Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

вторник, 5 мая 2015 г.

РІШЕННЯ ХLV сесії районної у місті ради VІ скликання - Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2014 році



КОМСОМОЛЬСЬКА РАЙОННА У МІСТІ ХЕРСОНІ РАДА

                                                                       РІШЕННЯ

 ХLV сесії районної у місті  ради  VІ скликання

 28 квітня  2015                                                                                    № 282    


Про підсумки роботи
зі зверненнями громадян
у  2014 році

          Заслухавши інформацію про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчих органів за 2014 рік, районна у місті рада встановила, що робота  ведеться відповідно вимог Закону України «Про звернення громадян», в межах делегованих повноважень та спрямована на виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень громадян».
          За 2014 рік до виконавчих органів надійшло 562 звернення громадян. У порівнянні з   2013 роком  кількість збільшилась на 88  звернень.
          Згідно розпорядження голови  районної у місті ради від 02.01.2014 р. № 1-р, затверджено графік прийому громадян з особистих питань. За поточний рік з особистого прийому у керівництва та спеціалістів виконкому зареєстровано 271 звернення.
          Як свідчить аналіз, кількість колективних (групових) звернень зменшилась. Так, у 2014 році  зареєстровано 60 колективних звернень в яких 667 підписів, а за 2013 рік - 68 звернень (- 8), в яких 789 підписів. Основні питання, які порушують дописувачі у колективних зверненнях – це питання комунального господарства та благоустрою району.         
          У своїх зверненнях дописувачі порушили 562 питання. У порівнянні з  2013 роком спостерігається зменшення кількості звернень стосовно житлового індивідуального будівництва (- 122 звернення); комунального господарства  та благоустрою (- 37 звернень);  питання забезпечення законності та правопорядку (- 3 звернення).  Збільшення звернень з питань виховання та навчання дітей (+ 161 звернення); соціального захисту та пенсійного забезпечення  (+ 97 звернень).

                                          
          Згідно чинного законодавства та в межах делегованих повноважень, виконавчі органи  Комсомольської районної у місті ради розглядають всі звернення громадян, вчасно надають  відповіді заявникам.
          У виконкомі впроваджена система контролю за станом розгляду звернень громадян:
          - щотижня проводиться статистичний аналіз звернень;
          - щомісяця на апаратних нарадах при голові виконкому обговорюється стан роботи зі зверненнями громадян. На підставі зробленого аналізу приділяється увага рівню виконавчої дисципліни;
          - один раз на квартал готується статистичний та аналітичний аналіз звернень;
          - один раз на півріччя на засіданнях виконкому розглядається питання про стан роботи із зверненнями громадян.
          Спеціалістами загального відділу постійно надається практична та методична допомога структурним підрозділам у роботі зі зверненнями громадян.
          Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні вирішення проблем окремої людини і суспільства в цілому та те, що розгляд звернень громадян є одним із головних завдань органів місцевого самоврядування, районна у місті рада

В И Р І Ш И Л А:
          1. Інформацію «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік» взяти до відома (додається).
          2. Визначити, що протягом звітного періоду діяльність виконавчих органів спрямовувалася на безумовне виконання Закону України «Про звернення громадян» та розпоряджень інших центральних органів виконавчої влади, а також на якісний та неупереджений розгляд звернень громадян та вважати цю роботу задовільною.
          3. Керівникам структурних підрозділів виконкому надалі неухильно дотримуватися порядку розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян» для чого:
          3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни щодо належної організації та суворого дотримання терміну розгляду звернень.
Термін – постійно
          3.2. Забезпечити безперебійний та регулярний особистий прийом громадян,  неухильне дотримання затверджених графіків.
Термін – згідно графіку
          4. Завідувачу загального відділу:
      4.1. Посилити контроль за своєчасним і об’єктивним розглядом звернень громадян.
                                                                                            Термін – постійно
      4.2. Забезпечити організацію особистого прийому громадян головою та посадовими особами виконкому.
Термін – згідно графіку

    4.3. Забезпечити щоквартально аналіз та узагальнення звернень громадян
для виявлення причин, що їх породжують.
                                                                                           Термін – до 5 числа
                                                                                           місяця наступного за
                                                                                           звітним кварталом
          5. Рішення виконкому від 08.08.2014 р. № 91  «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2014 року» зняти з контролю як виконане. Розглянути на засіданні виконкому в серпні 2015 року рішення «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2015 року».
                                                                                                 Відповідальний –
                                                                                               завідувач загального
                                                                                                        відділу
          6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну мандатну комісію з питань депутатської діяльності, етики, законності, правопорядку та регуляторної політики (Задніпренко В.І.)


Голова районної у  місті  ради                                              Л.Я.Третяк  






Комментариев нет:

Отправить комментарий