Гаряча лінія:

"Гаряча лінія" :
1) робочі дні: 8.00-17.00 год. - тел. 22-32-73
17.00-8.00
год. - тел. 22-65-85
2) вихідні та святкові дні: тел. 22-65-85


Графік роботи:
понеділок-четвер: 8.00-17.00 год.
п’ятниця: 8.00-15.45 год.
обідня перерва: 12.15-13.00 год.

среда, 13 мая 2015 г.

Проект рішення виконкому - Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району



 ПРОЕКТ

Комсомольська районна у м. Херсоні рада
Виконавчий комітет
РІШЕння
12 червня 2015 року                                                                № __________

Про стан роботи по благоустрою
та санітарному дотриманню території
району

Заслухавши інформацію щодо стану роботи по благоустрою на території району, виконавчий комітет районної у місті ради встановив, що відділом з питань життєдіяльності проводиться робота згідно делегованих повноважень, затверджених  рішенням  міської ради  від 28.12.2010р. №23     „Про визначення обсягів і меж повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів.”
          Для поліпшення загального стану та благоустрою району, керуючись статтею  55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  з  02.03.2015р. по 08.05.2015р. в районі проводився двомісячник по благоустрою та санітарному очищенню території району (розпорядження голови районної ради та виконкому від 02.03.2015р. № 16-р по цьому питанню).
Керівники підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності та відомчої належності організовували прибирання прилеглих територій до підприємств, проводили висадку дерев, кущів на закріплених та прилеглих територіях.       
          Для прибирання скверів, парків, зелених зон були залучені навчально-освітні заклади району.
          У період двомісячника проводився комплекс заходів, спрямованих на поліпшення стану довкілля, озеленення, благоустрою міста, прилеглих до підприємств територій. 
          Чистоту у мікрорайонах району, на відповідному рівні, підтримують 6 житлових організацій (КП «Центр», ТОВ „Шумен”, ТОВ „Україна”,            ПП „Жилсервіс”,  ПП „Жилтранс”, ЖЕК-1 Суворовського району), 66 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, 8 житлово-будівельних кооперативів та 19 відомчих будинків.       
          Вивозом твердих побутових відходів в індивідуальній забудові району займається ТОВ „Херсонавтокомунсервіс” (д. Комаров С. М.)  -  обслуговує 29 органів самоорганізації населення.
Роботи з благоустрою в районі тривають.          



Виходячи з вищевикладеного, виконком районної у місті ради

В И Р І Ш И В:

1.     Інформацію щодо питання роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району прийняти до відома.
2.     Рекомендувати керівникам підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності та відомчої належності щотижня протягом року проводити Дні довкілля по санітарній очистці прилеглих територій.
3.     Рішення виконкому районної у місті ради від 13.06.2014 року № 62 «Про стан роботи по благоустрою та санітарному дотриманню території району» зняти з контролю, як таке що втратило чинність.
4.     Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника голови районної у місті ради Назаренка Л.П.

 
Голова районної у місті ради                                                     Л.Я. Третяк
 

Завідувач організаційно-контрольного
відділу                                                                                          Л.В. Чайка 





Довідка
про стан роботи по благоустрою
та санітарному дотриманню території району

         Основним завданням відділу з питань життєдіяльності району є організація та контроль за благоустроєм і забезпеченням санітарного стану територій, прилеглих до підприємств, установ, організацій.
          Вивозом твердих побутових відходів в індивідуальній забудові району займається  ТОВ „Херсонавтокомунсервіс” (д. Комаров С. М.)  -  обслуговує 29 органів самоорганізації населення.
Для поліпшення загального стану та благоустрою району, керуючись статтею  55 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  з  02.03.2015р. по 08.05.2015р. в районі проводився двомісячник по благоустрою та санітарному очищенню території району (розпорядження голови районної ради та виконкому від 02.03.2015р. № 16-р по цьому питанню).
         Райвиконкомом 25.02.2015 року проведена нарада з керівниками ЖЕКів, підприємств, організацій, навчально-освітніх закладів, установ охорони здоров’я та головами органів самоорганізації населення, де розглядалися питання додержання Правил благоустрою та чистоти в районі, проведення двомісячника з благоустрою, а також проведення Днів довкілля.
           Щотижнево райвиконкомом підводились підсумки про проведення двомісячника та надавалась оперативна інформація з цього приводу голові районної у місті ради та департаменту житлово-комунального господарства міської ради.  
 Керівники підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності та відомчої належності організовували прибирання прилеглих територій до підприємств, проводили висадку квітів  та дерев на закріплених та прилеглих територіях.       
 25 квітня 2015 року в рамках щорічної акції «Зробимо Україну чистою» проведено День благоустрою (всеукраїнський суботник), в якому взяли участь:
-  Парк ім. Димитрова – Департамент соціального захисту; управління капітального будівництва; Обласне управління антимонопольного комітету; Обласне управління статистики; підрядна організація ТОВ «Терен-Юг»; ЗОШ № 4, 11, 54.
-         Сквер „Нафтовиків” – Департамент ЖКГ ОДА; управління архітектури ОДА; управління з питань цивільного захисту; управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку; фонд державного майна; головне територіальне управління юстиції (ОДА); підрядна організація ТОВ «Терен-Юг»; ЗОШ № 8.
-         Забалківське кладовище - КП Ритуальна служба м. Херсона; Департамент охорони здоров’я (ОДА); головне управління фіскальної служби;
-  Казенний парк біля Обласного ліцею – Департамент зовнішньої економічної діяльності, туризму і курорту; Департамент фінансів; підрядна організація ТОВ «Терен-Юг».
-    Гідропарк – Державний агропромисловий розвиток (ОДА); Херсонське обласне управління водних ресурсів; служба у справах дітей (ОДА); головне управління держземагентства; Альфа-банк; ЗОШ № 14; МКП «Гарантія».
-    Берег р. Кошової – Гідрометереологічний технікум; Ветмедицина; Центр зайнятості; ЗОШ № 9, 57; ТОВ «Херсонавтокомунсервіс».
За період двомісячника підрядною організацією ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» було прибрані такі звалища сміття:
1) вул. Макарова – 18 м3
2) парк ім. Димитрова – 16 м3
3) на розі вулиць Д.Ульянова і Тракторна – 10 м3
4) вул. Фрітаун – 18 м3
5) вул. М. Фортус – 6 м3
6) територія біляХерсонського обласного ліцею – 12 м3
7) на розі вулиць Куйбишева та Запорізька- 10 м3
8) на розі вулиць Червонопрапорної та Доброхотова – 24 м3
9) на розі вулиць Сорокіна та Яружної – 42 м3
Загалом ліквідовано 9 звалищ,  на міський полігон вивезено 156 м3  сміття.
         За травень місяць  ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» ліквідовані наступні сміттєзвалища:
1)     на розі вулиць Червонопрапорної та Смольної – 14 м3
2)     на розі вулиць Червонопрапорної та Доброхотова – 12 м3
3)     на розі вулиць Червонопрапорної та Фрітаун – 10 м3
4)     на розі вулиць Ш. Алейхема та 9-го Січня – 18 м3
5)     вул Сорокіна, № 8 та № 13 – 8 м3
6)     на розі вулиць Декабристів та Л. Толстого – 12 м3
7)     на розі вулиць Сорокіна та Яружної – 12 м3
8)     вул. Р. Люксембург (від № 25 до № 109) – 8 м3
Загалом ліквідовано 8 звалищ,  на міський полігон вивезено 94 м3  сміття.
Співробітниками виконкому за участю курсантів Морехідного училища, підрядної організації ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» та двох керівників ОСН 16.04.2015 року проведено День благоустрою на території Забалківського кладовища. Цвинтар та прилеглі ділянки приведені до належного санітарного стану, вивезено 4 м³ сміття.
17.04.2015 року із допомогою студентів Державного аграрного університету була впорядкована прилегла територія до адмінбудівлі райвиконкому.
Силами ТОВ «Херсонавтокомунсервіс» прибрано парк ім. Димитрова, сквер Нафтовиків.
Сквер Медиків упорядковували робітники Обласної станції переливання крові, сквер Тропіних – співробітники лікарні ім. А. і О. Тропіних.
Вважаємо за необхідне відмітити учнівську молодь, яка завжди відкликається на наші прохання з проведення Днів довкілля, активно приймає участь у даних заходах - всі загальноосвітні заклади без виключення.
Згідно графіку проведення заходів із благоустрою по району в рамках двомісячника 23.04.2015 силами апарату виконкому прибрано «Казенний сад» (біля Херсонського обласного ліцею).
07.05.2015 року знову ж таки співробітниками райвиконкому з метою підготовки місця братського поховання на Забалківському кладовищі до святкування Дня Перемоги було виконано заходи із впорядкування даної ділянки.
Також протягом двомісячника підприємствами, організаціями, установами, медичними та учбовими закладами приведено в належний стан:
-         прилегла територія  до лікарні ім. А. і О. Тропіних – апарат лікарні;
-         Комишанською селищною радою організовано та проведено ліквідацію сміттєзвалищ поблизу с. Геологів та на узбіччях автошляхів по вул. Радянській, Білозерському шосе та с. Приозерне;
-         приведено до належного санітарного стану (перекопано газони та побілено дерева) прибудинкових територій до об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів та відомчих будинків;
-         прилегла територія до адміністративної будівлі Комсомольської районної у місті ради  – апарат виконкому районної у місті ради за участю студентів Аграрного університету, Морехідного училища рибної промисловості - перекопка газонів, висадка квітів, побілка дерев, висадка дерев, влаштування пристовбурних лунок;
-         Забалківське кладовище - апарат виконкому;
-         Казенний парк біля Обласного ліцею - апарат виконкому.
        Активну участь в проведенні двомісячника з благоустрою взяли підрядне підприємство ТОВ „Херсонкомунавтосервіс”, Херсонський державний завод „Палада”, ЗАТ «Таврійська будівельна компанія», Херсонська державна біологічна фабрика, ВАТ «Херсонський механічний завод», Дочірнє підприємство „Херсонський річковий порт” АСК «Укрріфлот», «Бебко - Авто», ВАТ «Херсонський суднобудівний завод», Меблева фабрика, Аеропорт м. Херсона.
          Даними підприємствами було виконано:
-         вивезено на міське звалище – 96 м3;
-         очищено зелених зон від сміття – 116,2 тис. кв. м.;
-         задіяно людей – 1237 чол.;
-         задіяно техніки – 14 од.;
-         побілено дерев – 268 шт.;
До святкування Дня Перемоги були приведені  в належний санітарний стан пам’ятники, монументи, братські могили, військові поховання, які розташовані на території району:
  -  пам’ятник на честь воїнів - земляків на Карантинному острові;
  - Стелла на пл. Перемоги – проведено покраску Стелли;
  - с. Комишани  – пам’ятник односельчанам, які загинули в роки ВВВ, дві братських могили радянським громадянам, жертвам фашизму (1941 – 1944 рр.); 
   - завод ім. Комінтерну – пам’ятник працівникам заводу, які загинули в роки ВВВ;
  - завод ім. Куйбишева - пам’ятник працівникам заводу, які загинули в роки ВВВ;
  - завод „Палада” – пам’ятник загиблим працівникам суднобетоноверфі;
  -  пам’ятний камінь на місці розстрілу юних підпільників по вул. Суворова, 29 – апарат виконкому Комсомольської районної у місті ради;
         Військова частина (П – 1604) систематично проводить санітарну  очистку на прилеглій території до постаменту „Літак” по Миколаївському шосе. 
         На відповідному рівні підтримують чистоту у мікрорайонах району Шуменський, Корабел, Житлоселище, центр „Старого міста” 6  житлових організацій (КП «Центр», ТОВ „Шумен”, ТОВ „Україна”,  ПП „Жилсервіс”,      ПП „Жилтранс”, ЖЕК-1 Суворовського району), 66 об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, 8 житлово-будівельних кооперативи та 19 відомчих будинків.
Згідно рішення  ХLI сесії районної у місті ради VІ скликання  від  26 грудня 2014 року № 257 „Про затвердження програми організації зовнішнього благоустрою району на 2015 рік ”, заплановано фінансування на приведення району в належний санітарний стан у відповідності до кошторису витрат на проведення даної програми, який становить 2 058 886,0 грн.
При надходженні фінансування з міського бюджету на виконання Програми організації зовнішнього благоустрою району на 2015 рік, роботи щодо санітарного очищення району  будуть виконані.   
Роботи по санітарній очистці та благоустрою в районі тривають.




Завідувач відділу з питань
життєдіяльності району                                                             О.М. Аверченкова





                        
Майже три сотні херсонців забули сплатити ЄСВ
Цього року 276 херсонських платників ЄСВ проштрафились на 417 тис. грн через свою „не пунктуальність”. Вони несвоєчасно перерахували кошти на бюджетні рахунки. Зазначимо, що 414 тис. грн нарахованих ревізорами штрафних санкцій вже сплачені.
Нагадаємо, що ЄСВ, нарахований і утриманий із зарплат працівників потрібно сплатити в день отримання авансу або зарплати. Якщо вони все ще не виплачені, то внесок сплачується не пізніше 20 числа наступного місяця. Звертаємо увагу, що згідно із нормами трудового законодавства, якщо строк виплати авансу чи зарплати випадає на вихідний чи святковий день, то такі виплати треба провести в попередній робочий день.
Підприємці-спрощенці сплачують такий внесок за кожний квартал до 20 числа наступного місяця, тобто за ІІ квартал 2015 року ЄСВ треба сплатити до 20 липня цього року.

Херсонці здали нерухомості майже на 800 тис. гривень
За підсумками „Деклараційної кампанії 2015”, херсонці задекларували 788 млн гривень доходів, отриманих внаслідок надання власних квартир в оренду. Офіційні декларації про доходи від квартирантів надійшли від 51 такого орендодавця. Обсяг податку на доходи фізосіб, який необхідно сплатити до бюджету, склав 98 тис. грн, із них 50 тис. гривень вже поповнили казну.
Декларування доходів від здачі нерухомості є обов'язковим. Податок на доходи нараховується кожним платником самостійно. Якщо загальна сума доходів, отриманих у звітному місяці, не перевищує 10-кратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового року, то ставка складає 15%. У випадку, коли сума доходів перевищує 10-кратний розмір мінімальної зарплати, то ставка складає 20%.

Рентна плата за спеціальне використання води у Херсоні 2015: 886 тис. грн або плюс 176 тис. грн у порівнянні з минулим роком
Цього року новоутворена у 2015 році рентна плата за спеціальне використання води (на базі збору за спеціальне використання водних ресурсів) вже додала до бюджету 886 тис. гривень. Це на 176 тис. грн більше, ніж надходження збору за спеціальне використання водних ресурсів у січні-квітні 2014 року.
Зазначимо, що половина надходжень рентної плати поповнила міську казну,  інша – Державний бюджет України.
Нагадаємо, що платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва. Не є платниками рентної плати водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення.

Як херсонські платники податків можуть зекономити свій час?
Сучасні технології надають значні можливості платникам податків ефективно розпоряджатись свої робочим часом. Зокрема, це стосується  переваг електронного обслуговування платників податків за допомогою електронних сервісів ДФС України (www.sfs.gov.ua).
Для комфортного звітування на веб-порталі відомства розміщені електронні сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДФС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера».
Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Також пропонуємо скористатися іншими сервісами ДФС України: «Реєстр страхувальників», «Реєстр платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Пульс» «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна митниця» та інші.

Застосування РРО при здійсненні операцій через Інтернет
Суб’єкти господарювання, які відповідно до законодавства зобов’язані застосовувати у своїй діяльності касові апарати, мають застосовувати РРО і у разі здійснення розрахунків з використанням мережі Інтернет. При цьому розрахункові документи при продажу товарів (наданні послуг) через мережу Інтернет видаються у випадку їх безпосереднього надання споживачу.
Якщо не визначено місце розрахунків, проведених на підставі рахунку у безготівковій формі за допомогою платіжних карт Visa та MasterCard, при  наданні інформаційно-консультаційних послуг, отриманні комп’ютерних та інших програм за допомогою мережі Інтернет, РРО не використовується.

Головний податківець міста зустрівся зі студентами ХЕПІ та Кооперативного коледжу
Вчора очільник ДПІ у м. Херсоні Сергій Олефіренко провів 2 своєрідні лекції для студентів Херсонського економічно-правового інституту та Херсонського кооперативного економіко-правового коледжу. Лекції пройшли у формі діалогу зі студентською молоддю та були направлені на підвищення обізнаності студентів у сфері оподаткування й підвищення їх податкової культури.
Зокрема, Сергій Олефіренко розповів студентам про еволюцію виникнення та становлення податків, процес становлення фіскальної служби у незалежній Україні, податкову реформу 2015 року, ознайомив молодь із результатами роботи ДПІ у м. Херсоні за підсумками січня-квітня цього року, структурою податкової інспекції та кадровою ситуацією. Доволі важливим аспектом керівник податкової виділив моральні якості податківці, серед яких він відзначив стресостійкість, компетентність, принциповість, рішучість, стриманість, самокритичність, ввічливість, тактовність,  доброзичливість.
 Крім того, обидві зустрічі мали також мотиваційний характер, адже керівник міської податкової інспекції у підсумку запросив присутніх на заході випускників спробувати свої знання у конкурсі на заміщення вакантних посад в податковій.
Студенти протягом обох лекції із захопленням слухали теоретичні аспекти оподаткування, поєднанні з практичним досвідом, задавали цікаві та влучні запитання. Також молоді люди зацікавилася пропозицією податківця й виявили бажання у майбутньому працювати на добробут держави.

Свій громадянський обов’язок виконали майже  дві тисячі херсонців
В рамках „Деклараційної кампанії 2015” свої минулорічні доходи задекларували 1974 херсонця. При цьому, 993 декларанта прозвітували виключно з конституційних переконань. Ще 981 декларація надана з метою отримання права на податкову знижку.
Загалом городяни прозвітували про 209 млн грн отриманих статків та майже 5 млн грн сплаченого податку на доходи фізичних осіб.
При цьому, ще 44 млн грн доходу задекларували херсонці, котрі прагнуть  скористатися податковою знижкою. У своїх деклараціях вони відобразили 7,5 млн грн понесених витрат та майже 1,1 млн грн податку до повернення. Майже 75% таких декларацій вже оброблено, а декларантам на рахунки повернуто 800 тис. грн зайво сплаченого податку.

Добровільна сплата ЄСВ фермерськими господарствами
Членів фермерського господарства, особистого селянського господарства не віднесено до переліку платників єдиного внеску, визначеного частиною першою ст. 4 Закону про ЄСВ. При цьому вони мають право на добровільну сплату єдиного внеску.
Добровільна сплата єдиного внеску забезпечить цим особам (залежно від обраного виду страхування) право на загальнообов’язкове державне страхування на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами на поховання, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та пенсійне страхування.
Такі суб’єкти можуть самостійно визначити для себе суму ЄСВ, з якої нараховуватиметься єдиний внесок. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою, ніж розмір мінімального страхового внеску.
Залежно від обраного виду страхування мінімальній страховий внесок складає:
- для пенсійного страхування – з 01.01.2015 по 30.11.2015 – 417,18 грн, а з 01.12.2015 по 31.12.2015 – 472,65 грн;
- для соціального страхування на випадок безробіття – з 01.01.2015 по 30.11.2015 – 6,09 грн, а з 01.12.2015 по 31.12.2015 – 6,89 грн;
- для соціального страхування у зв’язку з втратою працездатності та витратами, зумовленими похованнями – з 01.01.2015 по 30.11.2015 – 20,71 грн, а з 01.12.2015 по 31.12.2015 – 23,43 грн;
- для соціального страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання – з 01.01.2015 по 30.11.2015 – 19,61 грн, а з 01.12.2015 по 31.12.2015 – 22,19 гривень.
У разі обрання всіх чотирьох видів страхування – з 01.01.2015 по 30.11.2015 – 464,18 грн, а з 01.12.2015 по 31.12.2015 – 525,16 грн;

      Херсонці активно звертаються до податкової за довідками про доходи
І ця активність зросла вдвічі у порівнянні із січнем-квітнем минулого року. Зокрема, цього року в ДПІ у м. Херсоні видано 2699 довідок про доходи громадян, тоді як минулого року лише 1341 довідку.
Зазначимо, що довідка про доходи громадян у переважній більшості використовується з метою заповнення декларації про майновий стан, коли громадянин не знає скільки доходів він отримав у минулому році. Для отримання такої довідки громадянину необхідно подати заяву до контролюючого органу за місцем проживання, місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування такого громадянина.
У ній зазначаються наступні відомості: джерело отримання доходів; об’єкти оподаткування; сума нарахованих та/або отриманих доходів; сума нарахованих та/або сплачених податків; інформація про податкову знижку та податкові пільги платника податків.

Анулювали реєстрацію ПДВ?! – некомпенсована сума бюджетного відшкодування анулюванню не підлягаю
У разі наявності у платника ПДВ, реєстрація якого анулюється, податкових зобов’язань за результатами останнього податкового періоду, така сума податку враховується в суму зменшення бюджетного відшкодування, а в разі його відсутності платник зобов’язаний погасити суму податкових зобов’язань або податкового боргу з цього податку, що виникли до такого анулювання, за їх наявності, незалежно від того, залишатиметься така особа зареєстрованою як платник цього податку на день сплати такої суми податку чи ні (стаття 184 Податкового кодексу України, далі - ПКУ).
Якщо за результатами останнього податкового періоду особа має право на отримання бюджетного відшкодування, таке відшкодування надається протягом строків, визначених р. V ПКУ, незалежно від того, чи буде така особа залишатися зареєстрованою як платник цього податку на дату отримання такого бюджетного відшкодування.

Два десятка міських бізнесменів легалізували свої доходи в рамках „податкового компромісу”
За період дії Закону України „Про застосування податкового компромісу” 24 представники херсонського бізнесу скористались можливістю легалізувати свої доходи. Вони подали до ДПІ у м. Херсоні 42 заяви та уточнюючих розрахунків, згідно з якими їхні податкові зобов’язання збільшено на 13,4 млн грн, із них 4,1 млн грн з податку на прибуток і 9,3 млн грн з ПДВ. За наданими розрахунками держбюджет поповниться на 672 тис. гривень. Наразі ця сума вже сплачена до держбюджету.

Херсонці соціально застраховані на суму понад 437 млн гривень
Цього року херсонські страхувальники, відповідальні за сплату ЄСВ, перерахували 437 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зокрема, лише протягом квітня на соціальні видатки надійшло 126 млн грн херсонського ЄСВ.
Нагадаємо, що єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Двадцять херсонців “перевірили пульс” податкової
Цього року на “Пульс” надійшло 20 звернень від херсонських платників податків. У переважній більшості телефонували представники юридичних осіб – 11 разів, громадяни – 6 разів. Ще три дзвінки надійшли від місцевих підприємців.
Зазначимо що у минулому році в аналогічний період “гаряча лінія” зафіксувала лише 16 звернень.
Основні питання, що хвилювали херсонців, стосувались подання електронної звітності, реєстрації податкових накладних, процесу проведення перевірки, надання довідок про доходи, а також податкових консультацій і роз’яснень. 
На всі звернення відповіді надані у встановлений законодавством строк.
Нагадаємо, що “Пульс” це антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України. За номером телефону (044)284-00-07 херсонці мають можливість цілодобово повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників фіскальної служби.

Як правильно заповнити платіжне доручення при перерахуванні коштів на спецрахунок ПДВ?
Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ, платіжне доручення оформляється платником за формою, наведеною в додатку 2 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ №22 від 21.04.2004.
Зокрема: у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника; у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника; у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»; у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»; у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.
Прес-служба ДПІ у м. Херсоні
ГУ ДФС у Херсонській області


Комментариев нет:

Отправить комментарий