Ізумруд", ПАТ „Херсонський завод карданних валів”, ТОВ „Альфа- транс”, ПП „Флотсервіс” щодо забезпечення конституційного права працівників на працю, своєчасність та повноту виплати заробітної плати, наповнення бюджету, пенсійного та соціальних фондів.
      Рішенням районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) та інших соціальних виплат направлено:
- повторно лист до наглядової ради щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на ПАТ „Херсонський завод карданних валів”;
- лист до Головного управління Міндоходів у Херсонській області щодо повернення податку на додану вартість ПАТ „Херсонський завод карданних валів”;
- лист  до Комітету кредиторів щодо погашення заборгованості із заробітної плати на ТОВ Будівельна компанія”Равіс;
-3 листи до Комітету кредиторів щодо погашення заборгованості із заробітної плати на  ТОВ „Херсонкабельторг”;
- лист  т.в.о. Херсонського міського голови, секретарю міської ради щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на КП  „Дніпровський ХБК” ;
- повторно 5 листів до департаменту виробництва Державного концерну «Укроборонпром» щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на ДП ЦКБ „Ізумруд”;
- 2 листи до Головного управління Міндоходів у Херсонській області щодо повернення податку на додану вартість Херсонському державному заводу „Палада”;
- лист керівникам підприємств, установ, організацій району щодо надання паспортів із заробітної плати суб’єкта – боржника ;
- лист керівникам підприємств, установ, організацій району щодо погашення заборгованості із заробітної  плати ;
- лист директору ТОВ «Альфа- транс» щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
-3 листи до департаменту виробництва Державного концерну «Укроборонпром»  щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на Херсонському державному заводу „Палада”;
- 2 листи до Комітету кредиторів щодо погашення заборгованості із заробітної плати на КП  „Дніпровський ХБК”;
- лист Херсонському міському голові щодо вирішення питання погашення заборгованості із заробітної плати на КП „Херсонміськсвітло”;
- лист директору ПП «Флотсервіс» щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
- 2 листи директору КП „Херсонміськсвітло” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
- лист  директору ПП „Воробничо- комерційна фірма „Ерідан Плюс” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
-лист начальнику Управління капітального будівництва ХМР щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
- лист директору ТОВ „Южполіграфсервіс” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві ;
- лист до Господарського суду  Херсонської області щодо ухвал про банкрутство підприємств - боржників із заробітної плати ;
- лист до Головного управління ДФС у Херсонській області щодо повернення податку на додану вартість ПАТ „Херсонський завод карданних валів”;
- лист керівнику ТОВ „ Всеукраїнський промисловий союз” щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємстві;
      Протягом 2014 року проведено 28 нарад, на яких заслухано 73 керівників підприємств, установ, організацій району щодо виплати мінімальної заробітної плати та легалізації робочих місць. Направлено 7 листів до Територіальної державної інспекції з питань праці у Херсонській області з проханням перевірити ПрАТ ПМТЗ „Херсонресурси”, Приватну фірму „Комплекс”, ПП „Єксім”, ТОВ „Альфа- транс”, ПП  „Флотсервіс”, ПАТ „Управління механізації будівництва”, ПП „Захист - Гарант". з питань забезпечення конституційного права працівників на працю, своєчасність та повноту виплати заробітної плати, наповнення бюджету Пенсійного та соціальних фондів.
      Робота районної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат  щомісячно висвітлювалася у засобах масової інформації, у газеті міської ради «Херсонський вісник», та на інформаційному порталі rada info.blogspot.com.
      Проводився щотижневий моніторинг погашення заборгованості із заробітної плати.
      Спеціалісти відділу праці здійснювали контроль за забезпеченням соціального захисту працівників, зайнятих на роботах із шкідливими і важкими умовами праці.
      У колективні договори обов’язково включається розділ «Охорона праці» та комплексні заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці. Комплексні заходи включають фінансування, термін виконання заходів та відповідальних за їх виконання. Для підприємств, незалежно від форм власності, витрати на охорону праці становлять не менше 0,5 % від фонду оплати праці за попередній рік.
      Станом на 01.01.2015 року атестовано 75 робочих місць та додатково 2 робочих місця, у тому числі: 11 робочих місць на Міському комунальному підприємстві „Херсонтеплоенерго”; 22 робочих місця на Херсонському державному підприємстві – біологічна фабрика; 5 робочих місць на ПАТ „Херсонський нафтопереробний  завод”; 1 робоче місце у цеху № 11,  10 та додатково 2 робочих місця у стропальному цеху № 3,  1 робоче місце у цеху № 33,  2 робочих місця у Центральній заводській лабораторії, 3 робочих місця у цеху № 2, 1 робоче місце у цеху № 1, 1 робоче місце на ГВСП «Житлово - комунальний відділ», 1 робоче місце у цеху № 15 ПАТ “Херсонський суднобудівний завод”; 2 робочих місця у Міській стоматологічній поліклініці; 2 робочих місця на ТОВ „Стоматологічна клініка”; 2 робочих місця на ТОВ „ФПК „Корабел”; 7 робочих місць у КЗ „Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних”; 1 робоче місце у Херсонській міській дитячій стоматологічній поліклініці; 2 робочих місця на ДП „Херсонстандартметрологія”; 1 робоче місце на ПАТ „Будівельна компанія „Будмеханізація”.
      На всіх підприємствах атестація проведена на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 року № 442 “Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці”, а також наказів керівників підприємств, виконана згідно методичних рекомендацій Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я України від 01.09.1992 року № 41. Оцінка умов праці проведена у відповідності з гігієнічною класифікацією праці та показників небезпечності і шкідливості факторів виробничого середовища, важкості і напруженості трудового процесу від 11.08.1986 року № 4137 – 86.
Не проведено атестацію робочих місць у зв’язку з їх скороченням на МКП „Херсонтеплоенерго” (3 робочих місця), на  ПАТ „Херсонський нафтопереробний завод” (5 робочих місць), на ПАТ “Херсонський суднобудівний завод” (1 робоче місце).
Не атестувалися робочі місця у зв’язку з відсутністю на них шкідливих робіт у КЗ „Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних” (1 робоче місце); у МКП „Херсонтеплоенерго” (1 робоче місце).
Проводиться атестація 3 робочих місць на ТОВ „ФПК „Корабел”, 14 робочих місць на ПАТ „Судноплавна компанія „Укррічфлот” Філія „Херсонський суднобудівний – судноремонтний завод ім. Комінтерну”.
У зв’язку зі скрутним фінансовим становищем не проведено атестацію 2 робочих місць на ПП „Аліна - А” та 2 робочих місць на ЗАТ НВО „Синта”, на якому введено процедуру санації згідно ухвали Господарського суду Херсонської області від 09.04.2014 року.
      Спеціалісти відділу праці управління праці та соціального захисту населення у поточному році перевірили 32 підприємства щодо проведення атестації робочих міць із шкідливими і важкими умовами праці.
      Представники підприємств, установ та організацій району взяли участь  у роботі семінару, присвяченому Всесвітньому Дню охорони праці, що відбувся 28 квітня 2014 року у приміщенні Херсонської міської ради.
     Робота з даного питання продовжується
      На виконання  постанови  Кабінету  Міністрів  України  від  29.01.2003 року  № 117 "Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги", відділом персоніфікованого обліку громадян, які мають право на пільги протягом 2014 року проводилась робота, щодо підтримання в актуальному стані, а саме уточнення та оновлення наявної інформації в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (далі - ЄДАРП).
      Станом на 01.01.2015 року база даних ЄДАРП нараховує діючих 27088 справ.  Серед них такі категорії громадян:
-         ветерани війни - 3497  ос.,
-         жертви нацистських переслідувань - 13 ос.,
-         ветерани праці – 9880 ос.,
-         ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 444 ос.,
-         громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС –  430 ос.,
-         діти війни – 13585 ос.,
-         пенсіонери за віком – 20150 ос.,
-         інваліди – 3015 ос.,
-         реабілітовані -  13 ос.,
-         багатодітні родини 427 сімей в яких проживає 1350 дітей.
      З метою підтримання бази в актуальному стані здійснюється  постійний зв'язок з місцевими органами юстиції для отримання інформації про померлих громадян району, вводяться уточнення про зміну місця реєстрації пільговиків. У відповідності зі змінами у нормативно – законодавчій базі  проводиться робота щодо введення нових категорій пільговиків або нових видів пільг, додаткової інформації про житлові умови, сім’ї пільговиків та інше.
      Налагоджено практичне використання електронної бази пільговиків.
      Щомісячно в електронному вигляді надсилається районна база пільговиків до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат облдержадміністрації для звіряння інформації про пільговиків при нарахуваннях різних компенсацій. Такі допомоги як, допомога ветеранам війни до Дня Перемоги, щорічні компенсації пільговим категоріям громадян на придбання твердого палива та скрапленого газу, перелік пільговиків на пільговий проїзд приміським транспортом оформлювалися тільки після звіряння з контингентом електронної бази пільговиків ЄДАРП. 
      Для дослідження контингенту пільговиків на державному рівні щомісячно надсилається електронна база до Центрального сховища Міністерства праці та соціальної політики України в м. Київ.
      З метою спрощення  процедури отримання громадянами житлово-комунальних пільг щомісячно відділом надається банк даних до Управління соціальної політики міськвиконкому для подальшої роботи з організаціями-постачальниками житлово-комунальних послуг.
      Для попередження нецільового використання бюджетних коштів здійснюється контроль за  контингентом пільговиків при нарахуваннях різноманітних допомог, компенсацій та привілеїв через звіряння з контингентом  електронної бази ЄДАРП.
      Використовуючи електронні бази даних АСОПД, ЄДАРП та Базу даних соціальних допомог, у відповідності до Порядку надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року № 77, спеціалістами відділу на протязі 2014 року було оформлено списки громадян на отримання і відправлено для нарахування відповідних компенсацій до Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат облдержадміністрації, а саме:
- на тверде паливо 108 осіб: ІВВ-6 ос., УБД-8ос.,Вдови-10ос.,УВ-48ос.,ЧАЕС-8ос., ВВС-1ос., працівники освіти на пенсії-3 ос., багатодітні родини - 14 ос.  
- на скраплений газ 97 осіб : ІВВ-7 ос.,УДБ- 17 ос.,  Вдови - 9 ос.,УВ-49ос., багатодітні родини - 15 ос.
      На виконання рішення Херсонської міської ради від 12.09.2014 року № 1475 оформлення списків пільговиків для отримання компенсаційних виплат на придбання твердого палива та скрапленого газу на поточний рік, що фінансуються з місцевого бюджету, а саме інвалідам по зору 1 та 2 групи, сімей, де мешкають двоє і більше інвалідів по зору, та на  дітей інвалідів:
Інваліди по зору: тверде паливо - 2 ос., скраплений газ – 20 ос. Дітям інвалідам:тверде паливо – 6 ос., скраплений газ – 6 ос.
      На виконання рішення Херсонської міської ради від 12.09.2014 року № 1475 було оформлено списки  дітей –інвалідів до 18 років для надання житлового-комунальних пільг та надіслано відповідні списки до Управління соціальної політики міськвиконкому: інваліди по зору 5 ос., діти – інваліди - 43 ос.
      Оформлено документи на грошову допомогу на дітей багатодітних родин та дітей-інвалідів, які підуть до 1-го класу у 2014 році: багатодітним - 15 ос., дітям – інвалідам - 11 ос.
      Відповідно до Порядку виготовлення і видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209, у відповідності до Закону України від 26.04.2001 року №2402-III «Про охорону дитинства» протягом 2014 року було видано 125 посвідчень на дітей з багатодітних сімей.
      На виконання Закону України від 22.10.1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»  спеціалістами відділу було оформлено списків ветеранів війни для  надання щорічної разової грошової допомоги до Дня Перемоги на 2014  рік у кількості 2589 особам на суму 1516910 грн. А саме::
-         інвалідам війни 1 гр.-208 ос., на суму 535600 грн.
-         інвалідам війни 2 гр.- 59ос., на суму 132750 грн.
-         інвалідам війни 3 гр.-91 ос., на суму 183820 грн.
-         учасникам бойових дій – 494 ос., на суму 392730 грн.
-         учасникам війни – 1658 ос., на суму 240410 грн.
-         членам сімей загиблих(померлих) – 79 ос., на суму 31600 грн.
      У відповідності до п.2 Порядку передання відділами державної реєстрації актів цивільного стану органам праці та соціального захисту населення інформації про громадян, які померли, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства юстиції України 18.05.2006 року №188/43/5, внесення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги району про померлих громадян відповідно до списків Комишанської селищної ради, відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Комсомольського районного управління юстиції у м.Херсоні, та  Головного управління юстиції у Херсонській області протягом 2014 року було знято з обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги Комсомольського району – 861 особа.
      На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №509 відділом персоніфікованого обліку ведеться щоденний прийом громадян для взяття на облік та внесення до Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. Станом на 20 лютого на обліку перебуває 1237 переселенців, з них 788 сімей, 287 дітей, інвалідів – 63 особи та пенсіонерів – 439 особи.
      Відділом призначення соціальних допомог призначено всього 10385 допомог та житлових субсидій, а саме:
-  відповідно до Закону України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” та Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми:
·        у зв’язку з вагітністю та пологами – 718
·        при народженні дитини – 1048
·        по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 2081
·        на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням –277
·        на дітей одиноким матерям – 372
·        при усиновлення – 8
- відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сімям” – 1078
- відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” – 172
- відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам” – 48.
-  відповідно до постанов Кабінету Міністрів України:
·        „Про надання допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи другої групи внаслідок психічного розладу і здійснює догляд за ним” – 137
·        „тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості їх утримувати та місце проживання невідоме” – 454
·        одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання Мати-героїня України” – 2;
·        „про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” – 2359 з них:
·        ЖКП –3233
·        СГТП – 31
·        Компенсація додаткових витрат на оплату комунальних послуг – 9
- відповідно до Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС»
·        Компенсація проїзду один раз на рік до будь-якого населеного пункту України і назад автомобільним, або повітряним, або залізничним, або водним транспортом особам, віднесеним до категорії 1 та 2 - 30
·        Щорічна допомога на оздоровлення – 295
·        Санаторно – курортне лікування – 22
- відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня    2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг» - 368.
Спеціалісти відділу призначення соціальних допомог щоденно ведуть прийом громадян та надають обґрунтовані консультації мешканцям району з питань призначення та виплати допомог; оформлюють оперативну інформацію за запитами облдержадміністрації, міськвиконкому і Департаменту соціального захисту населення, використовуючи нормативно-правову базу, щомісячно складають звіти про нарахування внесків на загальнообов’язкове пенсійне страхування, готують відповіді га звернення громадян; проводять роботу по складання звіту до системи персоніфікованого обліку, надають інформацію та запити, громадянам та підприємствам різної форми власності, статистичний звіт щодо призначення житлових субсидій, повідомлення про призначення та запрошення громадянам, тощо.
     У зв’язку зі змінами розмірів допомог протягом даного періоду згідно чинного законодавства проведено масові та індивідуальні перерахунки.
Проведено 17 засідань районної  комісії з питань призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, на яких призначено 28 сімям  державних соціальних допомог та 298  сімям житлових субсидій.
      Хворим громадянам, нужденним сім’ям надавалась допомога у зборі необхідних документів для призначення їм державних соціальних допомог.
     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 р.     № 1098 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» головний державний соціальний інспектор та державні соціальні інспектора наділені повноваженнями із здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, державної допомоги сім’ям  з дітьми, щомісячної грошової допомоги на догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу малозабезпеченій особі, яка з ним проживає, інших соціальних виплат та субсидій на відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового палива, а також цільовим використанням коштів державного та місцевих бюджетів, спрямованих на цю мету.
      За 2014 рік вибірково перевірено 1810 особових справ.
      Державні соціальні інспектори уповноважені  робити запити та безпосередньо отримувати від органів державної податкової служби, органів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації. органів державної контрольно-ревізійної служби та інших органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, іншу інформацію, необхідну для перевірки достовірності даних, отримувачів допомог. що входять до складу сім»ї, що звернулась за призначенням державної соціальної допомоги. Зроблено 7550 запитів, виявлено 30 випадків недостовірної інформації про доходи та майновий стан.
       Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.04.2005 року № 315 «Деякі питання призначення і виплати допомоги сім’ям з дітьми» проводиться обстеження сімей з метою перевірки цільового використання  та належних умов для утримання та виховання дітей. Перевірено 1500 сімей. перевірки проводяться разом зі службою у справах дітей. Здійснюється облік та контроль за поверненням надміру виплачених коштів до державного бюджету. Повернуто 134,617 тис. грн.
      Протягом поточного року до суду подано 9 позовних заяв на осіб, що ухиляються від сплати надміру отриманих коштів.
      Надано консультації та рекомендації 275 особам.    
      Спеціалісти сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці впроваджують в дію Закони України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»; «Про основи соціального захисту ветеранів праці та громадян похилого віку України»; «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні»; «Про реабілітацію інвалідів в Україні»; «Про жертви нацистських переслідувань»; «Про альтернативну (невійськову) службу»;«Про прожитковий мінімум «; “Про державний бюджет України на 2014 рік “; “Про психіатричну допомогу”; Сімейний кодекс України, Кодекс про шлюб та сім’ю,програму «Вдячність», міську програму «Муніципальний хліб»,а також районну програму «Поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів на 2011 – 2015 роки».
      На обліку в секторі з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці  перебувають :
-    інваліди війни – 280 ос.,
-    учасники бойових дій – 740 ос.,
-    учасники війни – 1822 ос.,
-    вдови померлих та загиблих воїнів – 761 ос.,
-   жертви нацистських переслідувань – 23 ос.,
-   інваліди загального захворювання – 2891 ос.,
-   інваліди з дитинства – 391ос.,
-  діти інваліди до 18 років – 276 ос.,
-  реабілітовані – 34 ос.,
-  пенсіонери за віком – 20460 ос.,
-  ветерани праці – 9993 ос.
      Спеціалістами сектору з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці в 2014 році :
-  обстежено житлово-побутові умови проживання осіб, які потребують надання матеріальної допомоги – 137 осіб;
-  оформлено документи на надання одноразової матеріальної грошової допомоги малозабезпеченим громадянам управлінням    8 особи на суму 3796  грн.;
-  оформлено документи на надання одноразової матеріальної грошової допомоги  інвалідам управлінням    24 особам на суму 11388грн.;
-  оформлено документи на надання матеріальної допомоги за рахунок коштів обласного бюджету -  100 особі;
-   обстежено матеріально - побутові умови інвалідів для збереження групи інвалідності по соціальному фактору – 7 осіб ;
-  прийнято на чергу для забезпечення санаторно-курортною путівкою ветеранів війни та інвалідів – 89 осіб;
-   видано путівок на отримання санаторно-курортного лікування ветеранів війни – 29 особам;
-   видано путівок для отримання санаторно-курортного лікування інваліди загального захворювання та дитинства – 19 особам;
-   нараховано грошової компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам війни – 41 особі на суму 14040 грн.;
-   нараховано грошової компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам заг. захвор. та дитинства – 30 особам на суму 6480 грн.;
-  направлено документи на постановку в чергу для отримання спец. автотранспорту  -   7 особи;
-     направлено документи на виплату компенсації на бензин  -  105 особам;
- направлено документи на виплату компенсацій транспортне обслуговування інвалідів – 106 особам;
-    видано направлень  проходження ЛТЕК для придбання автомобілів, як засіб протезування – 17 особам;
-     видано пакети документів для направлення  дитини – інваліда до Центру дитячої реабілітації області – 54 особі;
-   видано пакети документів для направлення інвалідів на навчання – 3 особам;
-   прийнято та оформлено документи для забезпечення інвалідів засобами реабілітації та пересування – 569 осіб;
-   внесено дані інвалідів в центрально – інформаційний банк даних з проблем інвалідності ( внесення даних забезпечення технічними засобами реабілітації, протезними виробами, матеріальною допомогою, санаторно – курортним лікуванням, компенсаційними виплатами на бензин та транспортне обслуговування, компенсаційними виплатами за невикористане санаторно –курортне лікування)  - 996  особам;
-  видано талонів по програмі «Вдячність» - 189 особам;
-  видано нових карток по програмі «Муніципальний хліб» - 411особам;
-  надано матеріальну допомогу на поховання 59 особам на суму 25016 грн.;
-  встановлено опіку над  8 недієздатними особами;
- проведено обстеження житлово – побутових умов  недієздатних, які знаходяться під опікою - 148 осіб;
-  проведено консультаційну та роз’яснювальну роботу – 574 особам;
- направлено документи до будинку – інтернату на повне державне утримання одиноких громадян – 16 осіб     ;
- розглянуто в установлений термін звернення громадян з питань що належать до компетенції сектору і вживає відповідних заходів – 18 осіб;
-  прийнято участь в засіданні комісії МСЕК Комсомольського району – 42 комісії.

Відповідно до розпорядження Голови  обласної  державної  адміністрації від 20.03.2014 року № 151 „Про затвердження натуральних норм забезпечення населення твердим паливом і скрапленим газом, відповідно до яких населенню Херсонської області  надаються пільги і житлові субсидії” граничні показники вартості твердого палива та скрапленого газу для відшкодування витрат на їх придбання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетом у 2014 році застосовуються  у таких розмірах:
 - твердого палива – 1078,23 грн. за 1 тонну;
- скрапленого газу – 138,33 грн. за 1 балон.
    Управлінням праці та соціального захисту населення  за 2014 рік було нараховано пільг та субсидій населенню для придбання твердого палива та скрапленого газу: всього 141 громадянам  на суму 111469 грн. 38 коп.
    Отримано   субвенцій з державного бюджету на  фінансування  пільг               та субсидій     населенню для придбання   твердого   палива та скрапленого газу 111469 грн., 38 коп. в т.ч.
      По КТКВ 090202  „Пільги ветеранам війни та особам на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії іх соціального захисту””   нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  80  громадянам  на  суму  56697,16 грн. 
      По КТКВ 090205 „Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ” нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу 2 громадянам на  суму 1086,76 грн.       По КТКВ 090208 „Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”  нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  7 громадянам  на  суму  3807,79 грн.
    По КТКВ 090211 „Пільги пенсіонерам з числа спеціалістів із захисту рослин, передбачені частиною четвертою статті 20 Закону України "Про захист рослин", громадянам, передбачені пунктом "ї" частини першої статті 77 Основ законодавства про охорону здоров'я, частиною четвертою статті 29 Основ законодавства про культуру, частиною другою статті 30 Закону України "Про бібліотеки та бібліотечну справу", абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України "Про освіту" нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу  3  громадянам  на  суму  3276,86 грн.
      По КТКВ 090216 „Пільги багатодітним сім”ям на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива” нараховано  пільг  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу   18   громадянам   на  суму  10880,05 грн.
      По КТКВ 090406 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу” нараховано  субсидій  на  придбання  твердого  палива  та скрапленого газу   31  громадянам   на   суму    35720,76 грн.
      По КТКВ 090405 „Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг” нараховано субсидій за 2014 року з урахуванням заборгованості на початок року 3637370,16 грн. отримано  субвенції з державного бюджету на фінансування субсидій населенню та перераховано  підприємствам, організаціям які надавали житлово-комунальні послуги населенню в сумі в сумі 2 434 444,70 грн.
        Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2014 р. №83 “Про посилення соціального захисту населення в умовах підвищення цін і тарифів на комунальні послуги   по КТКВ  090407 ”Компенсація населенню додаткових витрат на оплату послуг газопостачання, центрального опалення та централізованого постачання гарячої води” чисельність одержувачів компенсації склала 8 осіб в сумі 3219,49 грн.
       По КТКВ 070303 Дитячі будинки (в т.ч. сімейного типу, прийомні сім”ї) отримано з державного бюджету на виплату допомоги на дітей-сиріт та грошового забезпечення батькам-вихователям в сумі 101141,82 грн. та профінансовано виплати  3 прийомним сім’ям в повному обсязі.
      По КТКВ 090412 „Інші видатки на соціальний захист населення” виплачено матеріальну допомогу на поховання 59 особам  в сумі 25067,53 грн.
      По КТКВ 091205 „Виплати грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують стороньої допомоги” щомісячно     надавалася    компенсація    5 особам     які надають     соціальні      послуги,  витрати  за  2014 рік   склали 8093,52 грн.
      По КПКВК 2501130 „Одноразова виплата жінкам, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, матеріальна допомога інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам” надійшло та виплачено матеріальну допомогу 32 особам в т.ч 24 інвалідам та 8 непрацюючим малозабезпеченим особам, 2 Матерям-героїням в сумі 39569,50 грн.
      По КПКВК 2501160 „Довічні стипендії” проводиться щомісячна виплата довічної державної стипендії учаснику бойових дій у період ВВ війни, профінансовано та виплачено за 2014 рік 11388,00 грн.
    Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року №505 По КПКВК 2501720 “Надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово- комунальних послуг” виплачено допомог 395 сім”ям в сумі 730457,78 грн.
      Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) станом на 01.01.2015 року виявлено та обслуговувалось 2065 осіб, які потребували соціального обслуговування. У місті 2052 осіб, сільська місцевість 13 осіб.
      Територіальний центр має два відділення різного напрямку:
Відділення соціальної допомоги вдома:
- виявлено з початку року 395 осіб, фактично обслуговувалось 395  осіб;
- соціальних робітників 40, навантаження на одного соціального робітника в місті 10-12 осіб, в сільській та приміській місцевості 6-8  та 4 соціальних робітника, які обслуговують з V рухової активності осіб. На протязі року вибуло - 42 , прибуло  45 осіб.
Відділення соціально – побутової адаптації:
- протягом року виявлено 1670 осіб, надавались послуги 1424 особам, а саме:
- психолога  - 457 особам;
- інструктора з трудової адаптації – 212 особам;
- соціального працівника – 342 особам;
- медичної сестри – 64 особі
      Відкрито Університет III віку, де проводяться заходи до святкових та знаменних дат, організовувались та проводились зустрічі з різними спеціалістами та фахівцями (районного УПСЗН, пенсійного фонду, представників банків, релігійних конфесій, лікарів, тощо). Для проведення дозвілля особам які перебувають на обліку у відділенні, запрошувались художні колективи міста, самодіяльні дитячі гуртки, танцювальні ансамблі, проводились авторські вечори та інше. Створені постійно діючі комп’ютерні курси. Постійно проводяться зустрічі та тепле спілкування за чашкою кави.
      Створена мультидисциплінарна команда соціальних працівників, які надають різноманітні види послуг, а саме:
- перукаря – 365 особам;
- швачки – 83 особам;
- майстра по дрібному ремонту(столи, стільці, двері, вікна, замки, сантехнічні роботи, тощо) - 88 особам;
- майстра по дрібному ремонту житла (фарбування стель, вікон, дверей, батарей, панелей, підклейка шпалери та інші види будівельних робіт) – 32 особам.
      Останнім часом збільшилась  кількість осіб з V рухової активності, які потребують обслуговування вдома, тому є потреба у збільшенні одиниць соціальних робітників які охопили б більшу чисельність осіб з відповідною категорією, для цього потрібно збільшити фінансування територіального центру.
      Проводиться робота щодо надання платних соціальних послуг.
      Постійно ведеться робота по оформленню документів на отримання субсидій на оплату житлово – комунальних послуг - оформлено 151 особі.
      За кошти місцевого бюджету організовано безоплатне гаряче харчування з початку року видано 3220 талонів 109 особам на суму 48300 грн.
      Загальна характеристика матеріально – технічної бази територіального центру задовільна.
      Нагальна потреба в забезпеченні оргтехнікою сучасного зразку, але коштів на облаштування територіального центру немає.
      База даних осіб які обслуговуються  та знаходяться на обліку в територіальному центрі  сформована на 100%.
      Постійно проводиться робота по виявленню громадян похилого віку, інвалідів з метою вивчення повсякденних потреб та можливих шляхів їх вирішення.    
      Робота, яка проводиться управлінням та територіальним центром висвітлюється на офіційному порталі Комсомольської районної у місті Херсоні ради.
      В цілому робота по виконанню делегованих повноважень управлінням праці та соціального захисту населення Комсомольської районної у місті Херсоні ради виконується задовільно.

Начальник управління праці
та соціального захисту населення                                               Н.Г.Погорєлова











Комментариев нет:

Отправить комментарий